Vloerbedekking of laminaat kinderkamer
+15
kwak
PapillonRose
Fearie
Flip Fluitketel
Julia
Spring
Happydobby
pindaatje
Darius
RiLiJu
Tinkie
Floor
Pien
Parisienne
Flower_L
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Vloerbedekking of laminaat kinderkamer
Hebben jullie vloerbedekking of laminaat op de kinderkamer? Laminaat boven gaat er binnenkort uit, en we komen er niet uit
Ik wil laminaat en vriend vloerbedekking...rest kamers staat al vast, behalve kamer van l.
Ik wil laminaat en vriend vloerbedekking...rest kamers staat al vast, behalve kamer van l.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Vloerbedekking of laminaat kinderkamer
Ik zou voor vloerbedekking gaan, lijkt mij voor een kindje fijner om lekker op te kunnen spelen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hebben over de hele bovenverdieping vloerbedekking maar als dat vervangen moet worden komt er een goede kwaliteit vinyl.
Zou nooit meer voor vloerbedekking kiezen.
Zou nooit meer voor vloerbedekking kiezen.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Wij hebben boven overal laminaat.
Als het kindje op mij lijkt is dat maar goed ook, ik kan erg slecht tegen stof en vloerbedekking is nou eenmaal lastiger schoon te houden (dus meer stof). Het laminaat kan ik gemakkelijk stofzuigen en daarna nog dweilen (dat doe ik regelmatig ivm onze katten).
Als het kindje op mij lijkt is dat maar goed ook, ik kan erg slecht tegen stof en vloerbedekking is nou eenmaal lastiger schoon te houden (dus meer stof). Het laminaat kan ik gemakkelijk stofzuigen en daarna nog dweilen (dat doe ik regelmatig ivm onze katten).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Laminaat!
Onze oudste had reflux en er is regelmatig een hele sloot melk uitgespuugd over de vloerbedekking, wat we er nooit goed uit hebben gekregen.
Nu ligt er laminaat op de kinderkamers, ik vind het veel makkelijker schoon te maken.
Onze oudste had reflux en er is regelmatig een hele sloot melk uitgespuugd over de vloerbedekking, wat we er nooit goed uit hebben gekregen.
Nu ligt er laminaat op de kinderkamers, ik vind het veel makkelijker schoon te maken.
Laatst aangepast door Tinkie op zo 16 okt 2011 - 8:32; in totaal 1 keer bewerkt
Tinkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10
Flower_L schreef:Hebben jullie vloerbedekking of laminaat op de kinderkamer? Laminaat boven gaat er binnenkort uit, en we komen er niet uit
Wij hebben laminaat. Ik vind het veel makkelijker schoon te houden en wij hebben het hele huis met hetzelfde laminaat, dus ik vond het ook mooier.
(+ ik nu waarschijnlijk gigantisch zou balen met al die make-up troep van de kinderen in vloerbedekking)
Voor het spelen kan je dan altijd nog een kleed neerleggen voor de warmte.
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Laminaat of vinyl vind ik hygienischer. Laurens speelt wel op een speelkleed, daar heb ik geen vloerbedekking voor nodig.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
ik ben heel blij met het laminaat. Veel beter stof vrij te houden en hier is ook al wel eens een groot deel van de fles uitgespuugd over de vloer heen.
Gast- Gast
Wij hebben boven overal laminaat!
Ik zou nooit voor vloerbedekking kiezen, zelf kan ik er absoluut niet tegen (stof).
Om te spelen kun je ook een mooi speelkleed kopen.. Wij hebben voor dochter een heel mooi
'karpet' gekocht van H.ello K.itty. Kan ze heerlijk op spelen op haar slaapkamer.
Ik zou nooit voor vloerbedekking kiezen, zelf kan ik er absoluut niet tegen (stof).
Om te spelen kun je ook een mooi speelkleed kopen.. Wij hebben voor dochter een heel mooi
'karpet' gekocht van H.ello K.itty. Kan ze heerlijk op spelen op haar slaapkamer.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Wij hebben overal laminaat.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Voor mij dus ook allemaal redenen om te kiezen voor laminaat...maar goed, eigenwijze vriend
onze kamer wordt wel vloerbedekking...hoogpolig, maar voor l lijkt me laminaat met een mooi kleed prettig.
Ik vind het altijd lekker fris wanneer het pas gedweild is, met stofzuigen merk je daar niets van.
onze kamer wordt wel vloerbedekking...hoogpolig, maar voor l lijkt me laminaat met een mooi kleed prettig.
Ik vind het altijd lekker fris wanneer het pas gedweild is, met stofzuigen merk je daar niets van.
Flower_L- Ratel
Zeker laminaat om alle bovenstaande redenen.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Ik geef mijn vriend wel even het linkje van dit topic misschien helpt dat
Flower_L- Ratel
Laminaat zeker weten! Onze dochter heeft al behoorlijk vaak, terwijl ze ziek was, haar vloer boven ondergespuugd. Ik moet er niet aan denken hoe het er nu uit had gezien en geroken als er vloerbedekking lag. En idd, gewoon een lekker warm kleedje neerleggen later!
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Flower_L schreef:Ik geef mijn vriend wel even het linkje van dit topic misschien helpt dat
Misschien moet je er maar bij vertellen dat een nieuwe vloerbedekking vervangen best veel geld kost. Dat argument wil ook wel eens helpen
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Wij hebben overal laminaat, dus ook in de babykamer. Echt ideaal!!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Happydobby schreef:Wij hebben overal laminaat.
+ 1, ik ben zelfs allergisch geweest en met 2 honden is vloerbedekking een drama. Laminaat is makkelijker schoon te houden.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik heb overal laminaat, behalve in de kamer van A. Daar ligt een goede kwaliteit vinyl. Ik wilde of laminaat, of vinyl. Ben op zoek gegaan naar iets in een kleur die het beste paste bij wat ik in gedachten had qua stijl en kleur in de kamer. Toen ben ik bij vinyl met houtprint uitgekomen, in een soort white/greywash. Vind vinyl lang niet altijd mooi, maar deze soort wel en het paste het beste bij het kamertje. Het grappige is zelfs dat veel mensen niet zien dat het vinyl is
Vloerbedekking zou ik nooit nemen, vanuit hygiënisch oogpunt. Wordt snel vies en zie het dan nog maar eens schoon te krijgen..
Vloerbedekking zou ik nooit nemen, vanuit hygiënisch oogpunt. Wordt snel vies en zie het dan nog maar eens schoon te krijgen..
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
in ons eerste huis had D. vloerbedekking in haar kamer en nu in ons 2de huis heeft ze laminaat.
de voor en nadelen kan ik je nog niet geven want we wonen hier net een dag !
ik weet alleen dat je lichte vloerbedekking moet doen, zoals wij hadden wat een drama!
de voor en nadelen kan ik je nog niet geven want we wonen hier net een dag !
ik weet alleen dat je lichte vloerbedekking moet doen, zoals wij hadden wat een drama!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik ben een ontzettende koukleum en heb geen last van stof, vandaar mijn keuze voor vloerbedekking. Wij hebben in ons huis ook laminaat, behalve in de slaapkamer van ons en van N. Ik vind het gewoon altijd fijner aanvoelen aan mijn voeten als ik in de winter mijn bed uit stap!
Hoop dat je je vriend ook over kunt halen voor laminaat!
Hoop dat je je vriend ook over kunt halen voor laminaat!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Laminaat. Goed schoon te houden en het staat leuker vind ik persoonlijk
Gast- Gast
In ons eerste huis hadden we ook alleen in de slaapkamers vloerbedekking. Toen ons zoontje geboren was hebben we de vloerbedekking erin gelaten maar ons zoontje spuugde veel en er kwam wel eens wat op de grond en ik kreeg het niet goed meer schoon. Toen we gingen verhuizen hebben geen vloerbedekking meer in de slaapkamers gedaan maar vinyl en ons zoontje speel nu op een groot speelkleed als die boven speelt.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Ik vind vloerbedekking helemaal niks, mijn zoontje plast nog weleens tijdens het verschonen, de helft komt dan op de vloer, ben blij dat ik dat dus niet heb, wij hebben vinyl (of hoe je dat schrijft)
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Wij hebben boven overal vloerbedekking. Ik vind het mooi om op alle kamers hetzelfde te hebben liggen. Mijn vriend wilde ook absoluut vloerbedekking.Qua schoonhouden is het natuurlijk minder praktisch als laminaat, maar ik vind het nu wel lekker warm en T speelt overal en leert goed kruipen en lopen boven.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Ik zou voor laminaat gaan. Heb ooit een keer vloerbedekking gehad, maar dat vond ik echt 3x niks.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Kinderkamer
» Droogmaken vloerbedekking auto
» Vloerverwarming, welke vloerbedekking?!
» Kinderkamer
» Kinderkamer
» Droogmaken vloerbedekking auto
» Vloerverwarming, welke vloerbedekking?!
» Kinderkamer
» Kinderkamer
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: