Voor een kindje in 2011!
+23
bolus26
joyce0606
koNijntje
Happy
CCC
JD
Jelin
Paper Crown
Viva
Ellebel
Ugly Betty
smooch
Filoria
Jasmine
Koffieleut
S@nneke
Weegschaal
Jazzlyn
Clapperdie
Amber-
Lejow
Alyssa
Muppetje
27 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Amber: Je zit helemaal niet te zeuren of te klagen! Ik kan me zo goed voorstellend dat je hier heel onzeker van wordt en vind het zó sneu voor je. Dit forum is er juist om je hart te luchten, dus doe dat lekker!
Puggle: Ik zit nu op dag 19, dus het schiet alweer mooi op. Ik voel verder niks bijzonders dus we wachten rustig af. Hoe is het met jou, begin je al last te krijgen van kwaaltjes?
Puggle: Ik zit nu op dag 19, dus het schiet alweer mooi op. Ik voel verder niks bijzonders dus we wachten rustig af. Hoe is het met jou, begin je al last te krijgen van kwaaltjes?
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
amber22 schreef:Muppetje schreef:Amber wat onwijs balen weer meis
Dankjewel lieve muppet!
Baal er gewoon zo van, hoe makkelijk het zwanger worden de 1e 3 maanden leek zo moeilijk lijkt het nu te worden. Snap gewoon niets van mijn lichaam.
En dan zit ik hier weer te zeuren/klagen en dan denk ik dat jullie allemaal denken heb je haar ook weer haha!
Dat denk ik echt niet, en ik denk dat niemand dat denkt
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
meiden dankjewel, jullie zijn lief!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Amber, je klaagt helemaal niet meid. Het is toch logisch dat je gek wordt van je lichaam? Ik word dat ook van het mijne hoor, haha
Koffieleut, dag 19 alweer, het gaat zo snel bij jou haha. Spannend hoor, ik hoop op het beste voor jullie!
Koffieleut, dag 19 alweer, het gaat zo snel bij jou haha. Spannend hoor, ik hoop op het beste voor jullie!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Amber, ik vind je ook helemaal niet klagen. juist niet! we gunnen je het enorm. En als je een keer wel wil klagen, dan mag dat natuurlijk!
Filoria, ja ik heb ook veel vrienden zonder kinderen, maar ik denk dat ik daar iets minder over klets hier.
hier zit het klussen er denk ik op. nu maar afwachten. ik wou dat het 8 november was . dat wachten vind ik maar niks, maarja hoort erbij.
Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe het met weegschaal is. ik hoop dat ze binnenkort weer terug is.
Filoria, ja ik heb ook veel vrienden zonder kinderen, maar ik denk dat ik daar iets minder over klets hier.
hier zit het klussen er denk ik op. nu maar afwachten. ik wou dat het 8 november was . dat wachten vind ik maar niks, maarja hoort erbij.
Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe het met weegschaal is. ik hoop dat ze binnenkort weer terug is.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Amber, tuur ijk klaag je niet! En als je het wel doet prima toch, daar is het forum voor
Koffieleut, dag 19 alweer spannend hoor! Is er voldoende activiteit geweest dit keer?
Met mij alles goed hoor. Ik voel me prima en merk eigelijk niks. Alleen heel soms wat buiten adem als ik iets snel doe ofzo. Heb nog een testje gedaan vandaag en die was een stuk donkerder als de vorige dus zal wel oké zijn
Koffieleut, dag 19 alweer spannend hoor! Is er voldoende activiteit geweest dit keer?
Met mij alles goed hoor. Ik voel me prima en merk eigelijk niks. Alleen heel soms wat buiten adem als ik iets snel doe ofzo. Heb nog een testje gedaan vandaag en die was een stuk donkerder als de vorige dus zal wel oké zijn
Gast- Gast
Je bent gewoon harstikke zwanger Puggle, klachten of niet!
Sanneke, spannend ook voor jou hoor, dat afwachten! Van mij mag het ook best snel 8 november zijn, ben ik alweer een stuk dichterbij mijn volgende cyclus
Sanneke, spannend ook voor jou hoor, dat afwachten! Van mij mag het ook best snel 8 november zijn, ben ik alweer een stuk dichterbij mijn volgende cyclus
Alyssa- Prater
[img] [/img]
In het echt zijn de streepjes nog wat duidelijker, krijg hem niet heel duidelijk op de foto!
In het echt zijn de streepjes nog wat duidelijker, krijg hem niet heel duidelijk op de foto!
Amber-- Ratel
Die onderste is van vandaag? Want die streep is wel goed donker, toch?
Alyssa- Prater
Die test die als eerste ligt lijkt me toch echt wel positief hoor
Gast- Gast
De onderste is van vandaag. Hij is even donker dan de controle streep dus denk inderdaad positief! Pff ben echt opgelucht haha
Amber-- Ratel
Die onderste is mooi Amber
Muppetje- Ratel
Puggle schreef:Die test die als eerste ligt lijkt me toch echt wel positief hoor
Dat wordt goed ons best doen vanavond en morgen ook maar haha!
Heb ook al de hele dag buikpijn dus het is echt mijn ei!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Puggle schreef:Die test die als eerste ligt lijkt me toch echt wel positief hoor
Dat wordt goed ons best doen vanavond en morgen ook maar haha!
Heb ook al de hele dag buikpijn dus het is echt mijn ei!
Ja zo zagen mijn testen er ook uit, echt wel positief! Veel succes
Gast- Gast
Veel plezier Amber, doe je best hè
Muppetje- Ratel
Haha meiden, dankjewel!
Amber-- Ratel
Superfijn Amber! Enjoy!
Alyssa- Prater
Fijn Amber, nu weet je waar je aan toe bent!
Ik ging er eigenlijk vanuit dat de eisprong bij een cyclus van 28 dagen altijd rond dag 14 was, maar dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn
Ik ging er eigenlijk vanuit dat de eisprong bij een cyclus van 28 dagen altijd rond dag 14 was, maar dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ugly Betty schreef:Fijn Amber, nu weet je waar je aan toe bent!
Nee inderdaad daar ben ik nu ook achter haha. Had vorige maand een eisprong op ongeveer dag 15 in een cyclus van 24 dagen.
Amber-- Ratel
Toch wel goed dan dat je die ovulatie testen hebt gebruikt.
Nu ik dit weet moeten we maar gewoon om de dag aan het werk, in elk geval de 2e en 3e week.
Nu ik dit weet moeten we maar gewoon om de dag aan het werk, in elk geval de 2e en 3e week.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ugly Betty schreef:Fijn Amber, nu weet je waar je aan toe bent!
Ik had mijn ei op 19/20 in een cyclus van 28 vorige ronde. Alles kan dus
Gast- Gast
Puggle: Wat fijn dat je je zo goed voelt!! Fijn dat deze test een stuk donkerder was, geeft toch een beetje bevestiging. Als ik zaterdag idd mijn eisprong gehad heb dan kan ik zwanger zijn, als mijn eisprong ook maar een beetje eerder was dan is de kans heeeeeeel klein........
Amber: Dat is duidelijk hoor, succes
Amber: Dat is duidelijk hoor, succes
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Dames we hebben goed ons best gedaan hoor
Vanochtend temperatuur gestegen naar 36.6. Hoogste temp sinds de laatste 6 dagen. Hopelijk stijgt hij morgen verder.
Vanochtend temperatuur gestegen naar 36.6. Hoogste temp sinds de laatste 6 dagen. Hopelijk stijgt hij morgen verder.
Amber-- Ratel
Super Amber!
Alyssa- Prater
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: