DagCafé
+19
Flippin' Bitch
girli
Zwoesj
Catwoman79
TGR
Rovine
Erin
Pompoen
Suus
Lotus
Bimbam
TwistedAngel
Kabouter
May
Burn
Champagne
Chocolate Cookie
Rush
Jordana
23 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ja, Tante Bep is een goeie! Dan doen we gewoon TB ipv TD.
Wie zit er nog meer klaar voor Obese?
Gast- Gast
Reva schreef:Ja, Tante Bep is een goeie! Dan doen we gewoon TB ipv TD.
Ik, chips en wijn erbij en lekker kijken.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Nee Tante Bep niet joh
Serieus ben TD beetje zat eigenlijk...wil iets anders....maar wat.
En ja zit er ook klaar voor.
Serieus ben TD beetje zat eigenlijk...wil iets anders....maar wat.
En ja zit er ook klaar voor.
Gast- Gast
Ik wil Obese kijken maar ik kan niet bij de afstandsbediening. Kat ligt op schoot en die houdt m'n schoot zo lekker warm
Gast- Gast
TGR schreef:Reva schreef:Ja, Tante Bep is een goeie! Dan doen we gewoon TB ipv TD.
Ik, chips en wijn erbij en lekker kijken.
Haha! Ik zat vorige week ook chocoladepepernoten te eten ondertussen en daarna toch maar steppen op de wii
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Ik heb het koud, en ik wil gewoon knuffelen en tegen iemand aan liggen. Alleen beetje onhandig als je maar alleen bent hahaha
Kruip je bij S in bed
Prinsesbo: Nope die heb ik niet
En Theedoosje.... bij S in bed ???? Die gooit mij gewoon hard handig eruit want meneer heeft het hele bed voor zich zelf nodig !
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Ah Stuit!
Bel ff met 0900-HOTBOY..
Ik ga zo al chatten met HOT boy....
Gast- Gast
Euhmmmm nou jaaa.... heb hem dus maar 5 minuten gezien en 3 daarvan kon ik hem niet aan kijken... maar goed hij houd vol. heeft mijn nr aan een vriend van mij gevraagd, hij smst, en is nu op hyves aan het krabbelen =) (hij vertrok nl op het moment dat ik aankwam)
Heb die avond verder lekker gek lopen doen, heb een hekel aan piratenmuziek, maar t feest was wel erg leuk, weer mensen in het dorp gezien die ik al een tijdje niet gesproken had.. voelde mij alvast weer welkom als t huis verkocht word.
Ik wil ook iemand hebben om naast te liggen!!! Het liefste dan ook nog Ger....
Heb die avond verder lekker gek lopen doen, heb een hekel aan piratenmuziek, maar t feest was wel erg leuk, weer mensen in het dorp gezien die ik al een tijdje niet gesproken had.. voelde mij alvast weer welkom als t huis verkocht word.
Ik wil ook iemand hebben om naast te liggen!!! Het liefste dan ook nog Ger....
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
PrinsesBo schreef:Owow, dat wordt nog wel wat dan!
Woont ie niet dichtbij?
Jawel. Hij woont 5 minuten met de auto van mij af. hahaha Maar hij heeft zijn dochtertje. Ach wie weet komt hij wel langs maar spits me nergens op.
(woont momenteel bij zijn ouders ivm grote verbouwing aan zijn huis)
Gast- Gast
Pffff, dat meisje bij Obese ontbijt vaak met pizza of een zak chips... en eet nooit groenten etc. Dan vind ik t zo oneerlijk dat zij niet eens heeeeel veel dikker is dan dat ik ben
Ik vond dr wel leuk, maar nu vind ik 't een stom wijf
Gast- Gast
Reva schreef:Pffff, dat meisje bij Obese ontbijt vaak met pizza of een zak chips... en eet nooit groenten etc. Dan vind ik t zo oneerlijk dat zij niet eens heeeeel veel dikker is dan dat ik ben
Ben jij ook zo zwaar? Jeetje wat zij eet op een dag, dat eet ik niet eens in een week.
TGR- Kletskop
Ben ik weer!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nee, ik weeg geen 161 kilo, maar wel veel te dik. Dat vind ik gewoon oneerlijk als ik zie wat zij vreet
Gast- Gast
Reva schreef:Nee, ik weeg geen 161 kilo, maar wel veel te dik. Dat vind ik gewoon oneerlijk als ik zie wat zij vreet
Jezelf met anderen vergelijken werkt nooit natuurlijk. En laat dat ook geen excuus zijn om nog meer te gaan eten
TGR- Kletskop
TGR schreef:Reva schreef:Nee, ik weeg geen 161 kilo, maar wel veel te dik. Dat vind ik gewoon oneerlijk als ik zie wat zij vreet
Jezelf met anderen vergelijken werkt nooit natuurlijk. En laat dat ook geen excuus zijn om nog meer te gaan eten
Ik eet eerder te weinig
Gast- Gast
Ben jij ook een slechte (in de zin van, ach sla wel over) eter Reva?
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
TwistedAngel schreef:Ben jij ook een slechte (in de zin van, ach sla wel over) eter Reva?
Nou het ging heel goed eigenlijk de laatste tijd en dan at ik sowieso drie keer per dag en tussendoortjes en ging t afvallen ook goed, maar de laatste dagen is het echt prut. Ik heb vrijdagavond soep gegeten en daarna pas vanmiddag weer wat
Dus ook wel besloten dat ik maar niet ging wegen deze week, maar even een keertje niet weeg en dan als ik weer normaal eet weer 'mag' wegen.
Gast- Gast
Dames, ik ben vanmiddag wel eigenwijs geweest!
En heb wel gemaild, en hij vat het gelukkig lief op! En snapt wat ik bedoel..
En heb wel gemaild, en hij vat het gelukkig lief op! En snapt wat ik bedoel..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: