Voor een kindje in 2011!
+23
bolus26
joyce0606
koNijntje
Happy
CCC
JD
Jelin
Paper Crown
Viva
Ellebel
Ugly Betty
smooch
Filoria
Jasmine
Koffieleut
S@nneke
Weegschaal
Jazzlyn
Clapperdie
Amber-
Lejow
Alyssa
Muppetje
27 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
amber22 schreef:hmm saai zo so you think you can dance zonder beeld.. grr!
Oh dat is minder ja. Wij zitten obese te kijken.
Gast- Gast
Puggle schreef:amber22 schreef:hmm saai zo so you think you can dance zonder beeld.. grr!
Oh dat is minder ja. Wij zitten obese te kijken.
Hij doet het weer :-)
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
aaaaaaaaaaaaaaaaah, IK BEN ZWANGER!! ik ben zo blij!
vannacht is er ingebroken in de zaak van mijn vriend dus daar zijn we heen geweest. Ik ben naar huis gegaan en heb in mn eentje een test gedaan. best jammer dat ik alleen ben, maar ik heb hem gelijk gebeld en hij was ook zoooo blij.
Gister vroeg een vriendin of ik af was gevallen, maar dat is niet zo. en ze zei: of je bent af gevallen of je bent zwanger... t laatste dus
ik besef het nog niet helemaal, het is zo vreemd, gek, raak. maar ook zo mooi en goed. oow ik ben helemaal hyper! ik wilde eigenlijk nog even slapen, maar denk niet dat dat gaat lukken...
vannacht is er ingebroken in de zaak van mijn vriend dus daar zijn we heen geweest. Ik ben naar huis gegaan en heb in mn eentje een test gedaan. best jammer dat ik alleen ben, maar ik heb hem gelijk gebeld en hij was ook zoooo blij.
Gister vroeg een vriendin of ik af was gevallen, maar dat is niet zo. en ze zei: of je bent af gevallen of je bent zwanger... t laatste dus
ik besef het nog niet helemaal, het is zo vreemd, gek, raak. maar ook zo mooi en goed. oow ik ben helemaal hyper! ik wilde eigenlijk nog even slapen, maar denk niet dat dat gaat lukken...
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Meiden allemaal bedankt voor het duimen!! Jullie zijn zo lief.
Ugly betty, wat leuk dat je vriendin zwanger is. Ik hoop dat jij ook snel zwanger mag zijn. Dan kunnen jullie samen zwanger zijn.
Viva, een gezellig weekend gehad??
Koffieleut, ik duim voor je dat je gelijk met mij zwanger bent.
Smooch, sorry dat ik er ook nog achteraan kom, dat ik zwanger ben. Ik herken je gevoel. Iedereen lijkt zwanger af en toe. Ik hoop dat het bij jou ook snel raak is. Veel plezier deze dagen
puggle, alyssa, amber en muppetje, wat leuk dat het zaterdag zo gezellig was.
Ugly betty, wat leuk dat je vriendin zwanger is. Ik hoop dat jij ook snel zwanger mag zijn. Dan kunnen jullie samen zwanger zijn.
Viva, een gezellig weekend gehad??
Koffieleut, ik duim voor je dat je gelijk met mij zwanger bent.
Smooch, sorry dat ik er ook nog achteraan kom, dat ik zwanger ben. Ik herken je gevoel. Iedereen lijkt zwanger af en toe. Ik hoop dat het bij jou ook snel raak is. Veel plezier deze dagen
puggle, alyssa, amber en muppetje, wat leuk dat het zaterdag zo gezellig was.
S@nneke- Fluisteraar
S@nneke schreef:aaaaaaaaaaaaaaaaah, IK BEN ZWANGER!! ik ben zo blij!
GEFELICITEERD!!!!! Ben al even wakker en dacht ik ga even kijken of er al nieuws is, en wat voor een nieuws!! Het is je zo gegund.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Gefeliciteerd Sanneke!!!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Waaaah, Sanne, wat goed GEFELICITEERD!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
dank jullie wel!! wat zijn jullie allemaal vroeg wakker.
parels, t wakker worden was niet leuk, maar toen ik thuis kwam. ik heb echt gehuild van blijdschap, die emotisch beginnen nu al op te spelen, dat wordt wat vanavond met gtst
parels, t wakker worden was niet leuk, maar toen ik thuis kwam. ik heb echt gehuild van blijdschap, die emotisch beginnen nu al op te spelen, dat wordt wat vanavond met gtst
S@nneke- Fluisteraar
smooch schreef:
Mijn zus belde gisteren dat mijn neef vader wordt, ongelukje
Dat kon ik even niet goed hebben, is nu al de 5e die zwanger is. En iedereen is tussen de 15 - 21 weken. Ik had even een dip momentje. Ik vind het zo oneerlijk, maar ik wil het anderen ook niet, niet gunnen.
En kreeg ik ook weer regelmatig de vraag wanneer komt jou kindje. Tja dan weet ik echt niet wat ik moet zeggen. Begin dan altijd een beetje stom te stotteren, niet echt wetend wat ik moet zeggen. Voel me dan een beetje opgelaten, want ze weten niet dat we bezig zijn. Maar ik heb het idee dat het van me gezicht is te lezen....ik kan zo niet liegen.
Ik herken het zo. Ik heb ook veel zwangere collega's en die lijken ook zo zwanger te worden. Sommigen weten van mijn miskraam en spreken dan ook heel goed bedoeld uit; ik heb nooit een miskraam gehad en was ook snel zwanger, lijkt me zo erg wat jij hebt meegemaakt.... Ik weet dat zwanger worden niet vanzelfsprekend is en dat er heel veel vrouwen zijn die veel meer meemaken en hebben meegemaakt, maar voel me dan wel klote. Waarom zijn wij al bijna 9 mnd bezig en zijn anderen zo zwanger... Maar goed, dit soort gedachten probeer ik zoveel mogelijk weg te drukken, positief blijven is beter!
Laatst aangepast door Weegschaal op zo 6 nov 2011 - 19:17; in totaal 1 keer bewerkt
Weegschaal- Kletskop
dank je wel weegschaal! het is jou ook zo gegunt! ik hoop dat je volgende cyclus wat korter is, of nog liever, zwanger! ik zie net je bovenste berichtje, sorry, ik weet een klein beetje hoe irritant het kan zijn. Ik ben heel blij dat het bij ons zo snel en makkelijk is gegaan. ik hoop echt zo erg dat iedereen op dit forum heeel snel zwanger is!Weegschaal schreef:S@nneke schreef:aaaaaaaaaaaaaaaaah, IK BEN ZWANGER!! ik ben zo blij!
GEFELICITEERD!!!!! Ben al even wakker en dacht ik ga even kijken of er al nieuws is, en wat voor een nieuws!! Het is je zo gegund.
S@nneke- Fluisteraar
S@nneke schreef:dank je wel weegschaal! het is jou ook zo gegunt! ik hoop dat je volgende cyclus wat korter is, of nog liever, zwanger! ik zie net je bovenste berichtje, sorry, ik weet een klein beetje hoe irritant het kan zijn. Ik ben heel blij dat het bij ons zo snel en makkelijk is gegaan. ik hoop echt zo erg dat iedereen op dit forum heeel snel zwanger is!Weegschaal schreef:S@nneke schreef:aaaaaaaaaaaaaaaaah, IK BEN ZWANGER!! ik ben zo blij!
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Ik gun het zeker iedereen, hoe snel dan ook! Ik hoop nog steeds dat iedereen voor 2012 zwanger is. Ga er vooral lekker van genieten.
Weegschaal- Kletskop
Gefeliciteerd Sanneke,
Heb je al last van kwaaltjes?
En je hoeft echt geen sorry te zeggen, ben je gek!! Ik gun het iedereen.
Ik heb nu een iphone, hebben jullie leuke apps? Ik heb nu period plus en mo. cycles maar ik vind ze een beetje onduidelijk. En het liefst gewoon Nederlands, maar ik kan er geen vinden, jullie nog leuke die ik kan downloaden?
Ik heb nu een iphone, hebben jullie leuke apps? Ik heb nu period plus en mo. cycles maar ik vind ze een beetje onduidelijk. En het liefst gewoon Nederlands, maar ik kan er geen vinden, jullie nog leuke die ik kan downloaden?
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
smooch schreef:Gefeliciteerd Sanneke,
Dank je! Ik gun het jou ook! en natuurlijk ook dat hert kindje dat blijft zitten.
ja ik heb wel wat kwaaltjes. Ik had al wel last van mn buik(ik dacht mn darmen) maar de laatste dagen was t wel heel laag en ik kreeg wat steekjes naar mn linker lies. En inmiddels ben ik ook al iets misselijk. zaterdag begon dat een klein beetje. en mn borsten doen wat zeer. maar ik voel me dus prima, alleen wat kleine dingetjes. Ik vind het nu nog leuk om die te voelen, misschien straks niet meer
S@nneke- Fluisteraar
Sanneke: GEFELICITEERD!!!!!! Wat super meid!!
All: Hier nog steeds niks, er rommelt wel wat in mijn buik...
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
thnx! ik hoop dat er een baby rommelt dan zijn we tegelijk zwangerKoffieleut schreef:Sanneke: GEFELICITEERD!!!!!! Wat super meid!!
S@nneke- Fluisteraar
Koffieleut wanneer wil je gaan testen?
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Koffieleut wanneer wil je gaan testen?
Ik denk donderdag. Mijn vorige cyclus was 32 dagen, terwijl mijn cyclussen daarvoor altijd tussen de 26 en 28 dagen waren. Ik wil pas testen als ik die 32 dagen voorbij ben. Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat mijn cyclus weer rond de 32 dagen is deze keer.
Koffieleut- Prater
Koffieleut schreef:Muppetje schreef:Koffieleut wanneer wil je gaan testen?
Ik denk donderdag. Mijn vorige cyclus was 32 dagen, terwijl mijn cyclussen daarvoor altijd tussen de 26 en 28 dagen waren. Ik wil pas testen als ik die 32 dagen voorbij ben. Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat mijn cyclus weer rond de 32 dagen is deze keer.
Blijf het toch spannend vinden voor je!!
Muppetje- Ratel
S@nneke schreef:smooch schreef:Gefeliciteerd Sanneke,
Dank je! Ik gun het jou ook! en natuurlijk ook dat het kindje dat blijft zitten.
ja ik heb wel wat kwaaltjes. Ik had al wel last van mn buik(ik dacht mn darmen) maar de laatste dagen was t wel heel laag en ik kreeg wat steekjes naar mn linker lies. En inmiddels ben ik ook al iets misselijk. zaterdag begon dat een klein beetje. en mn borsten doen wat zeer. maar ik voel me dus prima, alleen wat kleine dingetjes. Ik vind het nu nog leuk om die te voelen, misschien straks niet meer
haha, in het begin is het toch altijd fijn om last van kwaaltjes te krijgen. Dan weet je iig dat je zwanger bent!
Koffieleut, voor jou nog even spannend dus. Ik zal voor je duimen!
smooch- Kletskop
Muppet, je bent alweer 8 weken. Ik vind het altijd zo snel gaan.
Hoe voel jij je eigenlijk? Nog 2 dagen en dan eindelijk je echo, spannend zeg!
smooch- Kletskop
smooch schreef:Muppet, je bent alweer 8 weken. Ik vind het altijd zo snel gaan.
Gaat hard hè. Het gaat op zich goed hoor. Ik voel me niet geweldig, maar die dingen horen er allemaal bij. Ben heel erg moe, heb zere borsten en ben misselijk. En vandaag heb ik ook nog eens enorme hoofdpijn, dus de week begint goed hier
Bijna de echo inderdaad, vind het leuk maar ook heel eng, ben zo bang voor slecht nieuws al heb ik helemaal geen slecht voorgevoel ofzo
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:smooch schreef:Muppet, je bent alweer 8 weken. Ik vind het altijd zo snel gaan.
Gaat hard hè. Het gaat op zich goed hoor. Ik voel me niet geweldig, maar die dingen horen er allemaal bij. Ben heel erg moe, heb zere borsten en ben misselijk. En vandaag heb ik ook nog eens enorme hoofdpijn, dus de week begint goed hier
Bijna de echo inderdaad, vind het leuk maar ook heel eng, ben zo bang voor slecht nieuws al heb ik helemaal geen slecht voorgevoel ofzo
Spannend, maar het gaat nog altijd vaker goed dan niet goed!
Weegschaal- Kletskop
Muppetje schreef:smooch schreef:Muppet, je bent alweer 8 weken. Ik vind het altijd zo snel gaan.
Wat gaat dat snel idd. Het gaat helemaal goedkomen woensdag!!
Koffieleut- Prater
Weegschaal schreef:Muppetje schreef:smooch schreef:Muppet, je bent alweer 8 weken. Ik vind het altijd zo snel gaan.
Spannend, maar het gaat nog altijd vaker goed dan niet goed!
Daar heb je helemaal gelijk in
Muppetje- Ratel
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: