Voor een kindje in 2011!
+23
bolus26
joyce0606
koNijntje
Happy
CCC
JD
Jelin
Paper Crown
Viva
Ellebel
Ugly Betty
smooch
Filoria
Jasmine
Koffieleut
S@nneke
Weegschaal
Jazzlyn
Clapperdie
Amber-
Lejow
Alyssa
Muppetje
27 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
amber, hoop dat het niet doorzet. dat zou zo balen zijn. neeh, ik zie net dat het wel heeft doorgezet. klote he. wat ontsettend balen!!
Yasmine, balen dat je ongesteld geworden bent! inderdaad wel een mooie cyclus, hoop dat je de volgende ronde meer succes hebt.
Muppetje, ben jij jurist, wat grappig, op de een of andere manier had ik dat niet gedacht. ik weet niet waarom.
alyssa, jeetje nog 3 weken, dat duurt best lang nog. Ik denk wel dat het prettig is als je collega's t weten. Ik hoop dat ze je kunnen steunen.
All, ik doe wel mee met het rondje wie doet watvoor werk. ik ben verpleegkundige en werk in het ziekenhuis op de afdeling chirurgie.
Hier is het verder nog rustig. Nog geen ongesteldheid te bekennen en de klachtjes blijven het zelfde. we zien het wel.
Yasmine, balen dat je ongesteld geworden bent! inderdaad wel een mooie cyclus, hoop dat je de volgende ronde meer succes hebt.
Muppetje, ben jij jurist, wat grappig, op de een of andere manier had ik dat niet gedacht. ik weet niet waarom.
alyssa, jeetje nog 3 weken, dat duurt best lang nog. Ik denk wel dat het prettig is als je collega's t weten. Ik hoop dat ze je kunnen steunen.
All, ik doe wel mee met het rondje wie doet watvoor werk. ik ben verpleegkundige en werk in het ziekenhuis op de afdeling chirurgie.
Hier is het verder nog rustig. Nog geen ongesteldheid te bekennen en de klachtjes blijven het zelfde. we zien het wel.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
S@nneke schreef:amber,hoop dat het niet doorzet. dat zou zo balen zijn.neeh, ik zie net dat het wel heeft doorgezet. klote he. wat ontsettend balen!!
Dankje!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Lieve lieve lieve Amber, wat ontzettend naar. Ik weet niet goed wat ik zeggen moet, dikke knuf, straks krijg jij ook n echte
Sanne, oh, ben nu wel benieuwd waarom je dat niet verwacht had en wat je wel verwacht had...
Sanne, oh, ben nu wel benieuwd waarom je dat niet verwacht had en wat je wel verwacht had...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Lieve lieve lieve Amber, wat ontzettend naar. Ik weet niet goed wat ik zeggen moet, dikke knuf, straks krijg jij ook n echte
Dankjewel Muppet! Die knuffel kan ik wel gebruiken!
Amber-- Ratel
muppetje, ik weet niet. bij een jurist denk ik aan een wat ouder iemand die netjes in een pakje rond moet lopen. En je plaatje is wat speels, jong. Ik weet niet, bij een jurist heb ik een beetje saai beeld. Sorry. hoop niet dat ik je beledig . wat ik wel verwacht had... misschien iets met kinderen, docent ofzo. hihi. iets meer met mensen.
S@nneke- Fluisteraar
Even snel met mijn telefoon, reageer morgen uitgebreider.
Amber: Wat kl*te
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Koffieleut schreef:Even snel met mijn telefoon, reageer morgen uitgebreider.
dankje!
Hoe is het bij jou?
Amber-- Ratel
koffieleut, hoe is het jou? jij zit op dag 29 toch? nog niet ongesteld? heb je ergens last van?
ik ga zo naar mijn broers, ouders, opa, oma, enzo. Die wonen allemaal aan de andere kant van t land, nouja, ik woon in de achterhoek en zij wonen allemaal in de buurt van rotterdam, dus het valt wel mee. Maar wat ik wilde zeggen. Ik ben maandag terug, ik denk dat ik tussendoor niet op t forum kan kijken en reageren, dus ik laat jullie tot die tijd in spanning.
allemaal een fijn weekend. Amber, muppetje, alyssa en puggle, veel plezier straks. geven jullie amber en alyssa en extra van mij .
ik ga zo naar mijn broers, ouders, opa, oma, enzo. Die wonen allemaal aan de andere kant van t land, nouja, ik woon in de achterhoek en zij wonen allemaal in de buurt van rotterdam, dus het valt wel mee. Maar wat ik wilde zeggen. Ik ben maandag terug, ik denk dat ik tussendoor niet op t forum kan kijken en reageren, dus ik laat jullie tot die tijd in spanning.
allemaal een fijn weekend. Amber, muppetje, alyssa en puggle, veel plezier straks. geven jullie amber en alyssa en extra van mij .
S@nneke- Fluisteraar
S@nneke schreef:muppetje, ik weet niet. bij een jurist denk ik aan een wat ouder iemand die netjes in een pakje rond moet lopen. En je plaatje is wat speels, jong. Ik weet niet, bij een jurist heb ik een beetje saai beeld. Sorry. hoop niet dat ik je beledig . wat ik wel verwacht had... misschien iets met kinderen, docent ofzo. hihi. iets meer met mensen.
Haha, ik heb ook en hoop nette pakjes hoor, maar in mijn hoofd zal ik altijd wel n kind blijven, zo ben ik nou eenmaal. Beledigen doe je me niet hoor.
Laatst aangepast door Muppetje op za 5 nov 2011 - 7:39; in totaal 1 keer bewerkt
Muppetje- Ratel
S@nneke schreef:koffieleut, hoe is het jou? jij zit op dag 29 toch? nog niet ongesteld? heb je ergens last van?
We zullen ze helemaal plat knuffelen
Muppetje- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Lieve lieve lieve Amber, wat ontzettend naar. Ik weet niet goed wat ik zeggen moet, dikke knuf, straks krijg jij ook n echte
Oh nee zooo jammer! Wat ontzettend rot zeg! Ik hoop dat je snel wat meer weet in het ziekenhuis
Gast- Gast
Puggle schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Lieve lieve lieve Amber, wat ontzettend naar. Ik weet niet goed wat ik zeggen moet, dikke knuf, straks krijg jij ook n echte
Oh nee zooo jammer! Wat ontzettend rot zeg! Ik hoop dat je snel wat meer weet in het ziekenhuis
Dankje lieve Puggle! Komt goed!
Tot straks.. Ik moet over een kwartiertje weg!
Amber-- Ratel
Amber: Nee, niet weer hè! Baal nu nog meer voor jou dan voor mezelf... Hoop dat je nog wel kunt genieten vandaag van jullie meeting! Veel plezier in elk geval en laat je lekker platknuffelen
Sanne en koffieleut: Minstens één van jullie moet nu positief testen hoor. Het kan niet zo zijn dat we met zijn vieren doorgaan naar de volgende ronde.
Muppet, Puggle en Alyssa: Jullie ook veel plezier straks!
Sanne en koffieleut: Minstens één van jullie moet nu positief testen hoor. Het kan niet zo zijn dat we met zijn vieren doorgaan naar de volgende ronde.
Muppet, Puggle en Alyssa: Jullie ook veel plezier straks!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
amber22 schreef:Puggle schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Lieve lieve lieve Amber, wat ontzettend naar. Ik weet niet goed wat ik zeggen moet, dikke knuf, straks krijg jij ook n echte
Dankje lieve Puggle! Komt goed!
Tot straks.. Ik moet over een kwartiertje weg!
Tot straks
Gast- Gast
Ik moet ook zo weg, tot strakjes, en voor de rest n fijne dag vandaag
Muppetje- Ratel
Tot straks lieve meiden!
En dankjewel andere dames. Ik weet niet of ik nog wel durf, straks word ik helemaal doodgeknuffeld
En dankjewel andere dames. Ik weet niet of ik nog wel durf, straks word ik helemaal doodgeknuffeld
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
yasmine, ik doe mijn best. Ik vind ook dat koffieleut of ik positief moet testen. We begonnen met 6 meiden die gelijk liepen. Nu zijn allen koffieleut, filoria en ik over.
Alyssa, haha, nou dan maar hopen dat ze net niet doodknuffelen, maar wel helemaal platknuffelen. hihi.
muppetje, Lijkt me wel een bijzondere baan. Je weet denk ik nooit hoe je dag zal lopen. Is het niet soms eng/spannend?
Ik vind je trouwens niet als een kind over komen hoor hihihihi;). Anders krijg je een kind in een net pakje, hahaha.. sorry, ik zie het al helemaal voor me.
ik ga nu echt. Veel plezier!
Alyssa, haha, nou dan maar hopen dat ze net niet doodknuffelen, maar wel helemaal platknuffelen. hihi.
muppetje, Lijkt me wel een bijzondere baan. Je weet denk ik nooit hoe je dag zal lopen. Is het niet soms eng/spannend?
Ik vind je trouwens niet als een kind over komen hoor hihihihi;). Anders krijg je een kind in een net pakje, hahaha.. sorry, ik zie het al helemaal voor me.
ik ga nu echt. Veel plezier!
S@nneke- Fluisteraar
Sanne ja soms is het wel spannend inderdaad. Mensen zijn het natuurlijk niet altijd, of eigenlijk altijd niet, met ons eens, dat maakt het nog wel eens tricky
Muppetje- Ratel
@ Alyssa; voor jou!! Het lijkt me ook zo moeilijk al die onzekerheid.
@ Yasmine; Balen!
@ Amber; Balen! Vind het zo klote voor je.
@ Koffieleut en Sanneke; Ik duim nog zeker voor jullie!!
@ All; Ben begonnen met temperaturen, maar omdat ik me blootgewoeld had was deze 35,7... Later onder de dekens 36,4. Hoop dat ik een verschil tijdens de eisprong wel ga merken met die verschillen door kouder/warmer zijn...
@ Yasmine; Balen!
@ Amber; Balen! Vind het zo klote voor je.
@ Koffieleut en Sanneke; Ik duim nog zeker voor jullie!!
@ All; Ben begonnen met temperaturen, maar omdat ik me blootgewoeld had was deze 35,7... Later onder de dekens 36,4. Hoop dat ik een verschil tijdens de eisprong wel ga merken met die verschillen door kouder/warmer zijn...
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Amber en Yasmin wat jammer dat jullie ongesteld geworden zijn, en ik had nog wel zo geduimd voor jullie!
Koffieleut en Sanneke hoe is het met jullie?
Hebben jullie vandaag een meeting? Het is hier zo rustig. Wat hebben jullie gedaan? (Behalve HCG hormonen strooien)
Gisteren was ik bij mijn beste vriendin en ze vertelde me dat ze 5 weken zwanger is . We hebben het altijd over samen zwanger zijn en kindjes van bijna dezelfde leeftijd, dus ik hoop nu nog harder dat het bij ons snel raak is. Ze voelde zich bijna bezwaard dat zij nu al zwanger is.
Koffieleut en Sanneke hoe is het met jullie?
Hebben jullie vandaag een meeting? Het is hier zo rustig. Wat hebben jullie gedaan? (Behalve HCG hormonen strooien)
Gisteren was ik bij mijn beste vriendin en ze vertelde me dat ze 5 weken zwanger is . We hebben het altijd over samen zwanger zijn en kindjes van bijna dezelfde leeftijd, dus ik hoop nu nog harder dat het bij ons snel raak is. Ze voelde zich bijna bezwaard dat zij nu al zwanger is.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Amber, ontzettend balen dat je weer ongesteld bent! Gaan ze dan woensdag kijken of je bijvoorbeeld aan de clomid mag oid?
Ugly betty, zou leuk zijn, samen!
Vorige x was ik een half jaar samen met mijn zus zwanger. Nu weten we van elkaar dat we het beiden proberen, gus hoogstwaarschijnlijk nu weer. Wel leuk hoor, kindjes bijna even oud!
Vanmorgen was mijn temp 37. Dacht dat het door mijn winterdekbed zou komen, we hadden hem verwisseld. Maar vanmiddag een ovulatietest gedaan zie zeker positief is! Dus ik ga het gezellig maken dit weekend. Ik heb hem wel eerder dan andere keren!
Ugly betty, zou leuk zijn, samen!
Vorige x was ik een half jaar samen met mijn zus zwanger. Nu weten we van elkaar dat we het beiden proberen, gus hoogstwaarschijnlijk nu weer. Wel leuk hoor, kindjes bijna even oud!
Vanmorgen was mijn temp 37. Dacht dat het door mijn winterdekbed zou komen, we hadden hem verwisseld. Maar vanmiddag een ovulatietest gedaan zie zeker positief is! Dus ik ga het gezellig maken dit weekend. Ik heb hem wel eerder dan andere keren!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva, als je temp omhoog gaat is je ei meestal al geweest...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Viva, als je temp omhoog gaat is je ei meestal al geweest...
Klopt. Meestal is hij dan al geweest ja.
Gast- Gast
Weegschaal, succes met temperaturen!
Ugly Betty, we hadden met z'n 4-en afgesproken (stond al laaang vast haha, we vonden niet echt een datum waarop we allemaal konden). We hebben samen geluncht, wat door de winkelstraten gelopen, nog ergens wat gedronken en veel gekletst.
Viva, op welke dag zit je nu?
Puggle/Amber/Muppet: Ik vond het supergezellig! Jullie zijn précies hoe ik mij jullie had voorgesteld: ontzettend lieve meiden!
Ugly Betty, we hadden met z'n 4-en afgesproken (stond al laaang vast haha, we vonden niet echt een datum waarop we allemaal konden). We hebben samen geluncht, wat door de winkelstraten gelopen, nog ergens wat gedronken en veel gekletst.
Viva, op welke dag zit je nu?
Puggle/Amber/Muppet: Ik vond het supergezellig! Jullie zijn précies hoe ik mij jullie had voorgesteld: ontzettend lieve meiden!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef:
Helemaal mee eens! Ook ik heb het erg naar mijn zin gehad, jullie zijn alledrie erg lieve meiden
Muppetje- Ratel
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Fotoboeken van/voor je kindje
» plaatsnamen voor een kindje
» Voor een kindje in 2013!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Fotoboeken van/voor je kindje
» plaatsnamen voor een kindje
» Voor een kindje in 2013!
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: