Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

GOEIEMORGEN ZONDAG!!!!!!!!!!!!

+10
love
Oasis
Rovine
Pompoen
Middleme
Marin
Lotus
Sjaantje
Lejow
luenca
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

GOEIEMORGEN ZONDAG!!!!!!!!!!!! - Pagina 2 Empty Re: GOEIEMORGEN ZONDAG!!!!!!!!!!!!

Bericht  Middleme za 22 okt 2011 - 21:06

Goeiemorgen!

Ik heb heerlijk geslapen na gister een hele leuke avond, hihi.

Nu wat voor stage bezig, moet een aantal dingen regelen. Vanmiddag komen mn zus en zwager voor de verjaardag van moeders en vanavond gaan we lekker uit eten smile.

Sjaan, alvast sterkte met je operatie!
@ alle snotterenden: beterschap smile

Fijne dag!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

GOEIEMORGEN ZONDAG!!!!!!!!!!!! - Pagina 2 Empty Re: GOEIEMORGEN ZONDAG!!!!!!!!!!!!

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 21:08

Middle> dank je wel en jij een fijne dag!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 21:10

_Liv schreef:Heb jij ook zo'n droge hoest? Als je dan aan het hoesten bent dat je dan de neiging hebt dat je moet overgeven?

Hier precies hetzelfde gehad, eerste twee weken van oktober. Had er ook even griep bij en heb me twee weken gaar gevoeld. Het gaat over! Gelukkig Very Happy.

Goedemorgen vanuit Engeland allemaal! Het is hier onwijs gezellig Very Happy. Beetje spierpijn van de Zumba en het schaatsen haha. Vandaag gaan we wandelen maar voor nu regent het... Hoop dat dat beter wordt want ze hebben zulke mooie plekjes om te wandelen hier! Ach, het is nog vroeg dus ik heb nog hoop Very Happy. Verder zijn er geen plannen maar daar doen ze hier ook niet echt aan :P.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 21:11

_Liv schreef:Heb jij ook zo'n droge hoest? Als je dan aan het hoesten bent dat je dan de neiging hebt dat je moet overgeven?

Nou niet overgeven maar wel zo'n roggel zeg maar...ja sorry klinkt vies Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 21:13

Dan weet ik wat me nog te wachten staat, Zusje. Ik heb geen zin om ziek te worden, maar wie heeft dat nu wel? Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 21:36

_Liv schreef:Dan weet ik wat me nog te wachten staat, Zusje. Ik heb geen zin om ziek te worden, maar wie heeft dat nu wel? Wink

Haha precies. Ik had ook echt dat droge en dat neigen naar overgeven. Heel apart. Maar, ik werd eerst grieperig een paar dagen. Lag in bed te rillen van de kou en de pijn op mijn huid. Tegelijkertijd kreeg ik de pijn op mijn borst, in mijn keel en dat hoesten/ overgeven. Die griep was maar een paar dagen, drie ofzo. De rest duurde best een tijd voor het voorbij was.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 21:37

Maak me bang, haha! En ik wil niet ziek worden, lalalala!

Gast
Gast

Bericht  Pompoen za 22 okt 2011 - 21:57

Goedemorgen!!

Precies 3 jaar geleden was het ook zo'n prachtige stralende koude oktoberdag. Het was een perfecte dag om te trouwen! We hebben net samen ontbeten met broodjes en een eitje. Dat was het ook voor vandaag wel want mijn man moet een stuk schrijven.
Ik ga zometeen het laatste restje houtwerk schuren, mijn is momenteel de slotjes eruit aan het schroeven. Dan ga ik alles goed stofzuigen en afnemen met een doekje met amoniak en ik denk dat ik het dan ook nog even in de grondverf ga zetten als ik de kans krijg.

Ik ben trouwens al twee weken verkouden, 't begon met heel erg snotteren, helaas snotter ik nu nog steeds, ik hoest en mijn oren zitten hartstikke dicht en doen regelmatig pijn. Ik heb me eigenlijk maar 3 dagen echt beroerd gevoelt, het leek dus wel mee te vallen, maar nu gaat het dus maar niet over. En ik wil dat het wel gauw over gaat want ik heb morgen koor en donderdag mijn eerste zangles! Mijn stem doet het wel weer aardig...maar ik hoor dus echt helemaal niks!!

Fijne dag allemaal!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rovine za 22 okt 2011 - 22:00

Goedemorgen! Ik lig nog in bed, vriend is op de bank in slaap gevallen, maar hoor de tv al, dus die is al wakker. Straks wil ik een stuk gaan wandelen en vanmiddag is voetbal op, denk dat ik lekker computerspelletjes ga spelen dan.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Oasis za 22 okt 2011 - 22:06

Goedemorgen!

Ik heb heerlijk geslapen, maar was dan ook erg moe na het drukke weekend.
Vandaag nog een beetje huishouden, huiswerk Frans en nog een stuk schrijven.
Mijn haar verven (uitgroei) en dan vanavond lekker tv kijken.

Morgenochtend ga ik mijn vriend ophalen op Schiphol! Heerlijk, elkaar weer zien na 3 weken! Very Happy

Fijne dag allemaal!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 22:12

Oh Nobucta wandelen heerlijk! Had ik gisteren ook gedaan lekker in het zonnetje, mp3speler op en gaan hahah Very Happy
Fijne dag!

Oasis succes vandaag Wink En morgen veel plezier met vriendje ophalen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  love za 22 okt 2011 - 22:22

Goedemorgen!!

IK ben al tijdje wakker, net ontbeten met lekker broodje ei!!
Straks even beetje opruimen in huis, was draaien enz, en tegen 15:00 samen met mijn vriend richting een vriendin met vriend. Gaan we gezellig wat drinken, wii-en enz smile Heerlijk relaxte zondag!

Fijne dag allemaal!
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Ellusss za 22 okt 2011 - 22:25

Ggggrrrrompel! Mijn ochtend is niet zo heel goed... Neutral
Gisteravond wezen snowboarden (4e keer nu, gaat opzich best goed maar nog wel wat voorzichtig/soms wat onstabiel) en werd afgesneden door één of ander persoon waardoor ik achterover viel. Nu val ik wel vaker achterover maar nu deed (doet!) het toch wel verdomd zeer. Viel blijkbaar precies op mijn stuitje en sindsdien doet snowboarden (ben nog wel naar beneden gegaan maar daarna gestopt), lopen, zitten, liggen, staan, bukken; lees, alles! pijn. Een pijnstiller helpt maar weinig helaas. Heb vannacht dus bijna niet geslapen en weet me nu dan ook echt geen houding te geven omdat 't allemaal gewoon pijn doet (het voelt net alsof iemand er telkens met een mes ofzo insteekt en dan 'n rondje draait ofzo). En nu heb ik best 'n hoge pijngrens en zeur en piep ik niet snel maar dit is echt niet grappig meer... Sad

Iemand tips? laughcry
Ellusss
Ellusss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Middleme za 22 okt 2011 - 22:54

Ellusss schreef:Ggggrrrrompel! Mijn ochtend is niet zo heel goed... Neutral
Gisteravond wezen snowboarden (4e keer nu, gaat opzich best goed maar nog wel wat voorzichtig/soms wat onstabiel) en werd afgesneden door één of ander persoon waardoor ik achterover viel. Nu val ik wel vaker achterover maar nu deed (doet!) het toch wel verdomd zeer. Viel blijkbaar precies op mijn stuitje en sindsdien doet snowboarden (ben nog wel naar beneden gegaan maar daarna gestopt), lopen, zitten, liggen, staan, bukken; lees, alles! pijn. Een pijnstiller helpt maar weinig helaas. Heb vannacht dus bijna niet geslapen en weet me nu dan ook echt geen houding te geven omdat 't allemaal gewoon pijn doet (het voelt net alsof iemand er telkens met een mes ofzo insteekt en dan 'n rondje draait ofzo). En nu heb ik best 'n hoge pijngrens en zeur en piep ik niet snel maar dit is echt niet grappig meer... Sad

Iemand tips? laughcry

Ik vrees voor je dat je je stuitje gekneusd hebt en dat is idd erg pijnlijk. Genoeg pij stilling slikken, dus echt het niveau op peil houden. Ik weet hoe het voelt, had het het eerste jaar snowboarden ook...
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Lady4 za 22 okt 2011 - 23:03

Goedemorgen!

Ik heb heerlijk geslapen. Straks heb ik afgesproken met een vriendin in de stad, we gaan even lunchen. Om half vier moet ik werken, mijn laatste dienst van een blokje van zeven. Ik heb het wel een beetje gehad inmiddels!

Beterschap voor alle zieke, zwakke en misselijken!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Rovine za 22 okt 2011 - 23:24

Theedoosje schreef:Oh Nobucta wandelen heerlijk! Had ik gisteren ook gedaan lekker in het zonnetje, mp3speler op en gaan hahah Very Happy
Fijne dag!

We zijn alweer terug, hebben (droom)huisjes gekeken samen in een mooie wijk hiernaast. Maar het fijne van 's ochtends meteen gaan lopen is dat het een mooi excuus is de rest van de dag lekker te lamzakken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 23:32

Nobucta schreef:
Theedoosje schreef:Oh Nobucta wandelen heerlijk! Had ik gisteren ook gedaan lekker in het zonnetje, mp3speler op en gaan hahah Very Happy
Fijne dag!

We zijn alweer terug, hebben (droom)huisjes gekeken samen in een mooie wijk hiernaast. Maar het fijne van 's ochtends meteen gaan lopen is dat het een mooi excuus is de rest van de dag lekker te lamzakken.

Jaa leuk huisjes kijken :P En ja wandelen in de ochtend is zoo lekker! Maar voelde me er toen zeker nog niet goed genoeg voor. Denk straks maar ff Wink

Gast
Gast

Bericht  ekiaam87 za 22 okt 2011 - 23:45

Goedemorgen,

Vanmorgen in de kerk gezongen met koor. Ging goed, ben het nu aan het terugluisteren en ben best wel trots smile
Er is hier wel een bom ontploft vannacht, met 3 gewonden (2 zwaar, 1 licht) op nog geen 500 meter van mijn huis (heb niets gehoord), lang leve twitter, waar al veel info stond!
Het is nu ook landelijk in het nieuws bij nos, rtl en vannaaf bij hart van Nederland.
Heel bizar!!

ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 0:12

Oh heftig Maaike :O

Wel fijn dat het zingen goed is gegaan smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 0:59

Fijne zondag allemaal! Ik heb er al een frisse boswandeling en een broodje gezond op zitten.
Nu even lekker ontspannen aan het internetten. Ga zo nog ff mijn cursus Spaans pakken om even te studeren en straks naar schoonvader op verjaardag.

Gast
Gast

Bericht  Muurvlindertje zo 23 okt 2011 - 1:02

Goedemiddag,

Ik wilde gaan wandelen vandaag, maar morgen moet ik weer werken en dat ben ik aan het voorbereiden.
Ook ben ik een vak aan het afronden voor mijn studie en dat valt bitter tegen.
Vrees dat ik de rest van de dag achter de laptop doorbreng en tussendoor ga opruimen en lekker ga douchen.

Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Ellusss zo 23 okt 2011 - 3:22

Middleme schreef:Ik vrees voor je dat je je stuitje gekneusd hebt en dat is idd erg pijnlijk. Genoeg pij stilling slikken, dus echt het niveau op peil houden. Ik weet hoe het voelt, had het het eerste jaar snowboarden ook...

Hmm, okee, dankje! Leuke vakantie dus in 't vooruitzicht.. Volgens mij heb ik 'n vloek op herfstvakanties in combi met onderrug/kont :P This volgens mij alweer zo'n 5 jaar geleden dat ik 'n blessure vrije herfstvakantie heb gehad, haha timingggg! laughcry
Ellusss
Ellusss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 247
Punten : 316

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: