Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

iemand ervaring met meedere galstenen en zwangerschap

+6
JustMeDaan
Pussycat
mickey
Minx
joyce0606
loesje
10 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

iemand ervaring met meedere galstenen en zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: iemand ervaring met meedere galstenen en zwangerschap

Bericht  JustMeDaan wo 9 nov 2011 - 11:41

Einde van haar dienst kwam de chirurg de kamers langs en toen zei ze al dat ie ontstoken was geweest sowieso omdat ie verkleefd zat en erg moeilijk te verwijderen was. Dus dat is me al bekend. Hoefde ik geen onderzoek voor af te wachten, maar misschien dat ik maandag meer hoor.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand ervaring met meedere galstenen en zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: iemand ervaring met meedere galstenen en zwangerschap

Bericht  Sjirafje ma 21 nov 2011 - 8:41

Vandaag op gesprek geweest bij een chirurg in België en aanstaande maandag kan ik al terecht!!! Dat is wat anders dan de wachttijd van 9 maanden!! * zenuwachtig *
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Sjirafje wo 30 nov 2011 - 2:14

Operatie achter de rug.......maar echt mooi hebben ze het niet gedaan. Ik heb verdorie gewoon geen navel meer! Die hebben ze dichtgehecht! Cry Blij dat ik geen pijnaanvallen meer kan krijgen, maar een lichaam zonder navel
dat is toch gek? Kan gewoon wel janken! Ze hadden gezegd dat je er niks meer van zou zien, maar ondertussen is mijn navel verdwenen en heb ik bij mijn navel hechtingen op een rij van wel 5 cm terwijl het maar 2 cm zou zijn. Misschien vinden jullie mij een aansteller, maar ik ben wel blij dat ik het hier toch even kwijt kan, zucht! Cry
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  mickey wo 30 nov 2011 - 2:18

Oei... kan me voorstellen dat dat tegenvalt.
Wat een grote littekens heb je dan inderdaad! Let er wel goed op dat ze mooi genezen, want dat is bij mij niet gebeurd, bij eentje stak zelfs de hechtdraad naar buiten (waren van binnenuit gehecht met oplosbare hechtingen)

Mijn operatie is al een tijd geleden (april 2009) maar ik heb nog steeds 3 zeer zichtbare littekens, het 4e litteken is niet meer te zien. Maar die andere drie zijn echt niet mooi geheeld, waaronder die in/onder mijn navel. Heb er ook best wat last van nu tijdens de zwangerschap. Er zit één litteken vrij hoog op mijn buik, een horizontale is het. Die is nu onderhuids verder aan't scheuren door het groeien van mijn buik. Ik word echt gek van de jeuk! En die in mijn navel was een tijd terug heel erg geirriteerd, door het rekken. Deed wat zeer als ik eraan kwam.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sjirafje wo 30 nov 2011 - 2:26

Bij mij zijn geen oplosbare hechtingen gebruikt, maar ik vond het al zo vreemd, want ik had op een filmpje gezien dat ze verticaal hechten bij de navel, maar bij mij hebben ze gewoon horizontaal gehacht en al het weefsel dichtgemaakt. Hechtingen op andere plaatsen zien er goed uit, maar die in mijn "navel" is rood.....zal het inderdaad in de gaten gaan houden. Had het me toch anders voorgesteld hoor? Ohjee en idd als je zwanger bent zal het weer gaan uitzetten.....krabben, krabben, krabben! Arme jij!
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  mickey wo 30 nov 2011 - 2:30

Alle littekens die ik heb van de operatie zijn horizontaal, ook die in mijn navel.
Ik kan je wel een foto laten zien van de littekens, zoals ze nu zijn dan, heb geen foto's van voor de zwangerschap Wink Maar ik zet ze liever niet online, dus moet dan via pm.
Word echt gek van de jeuk! Heb vandaag bio-oil gehaald, hopelijk helpt het!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sjirafje wo 30 nov 2011 - 2:36

mickey schreef:Alle littekens die ik heb van de operatie zijn horizontaal, ook die in mijn navel.
Ik kan je wel een foto laten zien van de littekens, zoals ze nu zijn dan, heb geen foto's van voor de zwangerschap Wink Maar ik zet ze liever niet online, dus moet dan via pm.
Word echt gek van de jeuk! Heb vandaag bio-oil gehaald, hopelijk helpt het!

Ja als je wil graaaaag, wil je mijn foto eventueel ook keuren? (als je er tegen kunt?)
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  mickey wo 30 nov 2011 - 2:39

Ik ga even kijken of ik de foto's ergens kan plaatsen, want volgens mij moeten ze wel online staan, om ze te pm-en, dus ik ga even kijken of mijn photobucket account nog werkt.
Ik wil jouw littekens best keuren hoor, maar ik heb alleen de mijne als vergelijkingsmateriaal Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sjirafje wo 30 nov 2011 - 2:50

http://fotopocket.nl/ Hier kun je uploaden zonder registratie! Wink
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  mickey wo 30 nov 2011 - 2:52

Het is al gelukt! Als het goed is heb je pm.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Zininzon wo 30 nov 2011 - 9:42

Ik durf ook wel, je krijgt een pm
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  JustMeDaan wo 30 nov 2011 - 13:24

Die bij mijn navel is gewoon verticaal. De andere 3 horizontaal. Alle korsten zijn er nu af, alleen als ik van lig naar zit ga, doet het litteken aan mijn navel wel ff zeer. Dat trekt wel weer snel weg.
Ik had altijd een "bultje" in mijn navel omdat ik een navelbreuk had(had tot een bepaalde leeftijd een bobbeltje ipv een gaatje) en nu heb ik dat niet meer, door de operatie dus, maar nu wel gewoon een gat als navel. Vreemd dat dat bij jou dicht is gemaakt, is er meer ruimte nodig geweest met de operatie?

JustMeDaan
Prater
Prater

Bericht  Sjirafje wo 30 nov 2011 - 20:52

JustMeDaan schreef:Die bij mijn navel is gewoon verticaal. De andere 3 horizontaal. Alle korsten zijn er nu af, alleen als ik van lig naar zit ga, doet het litteken aan mijn navel wel ff zeer. Dat trekt wel weer snel weg.
Ik had altijd een "bultje" in mijn navel omdat ik een navelbreuk had(had tot een bepaalde leeftijd een bobbeltje ipv een gaatje) en nu heb ik dat niet meer, door de operatie dus, maar nu wel gewoon een gat als navel. Vreemd dat dat bij jou dicht is gemaakt, is er meer ruimte nodig geweest met de operatie?

Ik zou het niet weten? Vond het ook raar dat de chirurg geen ronde maakte na de operatie toen ik lag uit te slapen. En voor de operatie vroeg ik nog "Bent u de chirurg?" En toen zei hij:"Ja dat ben ik!" Dus ik zeg:"Ohhh, nou veel succes dan maar!" En toen begon hij te lachen zegt hij: "Dat kan ik beter tegen jou zeggen!" Sjonge jonge....ik wist niet of dat bedoelt was om mij gerust te stellen, maar het hielp in ieder geval niet! Ik moet 28 december terug voor een evaluatie en controle. Ben eens benieuwd.....

Waren ze bij jou ook door je navel gegaan of er onder?
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  JustMeDaan do 1 dec 2011 - 7:56

Bij stond de chirurg voor ze naar huis ging rond 18 uur aan mijn bed. De volgende morgen stond ze om 07:00 aan mijn bed, buik voelen enz. Bij mij hebben ze meteen boven de navel een verticale incisie gemaakt. Volgens mij is dat de plek waar ze het gas naar binnen laten, maar dat weet ik niet zeker natuurlijk. De andere incisie zat net onder mijn borstbeen, dan rechts wat schuin naar beneden 1, en dan nog wat verder rechts schuin naar beneden 1.
Wat nu allemaal mooi genezen is, en ik ben na 3 weken 50% aan het werk gegaan, nu na 4 weken alweer volledig aan het werk.

JustMeDaan
Prater
Prater

Bericht  loesje vr 15 jun 2012 - 20:06

tis al een tijdje geleden dat ik dit topic heb geopend maar toch:
ik ben afgelopen dinsdag dan echt geopereerd aan mijn galblaas die is eruit gehaald. de wondjes helen goed en ook de pijn met opstaan en lopen word steeds minder gelukkig. Maar nu het volgende ik verdraag geen voedingmiddelen alles komt er als brandende diaree er weer uit. Is dit normaal? en gaat het dan vanzelf beter of .......
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Twellie za 16 jun 2012 - 0:49

Het kan zijn dat je daar echt snel last van blijft houden en het kan zijn dat er niets meer aan de hand is over een tijdje. Ik heb er zelf na de operatie nooit last van gehad, ik heb niets hoeven veranderen in mijn eetpatroon.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  yes1984 za 16 jun 2012 - 6:55

loesje schreef:tis al een tijdje geleden dat ik dit topic heb geopend maar toch:
ik ben afgelopen dinsdag dan echt geopereerd aan mijn galblaas die is eruit gehaald. de wondjes helen goed en ook de pijn met opstaan en lopen word steeds minder gelukkig. Maar nu het volgende ik verdraag geen voedingmiddelen alles komt er als brandende diaree er weer uit. Is dit normaal? en gaat het dan vanzelf beter of .......

Ik heb dit 4.5 week lang na de operatie gehad pale . Sindsdien heb ik Questran. (sinds januari). Ben nu net een poosje zonder. Dit gaat wisselend. Soms enorme buikpijn en dan vlieg ik naar de wc. Maar ik wil liever ook mijn hele leven die poeders blijven gebruiken. Het is soms erg vervelend.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  loesje za 16 jun 2012 - 9:53

yes1984 schreef:
loesje schreef:tis al een tijdje geleden dat ik dit topic heb geopend maar toch:

Ik heb dit 4.5 week lang na de operatie gehad pale . Sindsdien heb ik Questran. (sinds januari). Ben nu net een poosje zonder. Dit gaat wisselend. Soms enorme buikpijn en dan vlieg ik naar de wc. Maar ik wil liever ook mijn hele leven die poeders blijven gebruiken. Het is soms erg vervelend.

Dankje voor de tip dit vind ik wel iets om te onthouden als ik op nacontrole ga want het kan ook voor mij de oplossing zijn.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: