Voor een kindje in 2011!
+23
bolus26
joyce0606
koNijntje
Happy
CCC
JD
Jelin
Paper Crown
Viva
Ellebel
Ugly Betty
smooch
Filoria
Jasmine
Koffieleut
S@nneke
Weegschaal
Jazzlyn
Clapperdie
Amber-
Lejow
Alyssa
Muppetje
27 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
fijn meisMuppetje schreef:Amber ja wel misselijk, maar niet extreem, het is goed te doen
Gast- Gast
@ Ugly Betty; Balen dat je ongesteld bent geworden. Wel een mooie cyclus!
@ Sanneke; Spannend hoor!
@ Amber; Echt spannend, heb goede hoop voor je met je temperatuur!
@ Koffieleut; Ook al spannend!
@ Yasmine; En jij ook al spannend.
@ Jelin; Ook al op het wachtbankje, al moet jij helaas nog iets langer wachten…
Gun het jullie echt allemaal!
@ Viva; Dat ben je flink afgevallen in korte tijd, goed hoor!
@ Smooch; Ik moet nog twee weken werken voor mijn vakantie, ben ook echt aan het aftellen. Succes nog even met werken!
@ Muppetje en Puggle; Goed om te lezen dat alles goed met jullie gaat!
@ All; Ik ben dinsdag ongesteld geworden. Mijn cyclus is dus wel wat langer, maar nog steeds regelmatig want weer 37 dgn. Ben er dus wel blij mee. En achteraf gezien blijk ik net vruchtbaar te zijn geweest in de periode dat we elkaar 3 dgn niet zagen. Dus deze maand ga ik er vanuit dat ik elke dag vruchtbaar ben, aangezien mijn cyclus weer kan (terug) veranderen. Gelukkig over 2 wkn op vakantie, dus we zien elkaar genoeg.
@ Sanneke; Spannend hoor!
@ Amber; Echt spannend, heb goede hoop voor je met je temperatuur!
@ Koffieleut; Ook al spannend!
@ Yasmine; En jij ook al spannend.
@ Jelin; Ook al op het wachtbankje, al moet jij helaas nog iets langer wachten…
Gun het jullie echt allemaal!
@ Viva; Dat ben je flink afgevallen in korte tijd, goed hoor!
@ Smooch; Ik moet nog twee weken werken voor mijn vakantie, ben ook echt aan het aftellen. Succes nog even met werken!
@ Muppetje en Puggle; Goed om te lezen dat alles goed met jullie gaat!
@ All; Ik ben dinsdag ongesteld geworden. Mijn cyclus is dus wel wat langer, maar nog steeds regelmatig want weer 37 dgn. Ben er dus wel blij mee. En achteraf gezien blijk ik net vruchtbaar te zijn geweest in de periode dat we elkaar 3 dgn niet zagen. Dus deze maand ga ik er vanuit dat ik elke dag vruchtbaar ben, aangezien mijn cyclus weer kan (terug) veranderen. Gelukkig over 2 wkn op vakantie, dus we zien elkaar genoeg.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Weegschaal, "fijn" dat je ongesteld bent geworden. Gelukkig heb je geen cyclus overgeslagen.
Deze maand flink jullie best doen dan maar
Deze maand flink jullie best doen dan maar
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Is het nog gezellig op jullie bankje?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Amber, gelukkig is je cyclus langer dan de vorige. Snap best dat het spannend is. De klachtjes klinken goed, maarja die heb je inderdaad vaker gehad. Ik hoop het zo voor je!
Puggle, ik vond het erg lief dat je voor me duimt. Iedereen duimt voor amber en voor koffieleut. En voor jou en muppetje duimde natuurlijk ook iedereen. Maar ik had niet verwacht dat er ook al meiden voor mij gaan duimen. Ik weet wel dat iedereen het elkaar gunt. Maar toch, ik vond het gewoon ineens heel lief van je.
Koffieleut, ik duim voor je . Ik hoop dat je gevoel niet klopt, net als bij puggle en muppetje.
Yasmine, bij jou ook spannend… Ja klopt; jij, amber, koffieleut en ik. Alyssa en Filoria liepen ook gelijk.
Viva, bij jou zijn de gezellige dagen aangebroken??
Weegschaal, gelukkig is je cyclus wel weer een beetje regelmatig. Hoop dat de volgende cyclus wel korter is, of… dat je natuurlijk zwanger bent!
Muppetje, ja het is heel gezellig hier, hihi. Gelukkig gaat het met jou ook aardig goed. bijna je eerste echo, leuk, leuk, leuk
Puggle, ik vond het erg lief dat je voor me duimt. Iedereen duimt voor amber en voor koffieleut. En voor jou en muppetje duimde natuurlijk ook iedereen. Maar ik had niet verwacht dat er ook al meiden voor mij gaan duimen. Ik weet wel dat iedereen het elkaar gunt. Maar toch, ik vond het gewoon ineens heel lief van je.
Koffieleut, ik duim voor je . Ik hoop dat je gevoel niet klopt, net als bij puggle en muppetje.
Yasmine, bij jou ook spannend… Ja klopt; jij, amber, koffieleut en ik. Alyssa en Filoria liepen ook gelijk.
Viva, bij jou zijn de gezellige dagen aangebroken??
Weegschaal, gelukkig is je cyclus wel weer een beetje regelmatig. Hoop dat de volgende cyclus wel korter is, of… dat je natuurlijk zwanger bent!
Muppetje, ja het is heel gezellig hier, hihi. Gelukkig gaat het met jou ook aardig goed. bijna je eerste echo, leuk, leuk, leuk
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Ik duim ook voor jou hoor Sanne, ik duim gewoon voor iedereen
Muppetje- Ratel
Smooch, nee ik sport niet. Ik kan alleen niet autorijden (durf ik nog niet, dus nog niet geleerd) dus ga wel overal lopend of met de fiets naartoe. Maar ik hoef meestal niet ver!
Weegschaal, balen aan de ene kant dat je ongesteld bent geworden, maar fijn dat hij weer wat regelmatig is!
Sanneke, haha gezellige dagen! Mijn temp stijgt nog niet heel erg, had 2 dagen 36,6 nu 2 dagen 36,7.
Daarbij zijn er bij mijn man vandaag 2 verstandskiezen getrokken, dus het is maar goed ook dat ik mijn ovulatie nog niet heb!
Er vanuit gaande dat mijn cyclus bijna 6 weken duurt, denk ik dat hij pas tussen volgende week en de week daarop komt!
Weegschaal, balen aan de ene kant dat je ongesteld bent geworden, maar fijn dat hij weer wat regelmatig is!
Sanneke, haha gezellige dagen! Mijn temp stijgt nog niet heel erg, had 2 dagen 36,6 nu 2 dagen 36,7.
Daarbij zijn er bij mijn man vandaag 2 verstandskiezen getrokken, dus het is maar goed ook dat ik mijn ovulatie nog niet heb!
Er vanuit gaande dat mijn cyclus bijna 6 weken duurt, denk ik dat hij pas tussen volgende week en de week daarop komt!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Oja sorry, jou cyclus is langer. was me even ontschoten. Dan nog even wachten voor je aan de slag kan. ik hoop dat je temp snel een klein beetje stijgt. dan komt je eisprong eraan...Viva schreef:Sanneke, haha gezellige dagen! Mijn temp stijgt nog niet heel erg, had 2 dagen 36,6 nu 2 dagen 36,7.
S@nneke- Fluisteraar
Muppetje schreef:Ik duim ook voor jou hoor Sanne, ik duim gewoon voor iedereen
hihi, lief van je! de duimen draaien wel over uren dit weekend. er zijn er best veel die bijna kunnen testen. is echt wel heel leuk. hoop dat er veel positieve testen bij zitten.
S@nneke- Fluisteraar
S@nneke schreef:Muppetje schreef:Ik duim ook voor jou hoor Sanne, ik duim gewoon voor iedereen
hihi, lief van je! de duimen draaien wel over uren dit weekend. er zijn er best veel die bijna kunnen testen. is echt wel heel leuk. hoop dat er veel positieve testen bij zitten.
Zou leuk zijn hè
Muppetje- Ratel
@ Muppet, fijn dat de misselijkheid meevalt!
@ weegschaal, ik duim voor een hele vruchtbare ronde voor jou!
@ Sanne, dankjewel! Ik duim ook voor jou!
@ weegschaal, ik duim voor een hele vruchtbare ronde voor jou!
@ Sanne, dankjewel! Ik duim ook voor jou!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Puggle schreef:Ik duim voor alle op het wachtbankje
en nu hopen dat het werkt, hihi .
ik ga de laptop weer uitzetten. tot morgen.
S@nneke- Fluisteraar
Met al dat duimen komt het helemaal goed
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Met al dat duimen komt het helemaal goed
Niemand heeft straks meer duimen
Gast- Gast
Puggle schreef:amber22 schreef:Met al dat duimen komt het helemaal goed
Niemand heeft straks meer duimen
Dan hoop ik dat ik deze maand zwanger ben, anders is er niemand meer om de volgende ronde voor me te duimen
Amber-- Ratel
Sorry meiden, heb niet alles bijgelezen deze keer. Jullie kletsen veel te veel
Anyway, voor alle meiden die op het wachtbankje zitten: Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie een positieve test hebben! Ik ga dit weekend zeker komen spieken of er al iemand getest heeft
En hoe het met mij gaat? Ca va, ik merk aan mezelf dat ik het er moeilijker mee heb dan ik had verwacht. Ik heb het afgelopen 1,5/2 weken een beetje 'verdrongen' omdat we vrij waren en ik onze vakantie niet wilde laten 'verpesten' door er continu mee bezig te zijn. Maar ik merk dat, nu we weer in onze gewone routine zitten, ik gewoon niet mezelf ben. Op mijn werk heb ik echt een masker op, ben ik vrolijk en lach ik gezellig mee, terwijl ik me eigenlijk gewoon enorm rot voel. Maar zolang mijn collega's het nog niet weten, wil ik zo min mogelijk laten merken. Heb de afgelopen weken op mijn werk al genoeg tranen gelaten, ik wil niet dat ze zich vragen blijven stellen.
De tijd lijkt voor mij gewoon ook voorbij te kruipen. Ik moet nog zeker een maand wachten voordat ik weet of de hogere dosis Clomid wel aanslaat, en dat vind ik wel moeilijk. Maar buiten dat, blijf ik er wel positief onder. Ik sta er wel positief in en heb er goede hoop in.
Anyway, voor alle meiden die op het wachtbankje zitten: Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie een positieve test hebben! Ik ga dit weekend zeker komen spieken of er al iemand getest heeft
En hoe het met mij gaat? Ca va, ik merk aan mezelf dat ik het er moeilijker mee heb dan ik had verwacht. Ik heb het afgelopen 1,5/2 weken een beetje 'verdrongen' omdat we vrij waren en ik onze vakantie niet wilde laten 'verpesten' door er continu mee bezig te zijn. Maar ik merk dat, nu we weer in onze gewone routine zitten, ik gewoon niet mezelf ben. Op mijn werk heb ik echt een masker op, ben ik vrolijk en lach ik gezellig mee, terwijl ik me eigenlijk gewoon enorm rot voel. Maar zolang mijn collega's het nog niet weten, wil ik zo min mogelijk laten merken. Heb de afgelopen weken op mijn werk al genoeg tranen gelaten, ik wil niet dat ze zich vragen blijven stellen.
De tijd lijkt voor mij gewoon ook voorbij te kruipen. Ik moet nog zeker een maand wachten voordat ik weet of de hogere dosis Clomid wel aanslaat, en dat vind ik wel moeilijk. Maar buiten dat, blijf ik er wel positief onder. Ik sta er wel positief in en heb er goede hoop in.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Een voor jou alyssa! Gaat het echt wel goed komen bij jou. De tijd gaat nu misschien langzaam voor je, maar voor je het weet is het zover en weet je wat meer!
Ik ga lekker slapen, slaap lekker!
Ik ga lekker slapen, slaap lekker!
Gast- Gast
Lieve Alyssa, hele dikke knuffel, het is ook niet niks allemaal...
Morgen krijg je n echte, maar voor nu
Morgen krijg je n echte, maar voor nu
Muppetje- Ratel
Lieve Alyssa!
Wat vervelend dat je je zo rot voelt. Een dikke voor jou. En van mij krijg je hem morgen ook in het echt!!
@ all, mijn temp was vanochtend iets gezakt naar 36.9. Hopelijk stijgt hij morgen weer. Maar heb ook menstruatiekrampen dus zal wel weer ongesteld worden!
Wat vervelend dat je je zo rot voelt. Een dikke voor jou. En van mij krijg je hem morgen ook in het echt!!
@ all, mijn temp was vanochtend iets gezakt naar 36.9. Hopelijk stijgt hij morgen weer. Maar heb ook menstruatiekrampen dus zal wel weer ongesteld worden!
Amber-- Ratel
Alyssa: Weet even niet wat ik er verder over kan zeggen, vind het zo erg voor je allemaal!
Meiden op het wachtbankje: Hoe is het bij jullie? Hier nog niks, vandaag dus dag 28. Ik wacht rustig af....
Meiden naast het wachtbankje: Al spierpijn in jullie duimen?
Meiden op het wachtbankje: Hoe is het bij jullie? Hier nog niks, vandaag dus dag 28. Ik wacht rustig af....
Meiden naast het wachtbankje: Al spierpijn in jullie duimen?
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
amber22 schreef:Lieve Alyssa!
Ik ga nog harder voor je duimen dat het geen ongesteldheidskrampen zijn.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
alyssa, wat vervelend dat je je rot voelt. En lastig dat je op je werk een soort toneelstuk moet opvoeren. Dat je iig niet jezelf kan zijn. kan je al snel beginnen met de pilletjes om onesteld te worden zodat je iig in een nieuwe ronde zit? sterkte meid.
Amber, oow nee, ik hoop dat je niet ongesteld wordt! mijn duimen draaien nog voor je!
koffieleut, bij jou dus nog niks te bekennen? dus ook geen menstuatie... hoop het zo voor je! wanneer ga je testen?
yasmine, hoe is het met jou? ga je morgen testen?
Amber, oow nee, ik hoop dat je niet ongesteld wordt! mijn duimen draaien nog voor je!
koffieleut, bij jou dus nog niks te bekennen? dus ook geen menstuatie... hoop het zo voor je! wanneer ga je testen?
S@nneke- Fluisteraar
S@nneke schreef:alyssa, wat vervelend dat je je rot voelt. En lastig dat je op je werk een soort toneelstuk moet opvoeren. Dat je iig niet jezelf kan zijn. kan je al snel beginnen met de pilletjes om onesteld te worden zodat je iig in een nieuwe ronde zit? sterkte meid.
Dankje sanne! Hoe is het bij jou?
@ Koffieleut, dankje! Ik duim ook voor jou!
@ Muppet, hoe was jou temperatuur in de laatste week ook alweer?
Ik hoop nog een beetje op een innestelingsdip en dat hij morgen weer stijgt.
Amber-- Ratel
Amber nee hè. Nou, ik duim stug door
Muppetje- Ratel
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: