Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

&#(&@!! H&M-shop!

+15
luenca
Shisha
Blond
Eris
eigenwijs
Olijfje
Lejow
Penélope
love
Atelier Madame
Rush
Jeanette
Tsjip
Salander
Bliss
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! - Pagina 2 Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  eigenwijs di 18 okt 2011 - 5:44

Weet iemand wat dat precies inhoudt die maandfactuur??Dacht dat het aan mij lag en ik weer eens niet goed gekeken had Embarassed had ook gewoon een acc.giro gevraagd!Hoe moet ik nu betalen?

Sorry voor het topic vervuiling! Neutral
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! - Pagina 2 Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 5:46

Je krijgt een uitgestelde rekening. Alles wat je deze maand besteld dat verzamelen ze op een rekening die je de maand er op betaald. Daar betaal je 1 euro extra voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! - Pagina 2 Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Eris di 18 okt 2011 - 6:12

Herkenbaar. Ik wacht al bijna 3 maanden op een blouse Evil or Very Mad

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! - Pagina 2 Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Blond di 18 okt 2011 - 6:30

Ik heb vorig jaar besloten daar niets meer te bestellen.

Bevalt me tot nu toe erg goed :-)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! - Pagina 2 Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 7:23

Ik log nu net in en zie dat een shirtje dat ik al in augustus voor mijn dochter heb besteld nu geannuleerd gaat worden omdat het restbedrag te laat is. Zucht... ik heb al drie keer een bestelling gekregen in de tussentijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! - Pagina 2 Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Bliss di 18 okt 2011 - 7:36

Ooh mijn ergernis groeit bij het lezen van dit topic!
Het volgende is nu het geval: vanmiddag ben ik de stad in geweest en daar zag ik de jas hangen. Er hingen er nog maar een paar, maar wel precies mijn maat nog. (een maat kleiner dan ik had besteld, hij zit nu wat krap, maar ik ben aan het lijnen dus dat moet goedkomen) Ik heb nog gevraagd of er iets te regelen viel, maar nee, de webshop is echt een apart onderdeel. Ik heb de jas nu toch gekocht, vind hem gewoon leuk en wilde hem al de hele tijd, maar heb nu naar de klantenservice gemaild dat ik verwacht dat ze het kortingsbedrag aan mij terug betalen omdat die jas volgens mij nooit meer geleverd gaat worden (en zo wel, dan is t inmiddels winter en dat is veel te laat). Ik ben érg benieuwd naar de reactie, laat het hier niet bij zitten!!
Stomme is dat toen ik vanmiddag de deur uit ging, er net weer een catalogus op de mat lag laughcry Fuck 'em!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! - Pagina 2 Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 7:44

Goed dat je nog een bericht naar ze hebt verzonden. Ben benieuwd naar de reactie.
De catalogus heb ik vanmiddag ongeopend weggesmeten. Genoeg leuke dingen maar ze vallen in het echt zo tegen. Shirtjes die zo dun zijn dat je er verplicht een hemdje onder moet dragen en ga zo maar door.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! - Pagina 2 Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 7:46

Het forum boycot de H&M online Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! - Pagina 2 Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 7:47

Ook ik heb er al maaaaanden niets meer besteld, misschien al een jaar niet meer. De levertijd is echt te lang, vaak klopt de helft van de bestelling niet, of het is de verkeerde maat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! - Pagina 2 Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Gast wo 19 okt 2011 - 7:44

Tot nu toe niet heel veel problemen gehad met de H&M shop. Behalve dat de maten van de artikelen zooooo verschillen. Normaal heb ik namelijk van broekmaat 44/46 (ligt aan de broek). Bij H&M wil dit nog wel eens 48 zijn. Nu had ik een zwarte broek nodig, voor de zekerheid maat 48 en 50 besteld (want tja, je weet het nooit). Zat zelfs maat 50 niet goed!! Hoe moeten de mensen zich wel niet voelen die echt maat 50 hebben? Gelukkig weet ik van de maten, maar ik baal er nog erg van. Nu heb ik nog geen zwarte broek.. Sad


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! - Pagina 2 Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Bliss wo 19 okt 2011 - 7:59

Ik kreeg weer een mailtje, dat als ik de jas met korting wil, ik hem op de site moet bestellen. Jahaaaaaa, dat weet ik nu wel en heb ik gedaan, maar duurt fucking drie maanden voordat ie een keer geleverd wordt!! Ik ben onderhand zo strontchagrijnig ervan! Heb er nog één keer een mailtje tegenaan gegooid, zal wel meer nul op het rekest krijgen en ik weet niet wat ik dan verder nog kan doen, maar ik bestel er nooooooooit meer wat. Eikels.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! - Pagina 2 Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Shisha wo 19 okt 2011 - 8:00

Ik heb ook al een hele poos niks meer besteld. Telkens heb ik allemaal leuke dingen in mijn mandje maar als ik dan naar bestellen ga is de helft ineens uitverkocht. Of er staan leuke dingen bij de uitverkoop maar die korting is alleen voor de uitverkochte kleding en niet voor hetzelfde shirt in een andere kleur die nog wel leverbaar is. Question
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! - Pagina 2 Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  luenca do 20 okt 2011 - 10:04

pfff ik bestel dus ook nooit meer online...er ontbrak bij mij laatst een kledingstuk, had gebeld dat die er niet bij zat, moest ik dan een brief voor sturen ofzoiets...en ze had t genoteerd, krijg ik doodleuk weer een rekening voor die legging die ik nooit binnen heb gehad....!! no way dat ik die ga betalen. wat moet ik nu doen, weer bellen of mailen of schrijven???????????????
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! - Pagina 2 Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 1:41

Ik bestel er echt al tijden niet meer, ik was er ook helemaal klaar mee. Bestel je wat in juni, omdat je denkt, kan ik dat straks meenemen op vakantie en komt het pas in augustus ofzo :S Ik vind de kwaliteit ook echt enorm achteruit gegaan, in de winkels zelf kom ik ook bijna niet meer smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! - Pagina 2 Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Lady4 za 22 okt 2011 - 10:32

Ik heb een jaar geleden al besloten daar niks meer te bestellen, wat een aanfluiting die site zeg.. En ondanks dat ik daar niet meer bestel, erger ik me helemaal kapot door dit topic, haha!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! - Pagina 2 Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Mystique zo 23 okt 2011 - 1:36

Het is voor mij ook al lang geleden dat ik via de site iets heb besteld. Ik vind de kleding meestal erg tegenvallen en vind de service niet klantvriendelijk. Eerdergenoemde reacties bevestigen dat beeld alleen maar.
Mystique
Mystique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 156
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! - Pagina 2 Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 5:16

Ik vond het al waardeloos met de oude site.

Veel kleding die totaal uit model was.
Zo had ik 3 dezelfde tuniekjes en ze hadden allemaal een ander model.
Ik kreeg vaak herinneringen van facturen die allang betaald waren.
Leveringen van spullen die ik niet meer hoefde/geannuleerd had wat ok was.
Spullen die ik terug gestuurd had en vervolgens zeiden ze dat er maar de helft bij zat.
Ik MOEST betalen want ik had het gewoon thuis... Niet betaald en een paar weken later kreeg ik bericht dat het in een andere doos aangekomen was?!?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! - Pagina 2 Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 5:19

Bliss schreef:Jezus, ik zit me toch weer te ergeren aan die achterlijke online shop van H&M!! Ik bestel daar niks meer, want elke keer is er wat. Laatst was mn bestelling al een keer kwijtgeraakt en moest ik t opnieuw bestellen. En nu heb ik al een hele tijd geleden een winterjas besteld. De levertijd was half oktober, maar dat vond ik niet erg, omdat ik hem toch niet meteen nodig had. Hij is 80 euro, maar ik heb een kortingscode van 25% korting, dus dan is ie maar 60 euro. Toen werd het al uitgesteld naar eind oktober en toen zag ik net dat hij al op begin november stond. Dus ik stuur daar een boos mailtje over en precies op dat moment wordt de levering wéér uitgesteld naar eind november!!! Is toch niet normaal? Ik heb die jas al een paar keer gewoon in de winkel zien hangen in de goede maat, maar niet gekocht, omdat ik dan de korting niet heb. En bij de online shop zeggen ze dat ie niet eerder geleverd kan worden!
Heb gevraagd of er niet iets geregeld kan worden, dat ik m in de winkel koop en dan toch die korting krijg, maar nee, de online shop staat compleet los van de winkels. Wat een bullshit!

Zo, moest het even van me af typen. Weet niet wat ik nu moet doen, eind november is wel wat laat om pas een winterjas te gaan dragen hè. Heb wel ook nog een andere besteld die wel één dezer dagen moet komen, maar ik weet nog niet of dat wat is en die was ook meer voor erbij.
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Wat is er met die van vorig jaar gebeurd dan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! - Pagina 2 Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 1:24

Ik kreeg toch nog mijn kortingsbon van 5 euro! Mooi op tijd na een paar maanden Wink Die bewaar ik wel voor als de sale begint, dan waag ik wel weer een poging haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! - Pagina 2 Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Bliss ma 24 okt 2011 - 4:46

@ Confusion: die vind ik niet meer zo leuk Very Happy

Na vier of vijf mailtjes waarop ik steeds een zelfde soort reactie terug kreeg, zijn ze me nu toch nog redelijk tegemoet gekomen. Ik had namelijk nóg een winterjas besteld, die vorige week is geleverd. Echter, ik heb die meteen dezelfde dag teruggestuurd, omdat hij te groot was. De volgende dag kreeg ik een mailtje dat ik van die jas 25% korting af mocht halen (wat neerkomt op 15 euro) bij het betalen. Ze wisten natuurlijk nog niet dat ik hem teruggestuurd had, dus ook al heb ik er niks aan, ik vind het wel schappelijk. Daarbij hebben ze me ook een kortingsbon van vijf euro opgestuurd, die ik nog niet ontvangen heb. Ik laat het er nu verder dus bij, maar bestel er niks meer.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! - Pagina 2 Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 10:22

Grrrr! Ik zie net bij track and trace dat mijn bestelling onder rembours is verzonden en ik nu aan de postbode 92 euro nog wat moet betalen...
Jaaaaa dikke doeiiiii!! Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! - Pagina 2 Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Sue do 3 nov 2011 - 0:24

Ah ik ben dus niet de enigste ..

Net een aantal leuke dingen gezien op de site, wil ik gaan betalen komt er bij de helft te staan dat het opeens uitverkocht is Question Terwijl het wel gewoon op de site blijft staan.
Heb uit pure frustratie maar gewoon niets besteld laughcry
Sue
Sue
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 108
Punten : 129
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! - Pagina 2 Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Lilypie do 3 nov 2011 - 3:29

Sue schreef:Ah ik ben dus niet de enigste ..

Net een aantal leuke dingen gezien op de site, wil ik gaan betalen komt er bij de helft te staan dat het opeens uitverkocht is Question Terwijl het wel gewoon op de site blijft staan.
Heb uit pure frustratie maar gewoon niets besteld laughcry

Zo irritant he, had ik net dus ook.
Wil je gaan afrekenen is het gewoon allemaal uitverkocht, terwijl alles der nog steeds op staat(op voorraad) Evil or Very Mad
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! - Pagina 2 Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 3:46

Ik heb deze week een pakket geleverd gekregen wat ik nog had staan. Uiteraard wéér een artikel verkeerd geleverd... aaaaargh...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! - Pagina 2 Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum