Nachtcafe!
+39
Blair
Siem
June
Parel
Burn
Happydobby
Merai
Steep
xxjojootjexx
Lavendel
Kowalski
Mees
claudiaveronique
Zininzon
Monte
Chocoholic
Linnie1985
Tiana
Qiara
ExpressoB
girli
silly-one
Erin
Raindrop
Snoes
Pompoen
Alex
bolus26
VeryCherry
Zwerver
ButterflyEffect
Sjaantje
Dribbel
Shopelle
Toet
Fred
Angela_1986
Alias
Inge
43 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Nachtcafe!
Hmm.. en ook een keer een nachtdienst om de kinderafdeling, toen de klok een uur terug ging. Het bord waarop alle gegeven voedingen stonden werd echt een ramp. Hoe doen jullie dat met medicatie?
Gast- Gast
http://www.rtl.nl/xl/#/u/7670b88e-61b7-345c-8e58-acac4c688db0/
Als die ander het niet doet..
Als die ander het niet doet..
Gast- Gast
Heeeeee PM!!!!!!!!!!!!!!ProudMama schreef:Smikkell:
Houden die dikwangen je weer uit je slaap?
Gast- Gast
Sow net nog ff foto's van Amerika van 2008 van mijn hyves naar mijn laptop gekopieerd en daarna naar mijn facebook was wel een gedoe zeg.
En kom er ook nog achter dat ik een Kleine Amerikaanse Zilverreiger gefotografeerd heb. In nederland is dat diertje nog best wel zeldzaam en daar heb ik hem in Seaworld heel makkelijk kunnen fotograferen haha.
En kom er ook nog achter dat ik een Kleine Amerikaanse Zilverreiger gefotografeerd heb. In nederland is dat diertje nog best wel zeldzaam en daar heb ik hem in Seaworld heel makkelijk kunnen fotograferen haha.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Jep... Hadden honger.Smikkell schreef:Heeeeee PM!!!!!!!!!!!!!!ProudMama schreef:Smikkell:
Zit nu te kolven, dan weer lekker verder slape. Heerlijk, dat uurtje extra.
Gast- Gast
Ja, daar heb je vast naar uitgekeken, een uurtje extra slapen. Ik zou er alleen niet op vertrouwen dat die dikwangen daar ook rekening mee houden. Die komen morgen gewoon een uur eerderProudMama schreef:Jep... Hadden honger.Smikkell schreef:Heeeeee PM!!!!!!!!!!!!!!ProudMama schreef:Smikkell:
Zit nu te kolven, dan weer lekker verder slape. Heerlijk, dat uurtje extra.
Gast- Gast
Ik wil ook alligators in de Nederlandse wateren.Linnie1985 schreef:Sow net nog ff foto's van Amerika van 2008 van mijn hyves naar mijn laptop gekopieerd en daarna naar mijn facebook was wel een gedoe zeg.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik wil ook alligators in de Nederlandse wateren.Linnie1985 schreef:Sow net nog ff foto's van Amerika van 2008 van mijn hyves naar mijn laptop gekopieerd en daarna naar mijn facebook was wel een gedoe zeg.
Eh nee dank je haha dat dan weer niet
Linnie1985- Kletskop
Kga mijn bedje een bezoekje brengen
Weltruste!!!
Weltruste!!!
Linnie1985- Kletskop
Slaap lekker!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Zo, men kan er bijna niet omheen dat ik online ben geweest.
Ik ben er weer vandoor. Ik ga nog even breien. lekker met een kopje thee.
Ik ben er weer vandoor. Ik ga nog even breien. lekker met een kopje thee.
Gast- Gast
Het is voor mij ook tijd om te gaan... Veel plezier & geniet van je kopje thee!
Slaap lekker, bye!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Nou, ik join de nachtcafe ook eens. Reden: Bovenburen die een feestje houden en niet beseffen dat ze in een flat wonen = rekening houden met anderen. Is er nog iemand wakker?
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Vervelend. Maar het is weekend en gebeurt vast niet wekelijks. Ook mensen in een flat willen wel eens een feestje geven.Chocoholic schreef:Nou, ik join de nachtcafe ook eens. Reden: Bovenburen die een feestje houden en niet beseffen dat ze in een flat wonen = rekening houden met anderen. Is er nog iemand wakker?
Gast- Gast
DOEN!Zusje schreef:Ik wil ook weer gaan breien!
Maar niet al die boeken bestellen die je stuurde. Breien moet je doen, niet lezen.
Gast- Gast
maar hoe moet je het dan leren? Ik wil ook, maar door plaatjes/filmpjes wordt het meestal duidelijk.Smikkell schreef:DOEN!Zusje schreef:Ik wil ook weer gaan breien!
Maar niet al die boeken bestellen die je stuurde. Breien moet je doen, niet lezen.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
De filmpjes op youtube zijn heel erg duidelijk. Van beginner tot meest ingewikkelde patronen en technieken. Ook patronen op internet zijn meestel duidelijker dan in de boeken, omdat ze op internet op meerdere manieren worden uitgelegd en beschreven.Monte schreef:maar hoe moet je het dan leren? Ik wil ook, maar door plaatjes/filmpjes wordt het meestal duidelijk.Smikkell schreef:DOEN!Zusje schreef:Ik wil ook weer gaan breien!
Gast- Gast
oh dan ga ik eens kijken naar goede filmpjes. Ik ben echt en totale leek, kan nog niet eens draad opzetten, dus moet echt alles nog leren. Maar het lijkt me zo geweldig als je iets zelf gemaakt hebt.Smikkell schreef:De filmpjes op youtube zijn heel erg duidelijk. Van beginner tot meest ingewikkelde patronen en technieken. Ook patronen op internet zijn meestel duidelijker dan in de boeken, omdat ze op internet op meerdere manieren worden uitgelegd en beschreven.Monte schreef:maar hoe moet je het dan leren? Ik wil ook, maar door plaatjes/filmpjes wordt het meestal duidelijk.Smikkell schreef:DOEN!Zusje schreef:Ik wil ook weer gaan breien!
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik ben nog niet zo lang geleden begonnen maar heb inmiddels al twee leuke sjaals af, ben met een lapjesdeken bezig, maak armbandjes al cadeautjes en gebruik verschillende steken en technieken. Ik heb er heel veel plezier in.Monte schreef:oh dan ga ik eens kijken naar goede filmpjes. Ik ben echt en totale leek, kan nog niet eens draad opzetten, dus moet echt alles nog leren. Maar het lijkt me zo geweldig als je iets zelf gemaakt hebt.Smikkell schreef:De filmpjes op youtube zijn heel erg duidelijk. Van beginner tot meest ingewikkelde patronen en technieken. Ook patronen op internet zijn meestel duidelijker dan in de boeken, omdat ze op internet op meerdere manieren worden uitgelegd en beschreven.Monte schreef:maar hoe moet je het dan leren? Ik wil ook, maar door plaatjes/filmpjes wordt het meestal duidelijk.Smikkell schreef:DOEN!Zusje schreef:Ik wil ook weer gaan breien!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat leuk!! Hoe is het?Evy schreef:Ik meld mij.
Leuk he? Het gaat goed, en met jou?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: