DagCafé
+15
Lejow
sonly
Rush
Lotus
TwistedAngel
Erin
Merai
Pompoen
Sjaantje
Suus
Chocolate Cookie
Bimbam
Burn
luenca
Snoes
19 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Bimbam schreef:Burn schreef:Misschien snapt Maura me!Bimbam schreef:Burn schreef:Maura schreef:Burn, waar woon jij dan? Je bent gewoon een '91er.
Als je richting Zwolle gaat met de trein, dan vanaf A. het 2e station.. Die met de letter H. en dan daar 5 km vanaf!
Volledig duidelijk
Volgens mij weet ik wat je bedoelt, maar dat komt niet door deze uitleg. Maar idd, Maura snapt je
H.oogeveen!
Alleen dan 5 km er vanaf is H.ollandscheveld!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:GADVER! Ik moet er op zaterdag om kwart over 6 uit!
Als in morgen?
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Maura schreef:Burn schreef:Maura schreef:Burn, waar woon jij dan? Je bent gewoon een '91er.
Als je richting Zwolle gaat met de trein, dan vanaf A. het 2e station.. Die met de letter H. en dan daar 5 km vanaf!
Ah.... Vanaf G. gaan we naar H. gaan we naar A. gaan we naar B. gaan we naar M. gaan we naar H. en dan 5 km daar vanaf. Ok, ok. Het komt binnen. En dat al na vier keer treinen.
Snap je het zelf nog? Sodeju, wat een geheimtaal.
Gast- Gast
Bimbam schreef:Burn schreef:GADVER! Ik moet er op zaterdag om kwart over 6 uit!
Als in morgen?
JA!
Burn- Lady Post-a-lot
Bimbam schreef:Reva schreef:Vrijwillige slachtoffers zijn lang niet zo leuk.
Zoek dan lekker zelf iemand uit.
Had ze al gedaan, maar die wil niet
Gast- Gast
Burn schreef:Bimbam schreef:Burn schreef:Misschien snapt Maura me!Bimbam schreef:Burn schreef:Maura schreef:Burn, waar woon jij dan? Je bent gewoon een '91er.
Volledig duidelijk
Volgens mij weet ik wat je bedoelt, maar dat komt niet door deze uitleg. Maar idd, Maura snapt je
H.!
Alleen dan 5 km er vanaf is H.!
Dat had ik al bedacht idd. (Maar dat komt dus omdat ik weet waar je korfbalt.)
Bimbam- Kletskop
Serieus Burn, ik dacht gelijk aan die plaats als woonplaats. Maar het lag voor mezelf zo voor de hand.
Gast- Gast
Alex schreef:Bimbam schreef:Reva schreef:Vrijwillige slachtoffers zijn lang niet zo leuk.
Lullig.
Bimbam- Kletskop
Maura schreef:Serieus Burn, ik dacht gelijk aan die plaats als woonplaats. Maar het lag voor mezelf zo voor de hand.
Haha, dus als ik je ooit wil meeten, en ik kom naar jou, dan zit ik een uur in de auto!
Alex, weet jij al meer over 7 nov?
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Bimbam schreef:Burn schreef:GADVER! Ik moet er op zaterdag om kwart over 6 uit!
Als in morgen?
JA!
Gatsie. Ik vind 7 uur al vroeg.
Bimbam- Kletskop
Alex schreef:Maura schreef:Burn schreef:Maura schreef:Burn, waar woon jij dan? Je bent gewoon een '91er.
Ah.... Vanaf G. gaan we naar H. gaan we naar A. gaan we naar B. gaan we naar M. gaan we naar H. en dan 5 km daar vanaf. Ok, ok. Het komt binnen. En dat al na vier keer treinen.
Ja, gelukkig wel. Ik had hier best plaatsen neer willen zetten, maar merk aan Burn dat ze dat zelf liever niet heeft. En ze snapt me, dus dan is het ook niet nodig. Maar zeg maar dat het allemaal het noorden is en dat is sowieso een wartaal op zichzelf. Dat zei je zelf
Gast- Gast
In M. woont mijn moeder
Haha, lekker nutteloze post
Haha, lekker nutteloze post
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Alex schreef:Bimbam schreef:Reva schreef:Vrijwillige slachtoffers zijn lang niet zo leuk.
Bedoel je gisteren?
Gast- Gast
Maple, IK!
Maar ik heb het niet!
Maura, hier ergens boven staan de juiste plaatsnamen!
Maar ik heb het niet!
Maura, hier ergens boven staan de juiste plaatsnamen!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Maura schreef:Serieus Burn, ik dacht gelijk aan die plaats als woonplaats. Maar het lag voor mezelf zo voor de hand.
Haha, dus als ik je ooit wil meeten, en ik kom naar jou, dan zit ik een uur in de auto!
Zo ongeveer wel. Heb ooit in H. een sollicitatiegesprek gehad en was al met al niet eens zolang onderweg als ik had gedacht. Maar ik zou er zeker een uur voor uittrekken.
Gast- Gast
Reva schreef:Maple schreef:Wie wil er wordfeuden met mij??
Ikke!! Reva_
Ik ook! Ririetje. Ik wil wel weer eens winnen
Gast- Gast
Maura schreef:Alex schreef:Maura schreef:Burn schreef:Maura schreef:Burn, waar woon jij dan? Je bent gewoon een '91er.
Ja, gelukkig wel. Ik had hier best plaatsen neer willen zetten, maar merk aan Burn dat ze dat zelf liever niet heeft. En ze snapt me, dus dan is het ook niet nodig. Maar zeg maar dat het allemaal het noorden is en dat is sowieso een wartaal op zichzelf. Dat zei je zelf
G.roningen, H.aren, A.ssen, B.eilen, H.oogeveen, M.eppel. (H. en M. bleken net omgedraaid te zijn.)
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Bimbam schreef:Reva schreef:Vrijwillige slachtoffers zijn lang niet zo leuk.
Bedoel je gisteren?
Help me even?
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Bimbam schreef:Reva schreef:Vrijwillige slachtoffers zijn lang niet zo leuk.
Bedoel je gisteren?
Help me even?
Oh ik dacht dat je bedoelde waar ik iets over stuurde via whatsapp nav topic
Oger
Gast- Gast
Wat een vrome zooi, dat wordfeud. Hij kent 'sex' niet eens Sexe ook al niet, trouwens.
Gast- Gast
Is Burn er nog?
Bimbam- Kletskop
Hier een betere foto van mijn tattoo. Heeft de tattoëerder gemaakt.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: