Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke telefoon met touchscreen en knopjes?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Welke telefoon met touchscreen en knopjes? Empty Welke telefoon met touchscreen en knopjes?

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 23:45

Ik heb nu een Samsung Galaxy S2, maar ben echt geen held in dat touchscreen smsen. Dus nu wil ik weer een toestel met knopjes (een qwerty toetsenbord) en daarbij een touchscreen schermpje. Hij moet ook een goede camera hebben, want dat is aan de galaxy echt heel fijn (8 megapixel). Hiervoor had ik een Blackberry, vond ik heel fijn maar die gaat niet met mijn abonnement (voor BB heb je een ander abonnement nodig).
Het moet er een zijn met Android. Tot nu toe ken ik alleen de HTC Chacha, wie weet nog meer van zulke toestellen en welke is fijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon met touchscreen en knopjes? Empty Re: Welke telefoon met touchscreen en knopjes?

Bericht  Rann vr 30 dec 2011 - 23:46

Ik dacht eigenlijk alleen aan de HTC chacha, haha!
Rann
Rann
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 24
Registratiedatum : 30-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon met touchscreen en knopjes? Empty Re: Welke telefoon met touchscreen en knopjes?

Bericht  Kabouter vr 30 dec 2011 - 23:47

Ik dacht meteen aan de BB, maar daar heb je dus ook niks aan..
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon met touchscreen en knopjes? Empty Re: Welke telefoon met touchscreen en knopjes?

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 23:49

3 vriendinnen van me hebben de HTC chacha en die zijn heel tevreden. Dus dat zou sowieso wel een goede keuze zijn denk ik. Ik moet nog een paar maanden met mijn samsung, dus in die tijd zulln er nog wel meer van die toestellen komen. Misschien een opvolger van de HTC Chacha, want ik vind hem nou niet echt de schoonheidsprijs winnen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon met touchscreen en knopjes? Empty Re: Welke telefoon met touchscreen en knopjes?

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 23:53

Oja, een vriendin van me heeft zoiets wat je moet openschuiven, dan heb je een groot touchscreen voorop de telefoon en als je hem uitschuift een groot toetsenbord. Die wil ik ook niet, die schuifdingen gaan bij mij altijd kapot.
Welke telefoon met touchscreen en knopjes? 9k=

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon met touchscreen en knopjes? Empty Re: Welke telefoon met touchscreen en knopjes?

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 23:57

Heeft iemand misschien de Nokia E6? Die heeft ook een touchscreen en qwerty toetsenbord en hij ziet er wle leuk uit.
En nu hou ik op met antwoorden op mijn eigen topic en mijn huis poetsen Wink
Welke telefoon met touchscreen en knopjes? Nokia-e6-silver

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon met touchscreen en knopjes? Empty Re: Welke telefoon met touchscreen en knopjes?

Bericht  Tullow za 31 dec 2011 - 0:01

Mijn vriend had eerder een Nokia E6, en die beviel hem opzich altijd wel goed, tot hij een HTC met Android kreeg.
Jij hebt nu ook Android, als het goed is. En als dat je goed bevalt, zou ik geen Nokia nemen. Nokia heeft lang niet zo'n uitgebreid en makkelijk besturingssysteem als Android...
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon met touchscreen en knopjes? Empty Re: Welke telefoon met touchscreen en knopjes?

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 0:14

Tullow schreef:Mijn vriend had eerder een Nokia E6, en die beviel hem opzich altijd wel goed, tot hij een HTC met Android kreeg.
Jij hebt nu ook Android, als het goed is. En als dat je goed bevalt, zou ik geen Nokia nemen. Nokia heeft lang niet zo'n uitgebreid en makkelijk besturingssysteem als Android...

Ok, thanks voor de tip. Ik heb idd Android en had nog niet ontdekt dat Nokia dat niet heeft. Is dat dan weer iets anders dan wat iPhone heeft? Ik heb er ook geen verstand van... Maar hem bevalt een HTC dus ook goed? Denk dat ik dan mooi even op de opvolger van de Chacha ga wachten, die komt vast wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon met touchscreen en knopjes? Empty Re: Welke telefoon met touchscreen en knopjes?

Bericht  Tullow za 31 dec 2011 - 0:36

De iPhone heeft inderdaad weer een ander besturingssysteem.
HTC bevalt ons allebei erg goed, we zijn helemaal fan haha!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon met touchscreen en knopjes? Empty Re: Welke telefoon met touchscreen en knopjes?

Bericht  Vanilla Queen za 31 dec 2011 - 0:37

desire z

Welke telefoon met touchscreen en knopjes? HTC-Desire-Z-QWERTY-keyboard
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon met touchscreen en knopjes? Empty Re: Welke telefoon met touchscreen en knopjes?

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 0:42

Vanilla Queen schreef:desire z

Welke telefoon met touchscreen en knopjes? HTC-Desire-Z-QWERTY-keyboard

Whoop whoop! Blij mee Very Happy Is niet echt een slider telefoon, want je schuift 'm op een soort haakjes open. (duiiidelijk he?) Maar ik vind 'm coool en ideaaal en moooi en geweldig en touchscreen is bluh maar de toetsen werken heel fijn met smsen en mailen etc ennn.. Even denken. Oh hij is wat zwaarder, vind ik prettig, heb je tenminste een telefoon in je handen zegmaar. En android is gewoon heel prettig vind ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon met touchscreen en knopjes? Empty Re: Welke telefoon met touchscreen en knopjes?

Bericht  Curious za 31 dec 2011 - 0:43

Ik dacht ook aan de desire z, maar een uitschuifding wil je niet lees ik.
De nokia heeft mn zusje, en die is er wel blij mee. Maar ze is wel jaloers op mn telefoon (htc) omdat ze het jammer vind dat het beeldscherm zoveel kleiner is... ik zou dat eerlijk gezegd ook een groot nadeel vinden.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon met touchscreen en knopjes? Empty Re: Welke telefoon met touchscreen en knopjes?

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 0:45

Ohja die Nokia heeft mijn nichtje en ik heb 'm met kerst geinstalleerd etc voor d'r, dus ook even in handen gehad; wat een onding. Hoe dúrft zoiets zichzelf een smartphone te noemen Welke telefoon met touchscreen en knopjes? Talk2hand

Klein rotschermpje (okee, wel touchscreen maar dan kan je met je pink besturen) weinig mogelijkheden in vergelijking met Android... Dan zou ik nog eerder voor de nieuwe BB Bold 9900 gaan, die apps stellen tenminste nog wat voor..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon met touchscreen en knopjes? Empty Re: Welke telefoon met touchscreen en knopjes?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum