Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een Smartphone zonder touchscreen?

+7
Minx
Rush
Burn
Lejow
Zora
Zwerver
Jeanette
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Empty Re: Een Smartphone zonder touchscreen?

Bericht  Rush ma 17 okt 2011 - 23:21

Ik heb er niets tegen, maar ik heb er vooral niets mee haha.

Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Empty Re: Een Smartphone zonder touchscreen?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 23:21

Ik neem wel zoiets:

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 M1cypemwd5qb

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Empty Re: Een Smartphone zonder touchscreen?

Bericht  Minx ma 17 okt 2011 - 23:24

Ik ben wel blij met mijn hoesje en die van mij is toch ook al een paar keer gevallen. Is wel echt een vrouwentel nu haha. Wit met een roze hoesje.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Empty Re: Een Smartphone zonder touchscreen?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 23:27

Rush schreef:Ik heb er niets tegen, maar ik heb er vooral niets mee haha.


Oké, omdat je zo stellig zegt dat je geen Apple spullen wilt.

Ik geloof dat ik zelf niet zo merkvast ben. Ik vind de producten van Apple helemaal geweldig, maar zal niet zo snel een iMac kopen omdat ik dat gewoon veel te duur vind. Zou het wel willen, maar 1000 euro neerleggen voor een laptop... Nou nee..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Empty Re: Een Smartphone zonder touchscreen?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 23:41

Ik ga hierna voor een Iphone, ik dacht ook nooit op te kunnen schieten met een touchscreen, maar gaat me prima af.
Het is wel cool om hem te laten vallen, want glas in lood is hip bij de Iphone's Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Empty Re: Een Smartphone zonder touchscreen?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 0:00

Ik zie wel tegen de tijd dat ik er eentje uit mag zoeken. Dan maak ik topic 3757638 aan over welke ik het beste kan nemen.

laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Empty Re: Een Smartphone zonder touchscreen?

Bericht  Rush di 18 okt 2011 - 0:02

Jolicious schreef:
Rush schreef:Ik heb er niets tegen, maar ik heb er vooral niets mee haha.


Oké, omdat je zo stellig zegt dat je geen Apple spullen wilt.

Ik geloof dat ik zelf niet zo merkvast ben. Ik vind de producten van Apple helemaal geweldig, maar zal niet zo snel een iMac kopen omdat ik dat gewoon veel te duur vind. Zou het wel willen, maar 1000 euro neerleggen voor een laptop... Nou nee..
Ja ik vind het hele Apple niks. Ik vind een Mac niet lekker werken, heb niets met iTunes. Juist waar de Apple gebruikers zo wild van zijn, daar heb ik niets mee, zeg maar.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Empty Re: Een Smartphone zonder touchscreen?

Bericht  Zwerver di 18 okt 2011 - 0:34

En met apple ben je zo apple gebonden. Alles van apple is apart..

Voor mij ook geen apple
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Empty Re: Een Smartphone zonder touchscreen?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 3:23

Da's ook de reden dat ik geen iPhone wil Wink

Ik vind 't wel lastig hoor, vrees haast dat ik gewoon maar moet leren omgaan met touchscreen... Maar had hiervoor een LG touchscreen en vond dat wel zoo bagger :/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Empty Re: Een Smartphone zonder touchscreen?

Bericht  Rush di 18 okt 2011 - 3:24

De touchscreens van LG waren (zijn? ) ook bagger? Zij hadden al vrij vlot touch, maar het werkte voor geen meter.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Empty Re: Een Smartphone zonder touchscreen?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 4:21

Rush schreef:De touchscreens van LG waren (zijn? ) ook bagger? Zij hadden al vrij vlot touch, maar het werkte voor geen meter.

Da's waar... Ik twijfel zoo! Vind 't echt moeilijk haha. Op zich ben ik wel tevreden over BB namelijk, volgens mij valt de mijne niet vaker uit of doet-ie niet vaker moeilijk dan de gemiddelde smartphone.. Maar je hoort wel slechte dingen over, waardoor ik me afvraag of ik wel voor een nieuwe BB moet gaan.... Ik maak mezelf gek zo Very Happy Ga morgen nog wel in de winkel telefoons 'voelen' denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Empty Re: Een Smartphone zonder touchscreen?

Bericht  PiP di 18 okt 2011 - 7:22

Ik ben nog steeds blij met mijn Nokia C6!
Dit is een touchscreen en je kan er een qwerty toestenbord onder vandaan toveren!
Smsen/Whatsapp/forummen doe ik dus met het toetsenbord en de rest met het touchscreen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Empty Re: Een Smartphone zonder touchscreen?

Bericht  Tazz di 18 okt 2011 - 9:08

Ik zou dan geen Iphone nemen maar een Android.

Ik heb zelf een HTC desire, geweldige telefoon en je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Empty Re: Een Smartphone zonder touchscreen?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 9:18

Ik wilde ook echt geen touchscreen na mijn BB, maar heb me toch laten overhalen een Samsung Galaxy S II te kopen. Kreeg hem gratis bij mijn 1 jarig abonnement, dus als ik hem echt niet fijn vond, had ik hem voor een paar 100 euro kunnen verkopen en weer terug naar een BB kunnen gaan. Maar ik ben er echt superblij mee. Smsen gaat ook goed met touchscreen (wel even wennen hoor). Maar hij heeft zoooo'n mooi beeld, en je kunt je apps veel beter gebruiken omdat het scherm zo groot is.
een iPhone vind ik trouwens ook heel mooi en praktisch. Hij is wat kleiner dan de Galaxy S II. Alleen mijn vriend heeft de iPhone en als ik dan mijn beeld met dat van hem vergelijk, dan is de mijne zoveel helderder en mooier, vooral ookd e foto's (8 mp, supermooi).

Vriendin van me heeft ook die HTC Chacha. Het is wel een lelijk ding (dat vindt zij zelf ook) maar hij is wel heel handig en fijn in het gebruik. Volgens mij heeft BB er ook een met zowel touch als knopjes, of vergis ik me nou?
Dus als je echt geen (volledig) touchscreen wilt zou ik ook de HTC aanraden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Empty Re: Een Smartphone zonder touchscreen?

Bericht  Beachgirl di 18 okt 2011 - 9:24

Samsung Galaxy S Plus I love you
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Empty Re: Een Smartphone zonder touchscreen?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 21:16

Ik zit binnenkort met hetzelfde dilemma, alleen wil ik eigenlijk wel bij BB blijven. Maar de BB's met touch screen staan me eigenlijk niet aan, maar het scherm lijkt me wel erg fijn... maar ik heb gewoon zo'n hekel aan typen op touch screen!
Denk dat ik voor de torch moet gaan...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Empty Re: Een Smartphone zonder touchscreen?

Bericht  Zwerver di 18 okt 2011 - 22:06

Bobbie schreef:
Vriendin van me heeft ook die HTC Chacha. Het is wel een lelijk ding (dat vindt zij zelf ook) maar hij is wel heel handig en fijn in het gebruik. Volgens mij heeft BB er ook een met zowel touch als knopjes, of vergis ik me nou?
Dus als je echt geen (volledig) touchscreen wilt zou ik ook de HTC aanraden.

Ik zeg ook HTC. Htc chacha Laughing
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Empty Re: Een Smartphone zonder touchscreen?

Bericht  Oasis di 18 okt 2011 - 22:51

Zero schreef:Ik zit binnenkort met hetzelfde dilemma, alleen wil ik eigenlijk wel bij BB blijven. Maar de BB's met touch screen staan me eigenlijk niet aan, maar het scherm lijkt me wel erg fijn... maar ik heb gewoon zo'n hekel aan typen op touch screen!
Denk dat ik voor de torch moet gaan...

Of de BB 9900:

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcR4xclXkrdrJLV3YZZ4tAGGJRQwu0j0f09LXr7N-C2z-nho763L

Touchscreen en qwerty.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Empty Re: Een Smartphone zonder touchscreen?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 22:52

Oasis schreef:
Zero schreef:Ik zit binnenkort met hetzelfde dilemma, alleen wil ik eigenlijk wel bij BB blijven. Maar de BB's met touch screen staan me eigenlijk niet aan, maar het scherm lijkt me wel erg fijn... maar ik heb gewoon zo'n hekel aan typen op touch screen!
Denk dat ik voor de torch moet gaan...

Of de BB 9900:

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcR4xclXkrdrJLV3YZZ4tAGGJRQwu0j0f09LXr7N-C2z-nho763L

Touchscreen en qwerty.

De oude torch heeft ook querty, maar deze ziet er op zich ook goed uit

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Empty Re: Een Smartphone zonder touchscreen?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 22:58

Ik heb de HTC Desire Z. Die heeft én touchscreen, én een qwerty toestenbord! Very Happy

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Z

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Empty Re: Een Smartphone zonder touchscreen?

Bericht  Oasis di 18 okt 2011 - 23:29

Zero schreef:
Oasis schreef:
Zero schreef:Ik zit binnenkort met hetzelfde dilemma, alleen wil ik eigenlijk wel bij BB blijven. Maar de BB's met touch screen staan me eigenlijk niet aan, maar het scherm lijkt me wel erg fijn... maar ik heb gewoon zo'n hekel aan typen op touch screen!
Denk dat ik voor de torch moet gaan...

Of de BB 9900:

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcR4xclXkrdrJLV3YZZ4tAGGJRQwu0j0f09LXr7N-C2z-nho763L

Touchscreen en qwerty.

De oude torch heeft ook querty, maar deze ziet er op zich ook goed uit

Ja he, hij is heel mooi! En de nieuwe Torch (9860) heeft ook een qwerty he Wink. Maar is wel sneller dan zijn voorganger.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Empty Re: Een Smartphone zonder touchscreen?

Bericht  Gast wo 19 okt 2011 - 7:41

Haha toevallig; ik ben vandaag even de winkel binnen gestapt om te 'voelen' en eigenlijk twijfel ik dus nu tussen 2 toestellen;

Als ik bij Blackberry blijf, wordt 't de Bold 9900 en als ik toch overstap, wordt 't de HTC Desire Z.. Ik ga als ik mag verlengen even bellen naar Hi en vragen wat m'n mogelijkheden zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een Smartphone zonder touchscreen? - Pagina 2 Empty Re: Een Smartphone zonder touchscreen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum