Voor een kindje in 2011!
+23
bolus26
joyce0606
koNijntje
Happy
CCC
JD
Jelin
Paper Crown
Viva
Ellebel
Ugly Betty
smooch
Filoria
Jasmine
Koffieleut
S@nneke
Weegschaal
Jazzlyn
Clapperdie
Amber-
Lejow
Alyssa
Muppetje
27 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Puggle schreef:amber22 schreef:Puggle schreef:amber22 schreef:Het is druk op het wachtbankje, gezellig!!
@ Sanne, hopelijk betekenen je klachten wat!
@ Puggle, Leuk al bijna de sleutel!!!
Ja jeeeeej!
Je bent de dag 24 voorbij, mooi want zo korte cyclus willen we niet meer hebben hè
ja gelukkig!! pff vind het een beetje spannend worden!
Logisch toch, het is ook super spannend en zou zo mooi zijn hè
Ja samen met jullie zoals we vanaf het begin tegen elkaar hebben gezegd!! zou echt te leuk zijn haha..
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
amber22 schreef:Puggle schreef:amber22 schreef:Puggle schreef:amber22 schreef:Het is druk op het wachtbankje, gezellig!!
Ja jeeeeej!
Je bent de dag 24 voorbij, mooi want zo korte cyclus willen we niet meer hebben hè
Ja samen met jullie zoals we vanaf het begin tegen elkaar hebben gezegd!! zou echt te leuk zijn haha..
Mijn duimen draaien nog steeds overuren. Enne, inderdaad, we hebben het natuurlijk wel n beetje afgesproken...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:amber22 schreef:Puggle schreef:amber22 schreef:Puggle schreef:amber22 schreef:Het is druk op het wachtbankje, gezellig!!
Ja jeeeeej!
Mijn duimen draaien nog steeds overuren. Enne, inderdaad, we hebben het natuurlijk wel n beetje afgesproken...
ja dan moet het toch gewoon zo zijn haha..
Amber-- Ratel
Vind ik eigenlijk wel Amber!
Muppetje- Ratel
Ik zit ook gezellig met jullie op het wachtbankje! Vandaag zit ik op dag 27 alweer. Ik heb nog steeds af en toe een steekje, maar verder niks.
Puggle: Super dat jullie getekend hebben! Nu is het echt officieel!!
Amber: Fijn dat je iig dag 24 voorbij bent, hoe is het nu?
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Koffieleut schreef:Ik zit ook gezellig met jullie op het wachtbankje! Vandaag zit ik op dag 27 alweer. Ik heb nog steeds af en toe een steekje, maar verder niks.
Voor jou begint het ook spannend te worden zeg. Wat denk je zelf? Ook voor jou wordt geduimd, voor jullie allemaal trouwens
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Koffieleut schreef:Ik zit ook gezellig met jullie op het wachtbankje! Vandaag zit ik op dag 27 alweer. Ik heb nog steeds af en toe een steekje, maar verder niks.
Voor jou begint het ook spannend te worden zeg. Wat denk je zelf? Ook voor jou wordt geduimd, voor jullie allemaal trouwens
Dankjewel! Ik heb heel sterk het gevoel dat ik niet zwanger ben, waarom weet ik niet. Maar ik hoop natuurlijk dat dat gevoel niet klopt.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Spannend Koffieleut! Ik hoop het echt voor je! Als iemand snel zwanger moet worden ben jij het wel!
Amber: Spannend, spannend, spannend! Zou wel heel leuk zijn, als jij nu ook zwanger bent, zo na Muppet en Puggle.
Sanne: Jij ook al, spannend!
Haha, is wel heel spannend zo hoor. Allemaal op het wachtbankje. Maar het is bijna weekend
Alyssa: Hoe is het met jou? Trek je het allemaal nog een beetje?
Amber: Spannend, spannend, spannend! Zou wel heel leuk zijn, als jij nu ook zwanger bent, zo na Muppet en Puggle.
Sanne: Jij ook al, spannend!
Haha, is wel heel spannend zo hoor. Allemaal op het wachtbankje. Maar het is bijna weekend
Alyssa: Hoe is het met jou? Trek je het allemaal nog een beetje?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Koffieleut schreef:Muppetje schreef:Koffieleut schreef:Ik zit ook gezellig met jullie op het wachtbankje! Vandaag zit ik op dag 27 alweer. Ik heb nog steeds af en toe een steekje, maar verder niks.
Dankjewel! Ik heb heel sterk het gevoel dat ik niet zwanger ben, waarom weet ik niet. Maar ik hoop natuurlijk dat dat gevoel niet klopt.
Dat hoop ik ook voor je!
Muppetje- Ratel
@ Koffieleut en Yasmine, gezellig he op het wachtbakje!
hier alles goed. Mijn temperatuur is vanochtend verder gestegen naar 37.2. Dus gaat goed. Verder pijnlijke borsten en af en toe krampen in mijn buik. Maar eigenlijk merk ik dat anders maanden ook wel. Dus het blijft spannend!
hier alles goed. Mijn temperatuur is vanochtend verder gestegen naar 37.2. Dus gaat goed. Verder pijnlijke borsten en af en toe krampen in mijn buik. Maar eigenlijk merk ik dat anders maanden ook wel. Dus het blijft spannend!
Amber-- Ratel
Spannend Amber, het klinkt goed
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Spannend Amber, het klinkt goed
+1. Hetzelfde als bij jou toch?
En idd gezellig op het wachtbankje. Is erg druk op het moment .
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Jelin schreef:Muppetje schreef:Spannend Amber, het klinkt goed
Jup.
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Jelin schreef:Muppetje schreef:Spannend Amber, het klinkt goed
Jup.
Heb goede hoop voor je Amber. Ik hoop het echt zodat voor je!!
Jelin- Kletskop
Is zeker gezellig op het wachtbankje , met hoeveel zitten we er nu? Weet dat Amber, Sanne, Koffieleut en ik allemaal in principe het weekend mogen testen, maar waar zit de rest?
Gister had ik even een lichte temperatuurdip, 36,9, maar vanochtend weer keurig 37,1. Er is dus nog steeds hoop. Heb me wel voorgenomen dit keer iets langer te wachten met vertellen. Of het lukt is een ander verhaal, maar ik hoop het tegenover de meesten voor me te kunnen houden tot de eerste echo.
Gister had ik even een lichte temperatuurdip, 36,9, maar vanochtend weer keurig 37,1. Er is dus nog steeds hoop. Heb me wel voorgenomen dit keer iets langer te wachten met vertellen. Of het lukt is een ander verhaal, maar ik hoop het tegenover de meesten voor me te kunnen houden tot de eerste echo.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Yasmine schreef:Is zeker gezellig op het wachtbankje , met hoeveel zitten we er nu? Weet dat Amber, Sanne, Koffieleut en ik allemaal in principe het weekend mogen testen, maar waar zit de rest?
Ik zit op het wachtbankje, maar mijn NOD is de 14de, dus ik heb nog wel even te gaan.. Erg spannend zo achter elkaar.
Jelin- Kletskop
Muppetje, geen alcohol, korte nacht kan wel!
Amber, oké! Hij is nu na 2 dagen 36,6 weer gestegen naar 36,7 (ook 2e dag vandaag). Hoop dat ik deze temperatuur wat langer vasthoud, dan heb ik er tenminste wat aan als ik temperatuur :p
Sanneke, ik zit nu op dag 15!
Ugly betty, jammer dat je ongesteld geworden bent!
Puggle, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Fijn dat er maar weinig gedaan hoeft te worden!
Wat zitten er veel op het wachtbankje zeg!
Nog een vraagje over temperaturen; áls je zwanger bent, blijft je temperatuur dan hoger?
Ben daar nog lang niet in mijn cyclus, maar vroeg het me af.
Was vanmorgen weer erg blij met de weegschaal! In 6 weken tijd 7,7 eraf. Eerste mijlpaal gehaald, wilde er zeker 7,5 af. Maar ik zie nog zo weinig aan mezelf! Ik streef ernaar om in de 70 te komen, al is het maar 79,9 haha! Daarvoor moet ik nog 5,1 kg dan, en met die decembermaand in aantocht... hoop gewoon dat het blijft lukken!
Amber, oké! Hij is nu na 2 dagen 36,6 weer gestegen naar 36,7 (ook 2e dag vandaag). Hoop dat ik deze temperatuur wat langer vasthoud, dan heb ik er tenminste wat aan als ik temperatuur :p
Sanneke, ik zit nu op dag 15!
Ugly betty, jammer dat je ongesteld geworden bent!
Puggle, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Fijn dat er maar weinig gedaan hoeft te worden!
Wat zitten er veel op het wachtbankje zeg!
Nog een vraagje over temperaturen; áls je zwanger bent, blijft je temperatuur dan hoger?
Ben daar nog lang niet in mijn cyclus, maar vroeg het me af.
Was vanmorgen weer erg blij met de weegschaal! In 6 weken tijd 7,7 eraf. Eerste mijlpaal gehaald, wilde er zeker 7,5 af. Maar ik zie nog zo weinig aan mezelf! Ik streef ernaar om in de 70 te komen, al is het maar 79,9 haha! Daarvoor moet ik nog 5,1 kg dan, en met die decembermaand in aantocht... hoop gewoon dat het blijft lukken!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Word een spannend weekend, Ik duim voor jullie
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Zo, ik ben een dag vrij en heb eindelijk de tijd gehad om alles een beetje bij te lezen en te reageren.
Veel meiden die bijna mogen testen, spannend hoor. Hopelijk zijn jullie allemaal zwanger!
Puggle, fijn dat jullie getekend hebben. En ik had volgens mij in een andere topic foto's gezien. Ziet er echt mooi uit en volgens mij hoeven jullie niet veel te doen. Plus je kan meteen starten met de babykamer
Muppetje, nog een aantal nachtjes en dan je eerste echo, leuk hoor.
Weegschaal, vervelend dat je cyclus helemaal van slag is. Ben je nu al wel ongesteld geworden?
Viva, goed dat je bent afgevallen. Wat doe je ervoor?
Van het weekend moet ik werken en heb ik een verjaardag. Maar ik hoop dat ik ergens een gaatje kan vinden om even te spieken wie positef heeft getest.
Nog 1 week werken en dan heb ik een weekje vrij, kijk er naar uit. Ben echt toe aan vakantie.
Ik zal voor jullie duimen komende dagen!!
Veel meiden die bijna mogen testen, spannend hoor. Hopelijk zijn jullie allemaal zwanger!
Puggle, fijn dat jullie getekend hebben. En ik had volgens mij in een andere topic foto's gezien. Ziet er echt mooi uit en volgens mij hoeven jullie niet veel te doen. Plus je kan meteen starten met de babykamer
Muppetje, nog een aantal nachtjes en dan je eerste echo, leuk hoor.
Weegschaal, vervelend dat je cyclus helemaal van slag is. Ben je nu al wel ongesteld geworden?
Viva, goed dat je bent afgevallen. Wat doe je ervoor?
Van het weekend moet ik werken en heb ik een verjaardag. Maar ik hoop dat ik ergens een gaatje kan vinden om even te spieken wie positef heeft getest.
Nog 1 week werken en dan heb ik een weekje vrij, kijk er naar uit. Ben echt toe aan vakantie.
Ik zal voor jullie duimen komende dagen!!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Smooch, ik doe er in principe niet heel veel voor. Ik was nogal van, als ik zin heb een klein handje m&m's pakken, 's avonds een beetje chips etc.
Heerlijk natuurlijk.
Nu mag ik alleen van mezelf op vrijdag zaterdag en zondag een bakje chips (25 gram haha). meestal eet ik niet alle drie die dagen chips hoor.
En door de weeks 2 boterhammen 's morgens, biscuitje tussendoor, 2 boterhammen 's middags, biscuitje tussendoor, avondeten (minder aardappels) en 's avonds nog een biscuitje.
En we hadden elke vrijdag patatdag, dat is nu eens in de 2 weken!
maar niet extra bewegen of mezelf afstraffen voor een dieet. als er iets lekkers is, mag ik dat ook van mezelf. Meer onze levenstijl die we veranderd hebben!
Heerlijk natuurlijk.
Nu mag ik alleen van mezelf op vrijdag zaterdag en zondag een bakje chips (25 gram haha). meestal eet ik niet alle drie die dagen chips hoor.
En door de weeks 2 boterhammen 's morgens, biscuitje tussendoor, 2 boterhammen 's middags, biscuitje tussendoor, avondeten (minder aardappels) en 's avonds nog een biscuitje.
maar niet extra bewegen of mezelf afstraffen voor een dieet. als er iets lekkers is, mag ik dat ook van mezelf. Meer onze levenstijl die we veranderd hebben!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Amber en koffieleut, wat spannend voor jullie zeg! Het zou zo mooi zijn
Gast- Gast
Viva schreef:Smooch, ik doe er in principe niet heel veel voor. Ik was nogal van, als ik zin heb een klein handje m&m's pakken, 's avonds een beetje chips etc.
Heerlijk natuurlijk.
Nou, dat gaat inderdaad gemakkelijk zo goed zeg!
Ik let ook goed op mijn voeding, maar sporten is dan weer niet mijn ding.
Ik vroeg me af of jij dat wel deed, maar niet dus.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Hallo Meiden,
@ Koffieleut, ik duim voor je!
@ Muppet, dankje! Hoe is het met je? Nog misselijk?
@ Jelin, Dankje! jij ook alweer op het wachtbankje. Word steeds drukker ;-)
@ Yasmine, mooi dat je temp weer gestegen is!
@ Viva, netjes hoor al 7 kg eraf!
@ Smooch, heerlijk een dagje vrij en bijna vakantie! Je zit ook alweer op dag 10, schiet op!
@ Puggle, dankjewel meid!
@ Koffieleut, ik duim voor je!
@ Muppet, dankje! Hoe is het met je? Nog misselijk?
@ Jelin, Dankje! jij ook alweer op het wachtbankje. Word steeds drukker ;-)
@ Yasmine, mooi dat je temp weer gestegen is!
@ Viva, netjes hoor al 7 kg eraf!
@ Smooch, heerlijk een dagje vrij en bijna vakantie! Je zit ook alweer op dag 10, schiet op!
@ Puggle, dankjewel meid!
Amber-- Ratel
Jaaa ik ga ook meeduimen van het weekend
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Amber ja wel misselijk, maar niet extreem, het is goed te doen
Muppetje- Ratel
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: