Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

&#(&@!! H&M-shop!

+15
luenca
Shisha
Blond
Eris
eigenwijs
Olijfje
Lejow
Penélope
love
Atelier Madame
Rush
Jeanette
Tsjip
Salander
Bliss
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Bliss ma 17 okt 2011 - 23:27

Jezus, ik zit me toch weer te ergeren aan die achterlijke online shop van H&M!! Ik bestel daar niks meer, want elke keer is er wat. Laatst was mn bestelling al een keer kwijtgeraakt en moest ik t opnieuw bestellen. En nu heb ik al een hele tijd geleden een winterjas besteld. De levertijd was half oktober, maar dat vond ik niet erg, omdat ik hem toch niet meteen nodig had. Hij is 80 euro, maar ik heb een kortingscode van 25% korting, dus dan is ie maar 60 euro. Toen werd het al uitgesteld naar eind oktober en toen zag ik net dat hij al op begin november stond. Dus ik stuur daar een boos mailtje over en precies op dat moment wordt de levering wéér uitgesteld naar eind november!!! Is toch niet normaal? Ik heb die jas al een paar keer gewoon in de winkel zien hangen in de goede maat, maar niet gekocht, omdat ik dan de korting niet heb. En bij de online shop zeggen ze dat ie niet eerder geleverd kan worden!
Heb gevraagd of er niet iets geregeld kan worden, dat ik m in de winkel koop en dan toch die korting krijg, maar nee, de online shop staat compleet los van de winkels. Wat een bullshit!

Zo, moest het even van me af typen. Weet niet wat ik nu moet doen, eind november is wel wat laat om pas een winterjas te gaan dragen hè. Heb wel ook nog een andere besteld die wel één dezer dagen moet komen, maar ik weet nog niet of dat wat is en die was ook meer voor erbij.
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 23:29

Ik was er al een tijdje klaar mee, ik vind het steeds waardelozer worden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 23:29

Blijven mailen en zeuren om een flinke korting daar weer boven op want daar heb je nu gewoon recht op.
Wat een idioot gebeuren dat het zo lang moet duren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 23:30

Ergerlijk he? Ik erger me er ook altijd zo aan dat als je dan een leuk kledingstuk ziet voor een leuke prijs, je de quick shop opent en het al is uitverkocht. En dan niet 1 product, maar echt elke keer.. Ik vraag me af waarom ze die producten er dan niet tussenuit halen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 23:31

Pff ja ik ken het, ik bestel er ook steeds minder. Was een tijdje echt een goede klant daar, minstens 1x per maand een flinke doos (waarvan ik dan wel bijna alles terugstuur maar toch Wink). Het laatste halfjaar oid zijn de levertijden belachelijk lang, schuiven steeds op, ik heb in mijn laatste drie pakketten gehad dat er een artikel ontbrak of gewoon een heel ander artikel geleverd was. En eerst kreeg je dan nog een bon van 5 euro maar die heb ik ook al een hele tijd niet meer gezien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 23:32

Jolicious schreef:Ergerlijk he? Ik erger me er ook altijd zo aan dat als je dan een leuk kledingstuk ziet voor een leuke prijs, je de quick shop opent en het al is uitverkocht. En dan niet 1 product, maar echt elke keer.. Ik vraag me af waarom ze die producten er dan niet tussenuit halen..

Ja dat is inderdaad zo sinds ze die site vernieuwd hebben! Zo irritant!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 23:34

Die bon van 5 euro was mij ook toegezegd maar er kwam niets. Afgelopen week nogmaals achteraan gemaild en ze zouden er eentje opsturen, maar het kon wel 2 weken duren. Wtf?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Bliss ma 17 okt 2011 - 23:40

Zo heb er nog een boos mailtje achteraan gestuurd, dat ik verwacht dat dit opgelost wordt en dat dit de laatste keer was dat ik er iets besteld heb. Mad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Salander ma 17 okt 2011 - 23:42

Ik kreeg wel altijd mijn bon van 5 euro een paar dagen later. Maar het irritante dan is dat je weer wat anders moet kopen om die korting te kunnen krijgen of hetzelfde kledingstuk wat verkeerd was, maar waar je dan weer langer op moet wachten... Had dan liever in een keer het goede gehad. En dat sommige dingen op de site staan, maar volledig zijn uitverkocht vind ik ook belachelijk. Haal het er dan (tijdelijk) af ofzo. Vind de nieuwe H&M shop ook geen verbetering eerlijk gezegd, bestel er ook niets meer eigenlijk.
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 23:45

Vanuit de marketing begrijp ik best dat ze die uitverkochte producten er op laten staan, maar als consument is het wel enorm irritant om op zo'n website iets te vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Tsjip ma 17 okt 2011 - 23:48

Pffff wat een gedoe! Ik bestel er ook eigenlijk niets meer. De laatste keer dat ik er iets wilde bestellen was in april. Ik had toen een stapel zomershirtjes en basic shirtjes besteld. Toen ik klaar was met bestellen klikte ik verder en toen zouden ze alles begin juli pas kunnen leveren. Ik heb toen meteen alles maar geannuleerd. Als ik spul bestel wil ik het toch binnen 2 weken zeker wel binnen hebben. Dat duurt toch veel te lang allemaal? Sindsdien bestel ik liever bij Zalando of Esprit. Veel fijner dan maar wat meer betalen voor de basics.

Oh en waar ik ook steeds meer van baalde waren de rekeningen van de H&M. Ik wil liever een acceptgiro ontvangen maar ze maakte er telkens weer een maandfactuur van. En die vond ik altijd zo onoverzichtelijk dat ik daar ook helemaal klaar mee ben!


Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Jeanette di 18 okt 2011 - 0:10

Tsjip schreef:
Oh en waar ik ook steeds meer van baalde waren de rekeningen van de H&M. Ik wil liever een acceptgiro ontvangen maar ze maakte er telkens weer een maandfactuur van. En die vond ik altijd zo onoverzichtelijk dat ik daar ook helemaal klaar mee ben!


Ja, dat is dus bij mij ook! Ik heb ook veel liever een acceptgiro dan zo'n maandfactuur. Als je een poos niks besteld hebt, gebeurd er dan niks mee? Ben niet verplicht om elke maand wat te bestellen ofzo?

Ik koop liever via Zalando. Veel snellere levering en overzichterlijker wat ze nog op voorraad hebben.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 0:14

Je bent zeker niet verplicht om elke maand iets te bestellen. Dat zou van de zotte zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Rush di 18 okt 2011 - 0:16

Ik heb gewoon een maandfactuur, hartstikke handig!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Jeanette di 18 okt 2011 - 0:18

Megara schreef:Je bent zeker niet verplicht om elke maand iets te bestellen. Dat zou van de zotte zijn.

Aaah oke, thnx voor de info! Krijg pas sinds pas die maandfacturen, erg inrritant!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Atelier Madame di 18 okt 2011 - 0:19

Ik herken het zeg de ergenissen! Ik heb heel vaak dat ik iets wil bestellen vanwege de kortingscodes en het gemakt om het uit te zoeken. Maar telkens is er wel weer iets. Ook als je iets uit de sale hoek wil bestellen, dan hebben ze er allemaal productenbij staan die gewoon niet meer beschikbaar zijn :S.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  love di 18 okt 2011 - 0:27

Ik bestel ook niks meer bij de H&M, heb in mijn vorige huis 2x ! :shock: gehad dat ze gezegd hebben het bezorgd te hebben, maar dat ik thuis kom er niks was. Een keer zei de buurvrouw dat ze het gewoon voor huis hadden gedumpt, ze heeft het toen mee naar binnen genomen, maar 2x is het waarschijnlijk er voor gegooid en dat iemand dat gezien heeft en meegenomen heeft. Plus ik heb ook vaak genoeg gehad, dat je zomershirtjes besteld je een maand er op kon wachten... en de vernieuwde site vind ik niet echt overzichtelijk meer..
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 0:28

love schreef:Ik bestel ook niks meer bij de H&M, heb in mijn vorige huis 2x ! :shock: gehad dat ze gezegd hebben het bezorgd te hebben, maar dat ik thuis kom er niks was. Een keer zei de buurvrouw dat ze het gewoon voor huis hadden gedumpt, ze heeft het toen mee naar binnen genomen, maar 2x is het waarschijnlijk er voor gegooid en dat iemand dat gezien heeft en meegenomen heeft. Plus ik heb ook vaak genoeg gehad, dat je zomershirtjes besteld je een maand er op kon wachten... en de vernieuwde site vind ik niet echt overzichtelijk meer..

Maar daar kan de H&M niks aan doen, dat is dan gewoon slechte bezorging van TNT.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Penélope di 18 okt 2011 - 1:59

Ik bestel ook echt niks meer bij de h&m! Komt net de postbezorger met mijn pakket moet ik rembours betalen, terweil ik dat niet heb aangegeven. Postbezorger zij al dat vaker voorkomt en het een fout van h&m is. Ik ze gebeld, ja excuses moest ik maar alles opnieuw bestellen.Zowat alles is weer weg uit de shop Evil or Very Mad
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 2:04

Penélope schreef:Ik bestel ook echt niks meer bij de h&m! Komt net de postbezorger met mijn pakket moet ik rembours betalen, terweil ik dat niet heb aangegeven. Postbezorger zij al dat vaker voorkomt en het een fout van h&m is. Ik ze gebeld, ja excuses moest ik maar alles opnieuw bestellen.Zowat alles is weer weg uit de shop Evil or Very Mad

Oh ja heb ik ook een keer gehad. Zo irritant he!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Lejow di 18 okt 2011 - 2:05

Arden schreef:
Jolicious schreef:Ergerlijk he? Ik erger me er ook altijd zo aan dat als je dan een leuk kledingstuk ziet voor een leuke prijs, je de quick shop opent en het al is uitverkocht. En dan niet 1 product, maar echt elke keer.. Ik vraag me af waarom ze die producten er dan niet tussenuit halen..

Ja dat is inderdaad zo sinds ze die site vernieuwd hebben! Zo irritant!

Die vernieuwing van de site is echt drama.. Sinds ze dat gedaan hebben bestel ik er eigenlijk niets meer
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Penélope di 18 okt 2011 - 2:17

Arden schreef:
Penélope schreef:Ik bestel ook echt niks meer bij de h&m! Komt net de postbezorger met mijn pakket moet ik rembours betalen, terweil ik dat niet heb aangegeven. Postbezorger zij al dat vaker voorkomt en het een fout van h&m is. Ik ze gebeld, ja excuses moest ik maar alles opnieuw bestellen.Zowat alles is weer weg uit de shop Evil or Very Mad

Oh ja heb ik ook een keer gehad. Zo irritant he!

Ja ik was/ben zo boos, en dat voor een stom pakket! Ik had nog gevraagd of ze niet gewoon het pakket retour kunnen sturen ofzo maar dat gaat helaas niet.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 2:46

Ik vind het ook waardeloos geworden. Het duurt echt eeuwen voor je wat in huis hebt. Ik wacht nog steeds op een poloshirt van mijn vriend die ik in augustus al besteld had.
Nou inmiddels heeft hij die niet meer nodig :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Rush di 18 okt 2011 - 2:52

Snoepy87 schreef:Ik vind het ook waardeloos geworden. Het duurt echt eeuwen voor je wat in huis hebt. Ik wacht nog steeds op een poloshirt van mijn vriend die ik in augustus al besteld had.
Nou inmiddels heeft hij die niet meer nodig :S
Dan hoef je ook niet meer te wachten toch :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Olijfje di 18 okt 2011 - 3:12

Ja, ze zouden echt wat aan die bezorging moeten doen bij h&m, want ze lopen zo heel veel klanten mis.. Erg jammer is het!
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

&#(&@!! H&M-shop! Empty Re: &#(&@!! H&M-shop!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum