Nachtcafe!
+39
Blair
Siem
June
Parel
Burn
Happydobby
Merai
Steep
xxjojootjexx
Lavendel
Kowalski
Mees
claudiaveronique
Zininzon
Monte
Chocoholic
Linnie1985
Tiana
Qiara
ExpressoB
girli
silly-one
Erin
Raindrop
Snoes
Pompoen
Alex
bolus26
VeryCherry
Zwerver
ButterflyEffect
Sjaantje
Dribbel
Shopelle
Toet
Fred
Angela_1986
Alias
Inge
43 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Nachtcafe!
Haha Smikk, nog steeds kastjes aan t verzamelen?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaan, en krakkemikkig.
Win ik eindelijk met Ruzzle van je... Maar om er nou trots op te zijn om te winnen van invalide-Sjaan-na-operatie voelt toch niet als voldoening
Win ik eindelijk met Ruzzle van je... Maar om er nou trots op te zijn om te winnen van invalide-Sjaan-na-operatie voelt toch niet als voldoening
Gast- Gast
Stof, wat ben je complimenteus! Oh ja, Ruzzle... Vandaag nog niet gespeeld...
Stofzuiger schreef:Sjaan, en krakkemikkig.
Gast- Gast
Graag gedaan, geen dank!Sjaantje schreef:Stof, wat ben je complimenteus! Oh ja, Ruzzle... Vandaag nog niet gespeeld...
Gast- Gast
Boekje van Bol en Smik van de beren doet me ook altijd aan jou denken. Alleen wie nomineer ik als "bol" om een leuk duo te vormen met jou?Smikkell schreef:Stofzuiger schreef:Sjaan, en krakkemikkig.
Gast- Gast
Ik wil best beide karakters op mij nemen hoor!Stofzuiger schreef:Boekje van Bol en Smik van de beren doet me ook altijd aan jou denken. Alleen wie nomineer ik als "bol" om een leuk duo te vormen met jou?Smikkell schreef:Stofzuiger schreef:Sjaan, en krakkemikkig.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik wil best beide karakters op mij nemen hoor!Stofzuiger schreef:Boekje van Bol en Smik van de beren doet me ook altijd aan jou denken. Alleen wie nomineer ik als "bol" om een leuk duo te vormen met jou?Smikkell schreef:Stofzuiger schreef:Sjaan, en krakkemikkig.
Hoe dan? Speel jij dan met jezelf? Hoe leg ik dat uit aan de beren?
Gast- Gast
Zo, ik heb mijn topic weer even en update gegeven.
Heb verder weinig te melden, zoveel gebeurt hier niet!
Heb verder weinig te melden, zoveel gebeurt hier niet!
Da's weinig!Reva schreef:Ik heb niks te zeggen.
Ik ga es kijken of iemand mij mijn spalk weer om wilt doen en mij op de wc wilt helpen dan ga ik zo slapen. Om 7 uur staan ze weer met ontbijt naast m'n bed :S
Ziekenhuisworst?Sjaantje schreef:Ik ga es kijken of iemand mij mijn spalk weer om wilt doen en mij op de wc wilt helpen dan ga ik zo slapen. Om 7 uur staan ze weer met ontbijt naast m'n bed :S
Gast- Gast
Haha ja die stond een paar dagen geleden op t menu, toen moest ik nog aan jullie denken!Stofzuiger schreef:Ziekenhuisworst?Sjaantje schreef:Ik ga es kijken of iemand mij mijn spalk weer om wilt doen en mij op de wc wilt helpen dan ga ik zo slapen. Om 7 uur staan ze weer met ontbijt naast m'n bed :S
Ik zit op de wc aan mn wenkbrauw te krabben.
De mevrouw in de kledingboetiekdingus vond dat ik zo mooi heel blank was, maar dat ik wel een duidelijk gezicht had. Heb je ook mensen met een onduidelijk gezicht?
De mevrouw in de kledingboetiekdingus vond dat ik zo mooi heel blank was, maar dat ik wel een duidelijk gezicht had. Heb je ook mensen met een onduidelijk gezicht?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Succes ermee, Sjalalaan en welterusten alvast.
Waar is June?
Die ligt in bed met W.
Gast- Gast
Dat had ik kunnen weten. Opzich wacht ik al een paar uur op een reactie van haarReva schreef:Smikkell schreef:Succes ermee, Sjalalaan en welterusten alvast.
Waar is June?
Die ligt in bed met W.
Gast- Gast
Dat wilde ik ook doen, maar kon er niet bij. Frustrerend als je beide ellebogen niet kunt bewegen.Reva schreef:Ik zit op de wc aan mn wenkbrauw te krabben.
Ondertussen ben ik klaar voor de nacht, m'n ruzzle-plicht is weer vervuld dus ik wens jullie alvast welterusten!
Haha oh dat klinkt irritant Sjaan!
Mijn nieuwe tuniek staat in Wat heb je aan
Mijn nieuwe tuniek staat in Wat heb je aan
Gast- Gast
Ik heb ook weer eens last van insomnia, terwijl ik toch echt over een paar uur al op moet om te werken, ugh.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: