Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Foute kleding/schoenen voor je kind! Hebben jullie dat?

+11
maiadebij
Jasmine
Darius
*Troela*
Susan
Flip Fluitketel
kwak
Kat1980
PapillonRose
Annie24
Coco
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Foute kleding/schoenen voor je kind! Hebben jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Foute kleding/schoenen voor je kind! Hebben jullie dat?

Bericht  Susan za 22 okt 2011 - 10:03

Oh, Yrsa heeft meerdere rompers van Barbapapa en ook een pyjama, als ik het zo lees hebben ze toch wel 'foute' kleding. Ik heb het echt over bovenkleding, niet over pyjama's, sokken, ondergoed, enzovoort.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foute kleding/schoenen voor je kind! Hebben jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: Foute kleding/schoenen voor je kind! Hebben jullie dat?

Bericht  Susan za 22 okt 2011 - 10:04

ProudMama schreef:
Vancity_girl schreef:
ProudMama schreef:Vallen pluche boxpakjes met sokbroeken in maat 68 daar onder? Laughing Die heb ik helaas ook liggen, kraamkadootje...

Die heb ik eentje liggen in maat 92 :shock:
Oehhh... Leuk Laughing

Ik heb er ook wel eens eentje gezien voor kinderen van twee, bij Okaïdi.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Novalee za 22 okt 2011 - 10:11

Maar zijn dingen van Cars enzo dan echt zo fout? Kijk, als een kindje nergens anders in loopt, oké. Maar ik zou er niet zo'n probleem mee hebben denk ik.

N. heeft een Mama's kanjer shirt van de Prenatal. Ik heb hem zelf gekocht dus ik kan geen kraamvisite de schuld geven Wink. Op dat moment vond ik hem wel leuk maar nu vind ik het niks meer. Ze heeft hem dus ook alleen aan als alle andere truitjes in de was zitten.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Novalee za 22 okt 2011 - 10:15

Susan schreef:
ProudMama schreef:
Vancity_girl schreef:
ProudMama schreef:Vallen pluche boxpakjes met sokbroeken in maat 68 daar onder? Laughing Die heb ik helaas ook liggen, kraamkadootje...

Die heb ik eentje liggen in maat 92 :shock:
Oehhh... Leuk Laughing

Ik heb er ook wel eens eentje gezien voor kinderen van twee, bij Okaïdi.
Dat doet me denken aan van die skibroeken van vroeger. Daar heb ik ook nog in gelopen laughcry
Foute kleding/schoenen voor je kind! Hebben jullie dat? - Pagina 2 Vintage_jaren_70_4dff0ef46ea99
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Susan za 22 okt 2011 - 10:16

Die herinner ik me wel, maar ik had er zelf niet eentje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Novalee za 22 okt 2011 - 10:17

Ach ja, ik was vroeger al hardstikke hip angel
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Annie24 za 22 okt 2011 - 10:27

Novalee schreef:Ach ja, ik was vroeger al hardstikke hip angel

Ik droeg ze ook hoor!!! Alleen als legging?!?

Hoorde gewoon bij onze leeftijd toen joh :-D
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Novalee za 22 okt 2011 - 10:31

Ja ik droeg ze idd ook als legging. Ik had een zwarte en die was wat strakker dan deze. En dan zo'n mooie gebreide trui erop Very Happy
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Coco za 22 okt 2011 - 10:36

Oooh ja, die lelijke skileggings haha, en dan mijn geweldig mooie rode mickey mouse trui erop. Prachtig, ik leek wel een kerstboom. laughcry
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Vancity_girl za 22 okt 2011 - 10:37

Ja zo'n broek had ik ook. Trots dat ik er op was, mijn grote nicht had er namelijk ook eentje en ik wilde er dus ook een.

Over dat pakje: was een kado van een Belgisch familielid, misschien is het daar wel hip? :P
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Dolphinne za 22 okt 2011 - 11:05

maiadebij schreef:
Darius schreef:laurens heeft een carspyama en pepijn een barbapapa romper.

N is idolaat van barbapapa. Als z'n barbapapa shirt uit de was is moet hij aan! Ik wilde of een shirt voor hem halen, maar zie ze nergens meer. Dus iemand een tip??

Met flockfolie kun je barbapapa denk ik ook vrij simpel zelf op een shirtje maken. Kun je ook nog zelf de kleur van het shirt kiezen en lange of korte mouwen.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  teletascha za 22 okt 2011 - 21:19

Novalee schreef:Foute kleding/schoenen voor je kind! Hebben jullie dat? - Pagina 2 Vintage_jaren_70_4dff0ef46ea99

Jaaaa!!! Ik heb er ook zo een gehad, toen ik een jaar of 10 was. Ipv rood, was die van mij oranje met zwart/grijs. Daar een grote oranje trui op, en zo liep ik dan!

Had ik eigenlijk moeten bewaren! Dat had onze kleine mooi naar een 80's party aan kunnen trekken als ze wat groter is Very Happy
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: