Voor een kindje in 2011!
+23
bolus26
joyce0606
koNijntje
Happy
CCC
JD
Jelin
Paper Crown
Viva
Ellebel
Ugly Betty
smooch
Filoria
Jasmine
Koffieleut
S@nneke
Weegschaal
Jazzlyn
Clapperdie
Amber-
Lejow
Alyssa
Muppetje
27 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Alyssa schreef:+ 10000!amber22 schreef:Muppetje schreef:Bedankt meiden, jullie zijn lief, doet me echt goed
!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Amber en Puggle: Ik voel me redelijk, heb sinds vanmiddag weer wat krampjes en gerommel in mijn buik. De teleurstelling die ik vanmorgen had is al weer een stukje minder gelukkig. Ik merk dat ik, misschien wel tegen beter weten in, heel erg hoop dat ik te vroeg getest heb. Maar ik weet ook heel goed dat een negatieve test toch echt betekent dat je niet zwanger bent. Mijn man zei net dat hij denkt dat ik toch zwanger ben...
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Koffieleut schreef:Amber en Puggle: Ik voel me redelijk, heb sinds vanmiddag weer wat krampjes en gerommel in mijn buik. De teleurstelling die ik vanmorgen had is al weer een stukje minder gelukkig. Ik merk dat ik, misschien wel tegen beter weten in, heel erg hoop dat ik te vroeg getest heb. Maar ik weet ook heel goed dat een negatieve test toch echt betekent dat je niet zwanger bent. Mijn man zei net dat hij denkt dat ik toch zwanger ben...
Ik blijf voor je duimen!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Muppet nogmaals een dikke
Ik vind het zo k*t voor jullie en dat je nog steeds last hebt van zwangerschapskwaaltjes, werkt ook niet echt mee. Ik zou inderdaad eerder bellen.
Maar je hebt geen last van krampen of bloedverlies?
Amber, fijn dat ze meteen alles onderzoeken! Moet je vast een goed gevoel geven?
Koffieleut, jammer dat je negatief hebt getest. Heb je het gevoel dat je zwanger zou kunnen zijn?
Ik heb het onwijs druk op mijn werk, dus kan niet op iedereen reageren. Ik ga weer snel verder. Gelukkig ben ik na morgen een weekje vrij, kan ik weer bijkomen van alle drukte hier.
Ik vind het zo k*t voor jullie en dat je nog steeds last hebt van zwangerschapskwaaltjes, werkt ook niet echt mee. Ik zou inderdaad eerder bellen.
Amber, fijn dat ze meteen alles onderzoeken! Moet je vast een goed gevoel geven?
Koffieleut, jammer dat je negatief hebt getest. Heb je het gevoel dat je zwanger zou kunnen zijn?
Ik heb het onwijs druk op mijn werk, dus kan niet op iedereen reageren. Ik ga weer snel verder. Gelukkig ben ik na morgen een weekje vrij, kan ik weer bijkomen van alle drukte hier.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Muppetje schreef:Alyssa schreef:+ 10000!amber22 schreef:Muppetje schreef:Bedankt meiden, jullie zijn lief, doet me echt goed
!!
Gast- Gast
amber22 schreef:Koffieleut schreef:Amber en Puggle: Ik voel me redelijk, heb sinds vanmiddag weer wat krampjes en gerommel in mijn buik. De teleurstelling die ik vanmorgen had is al weer een stukje minder gelukkig. Ik merk dat ik, misschien wel tegen beter weten in, heel erg hoop dat ik te vroeg getest heb. Maar ik weet ook heel goed dat een negatieve test toch echt betekent dat je niet zwanger bent. Mijn man zei net dat hij denkt dat ik toch zwanger ben...
Ik blijf voor je duimen!
Ik duim mee!
Gast- Gast
smooch schreef:Muppet nogmaals een dikke
Ja voelt goed! Geeft een beetje het gevoel alsof ik vanaf deze ronde weer een kans ga hebben.
Amber-- Ratel
Amber, fijn dat de gyneacoloog je LF kan verlengen!! Zag hij in de korte LF ook een mogelijke oorzaak voor de miskramen?
Gast- Gast
Twellie schreef:Amber, fijn dat de gyneacoloog je LF kan verlengen!! Zag hij in de korte LF ook een mogelijke oorzaak voor de miskramen?
Dat heeft ze niet echt uitgesproken. Maar heb er zelf de afgelopen dagen veel over nagedacht en op internet gelezen en het zou volgens mij best kunnen.
Amber-- Ratel
smooch schreef:Muppet nogmaals een dikke
Ik voel een aantal dingen die kunnen horen bij een zwangerschap. Ik heb deze cyclus steeds gezegd dat ik zeker wist niet zwanger te zij, maar daar ben ik dit weekend een beetje op terug gekomen doordat ik steeds meer dingen begin te voelen. Daarbij verlies ik meestal 2 dagen voordat ik echt ongesteld ben al wat roze slijm, en dat is er nu ook nog niet.
Ik had altijd een hekel aan vrouwen die ieder pijntje helemaal analyseren en iedere maand denken dat ze zwanger zijn, en nu doe ik het zelf.... wat erg.....
Werkse nog, lekker dat je na morgen een week vrij hebt!
Koffieleut- Prater
amber22 schreef:Twellie schreef:Amber, fijn dat de gyneacoloog je LF kan verlengen!! Zag hij in de korte LF ook een mogelijke oorzaak voor de miskramen?
Dat heeft ze niet echt uitgesproken. Maar heb er zelf de afgelopen dagen veel over nagedacht en op internet gelezen en het zou volgens mij best kunnen.
Dat is het extra fijn, want dan kun je meer vertrouwen stellen in je volgende zwangerschap. Ik heb trouwens een voorgevoel dat het nu binnen twee rondes raak zal zijn bij je.
Gast- Gast
Ik ook!Puggle schreef:amber22 schreef:Koffieleut schreef:Amber en Puggle: Ik voel me redelijk, heb sinds vanmiddag weer wat krampjes en gerommel in mijn buik. De teleurstelling die ik vanmorgen had is al weer een stukje minder gelukkig. Ik merk dat ik, misschien wel tegen beter weten in, heel erg hoop dat ik te vroeg getest heb. Maar ik weet ook heel goed dat een negatieve test toch echt betekent dat je niet zwanger bent. Mijn man zei net dat hij denkt dat ik toch zwanger ben...
Ik blijf voor je duimen!
Ik duim mee!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Twellie schreef:amber22 schreef:Twellie schreef:Amber, fijn dat de gyneacoloog je LF kan verlengen!! Zag hij in de korte LF ook een mogelijke oorzaak voor de miskramen?
Dat is het extra fijn, want dan kun je meer vertrouwen stellen in je volgende zwangerschap. Ik heb trouwens een voorgevoel dat het nu binnen twee rondes raak zal zijn bij je.
Wat hoop ik dat jou voorgevoel klopt!!!
Amber-- Ratel
Alyssa schreef:Ik ook!Puggle schreef:amber22 schreef:Koffieleut schreef:Amber en Puggle: Ik voel me redelijk, heb sinds vanmiddag weer wat krampjes en gerommel in mijn buik. De teleurstelling die ik vanmorgen had is al weer een stukje minder gelukkig. Ik merk dat ik, misschien wel tegen beter weten in, heel erg hoop dat ik te vroeg getest heb. Maar ik weet ook heel goed dat een negatieve test toch echt betekent dat je niet zwanger bent. Mijn man zei net dat hij denkt dat ik toch zwanger ben...
Ik blijf voor je duimen!
Ik duim mee!
Bedankt meiden! Lief!
Koffieleut- Prater
@ Alyssa; Ik ben al hartstikke ongeduldig, dus kan me voorstellen dat jij helemaal niet meer kon wachten! Dus laat de twee weken maar snel voorbij gaan, dan doe je idd weer mee!
@ Ugly Betty; Normaal is mijn lf 14 dagen, dus ik moet ip maar 14 dagen wachten voordat ik meer weet. Alleen doet mijn lichaam op dit moment alles anders, dus ik wacht maar af.
@ Koffieleut; Ik hoop zo dat jouw gevoel juist is, ik duim voor je!!
@ Amber; Fijn dat ze iets aan je lf kunnen doen, nou hopen dat het werkt.
@ Muppetje; Vind het zo erg!
@ All; Iemand ervaring met ovulatietesten van de kruidvat, lees op internet dat ze onbetrouwbaar zijn. En hoe lang blijven jullie ovulatietesten postief? Dus van de lichte streep tot gelijke streep naar weer negatief. Ik wilde maar 1 test doen, maar dan volgende week kijken of die weer negatief is.
@ Ugly Betty; Normaal is mijn lf 14 dagen, dus ik moet ip maar 14 dagen wachten voordat ik meer weet. Alleen doet mijn lichaam op dit moment alles anders, dus ik wacht maar af.
@ Koffieleut; Ik hoop zo dat jouw gevoel juist is, ik duim voor je!!
@ Amber; Fijn dat ze iets aan je lf kunnen doen, nou hopen dat het werkt.
@ Muppetje; Vind het zo erg!
@ All; Iemand ervaring met ovulatietesten van de kruidvat, lees op internet dat ze onbetrouwbaar zijn. En hoe lang blijven jullie ovulatietesten postief? Dus van de lichte streep tot gelijke streep naar weer negatief. Ik wilde maar 1 test doen, maar dan volgende week kijken of die weer negatief is.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Ik duim ook nog steeds voor je hoor koffieleut
Muppetje- Ratel
Weegschaal, Ik heb ook de kruidvat testen gebruikt en was er erg tevreden over, bij mij hebben ze het perfect aangegeven.
Gast- Gast
amber22 schreef:Muppetje schreef:Bedankt meiden, jullie zijn lief, doet me echt goed
!!
Las in je andere topic dat het vruchtzakje leeg is. Dat was bij mij 1e miskraam ook zo.
Klopt inderdaad.
Muppetje- Ratel
sterkte muppetje, vind het zo erg voor je!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Muppetje schreef:Ik duim ook nog steeds voor je hoor koffieleut
Dat weet ik meis, hoe voel je je nu? Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?
Koffieleut- Prater
Koffieleut schreef:Muppetje schreef:Ik duim ook nog steeds voor je hoor koffieleut
Kut, ik kan nog steeds niet stoppen met huilen. Heb erg slecht geslapen, kon niet in slaap komen. Uiteindelijk wel wat geslapen, maar om vier uur was ik weer klaarwakker
Muppetje- Ratel
bolus26 schreef:sterkte muppetje, vind het zo erg voor je!
Dankje, lief van je.
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Koffieleut schreef:Muppetje schreef:Ik duim ook nog steeds voor je hoor koffieleut
Kut, ik kan nog steeds niet stoppen met huilen. Heb erg slecht geslapen, kon niet in slaap komen. Uiteindelijk wel wat geslapen, maar om vier uur was ik weer klaarwakker
Ik zou zo willen dat ik iets voor je kon doen... (Raar hoe je zo met iemand mee kunt leven die je niet kent... Maar ik ben er steeds mee bezig...) Is je man vandaag ook thuis? Denk echt goed aan jezelf meis, die tranen moeten eruit...
Koffieleut- Prater
Koffieleut schreef:Muppetje schreef:Koffieleut schreef:Muppetje schreef:Ik duim ook nog steeds voor je hoor koffieleut
Ik zou zo willen dat ik iets voor je kon doen... (Raar hoe je zo met iemand mee kunt leven die je niet kent... Maar ik ben er steeds mee bezig...) Is je man vandaag ook thuis? Denk echt goed aan jezelf meis, die tranen moeten eruit...
Nee mijn man moet gewoon gaan werken vandaag, ben dus helemaal alleen
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Koffieleut schreef:Muppetje schreef:Koffieleut schreef:Muppetje schreef:Ik duim ook nog steeds voor je hoor koffieleut
Nee mijn man moet gewoon gaan werken vandaag, ben dus helemaal alleen
O, wat balen. Is er niet iemand naar wie je toe kunt gaan? Of wil je juist liever alleen zijn nu (wat ik me ook voor kan stellen)?
Koffieleut- Prater
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: