DagCafé
+22
Jordana
TNMN
Caroow
silly-one
Catwoman79
Snack a Jack
Burn
Chocolate Cookie
Jade
Lavendel
TwistedAngel
Bimbam
Rush
ExpressoB
Erin
sonly
Lotus
Sjaantje
Tullow
VeryCherry
Suus
Pompoen
26 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Hmmm, lekker Pippa!
Liv, dat lijkt me pijnlijk! Balen dat je plannen voor vandaag niet door kunnen gaan. Hopelijk is je voet snel weer genezen.
Liv, dat lijkt me pijnlijk! Balen dat je plannen voor vandaag niet door kunnen gaan. Hopelijk is je voet snel weer genezen.
Gast- Gast
Oorontsteking
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Vast wel, Pippa! Ik hoor altijd zulke lekkere dingen voorbij komen bij jou, volgens mij kun jij heel goed kokkerellen.
VC, toch oorontsteking? Vervelend joh! Beterschap!
VC, toch oorontsteking? Vervelend joh! Beterschap!
Gast- Gast
Yup, alweer Moet even de verwijsbrief voor de KNO-arts ophalen. Maar dit is echt zooo vervelend, helemaal nu mijn zoontje vakantie heeft.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
O bah, dan is het met dit weer ook helemaal niet lekker buiten! Vooral niet in de regen, daar ga je toch niet vrijwillig in?
Alex, ik vind koken érg leuk, maar doe het (veel) te weinig eigenlijk! Kom je een keer koken met me?
Alex, ik vind koken érg leuk, maar doe het (veel) te weinig eigenlijk! Kom je een keer koken met me?
Gast- Gast
Pippa schreef:ExpressoB schreef:Dat programma: moet je me niet wat vragen, is dat al op tv geweest?
Ja, gisteren was de tweede aflevering volgens de website van SBS 6. Het lijkt me echt een verschrikkelijk programma. Weinig romantisch aan nog, toch? Mijn vriend zegt dat als ik ons opgeef, ik een aanzoek uberhaupt kan vergeten!
Zat te zoeken op rtlgemist, vandaar dat ik het niet kon vinden.
Had het vorige week ook met mijn vriend erover, hoe dom.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Weet iemand een leuke site met e-cards, wil er 1 naar mijn vriend sturen.
Pippa schreef:O bah, dan is het met dit weer ook helemaal niet lekker buiten! Vooral niet in de regen, daar ga je toch niet vrijwillig in?
Jaaa, is goed! Niet dat ik nou zo'n fan van koken ben, maar wel van jou Dus dat doen we zeker binnenkort!
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Weet iemand een leuke site met e-cards, wil er 1 naar mijn vriend sturen.
Greetz.nl!
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Weet iemand een leuke site met e-cards, wil er 1 naar mijn vriend sturen.
www.jijislief.nl
Gast- Gast
Zat al op kaartenhuis.nl maar die heeft echt niks leuks. Hallmark.nl die pagina die weigert als ik wat aanklik.
ga even op die andere sites kijken :-)
ga even op die andere sites kijken :-)
Alex schreef:Pippa schreef:O bah, dan is het met dit weer ook helemaal niet lekker buiten! Vooral niet in de regen, daar ga je toch niet vrijwillig in?
Jaaa, is goed! Niet dat ik nou zo'n fan van koken ben, maar wel van jou Dus dat doen we zeker binnenkort!
Leuk Ging jij Merai nou ontmoeten? *jaloers*
Gast- Gast
Alex schreef:ExpressoB schreef:Weet iemand een leuke site met e-cards, wil er 1 naar mijn vriend sturen.
Greetz.nl!
Maar dat zijn alleen betalende kaarten?! en die gaan via de post
ExpressoB schreef:Alex schreef:ExpressoB schreef:Weet iemand een leuke site met e-cards, wil er 1 naar mijn vriend sturen.
Greetz.nl!
Maar dat zijn alleen betalende kaarten?! en die gaan via de post
Oh ja, je wil een e-card sturen, sorry Dan de site die Pippa zei, die is ook leuk!
Gast- Gast
Pippa schreef:Leuk Ging jij Merai nou ontmoeten? *jaloers*
Haha, good news travels fast Ik ga Merai morgen ontmoeten! Daar heb ik echt zin in. En June en Smikkie zijn lekker jaloers (op Merai)
Gast- Gast
Hmm vind die site van jijislief niet zo leuk, ga ff googlen maar.
We gaan high tea'en! Is lang geleden en ik vind het doodeng (want veel eten ), maar ik heb er toch wel veel zin in!
Gast- Gast
Alex schreef:We gaan high tea'en! Is lang geleden en ik vind het doodeng (want veel eten ), maar ik heb er toch wel veel zin in!
Dat begrijp ik. Ik vind het wel een hele goede stap van jou, dat je het gaat doen.. topper!
Gast- Gast
Leuk! Al kan ik me inderdaad wel voorstellen dat je er tegenop ziet. Ik hoop dat je er morgen wel van kan genieten.
Gast- Gast
Tnx, ik hoop ook dat ik er van kan genieten. Waarschijnlijk wel, maar ik ben wel bang dat ik het ga compenseren ofzo ...
Gast- Gast
Ik ga er vandoor, even wat eten en kijken of mijn boter al mijn kamertemperatuur heeft overgenomen, dáag!
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: