Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

+43
Sarah1985
Sundae
Serena
M@niek
Snoes
Chocoholic
Kaboutertje
BJA
Muppetje
Le Chat Noir
CarpeDiem
Silver
Sjaantje
Parisienne
bolus26
Pompoen
Sorella
rapa nui
luenca
widko
Blond
Supertalentje
Lotus
Sweety
Jente10
pitbullgup
Merai
girli
Mermaid
Oasis
TukTuk
Tania
PluDan
Ugly Betty
Lady4
Caresses
Rush
SuperGrover
Curious
Mamsie
Marin
TGR
ekiaam87
47 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Rush vr 21 okt 2011 - 0:12

Ik ben ook gestopt met roken en wil dat ook graag volhouden. Heb tussendoor nog wel weer 3x een sigaret geprobeerd, maar vind het nu zo goor!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  pitbullgup vr 21 okt 2011 - 0:13

- genieten van mijn zwangerschapsverlof
-Bevallen :P
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 0:14

Stoppen met roken en over het algemeen veel gezonder gaan leven en daar hoort sporten ook bij.
En mijn tentamens halen maar dat lijkt me geen probleem als ik mijn motivatie vol ga houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Marin vr 21 okt 2011 - 0:15

Rush schreef:Ik ben ook gestopt met roken en wil dat ook graag volhouden. Heb tussendoor nog wel weer 3x een sigaret geprobeerd, maar vind het nu zo goor!
Wat goed! Zeker als je het zelf vies vindt, dat scheelt zo veel!
Ik ga er voor zorgen dat ik niet verslaafd ga raken Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Rush vr 21 okt 2011 - 0:16

Joy_ schreef:
Rush schreef:Ik ben ook gestopt met roken en wil dat ook graag volhouden. Heb tussendoor nog wel weer 3x een sigaret geprobeerd, maar vind het nu zo goor!
Wat goed! Zeker als je het zelf vies vindt, dat scheelt zo veel!
Ik ga er voor zorgen dat ik niet verslaafd ga raken Wink
Volgens mij is het m`n herfst ritueel.

Roken in de lente en zomer en gestopt zijn in de herfst en winter haha XD

Maar vorige keer miste ik het wel heel erg en nu niet.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 0:17

Met stip op nummer 1, zo sterk mogelijk blijven voor S.enna en M.ara met oog op M.ara haar hersen operatie begin 2012. Verder wil ik S.enna een onwijs leuke verjaardag geven (december) leuke traktaties, leuk kinderfeestje, iets om op terug te kijken. Ook heb ik zin in Sinterklaas, en de hele tijd daar omheen. O ja, en ik wil nog samen met S.enna naar de efteling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Marin vr 21 okt 2011 - 0:20

Rush schreef:
Joy_ schreef:
Rush schreef:Ik ben ook gestopt met roken en wil dat ook graag volhouden. Heb tussendoor nog wel weer 3x een sigaret geprobeerd, maar vind het nu zo goor!
Wat goed! Zeker als je het zelf vies vindt, dat scheelt zo veel!
Ik ga er voor zorgen dat ik niet verslaafd ga raken Wink
Volgens mij is het m`n herfst ritueel.

Roken in de lente en zomer en gestopt zijn in de herfst en winter haha XD

Maar vorige keer miste ik het wel heel erg en nu niet.

Hahaha nou ja dan scheelt het toch weer een half jaar Wink Maar nu maar niet weer beginnen idd.

Mamavan2: Ik hoop dat jullie het jaar met z'n vieren heel positief mogen afsluiten! Hee en volgend jaar ook groot feest voor S.enna op die mooie datum he Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 0:25

Ja stoppen met roken en zeker 5 kilo afvallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Jente10 vr 21 okt 2011 - 0:30

*Opleiding afronden (als het goed is over 2 week)
*Leuke baan vinden
*Kerst vieren samen met mijn vriend (moet ff kijken of dat gaat lukken met evt. nieuwe baan)
*meer sporten
*veel geld sparen (moet ik wel eerst baan vinden)

en ik wil wel heel graag een nieuwe telefoon, maar dan kan ik minder sparen.. dus daar ga ik nog even over nadenken verder
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Sweety vr 21 okt 2011 - 0:43

* in mijn huisje zitten ( gebeurt als alles goed is over 3 weken )
* elke week sporten
* minderen met dvd's en boeken kopen

Vriendje zou leuk zijn om het nieuwe jaar mee in te gaan maar als dat niet zo is dan niet smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Lotus vr 21 okt 2011 - 0:50

- Beginnen met een behandeling voor mijn eetstoornis.
- Hard verder met de rest van mijn behandeling.
- Meer duidelijkheid krijgen in wat ik wil qua studie.
- Beter contact met mijn huisgenoten krijgen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Supertalentje vr 21 okt 2011 - 1:24

Mama_van2 schreef:Met stip op nummer 1, zo sterk mogelijk blijven voor S.enna en M.ara met oog op M.ara haar hersen operatie begin 2012. Verder wil ik S.enna een onwijs leuke verjaardag geven (december) leuke traktaties, leuk kinderfeestje, iets om op terug te kijken. Ook heb ik zin in Sinterklaas, en de hele tijd daar omheen. O ja, en ik wil nog samen met S.enna naar de efteling.

Wat gaaf dat je dat doet voor de oudste! Mijn moeder deed dat ook voor mij toen ik jong was. In groep 3 trakteerde iedereen gezonde dingen, maar mijn moeder had geregeld dat ik taart mocht uitdelen met cola en sinas! Ik had ook nog een nieuwe jurk gekregen voor mijn verjaardag en ik ben het nooit vergeten. Ik hoop dat je dochter er later ook met een glimlach op terugkijkt!

Edit: mijn broertje had een voedselintolerantie en koemelk-eiwitallergie, dus we aten thuis alleen reform-zooi, snoepjes zonder kleur-, geur-, en smaakstoffen, geen suiker etc.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 4:09

- Een mooie gezonde dochter op de wereld zetten!
- Een fantastische eerste kerst met zijn 3en, met een mooie kerstboom!!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Blond vr 21 okt 2011 - 5:44

Ik wil heel graag blijven op mijn huidige werk. Maar dat is niet echt een doel wat ik zo kan behalen, er moet gewoon werk voor me zijn. Ze zijn in ieder geval heel tevreden over me, dus daar gaat het niet aan liggen smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 6:37

- 5 kilo afvallen
- Genieten
- Sterk zijn als mijn moeder wordt geopereerd aan haar hersentumor
- Nog 1500 euro sparen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  widko vr 21 okt 2011 - 6:41

Mijn doelen zijn:
-10 kilo afvallen.
- Minimaal 1000 euro sparen.
- Hopen op een leuke kerst.

widko
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 119
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  luenca vr 21 okt 2011 - 6:52

dat aan het eind van het jaar de weegschaal op 70 kilo staat nerd angel
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  rapa nui vr 21 okt 2011 - 7:06

mijn ramen lappen..
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Sorella vr 21 okt 2011 - 7:49

rapa nui schreef:mijn ramen lappen..

lol!

Ik heb eigenlijk geen doel.. Als ik jullie doelen allemaal lees begin ik mezelf een beetje doelloos (!) te vinden
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 9:05

Genoeg vertrouwen bij elkaar proberen te rapen voor 2012. Mijn ramen wassen is ook een goed idee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 9:08

* Mezelf accepteren zoals ik ben!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Pompoen vr 21 okt 2011 - 11:06

Ik heb echt te veel doelen en ook veel onrealistische doelen.

- Mijn hand beter krijgen (jammer dat de voorspelling is dat ik nu een aantal maanden mijn spalk moet dragen omdat ik anders steeds in het kringetje terugval en dus zo weinig mogelijk er mee moet doen en dán pas therapie kan krijgen om mijn hand weer sterker te maken en mijn coördinatie terug te krijgen)
- Mijn heup beter krijgen (ben ook bang dat dat niet gaat lukken... niet in dit tempo in ieder geval)
- Een duidelijker beeld van mijn toekomst krijgen
- De juiste hulp vinden bij alles
- Ons huis eindelijk afmaken
- Heeeeel veel troep weg doen
- Heel veel opruimen en herindelen
- 15 kilo afvallen
- Een ritme krijgen

Oh ik wil zo veel! Bluh, te veel geloof ik zelfs!

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  bolus26 vr 21 okt 2011 - 11:41

me goed aan mijn nieuwe levensstijl houden

mn bedrijf een groot succes maken!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Parisienne vr 21 okt 2011 - 20:35

Ik wil graag voor eind dit jaar alles financieel een beetje op orde krijgen en en beter overzicht hebben in inkomsten en uitgaven.

Ook hoop ik enige invloed te kunnen uitoefenen op N.'s slaapgedrag (A) Hoop toch echt dat dat eind dit jaar verbeterd is.. maar kan ik zelf helaas weinig aan doen
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Sjaantje vr 21 okt 2011 - 20:55

Opnieuw leren lopen... hoewel de revalidatie nog tot vér in 2012 zal duren.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke doelen hebben jullie nog voor het eind van het jaar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum