Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+23
bolus26
joyce0606
koNijntje
Happy
CCC
JD
Jelin
Paper Crown
Viva
Ellebel
Ugly Betty
smooch
Filoria
Jasmine
Koffieleut
S@nneke
Weegschaal
Jazzlyn
Clapperdie
Amber-
Lejow
Alyssa
Muppetje
27 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 16 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Jasmine di 1 nov 2011 - 4:20

amber22 schreef:
Yasmine schreef:Amber: Ik weet niet goed wat voor gevoel ik erbij heb. Mijn temperatuur ligt nog steeds op 37,0/37,1. Prima dus. Heb gevoelige borsten en de helft van mijn spijkerbroeken zit vreselijk irritant, dus wat dat betreft zegt mijn gevoel dat er best een kans is dat ik zwanger ben. Maar ondertussen is daar ook dat stemmetje dat zegt; 'niet zeuren Yas, je bent helemaal niet zwanger, je wordt gewoon ongesteld deze week'. Dubbel dus.

Moeilijk he! Mijn temperatuur is ook 37/37.1 en heb ook gevoelige borsten! Hopelijk voor ons beide een goed teken!

Hm.. daar kan ik wel mee leven, ik stem voor Very Happy
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Amber- di 1 nov 2011 - 4:24

Muppetje schreef:Amber, gewoon proberen zaterdag testen smile

is prima! Kijken of mijn man het er ook mee eens is. Zeg wel dat het van jullie moet Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Muppetje di 1 nov 2011 - 4:52

amber22 schreef:

is prima! Kijken of mijn man het er ook mee eens is. Zeg wel dat het van jullie moet Wink

smile mag hoor, geef mij maar de schuld
Hoe geweldig zou dat zijn hè...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Amber- di 1 nov 2011 - 7:46

Muppetje schreef:
amber22 schreef:

Heb ik gedaan Wink heb gezegd dat jullie willen dat ik zaterdagochtend ga testen. O oke.. zei hij. Haha!! Zou toch zo leuk zijn als hij dan al positief is!!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Happy di 1 nov 2011 - 7:49

Ik hoop het Amber! Join the club hihi I love you

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Muppetje di 1 nov 2011 - 7:54

amber22 schreef:
Muppetje schreef:
amber22 schreef:

Heb ik gedaan Wink heb gezegd dat jullie willen dat ik zaterdagochtend ga testen. O oke.. zei hij. Haha!! Zou toch zo leuk zijn als hij dan al positief is!!!

Ik ga heel hard duimen voor je smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Viva di 1 nov 2011 - 8:03

Weegschaal, ik had dat bij mijn vorige cyclus ook, na gemeenschap bloed, maar erna niet. Het is 2/3 dagen later toch doorgezet.

Puggle, haha dat je moeder eerst dacht dat ze het van je hond had gekregen!

amber, spannend!

Ik snap mijn temperatuur niet echt?
Ik had tijdens mijn menstruatie nog niet getemperatuurd. de dag erna had ik 36,8 2 dagen later 37 en nu weer 3 dagen later 36,6
Doet je lichaam dat na een menstruatie of zal het toch niet goed getempt zijn?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Muppetje di 1 nov 2011 - 8:08

Viva schreef:Weegschaal, ik had dat bij mijn vorige cyclus ook, na gemeenschap bloed, maar erna niet. Het is 2/3 dagen later toch doorgezet.

Puggle, haha dat je moeder eerst dacht dat ze het van je hond had gekregen!

amber, spannend!

Ik snap mijn temperatuur niet echt?
Ik had tijdens mijn menstruatie nog niet getemperatuurd. de dag erna had ik 36,8 2 dagen later 37 en nu weer 3 dagen later 36,6
Doet je lichaam dat na een menstruatie of zal het toch niet goed getempt zijn?

Alcohol gedronken? Korte nacht gehad? Toen je 37 had bedoel ik dan hè. Kan allemaal van invloed zijn.

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 1 nov 2011 - 8:22

Dankje meiden!

@ Viva, denk dat die 37 een uitschieter is geweest door inderdaad een kortere nacht of zoiets.
Bij mij was die begin van mijn cyclus ook wat wisselend. Begon op 37-36,9-36,5. Toen weer langzaam iets gestegen naar> 36,6-paar dagen, toen 36,7-36,8 en toen in 2 dagen gedaald naar 36,5. Waar hij ongeveer 9 dagen rond bleef hangen. En toen gestegen 36,6-36,7-36,8-37,1.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 8:39

Yasmine, ik zie nu pas in je onderschrift dat je mk met 13 weken was! Dat is best laat zeg, dat hoor je niet zo vaak. Heftig hoor! Hebben ze ook een reden ervan gevonden toen? Als je het vervelend vind dat ik het vraag dan moet je het zeggen hoor dan haal ik het weg.

Amber, dat zou echt helemaal super zijn! Very Happy Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Alyssa di 1 nov 2011 - 8:57

Amber, ik hoop dat het een goed teken is dat je temperatuur zo stijgt nu! Ik ben ook voor zaterdagvoormiddag testen en hopen dat je dan met een big smile naar ons kan toelopen! Very Happy

Sanneke, jij komt ook dichterbij je NOD, spannend hoor! Very Happy

Weegschaal, wat vervelend dat je toch niet ongesteld bent geworden en dat een zwangerschapstest negatief was Sad Ik hoop niet dat je lichaam je nu helemaal voor de gek gaat houden.

Jelin, gefeliciteerd alvast met jullie 3-jarig jubileum! Very Happy

Koffieleut, voor jou is het ook spannend zeg, ik duim voor je!

Ugly Betty, dag 1 is voor mij wanneer ik echt rood bloed verlies. Als dat echt pas 's avonds laat om 23u is, neem ik wel de volgende dag als eerste dag. Maar normaal dus gewoon als je rood bloed verlies als eerste dag rekenen.

Muppetje, jammer dat je vaker misselijk bent nu, maar wel een goed teken natuurlijk Wink

Yasmine, als je niet ongesteld word, zou ik toch proberen minstens tot zaterdag te wachten met testen, om een eventuele teleurstelling te voorkomen omdat je misschien gewoon te vroeg hebt getest.

Puggle, hoe is het met jou? Jij niet veel last van kwaaltjes?
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Amber- di 1 nov 2011 - 9:03

Alyssa schreef:Amber, ik hoop dat het een goed teken is dat je temperatuur zo stijgt nu! Ik ben ook voor zaterdagvoormiddag testen en hopen dat je dan met een big smile naar ons kan toelopen! Very Happy

haha dat zou toch wel echt leuk zijn. Maar denk niet dat ik het tot 's middags voor me kan houden. Ik mag dan 's ochtends gewoon niet op het forum, heb ik ook niet de neiging om het hier neer te zetten smile

Denk wel dat zaterdag nog vroeg is, maar ga het wel proberen. Testen genoeg Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 1 nov 2011 - 9:04

amber22 schreef:
Alyssa schreef:Amber, ik hoop dat het een goed teken is dat je temperatuur zo stijgt nu! Ik ben ook voor zaterdagvoormiddag testen en hopen dat je dan met een big smile naar ons kan toelopen! Very Happy

haha dat zou toch wel echt leuk zijn. Maar denk niet dat ik het tot 's middags voor me kan houden. Ik mag dan 's ochtends gewoon niet op het forum, heb ik ook niet de neiging om het hier neer te zetten smile

Denk wel dat zaterdag nog vroeg is, maar ga het wel proberen. Testen genoeg Wink

lol! Kan je al een winkeltje beginnen? Kon ik wel namelijk Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 1 nov 2011 - 9:07

Muppetje schreef:
amber22 schreef:

lol! Kan je al een winkeltje beginnen? Kon ik wel namelijk Wink

Haha, ja denk het zo ongeveer wel :-)

Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 9:09

Haha, maar waarom zou het te vroeg zijn? Je laatste cyclussen waren toch veel korter? Als je op 28 nog niet ongi bent zou ik het gewoon proberen smile

Gast
Gast

Bericht  Amber- di 1 nov 2011 - 9:11

Puggle schreef:Haha, maar waarom zou het te vroeg zijn? Je laatste cyclussen waren toch veel korter? Als je op 28 nog niet ongi bent zou ik het gewoon proberen smile

Ja dat wel, maar dan zit ik natuurlijk nog maar 10 dagen na mijn eisprong. Bij de vorige 2 zwangerschappen testte ik ook pas bij 3-4 dagen overtijd. Dat zou dan precies 2 weken na een eventuele eisprong zijn.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 9:13

amber22 schreef:
Puggle schreef:Haha, maar waarom zou het te vroeg zijn? Je laatste cyclussen waren toch veel korter? Als je op 28 nog niet ongi bent zou ik het gewoon proberen smile

Ja dat wel, maar dan zit ik natuurlijk nog maar 10 dagen na mijn eisprong. Bij de vorige 2 zwangerschappen testte ik ook pas bij 3-4 dagen overtijd. Dat zou dan precies 2 weken na een eventuele eisprong zijn.

Ik werd vorige ronde na 9 dagen ongesteld. En nu had ik denk ik weer een fase van 9 à 10 dagen, al weet ik dat niet zeker aangezien ik op dag 32 heb getest.
Ja het is lastig. Je moet doen wat je zelf aanvoelt.

Gast
Gast

Bericht  Amber- di 1 nov 2011 - 9:16

Puggle schreef:
amber22 schreef:

Ik werd vorige ronde na 9 dagen ongesteld. En nu had ik denk ik weer een fase van 9 à 10 dagen, al weet ik dat niet zeker aangezien ik op dag 32 heb getest.
Ja het is lastig. Je moet doen wat je zelf aanvoelt.

Denk ook wel dat mijn LF wel weer kort is maar zou kunnen dat ik weer net zoals de vorige keren wat later positief test. Maar mocht ik zaterdag nog niet ongesteld zijn ga ik wel testen!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  S@nneke di 1 nov 2011 - 9:19

Jelin, gefeliciteerd met je jubileums. Heb je goed je best gedaan de laatste dagen? Jeetje kan me wel voorstellen dat het ff schrikken is. Kan het niet van het klussen zijn?

Weegschaal, ik vind het echt sneu voor je. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. hug

Koffieleut, ik ben benieuwd waar de steekjes in je buik vandaan komen smile

Yasmine, spannend!! Ik ben benieuwd. Ik ben ook aan het aftellen tot dinsdag. Het is inmiddels ook dinsdag en niet meer volgende week dinsdag.

Amber, wat mooi dat je temp hoog blijft. Kan me voorstellen dat je niet weet wanneer je moet testen. Zaterdag is inderdaad wel een leuke dag, dan hebben jullie toch afgesproken?

Alyssa, ja klopt, hoe gaat het met jou? Kun je het allemaal een beetje verwerken?

Viva, op welke dag zit je nu?

Hier weinig nieuws, ik heb echt geen idee wat er in mn buik gebeurt. de ene keer ben ik er van overtuigd dat er niks is en af en toe denk ik dat ik best zwanger zou kunnen zijn. maarja er zit niks anders op dan nog een weekje te wachten.
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Amber- di 1 nov 2011 - 9:20

S@nneke schreef:Jelin, gefeliciteerd met je jubileums. Heb je goed je best gedaan de laatste dagen? Jeetje kan me wel voorstellen dat het ff schrikken is. Kan het niet van het klussen zijn?

Weegschaal, ik vind het echt sneu voor je. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. hug

Yasmine, spannend!! Ik ben benieuwd. Ik ben ook aan het aftellen tot dinsdag. Het is inmiddels ook dinsdag en niet meer volgende week dinsdag.

Amber, wat mooi dat je temp hoog blijft. Kan me voorstellen dat je niet weet wanneer je moet testen. Zaterdag is inderdaad wel een leuke dag, dan hebben jullie toch afgesproken?

Alyssa, ja klopt, hoe gaat het met jou? Kun je het allemaal een beetje verwerken?

Hier weinig nieuws, ik heb echt geen idee wat er in mn buik gebeurt. de ene keer ben ik er van overtuigd dat er niks is en af en toe denk ik dat ik best zwanger zou kunnen zijn. maarja er zit niks anders op dan nog een weekje te wachten.

Bij jou ook spannend hoor, heb je klachten?
ga voor je duimen!
Ja zaterdag zou echt leuk zijn, we hebben dan inderdaad afgesproken!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 1 nov 2011 - 9:25

Amber, begrijp me niet verkeerd, ik bedoel dit niet lullig. Maar het zou ook nog kunnen dat je nu eerder positief test en dat het, in tegenstelling tot de vorige keren, gewoon hartstikke goed zit.

Hoe dan ook, ik duim heel erg hard voor je hug

Laatst aangepast door Muppetje op di 1 nov 2011 - 20:13; in totaal 1 keer bewerkt

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  S@nneke di 1 nov 2011 - 9:28

amber22 schreef:
S@nneke schreef:Jelin, gefeliciteerd met je jubileums. Heb je goed je best gedaan de laatste dagen? Jeetje kan me wel voorstellen dat het ff schrikken is. Kan het niet van het klussen zijn?

Bij jou ook spannend hoor, heb je klachten?
ga voor je duimen!
Ja zaterdag zou echt leuk zijn, we hebben dan inderdaad afgesproken!
nouja klachtjes, ik voel wel telkens steekjes onder in mijn buik, naar mijn li lies toe. maar ik weet het niet goed. Van daag op het werk, dan let ik er niet op en dan heb ik ook nergens last van. ik wil me ook niet te vel verheugen. ik kan me zelf heel goed gek maken in mn hoofd. dus ik doe ook wel aan zelfbescherming om teleurstellingen te voorkomen. ik heb echt geen idee. we zien wel.
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Amber- di 1 nov 2011 - 9:29

Muppetje schreef:Amber, begrijp me niet verkeerd, ik bedoel dit niet lullig. Maar het zou ook nog kunnen daar je nu eerder positief test en dat het, in tegenstelling tot de vorige keren, gewoon hartstikke goed zit.

Hoe dan ook, ik duim heel erg hard voor je hug

Ja dat zou zeker kunnen, heb ik me zelf ook wel eens afgevraagd.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 1 nov 2011 - 9:30

@ sanne, zou mooi zijn als je klachten toch wat zeggen. Nog even een weekje wachten!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 1 nov 2011 - 9:32

Dames, ik heb het nog een uur weten te rekken, maar nu is het echt kinderbedtijd
Slaap lekker straks allemaal

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: