Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+23
bolus26
joyce0606
koNijntje
Happy
CCC
JD
Jelin
Paper Crown
Viva
Ellebel
Ugly Betty
smooch
Filoria
Jasmine
Koffieleut
S@nneke
Weegschaal
Jazzlyn
Clapperdie
Amber-
Lejow
Alyssa
Muppetje
27 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 5 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 19:45

Smooch, hoe gaat het meis? Hoe voel je je nu?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Koffieleut zo 23 okt 2011 - 19:45

Alyssa: Heel veel succes vandaag!!! Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?

Weegschaal: Spannend hoor. Ik ben benieuwd.

Muppetje: Fijn dat je blijft hier. Als het kan lekker toegeven aan die vermoeidheid!

Amber: Dan komt je ei er vast aan. Succes! Ik hoop echt voor je dat het deze ronde raak is.

Hier gaat alles prima, volgens mij zaterdag of zondag mijn eisprong gehad. Nu maar hopen dat we er dit weekend nog genoeg voor gedaan hebben angel
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Amber- zo 23 okt 2011 - 19:48

Koffieleut schreef:Alyssa: Heel veel succes vandaag!!! Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?

Muppetje: Fijn dat je blijft hier. Als het kan lekker toegeven aan die vermoeidheid!

Amber: Dan komt je ei er vast aan. Succes! Ik hoop echt voor je dat het deze ronde raak is.

Hier gaat alles prima, volgens mij zaterdag of zondag mijn eisprong gehad. Nu maar hopen dat we er dit weekend nog genoeg voor gedaan hebben angel

Hopelijk is het voor jou ook raak!!

@ Smooch, ik ben ook benieuwd hoe het met jou is? En met weegschaal?

Mijn temperatuur was vanochtend 36.5 dus 1-tiende omhoog. Heb wel buikpijn. Baal wel want heb dus weer laat een eisprong, dus waarschijnlijk ook weer een korte lf. Ben er wel achter dat ik dus echt altijd later een eisprong heb dan ik dacht haha.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Koffieleut zo 23 okt 2011 - 20:08

amber22 schreef:
Koffieleut schreef:Alyssa: Heel veel succes vandaag!!! Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?

Mijn temperatuur was vanochtend 36.5 dus 1-tiende omhoog. Heb wel buikpijn. Baal wel want heb dus weer laat een eisprong, dus waarschijnlijk ook weer een korte lf. Ben er wel achter dat ik dus echt altijd later een eisprong heb dan ik dacht haha.

Ik hoop het ook. Je temp. wijst er op dat ie geweest is nu. Het zou wel balen zijn als je nu weer een korte lf hebt... Ik duim heel hard voor je!
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Bericht  Koffieleut zo 23 okt 2011 - 20:09

Smooch: Ik zie net dat ik je vergeten ben in mijn vorige post, hoe is het bij jou?
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Bericht  Amber- zo 23 okt 2011 - 20:16

Koffieleut schreef:
amber22 schreef:

Ik hoop het ook. Je temp. wijst er op dat ie geweest is nu. Het zou wel balen zijn als je nu weer een korte lf hebt... Ik duim heel hard voor je!

Hij moet nog wel verder stijgen om te laten zien dat mijn eisprong geweest is. 1-tiende is eigenlijk te weinig, want zou ook kunnen komen omdat ik het bijvoorbeeld iets warmer had vannacht. Hij moet zeker 3-tiende gaan stijgen komende dagen en dan ook hoog blijven.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Koffieleut zo 23 okt 2011 - 20:26

amber22 schreef:
Koffieleut schreef:
amber22 schreef:

Hij moet nog wel verder stijgen om te laten zien dat mijn eisprong geweest is. 1-tiende is eigenlijk te weinig, want zou ook kunnen komen omdat ik het bijvoorbeeld iets warmer had vannacht. Hij moet zeker 3-tiende gaan stijgen komende dagen en dan ook hoog blijven.

O oke. Weer wat geleerd. Ik dacht dat ie gewoon iets moest stijgen, maar 1 tiende is natuurlijk ook wel heel weinig en kan afhankelijk zijn van vanalles. Hopelijk stijgt ie nog verder de komende dagen.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Bericht  Jasmine zo 23 okt 2011 - 21:46

Goedemorgen allen!

Alyssa: Nogmaals, heel veel succes/geluk vandaag. Hoop zo dat er vandaag tĂłch wat te zien is. Hoe laat moet je? Of ben je al geweest?

Koffieleut: De twee spannende wachtweken zijn weer aangebroken dus. Of jullie er genoeg aan gedaan hebben kan ik niet beoordelen, maar one lucky shot kan genoeg zijn!

Amber: Lastig is dat hè, dat je niet weet of je je ei al gehad hebt? Hopelijk stijgt je temperatuur nog wat verder, dan weet je tenminste zeker dat je je ei gehad hebt. Hoop echt voor je dat het deze ronde eindelijk weer raak mag zijn!

Weegschaal: Hoe is het met jou?

Sanne: Jij ook al in de wachtweken... Spannend.

Muppet en Puggle: Hoe is het met jullie? Al last van andere kwaaltjes?

Mogen nu gewoon met zijn vieren zo'n twee weken op het wachtbankje plaatsnemen. Bij mijn eerste zwangerschap wist ik gewoon dat ik zwanger was, dus heb dat niet als spannend ervaren. Nu is mijn lijf ook alweer rare streken met me aan het uithalen. Temperatuur is nog steeds 36,6 (za. 36,3, zo 36,6 en vandaag dus ook), maar heb best last van gevoelige borsten vandaag. Omdat ik dat bij mijn eerdere zwangerschappen ook had, ga ik meteen weer denken en mezelf gek maken. Durf alleen nergens op te hopen en niks als een signaal te zien, want 3 keer 'hop zwanger', dat kan toch niet?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Alyssa zo 23 okt 2011 - 21:54

Amber, balen dat je eisprong nu weer zo laat is. Hoop toch dat je dan een langere LF hebt!

Smooch, ben ook benieuwd hoe het nu met jou gaat?

Yasmine, zou leuk zijn als je weer zwanger zou zijn. Het kan dat jij supervruchtbaar bent he, zodat je weer in Ă©Ă©n keer zwanger bent Wink

All, Ik moest vanmorgen om 8u al bij de gyn zijn. Maar helaas, helemaal niets te zien, de Clomid slaat dus Ă©cht niet aan. We zijn weer een teleurstelling rijker, want stiekem had ik er toch een beetje op gehoopt.
Nu heb ik weer Lutenyl voorgeschreven gekregen die ik binnen 2 weken ongeveer kan nemen. Hij zei dat ik het nu wel al kon doen, maar dat het voor mijn lichaam beter is om gewoon maar om de 4/5 weken ongesteld te worden. Dus dat ga ik nu doen, gewoon afwachten en dan zal ik eind november weer ongesteld worden. Heb het al een beetje uitgeteld in mijn agenda wanneer ik dan weer rond dag 12 zit en dat is dan begin december. Is echt nog lang Sad Maar goed, we hebben het er voor over..
Kan mijn ticker weer weg gaan halen Sad
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 21:57

Hi meiden,

Ik blijf voorlopig nog even weg. Ik merk dat ik er wat meer rust van krijg. Ben uit mezelf 1 keer ongesteld geworden nu en ik hoop dat door er niet mee bezig te zijn er misschien een cyclus komt... Genoeg afleiding met een peuterpuber, opleiding, klusjes in huis...

Maar ik wilde wel puggle en muppet feliciteren! Wat superleuk voor jullie zeg!

Liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 21:59

Ah nee, Alyssa Sad hug

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 22:00

Lieve alyssa een dikke hug voor jou! Wat een ontzettend vervelend nieuws zo. Weet je nu al wat meer wat er gaat gebeuren? Die medicijnen die je moet gaan nemen zijn weer opwek pilletjes dan?
Neem lekker wat rust en goed aan jezelf denken hoor het is niet niks wat je zo te horen krijgt! hug

Gast
Gast

Bericht  Amber- zo 23 okt 2011 - 22:02

Alyssa schreef:
Amber, balen dat je eisprong nu weer zo laat is. Hoop toch dat je dan een langere LF hebt!

Smooch, ben ook benieuwd hoe het nu met jou gaat?

Yasmine, zou leuk zijn als je weer zwanger zou zijn. Het kan dat jij supervruchtbaar bent he, zodat je weer in Ă©Ă©n keer zwanger bent Wink

All, Ik moest vanmorgen om 8u al bij de gyn zijn. Maar helaas, helemaal niets te zien, de Clomid slaat dus Ă©cht niet aan. We zijn weer een teleurstelling rijker, want stiekem had ik er toch een beetje op gehoopt.
Nu heb ik weer Lutenyl voorgeschreven gekregen die ik binnen 2 weken ongeveer kan nemen. Hij zei dat ik het nu wel al kon doen, maar dat het voor mijn lichaam beter is om gewoon maar om de 4/5 weken ongesteld te worden. Dus dat ga ik nu doen, gewoon afwachten en dan zal ik eind november weer ongesteld worden. Heb het al een beetje uitgeteld in mijn agenda wanneer ik dan weer rond dag 12 zit en dat is dan begin december. Is echt nog lang Sad Maar goed, we hebben het er voor over..
Kan mijn ticker weer weg gaan halen Sad

he bah!!! hug Zat de hele tijd al aan het kijken of je al geweest was. Zit meer hier te kijken dan dat ik aan het werk ben, oeps!
Maar dit is echt super balen!!! Had zo gehoopt dat er toch iets te zien zou zijn.
Lieve Alyssa, probeer hoop te houden en volgende ronde wordt gewoon jouw ronde! Krijg je dan een hogere dosis clomid?

Ben er bij mij wel een beetje bang voor dat mijn LF niet veel langer is deze maand. Zit al op dag 16 en denk hoop dat mijn temp morgen stijgt. Dus eisprong op dag 16/17. En mijn cyclus was de laatste rondes tussen de 24 en 28. Dus LF tussen de 7-11 dagen. Hoop dus die van 11 dan kan het wel goed gaan!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 22:05

Amber, bij mij steeg hij ook langzaam door toen dus hopelijk gebeurt dat bij jou ook! Zoiezo heb je altijd een ei dus dat zit wel goed hoor. Hopen dat je cyclus nu een paar dagen langer is of dat je gewoon zwanger bent natuurlijk smile

Yasmine, idd misschien ben jij wel gewoon erg vruchtbaar Wink ik hoop het beste voor je!
Hier alles goed hoor, eigelijk nergens last van. Niet meer misselijk gelukkig. Over 3 weken de echo dus nog even geduld hebben.

Jetje, bedankt!! Als het helpt voor je om wat afstand te nemen moet je dat zeker doen. Hopelijk krijg je een mooie cyclus.

Gast
Gast

Bericht  Jasmine zo 23 okt 2011 - 22:06

Alyssa: Wat een vervelend nieuws.. Gewoon helemaal niks en weer wachten. Knap dat je er nog wel zo positief onder probeert te blijven hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 22:07

Amber, mijn lf was vorige maand maar 9 dagen en ik denk dat dat nu weer was. En toch is het gelukt dus het kan wel natuurlijk!

Gast
Gast

Bericht  Amber- zo 23 okt 2011 - 22:09

Puggle schreef:Amber, bij mij steeg hij ook langzaam door toen dus hopelijk gebeurt dat bij jou ook! Zoiezo heb je altijd een ei dus dat zit wel goed hoor. Hopen dat je cyclus nu een paar dagen langer is of dat je gewoon zwanger bent natuurlijk smile

Yasmine, idd misschien ben jij wel gewoon erg vruchtbaar Wink ik hoop het beste voor je!
Hier alles goed hoor, eigelijk nergens last van. Niet meer misselijk gelukkig. Over 3 weken de echo dus nog even geduld hebben.

Jetje, bedankt!! Als het helpt voor je om wat afstand te nemen moet je dat zeker doen. Hopelijk krijg je een mooie cyclus.

Dankjewel Puggle, denk altijd negatief, maar zal natuurlijk kunnen dat hij morgen verder stijgt en ik mijn eisprong heb gehad. Voelde me de laatste 2 dagen niet zo lekker, veel hoofdpijn iets misselijk en soms wat lichte steken in mijn buik. Dus denk toch mijn eisprong, hoop ik! haha.
Ik zie dat je over 3 weken de echo hebt, spannend!

@ Jetje, succes deze ronde. En als het voor jou beter voelt om hier niet te zijn is dat toch prima!

@ Yasmine, en het kan wel hoor dat je super vruchtbaar bent! smile
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa zo 23 okt 2011 - 22:09

Jetje, als je merkt dat het helpt om hier afstand van te nemen, moet je dat gewoon doen. Hopelijk is het snel raak bij jullie!

Storm, dankjewel hug

Puggle en Amber, de medicijnen die ik nu moet nemen zijn weer opwekpilletjes inderdaad. Volgende ronde gaan we dus met 100 mg Clomid verder, hopen dat dat wel effect heeft.

Yasmine, momenteel ben ik niet zo positief, gewoon even heel teleurgesteld/verdrietig. Maar ik ga mezelf gewoon weer oprapen en volgende ronde hoop ik gewoon weer op het beste. Het heeft toch geen zin om hier negatief over te blijven, dat helpt me niet vooruit. Al wil dat niet zeggen dat ik niet zal 'klagen' of dat het altijd goed met me gaat natuurlijk.

Wat vind ik jullie trouwens ontzettend lief meiden, dat jullie zo met me meeleven, ik krijg hier echt een warm gevoel van. Het betekent zoveel voor mij, echt waar hug
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Amber- zo 23 okt 2011 - 22:10

Puggle schreef:Amber, mijn lf was vorige maand maar 9 dagen en ik denk dat dat nu weer was. En toch is het gelukt dus het kan wel natuurlijk!

Dit geeft me wel hoop.
Door die ovulatietesten is mijn eisprong wel echt later dan ik altijd dacht. Dus een aantal maanden hebben we op het verkeerde tijdstip echt ons best gedaan, haha.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Koffieleut zo 23 okt 2011 - 22:13

Alyssa: Wat balen dat er niks te zien was... Volgens mij vroeg Puggle het ook al, maar zijn de pilletjes die je nu hebt gekregen om een menstruatie op te wekken? hug
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Bericht  Koffieleut zo 23 okt 2011 - 22:14

amber22 schreef:
Puggle schreef:Amber, mijn lf was vorige maand maar 9 dagen en ik denk dat dat nu weer was. En toch is het gelukt dus het kan wel natuurlijk!

Dit geeft me wel hoop.
Door die ovulatietesten is mijn eisprong wel echt later dan ik altijd dacht. Dus een aantal maanden hebben we op het verkeerde tijdstip echt ons best gedaan, haha.

Dan is het ook niet zo gek dat je niet zwanger bent geworden toen. Nu je weet wanneer je eisprong dan wel is is de kans al een stuk groter natuurlijk dat het raak is. Gelukkig kan het dus wel, zwanger worden met een korte lf.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Bericht  Amber- zo 23 okt 2011 - 22:18

Koffieleut schreef:
amber22 schreef:

Dit geeft me wel hoop.

Dan is het ook niet zo gek dat je niet zwanger bent geworden toen. Nu je weet wanneer je eisprong dan wel is is de kans al een stuk groter natuurlijk dat het raak is. Gelukkig kan het dus wel, zwanger worden met een korte lf.

Nouja we deden het dan nog wel haha, maar niet om de dag. Dus ja de kans was dan inderdaad wel minder.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 22:18

Koffieleut schreef:
amber22 schreef:

Dit geeft me wel hoop.

Ja idd. Komt wel goed nu je wat inzicht hebt! En ook al is je lf wat korter dan kan het lukken. Al moet ik natuurlijk nog afwachten of het goed gaat.

Gast
Gast

Bericht  smooch zo 23 okt 2011 - 22:50

Alyssa, hug wat vervelend nieuws.
Hopelijk dat de 100 mg clomid wel aanslaat, hoop het zo voor je!

Bij mij nog geen ongesteldheid te bekenen, maar het is nog vroeg. We wachten het af....
Ik voel ook niet zoveel, dus kan echt niet peilen of ik nu ongesteld ga worden of zwanger kan zijn. Spannend Laughing
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 22:51

Oh wat spannend smooch! Ik duim voor je smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: