Voor een kindje in 2011!
+23
bolus26
joyce0606
koNijntje
Happy
CCC
JD
Jelin
Paper Crown
Viva
Ellebel
Ugly Betty
smooch
Filoria
Jasmine
Koffieleut
S@nneke
Weegschaal
Jazzlyn
Clapperdie
Amber-
Lejow
Alyssa
Muppetje
27 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
valt tegen hoorParels schreef:Muppet, wat ben je toch sterk!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet heus dat je verdriet hebt, en dat is ook logisch.
Maar je komt digitaal heel sterk over, en ik vind het vooral heel lief en bewonderenswaardig dat je iedereen de laatste dagen ook gewoon feliciteert die net bevallen is of wel een goede echo heeft gehad. Daar zou ik nou echt helemaal geen trek in hebben, maar je doet het mooi wel, en dat maakt je echt een heel mooi mens!
Maar je komt digitaal heel sterk over, en ik vind het vooral heel lief en bewonderenswaardig dat je iedereen de laatste dagen ook gewoon feliciteert die net bevallen is of wel een goede echo heeft gehad. Daar zou ik nou echt helemaal geen trek in hebben, maar je doet het mooi wel, en dat maakt je echt een heel mooi mens!
Gast- Gast
Koffieleut: jaaa idd nu al lekker eigenwijs! Maar vind het stiekem ook niet heel erg om nog een keer een echo te moeten maken. Vind het wel leuk. Mijn vriend kan helaas niet mee, en mijn moeder liet in het telefoongesprek weten dat ze wel mee wilde... Dus denk dat ik mijn moeder gezellig meeneem die dag.
Spannend voor jou nu dus! Even afwachten dus!
Muppet: heel veel sterkte in het ziekenhuis! Heb bewondering voor je hoe sterk je bent!
Yasmine: vervelend dat je je zo voelt zeg, ben je weer begonnen aan de medicijnen? Herkenbaar hoor, als je zoveel te doen hebt dat je je er niet toe kunt zetten. Heb ik ook zeer regelmatig, andere dagen ga ik er zo doorheen maar soms is het zo vervelend die start te maken. Wel leuk de Sint intocht! De gezellige dagen beginnen weer!
Spannend voor jou nu dus! Even afwachten dus!
Muppet: heel veel sterkte in het ziekenhuis! Heb bewondering voor je hoe sterk je bent!
Yasmine: vervelend dat je je zo voelt zeg, ben je weer begonnen aan de medicijnen? Herkenbaar hoor, als je zoveel te doen hebt dat je je er niet toe kunt zetten. Heb ik ook zeer regelmatig, andere dagen ga ik er zo doorheen maar soms is het zo vervelend die start te maken. Wel leuk de Sint intocht! De gezellige dagen beginnen weer!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Parels schreef:Ik weet heus dat je verdriet hebt, en dat is ook logisch.
Ach wat lief van je, nou moet ik weer janken...
Muppetje- Ratel
Parels schreef:Ik weet heus dat je verdriet hebt, en dat is ook logisch.
+1!!!!!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Muppetje schreef:Parels schreef:Ik weet heus dat je verdriet hebt, en dat is ook logisch.
Ach wat lief van je, nou moet ik weer janken...
Ken jou het schelen joh!
Na al dat gedoe mag je ook wel eens een keer belicht worden!
Niks aan gelogen!
Gast- Gast
Niets aan toe te voegen!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Wat ontzettend lief van jullie meiden!
Muppetje- Ratel
Yasmine schreef:Niets aan toe te voegen!
En ook ik sluit me hier volledig bij aan!!!!!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:Yasmine schreef:Niets aan toe te voegen!
En ook ik sluit me hier volledig bij aan!!!!!!
En ik ook!!
Gast- Gast
Eindelijk kan ik even reageren. Geen idee voor hoe lang
@ Amber: Wat een lieve reactie
Ik had bij jou ook op ander nieuws gehoopt.
Ik zag het idd al staan. Het is gewoon ronduit kl*te
Wat fijn dat je nu pilletjes krijgt Het moet nu helemaal goedkomen!
Ja misschien dat het verslag helpt, dus hopelijk mag ik het inzien. Daar zou ik ook al blij mee zijn.
Ik pm jullie zeker nog, maar het gaat nu niet lukken. Meneer wil weer niet slapen in z'n wieg, met als gevolg dat ie nu bij mij aan het snurken is en ik weer via m'n mobiel aan het posten ben.
@ Muppetje: Ik wil je ook heel veel sterkte wensen
Verder sluit ik me bij de rest aan.
Ik voel me ook behoorlijk bezwaard om hier over m'n zwangerschap en bevalling te posten, en ga dat dus ook in een ander topic doen.
@ Koffieleut: Dankjewel
Voor jou is het nu spannend! Ik zou zeggen: Testen!!
Sorry dat ik nu even niet op anderen heb gereageerd, maar het is echt helemaal niet fijn om dit via mobiel te doen..
@ Amber: Wat een lieve reactie
Ik had bij jou ook op ander nieuws gehoopt.
Ik zag het idd al staan. Het is gewoon ronduit kl*te
Wat fijn dat je nu pilletjes krijgt Het moet nu helemaal goedkomen!
Ja misschien dat het verslag helpt, dus hopelijk mag ik het inzien. Daar zou ik ook al blij mee zijn.
Ik pm jullie zeker nog, maar het gaat nu niet lukken. Meneer wil weer niet slapen in z'n wieg, met als gevolg dat ie nu bij mij aan het snurken is en ik weer via m'n mobiel aan het posten ben.
@ Muppetje: Ik wil je ook heel veel sterkte wensen
Verder sluit ik me bij de rest aan.
Ik voel me ook behoorlijk bezwaard om hier over m'n zwangerschap en bevalling te posten, en ga dat dus ook in een ander topic doen.
@ Koffieleut: Dankjewel
Voor jou is het nu spannend! Ik zou zeggen: Testen!!
Sorry dat ik nu even niet op anderen heb gereageerd, maar het is echt helemaal niet fijn om dit via mobiel te doen..
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Heb pilletjes meegekregen, had een hele aardige wat oudere echte gynaecoloog, eerder vaak in opleiding enzo. Ze was heel lief voor me, mag voortaan bij haar blijven komen. Ze heeft nog eens gekeken, en er was echt niets, alleen een vruchtzak en dooier, ze had echt geen hoop verder. Woensdag moet ik terug komen, denk dat ik op zn vroegst donderdag weer ga werken.
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Heb pilletjes meegekregen, had een hele aardige wat oudere echte gynaecoloog, eerder vaak in opleiding enzo. Ze was heel lief voor me, mag voortaan bij haar blijven komen. Ze heeft nog eens gekeken, en er was echt niets, alleen een vruchtzak en dooier, ze had echt geen hoop verder. Woensdag moet ik terug komen, denk dat ik op zn vroegst donderdag weer ga werken.
Gelukkig het de gyn nog een keer voor je gekeken en fijn dat ze ontzettend aardig was. Hopelijk zetten de pilletjes alles op gang en kun je het echt goed gaan verwerken.
@ Yasmine.. Balen dat je je zo voelt. Ook een voor jou!!
@ Koffieleut.. Wanneer ga je weer testen?
Nou borsten doen weer flink zeer, maar wil eigenlijk niet te veel hopen op mijn kwaaltjes. Ik maak me gek van zou het dan toch. Maar probeer me toch rustig te houden. Aargh ik word gewoon gek van mezelf.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Muppetje schreef:Heb pilletjes meegekregen, had een hele aardige wat oudere echte gynaecoloog, eerder vaak in opleiding enzo. Ze was heel lief voor me, mag voortaan bij haar blijven komen. Ze heeft nog eens gekeken, en er was echt niets, alleen een vruchtzak en dooier, ze had echt geen hoop verder. Woensdag moet ik terug komen, denk dat ik op zn vroegst donderdag weer ga werken.
Wat gaat dat bij jou snel trouwens! Ik had op 5 juli de definitieve 'foute' echo, kon pas op 13 juli in ziekenhuis terecht voor pilletjes en had daar pas 22 juli de controle voor. Wat alsnog een curretage opleverde (die ik wel op de dag zelf kon krijgen gelukkig).
Jasmine- Ratel
@ Muppet, hier ook nog even een knuffel m rest heb ik je al gezegd via sms.
Dat truitje wat jij afgelopen zaterdag hebt gekocht in Den Bosch, die heb ik vandaag gekocht in het blauw. Vond hem toch wel erg leuk
@ Jelin, is moeilijk he om jezelf niet zo gek te maken. Nog een paar dagen wachten en dan heb je meer duidelijkheid.
Dat truitje wat jij afgelopen zaterdag hebt gekocht in Den Bosch, die heb ik vandaag gekocht in het blauw. Vond hem toch wel erg leuk
@ Jelin, is moeilijk he om jezelf niet zo gek te maken. Nog een paar dagen wachten en dan heb je meer duidelijkheid.
Amber-- Ratel
Leuk!amber22 schreef:@ Muppet, hier ook nog even een knuffel m rest heb ik je al gezegd via sms.
Ik had m vandaag aan, waren jullie alledrie een beetje bij me
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Leuk!amber22 schreef:@ Muppet, hier ook nog even een knuffel m rest heb ik je al gezegd via sms.
Ik had m vandaag aan, waren jullie alledrie een beetje bij me
Amber-- Ratel
Muppet wanneer moet je met de pilletjes beginnen? En hoeveel moet je er nemen?
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppet wanneer moet je met de pilletjes beginnen? En hoeveel moet je er nemen?
Ik heb ze net ingebracht, vier stuks. Nu is het afwachten
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppet wanneer moet je met de pilletjes beginnen? En hoeveel moet je er nemen?
Sterkte meis!! Ben je alleen thuis of is je man er al?
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppet wanneer moet je met de pilletjes beginnen? En hoeveel moet je er nemen?
Mijn man is vanuit het ziekenhuis mee naar huis gegaan. De lieverd.
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppet wanneer moet je met de pilletjes beginnen? En hoeveel moet je er nemen?
Inderdaad een lieverd! Fijn dat je niet alleen bent. Ben vanavond niet op het forum, ga uit eten en naar de musical daddy cool. Maar lees op mijn telefoon af en toe bij!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppet wanneer moet je met de pilletjes beginnen? En hoeveel moet je er nemen?
Inderdaad een lieverd! Fijn dat je niet alleen bent. Ben vanavond niet op het forum, ga uit eten en naar de musical daddy cool. Maar lees op mijn telefoon af en toe bij!
Veel plezier, geniet er lekker van!
Muppetje- Ratel
Lieve Muppet, nogmaals heel veel sterkte. Ook voor de komende dagen, ik weet wat je nu tegemoet gaat. Hoop voor je dat de pilletjes doen wat ze moeten doen (ook al is dat zeker geen fijne ervaring en zal het pijnlijk zijn als je het resultaat ziet). En ik hoop dat je dit snel een plekje kunt geven en kunt 'afsluiten'.
Amber: ook voor jou een dikke . Ik vind het knap van je dat je zo lief voor muppet bent en er zo goed voor haar bent. Ik merk bij mezelf dat ik stiekem ook weer een stukje pijn van mijn eigen mk voel nu en dan sta ik nog veel verder van muppet af dan jij. Kan me voorstellen dat het jou ook niet koud laat, gezien je eigen geschiedenis. Dat jij er zo voor haar bent, ondanks je eigen sores, maakt jou echt een toppertje!
Hetzelfde geldt voor Alyssa en Puggle, Muppet mag blij zijn met zulke lieve meiden als jullie die haar steunen.
Amber: ook voor jou een dikke . Ik vind het knap van je dat je zo lief voor muppet bent en er zo goed voor haar bent. Ik merk bij mezelf dat ik stiekem ook weer een stukje pijn van mijn eigen mk voel nu en dan sta ik nog veel verder van muppet af dan jij. Kan me voorstellen dat het jou ook niet koud laat, gezien je eigen geschiedenis. Dat jij er zo voor haar bent, ondanks je eigen sores, maakt jou echt een toppertje!
Hetzelfde geldt voor Alyssa en Puggle, Muppet mag blij zijn met zulke lieve meiden als jullie die haar steunen.
Jasmine- Ratel
Yasmine schreef:Lieve Muppet, nogmaals heel veel sterkte. Ook voor de komende dagen, ik weet wat je nu tegemoet gaat. Hoop voor je dat de pilletjes doen wat ze moeten doen (ook al is dat zeker geen fijne ervaring en zal het pijnlijk zijn als je het resultaat ziet). En ik hoop dat je dit snel een plekje kunt geven en kunt 'afsluiten'.
Ik had het niet beter kunnen zeggen, maar misschien wel moeten doen...
Dus sorry dat ik het niet eerder gezegd heb, maar lieve Amber, Puggle en Alyssa, ik heb heel veel aan jullie steun.
En Amber, ik snap best als het voor jou heel moeilijk is, maar ik vind het wel echt fijn
Muppetje- Ratel
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: