Nachtcafe!
+39
Blair
Siem
June
Parel
Burn
Happydobby
Merai
Steep
xxjojootjexx
Lavendel
Kowalski
Mees
claudiaveronique
Zininzon
Monte
Chocoholic
Linnie1985
Tiana
Qiara
ExpressoB
girli
silly-one
Erin
Raindrop
Snoes
Pompoen
Alex
bolus26
VeryCherry
Zwerver
ButterflyEffect
Sjaantje
Dribbel
Shopelle
Toet
Fred
Angela_1986
Alias
Inge
43 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Nachtcafe!
The nightcafe, it's alive!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Stylegirl schreef:Hij is een keer wijn bij mij komen drinken en toen hebben we film gekeken. En hij heeft voor mij gekookt, heeft op de hotelschool gezeten dus het smaakte goed. Alleen het enige wat het heel ingewikkeld maakt, is dat hij me wel leuk vindt, maar niet leuk-leuk. Dus geen relatiemateriaal. En hij is bijna 7 jaar ouder.. Maar ik weet verder dus niet wat ik ermee moet.
Hij vindt je nóg niet leuk-leuk! Lekker blijven flirten dus
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Hoe weet je dat hij je niet leuk-leuk vindt?Stylegirl schreef:Hij is een keer wijn bij mij komen drinken en toen hebben we film gekeken. En hij heeft voor mij gekookt, heeft op de hotelschool gezeten dus het smaakte goed. Alleen het enige wat het heel ingewikkeld maakt, is dat hij me wel leuk vindt, maar niet leuk-leuk. Dus geen relatiemateriaal. En hij is bijna 7 jaar ouder.. Maar ik weet verder dus niet wat ik ermee moet.
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Hij is een keer wijn bij mij komen drinken en toen hebben we film gekeken. En hij heeft voor mij gekookt, heeft op de hotelschool gezeten dus het smaakte goed. Alleen het enige wat het heel ingewikkeld maakt, is dat hij me wel leuk vindt, maar niet leuk-leuk. Dus geen relatiemateriaal. En hij is bijna 7 jaar ouder.. Maar ik weet verder dus niet wat ik ermee moet.
Leeftijd maakt toch niet zo veel uit?
Gast- Gast
Gezellig trouwens, al die 'gasten' in het nachtcafé
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kan me er niet aan storen...Kowalski schreef:Gezellig trouwens, al die 'gasten' in het nachtcafé
Gast- Gast
Smikkel fietste jij rond 08.15 in H.oograven vandaag?
Lavendel- Ratel
Omdat hij dat gezegd heeft..
Laatst aangepast door Stylegirl op vr 19 okt 2012 - 9:17; in totaal 1 keer bewerkt
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Smikkell schreef:Nope...Lavendel schreef:Smikkel fietste jij rond 08.15 in H.oograven vandaag?
Oh.. Dan was het iemand die op je leek!
Lavendel- Ratel
Hoeveel mensen lijken er wel niet om mijLavendel schreef:Smikkell schreef:Nope...Lavendel schreef:Smikkel fietste jij rond 08.15 in H.oograven vandaag?
Gast- Gast
Ja, ik hang op de bank met een fles wijn...Zazou schreef:Zijn jullie nog iets aan het doen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar das al een paar stappen verder dan leuk-leuk, lijkt me..
Ja, maar nu weet ik dus niet wat ik ermee aan moet..
Tiana- Ratel
Smikkell schreef:Hoeveel mensen lijken er wel niet om mijLavendel schreef:Smikkell schreef:Nope...Lavendel schreef:Smikkel fietste jij rond 08.15 in H.oograven vandaag?
Weet niet? Veel dan?
Lavendel- Ratel
Stylegirl schreef:Smikkell schreef:Maar das al een paar stappen verder dan leuk-leuk, lijkt me..
Ja, maar nu weet ik dus niet wat ik ermee aan moet..
Vraag het hem?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, ik hang op de bank met een fles wijn...Zazou schreef:Zijn jullie nog iets aan het doen?
+1! Heerlijke rode wijn
Lavendel- Ratel
Carrie en anderen zien me ook wel eens fietsen. Ik ben het alleen nooitLavendel schreef:Smikkell schreef:Hoeveel mensen lijken er wel niet om mijLavendel schreef:Smikkell schreef:Nope...Lavendel schreef:Smikkel fietste jij rond 08.15 in H.oograven vandaag?
Weet niet? Veel dan?
Gast- Gast
Lavendel schreef:Smikkell schreef:Ja, ik hang op de bank met een fles wijn...Zazou schreef:Zijn jullie nog iets aan het doen?
+1! Heerlijke rode wijn
Lekker
Gast- Gast
Of een toeter op je waterscooter?Smikkell schreef:Ik heb een blauwe toeter op mijn fiets..
Tiana- Ratel
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: