Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

+43
Sarah1985
Sundae
Serena
M@niek
Snoes
Chocoholic
Kaboutertje
BJA
Muppetje
Le Chat Noir
CarpeDiem
Silver
Sjaantje
Parisienne
bolus26
Pompoen
Sorella
rapa nui
luenca
widko
Blond
Supertalentje
Lotus
Sweety
Jente10
pitbullgup
Merai
girli
Mermaid
Oasis
TukTuk
Tania
PluDan
Ugly Betty
Lady4
Caresses
Rush
SuperGrover
Curious
Mamsie
Marin
TGR
ekiaam87
47 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Silver vr 21 okt 2011 - 20:59

* Weten waar ik aan toe ben wat mijn schouders betreft, als het niet mogelijk is in mijn huidige werk te blijven,
moet ik reël gaan kijken wat ik dan wil. En opnieuw werk zoeken
* De financiële kwestie duidelijk hebben.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 21:20


Ik wil een beetje afvallen, en als het kan niet in de stress raken omdat november en december ontzettend drukke maanden zijn altijd.

Ik verdien inmiddels iets meer dus het zou ook leuk zijn als ik wat spaarcentjes kan hebben smile ik 'moet' nog 200 euro voor mijn reis hebben en het liefst ook nog zo iets voor een ticket naar Lowlands of Sziget volgend jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  CarpeDiem vr 21 okt 2011 - 23:53

Een baan vinden!
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 0:21

Rush schreef:Ik ben ook gestopt met roken en wil dat ook graag volhouden. Heb tussendoor nog wel weer 3x een sigaret geprobeerd, maar vind het nu zo goor!

Goed zo girl! *vind ik leuk-klik!*

Ik ben zoals je weet sinds juli 2010 gestopt en vind het nu ook echt ontzettend goor.(Heb na het stoppen een week later 1 trek van een sigaret genomen van mn zwager en werd kotsberoerd haha )
Ik heb daarvoor ook stoppoggingen gedaan, maar omdat ik het daarna nog wel lekker vond, toch weer begonnen steeds. Nu dus echt never again.

Ik geloof echt wel dat je nu voorgoed van die troep af kan blijven, zo lang je het goor blijft vinden.

Rookt je vriend? Want dat lijkt me wel lastig dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 0:23

тыквашка schreef:Ik heb echt te veel doelen en ook veel onrealistische doelen.

- Mijn hand beter krijgen (jammer dat de voorspelling is dat ik nu een aantal maanden mijn spalk moet dragen omdat ik anders steeds in het kringetje terugval en dus zo weinig mogelijk er mee moet doen en dán pas therapie kan krijgen om mijn hand weer sterker te maken en mijn coördinatie terug te krijgen)
- Mijn heup beter krijgen (ben ook bang dat dat niet gaat lukken... niet in dit tempo in ieder geval)
- Een duidelijker beeld van mijn toekomst krijgen
- De juiste hulp vinden bij alles
- Ons huis eindelijk afmaken
- Heeeeel veel troep weg doen
- Heel veel opruimen en herindelen
- 15 kilo afvallen
- Een ritme krijgen

Oh ik wil zo veel! Bluh, te veel geloof ik zelfs!


1 ding tegelijk he, je komt er wel meissie hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Le Chat Noir za 22 okt 2011 - 0:28

- Eindelijk zwanger worden haha
- Duidelijkheid krijgen over mijn baan (maar dat zal al gauw lukken, heb ik zelf geen invloed op) en mijn werkzaamheden ernaast beter op de rit krijgen
- Orde scheppen op de zolder
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Muppetje za 22 okt 2011 - 0:40

Ik heb eigenlijk maar een ding, ik hoop dat ik aan het eind van het jaar nog zwanger ben.

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Rush za 22 okt 2011 - 1:06

Tea-Leaf schreef:
Rush schreef:Ik ben ook gestopt met roken en wil dat ook graag volhouden. Heb tussendoor nog wel weer 3x een sigaret geprobeerd, maar vind het nu zo goor!

Goed zo girl! *vind ik leuk-klik!*

Ik ben zoals je weet sinds juli 2010 gestopt en vind het nu ook echt ontzettend goor.(Heb na het stoppen een week later 1 trek van een sigaret genomen van mn zwager en werd kotsberoerd haha )
Ik heb daarvoor ook stoppoggingen gedaan, maar omdat ik het daarna nog wel lekker vond, toch weer begonnen steeds. Nu dus echt never again.

Ik geloof echt wel dat je nu voorgoed van die troep af kan blijven, zo lang je het goor blijft vinden.

Rookt je vriend? Want dat lijkt me wel lastig dan.
Ja ook in huis, maar ik heb er helemaal geen last van en kom ook niet in de verleiding.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 1:19

- Beginnen met afvallen
- Wat meer structuur creeren in het huishouden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  BJA za 22 okt 2011 - 22:24

Wat ik wil bereiken is:

- Mijn eerste tentamen halen
- Dat het goed blijft gaan op school
- Intern solliciteren. Ik wil mijn functie voortzetten op een andere afdeling. Nu heeft iemand van de afdeling waar ik graag naartoe wil gesolliciteerd (ook op een andere afdeling) waardoor er plek vrijkomt. Ik hoop zo dat hij wordt aangenomen! angel Dan kan ik daar hopelijk naartoe.
- Een leuke man ontmoeten. Ben het single zijn (9 jaar bijna) nu zat geworden.
- En ik wil 3-4 kilo gewicht kwijt. Wil gaan beginnen met Sonja Bakker.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Kaboutertje za 22 okt 2011 - 22:55

Rush schreef:Nog 800euro sparen.
Beginnen met start to run.

Stoppen met kleding en schoenen kopen.

Haha dat vind ik ook een goede voor mezelf :P
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Chocoholic ma 24 okt 2011 - 1:03

- In ieder geval rond de 5 kilo afvallen, liefst meer (moet te halen zijn in 2 maanden)
- (Dus) van chocola, chips en koeken afblijven!
- Stage succesvol afronden (nog 10 weken te gaan)
- Wintersport vakantie boeken met m'n vriend voor januari

Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Snoes ma 24 okt 2011 - 1:21

- Weer gelukkig zijn, en dan echt volmaakt gelukkig.
- Veel sparen (dus ook veel werken) want wij willen graag een andere auto kopen volgend voorjaar.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  M@niek ma 24 okt 2011 - 2:07

Doelen:

-+ 3000 terug sparen op de rekening
-belangrijk examen halen
-werken op een andere locatie
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Rush ma 24 okt 2011 - 2:10

Kaboutertje schreef:
Rush schreef:Nog 800euro sparen.
Beginnen met start to run.

Stoppen met kleding en schoenen kopen.

Haha dat vind ik ook een goede voor mezelf :P
Haha, ik wil er wel een topic voor aanmaken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Serena ma 24 okt 2011 - 2:52

een baan vinden
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Sundae ma 24 okt 2011 - 6:09

- Een baan
- Gezonder leven
- Meer conditie
Sundae
Sundae
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 38
Punten : 37
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 6:46

Minimaal 6 kilo afvallen! Als 8 lukt ben ik helemaal blij Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 7:03

Snoes schreef:- Weer gelukkig zijn, en dan echt volmaakt gelukkig.- Veel sparen (dus ook veel werken) want wij willen graag een andere auto kopen volgend voorjaar.

Poe, dat vind ik nogal een doel... Bestaan er uberhaupt wel mensen die volmaakt gelukkig zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Sarah1985 ma 24 okt 2011 - 7:16

- 1000 euro op de spaarrekening
- afvallen
- vast contract met uren krijgen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 7:25

Jolicious schreef:
Snoes schreef:- Weer gelukkig zijn, en dan echt volmaakt gelukkig.- Veel sparen (dus ook veel werken) want wij willen graag een andere auto kopen volgend voorjaar.

Poe, dat vind ik nogal een doel... Bestaan er uberhaupt wel mensen die volmaakt gelukkig zijn?

Dat ligt denk ik een beetje aan je standaarden en van de dingen waar je 'gelukkig' van wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Snoes ma 24 okt 2011 - 8:14

Joan schreef:
Jolicious schreef:
Snoes schreef:- Weer gelukkig zijn, en dan echt volmaakt gelukkig.- Veel sparen (dus ook veel werken) want wij willen graag een andere auto kopen volgend voorjaar.

Poe, dat vind ik nogal een doel... Bestaan er uberhaupt wel mensen die volmaakt gelukkig zijn?

Dat ligt denk ik een beetje aan je standaarden en van de dingen waar je 'gelukkig' van wordt.
Ja, wat Joan zegt. Ik heb bepaalde dingen in mijn leven die mij gelukkig maken en tot voor kort was ik ook écht gelukkig (al wil dat niet zeggen dat ik niet eens baalmomenten heb of dat ik me eens slecht voel), en dat gevoel zou ik gewoon graag weer terugkrijgen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 8:18

Snoes schreef:
Joan schreef:
Jolicious schreef:
Snoes schreef:- Weer gelukkig zijn, en dan echt volmaakt gelukkig.- Veel sparen (dus ook veel werken) want wij willen graag een andere auto kopen volgend voorjaar.

Poe, dat vind ik nogal een doel... Bestaan er uberhaupt wel mensen die volmaakt gelukkig zijn?

Dat ligt denk ik een beetje aan je standaarden en van de dingen waar je 'gelukkig' van wordt.
Ja, wat Joan zegt. Ik heb bepaalde dingen in mijn leven die mij gelukkig maken en tot voor kort was ik ook écht gelukkig (al wil dat niet zeggen dat ik niet eens baalmomenten heb of dat ik me eens slecht voel), en dat gevoel zou ik gewoon graag weer terugkrijgen.

Oké, dan snap ik 'm. Dat vind ik wel iets anders dan volmaakt gelukkig zijn eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Rebecca ma 24 okt 2011 - 9:07

Mamsie schreef:
Break Of Day schreef:Eindelijk afrekenen met mijn nagelbijten!!! Ik ga dus voor mooie verzorgde nagels.

Succes! Tot een dik half jaar geleden beet ik heel erg. Al vaker geprobeerd te stoppen en dat lukte nooit. Ineens was ik er klaar mee en wou ik echt stoppen. Vond die lelijke afgekloven nageltjes echt niks meer. Ik ben begonnen met eerst niet meer aan mijn pinken te bijten en zo elke week een vinger erbij. Nu heb ik mooie lange nagels en het is zo leuk!

Ga ook een nagelverharder gebruiken en duuw je nagelriemen vaak terug.

Grappig om te lezen dat jij dat ook deed, ik probeer te stoppen met velletje bijten en ben ook bij mijn pinken begonnen en elke week een vinger erbij... Wijsvinger en duim nog te gaan!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Toet ma 24 okt 2011 - 9:10

Mijn enige doel is, nog twee maanden rond zien te komen met 300 euro per maand minder. Het lukt aardig tot nu toe, de feestdagen worden lastiger denk ik.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 3 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum