Feel-Good-foto's!
+46
Zwerver
Mystique
Shy
mzcharlotte
Mida4you
PluDan
Oasis
kwak
Highway
ladycat
Sweety
Sugarfall
Polly
Feline
_Femme
M@niek
Guus
Spring
Jade
xxDila
Lavendel
Marin
Shisha
Sorella
Tullow
Marie
Toet
Jeanette
TukTuk
Cato
Jordana
Caroow
Raindrop
Suus
Paper Crown
Zininzon
Kaboutertje
Caresses
May
Amber-
Kabouter
Merai
Burn
Blond
Muppetje
Lejow
50 plaatsers
Pagina 1 van 11
Pagina 1 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Feel-Good-foto's!
Heb jij foto's waardoor je je gewoon goed voelt als je ze ziet?
Mijn beste vriendin is echt een gek mens Ik moet altijd zo hard om d'r lachen en in Parijs zijn een paar een foto's gemaakt, die absoluut mijn feel-good-foto's zijn geworden. Heb ze al 100x bekeken maar ik blijf gewoon lachen als ik ze zie!
't Regende een beetje toen we de stad in wilden, dus we pakten onze paraplu's alleen die van Meis (bijnaam van beste vriendin) bleek stuk!
Ze spoort écht niet...
Ik lig nu dus weer in een deuk
Jullie nog favoriete foto's waar je naar blijft en waardoor je blijft lachen?
Mijn beste vriendin is echt een gek mens Ik moet altijd zo hard om d'r lachen en in Parijs zijn een paar een foto's gemaakt, die absoluut mijn feel-good-foto's zijn geworden. Heb ze al 100x bekeken maar ik blijf gewoon lachen als ik ze zie!
't Regende een beetje toen we de stad in wilden, dus we pakten onze paraplu's alleen die van Meis (bijnaam van beste vriendin) bleek stuk!
Ze spoort écht niet...
Ik lig nu dus weer in een deuk
Jullie nog favoriete foto's waar je naar blijft en waardoor je blijft lachen?
Gast- Gast
Re: Feel-Good-foto's!
Ja! Alleen staan daar ook andere mensen op dus plaats ik die liever niet.
Gast- Gast
Hier word ik altijd vrolijk van, mijn neefje een hele tijd geleden (hij is laatst alweer drie geworden ):
Gast- Gast
Die barman was zo maf (2009)
Laatst aangepast door Birgit op za 22 okt 2011 - 5:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik moet altijd lachen om Mas, dat is gewoon een clown.
Vanmiddag ook uit het niets klimt hij bij de kinderboerderij ergens op en gaat op zijn kop staan.
Vanmiddag ook uit het niets klimt hij bij de kinderboerderij ergens op en gaat op zijn kop staan.
Gast- Gast
Ik moet ook altijd lachen als ik foto's van jouw kindjes zie, Weetjewel
Ik heb een paar foto's met vriendinnen op vakantie waar ik heel vrolijk van word, een paar met het nichtje van mijn vriend (nu twee maanden) waar ik ook gelukkig van word en ook een foto met mijn broer en twee stiefbroers.
Ik heb een paar foto's met vriendinnen op vakantie waar ik heel vrolijk van word, een paar met het nichtje van mijn vriend (nu twee maanden) waar ik ook gelukkig van word en ook een foto met mijn broer en twee stiefbroers.
Gast- Gast
Haha, leuke foto weetjewel!
Geen uitleg nodig denk ik
Omdat we hier keihard voor gespaard hebben en me dat trots maakt
Omdat dit een top vakantie was, in portugal op bezoek bij mijn nichtje en familie
Omdat Disney mij gelukkig maakt
Omdat dit voor mijn moeder een van de mooiste dagen van haar leven was, met ambulance en brancard en al een bezoek aan de musical tarzan
Omdat ik met mijn vriend een heerlijk weekendje weg ging met de boot naar New castle, en tijdens een flink potje stoeien ik tijdens een behoorlijke wiebel door een golf van het bed af kletterde, 'klem' zat tussen bed en muur en in de slappe lach raakte
Geen uitleg nodig denk ik
Omdat we hier keihard voor gespaard hebben en me dat trots maakt
Omdat dit een top vakantie was, in portugal op bezoek bij mijn nichtje en familie
Omdat Disney mij gelukkig maakt
Omdat dit voor mijn moeder een van de mooiste dagen van haar leven was, met ambulance en brancard en al een bezoek aan de musical tarzan
Omdat ik met mijn vriend een heerlijk weekendje weg ging met de boot naar New castle, en tijdens een flink potje stoeien ik tijdens een behoorlijke wiebel door een golf van het bed af kletterde, 'klem' zat tussen bed en muur en in de slappe lach raakte
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Deze maakt mij momenteel het gelukkigst
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Omdat ik hier echt genoot, was helemaal rozig aan het eind van de boottocht. Heerlijk!
En deze, omdat ik hier op mijn favoriete plek ben (de zee) en er een superlief hondje aankwam. Als ik bij de zee ben, voel me altijd zo rustig.
Ik heb nog wel veeel meer leuke foto's maar daar staan ook anderen op, dus vandaar dat ik die niet plaats.
En deze, omdat ik hier op mijn favoriete plek ben (de zee) en er een superlief hondje aankwam. Als ik bij de zee ben, voel me altijd zo rustig.
Ik heb nog wel veeel meer leuke foto's maar daar staan ook anderen op, dus vandaar dat ik die niet plaats.
Gast- Gast
Ik bedenk nu dat ik ook heel gelukkig word van mijn foto's uit Ecuador .
Gast- Gast
Dat is oa een foto samen met kindje van Storm en een samen met mijn vriend omdat hij laatst toch mee was naar V.alkenburg terwijl dat voor hem een grote stap is.
Maar beide plaats ik niet omdat ik deze andere personen niet op fb zet nu. Die van mij en kindje van Storm heb ik op fb als profiielfoto voor degenen die mij op fb hebben En die samen met mijn vriend staat er ook op.
Maar beide plaats ik niet omdat ik deze andere personen niet op fb zet nu. Die van mij en kindje van Storm heb ik op fb als profiielfoto voor degenen die mij op fb hebben En die samen met mijn vriend staat er ook op.
Gast- Gast
En deze omdat ik toen weer lekker ff weg was van thuis, er ff tussenuit waar ik toen erg aan toe was.
KNIP
Oh en dit varken kwam ik tegen tijdens een lekkere wandeling laatst toen het ook zo lekker weer was. Hij keek zo grappig en hij moest op de foto zo leuk!
KNIP
Oh en dit varken kwam ik tegen tijdens een lekkere wandeling laatst toen het ook zo lekker weer was. Hij keek zo grappig en hij moest op de foto zo leuk!
Laatst aangepast door Theedoosje op za 22 okt 2011 - 23:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Bedankt Reva!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
+1, en zeker feelgood foto's hier!Reva schreef:Muppetje, gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik zal hier ook nog wat foto's plaatsen waar ik dat feel good gevoel bij heb.
Gast- Gast
Dit was een geweldige afsluiting van een topavond. De foto's die die zomer gemaakt zijn, zijn voor mij eigenlijk allemaal feel-good foto's!
Gast- Gast
Princess, echt, ik vind jou zo'n lekker wijf, sorry kan er echt niks anders van maken
Gast- Gast
Deze omdat het echt een briljant feestje was.
Deze omdat het een hele leuke wandeling door de sneeuw, richting kroeg was.
Slechte foto maar heel leuk festival met mijn beste vriendinnetje
Gast- Gast
Haha Tea, wat lief!
Jij mag er zelf anders ook wezen hoor
En Powerbabe wat ben je prachtig, die lippenstift staat je echt super!
Jij mag er zelf anders ook wezen hoor
En Powerbabe wat ben je prachtig, die lippenstift staat je echt super!
Gast- Gast
Tea, ik vind jou echt zo'n mooie vrouw
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Oow en heb trouwens ook feel good foto's met de groep meiden die ook bij Storm op verjaardag was Sowieso met die meiden waarmee ik op de foto sta
Gast- Gast
Laatst aangepast door Burn op ma 17 okt 2011 - 5:51; in totaal 1 keer bewerkt
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 1 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Feel good kiekjes! VERBODEN TE GLUREN
» Good morning!
» Good Morning!