DagCafé
+19
Flippin' Bitch
girli
Zwoesj
Catwoman79
TGR
Rovine
Erin
Pompoen
Suus
Lotus
Bimbam
TwistedAngel
Kabouter
May
Burn
Champagne
Chocolate Cookie
Rush
Jordana
23 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Hahaha, tnx meiden. En May, dank je! Ik vind dat roze haar zó goed staan, gelukkig is ze een meisje-meisje, dan kan ik het haar zo vaak mogelijk aantrekken
Gast- Gast
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Dat onderwerp hebben we zojuist al besproken, Lexie
Maar hoe was het in de dierentuin?
Maar hoe was het in de dierentuin?
Gast- Gast
Het was heel druk
Voelde me enorm ongemakkelijk, maar het was uiteindelijk wel leuk met A. en K.
Voelde me enorm ongemakkelijk, maar het was uiteindelijk wel leuk met A. en K.
Gast- Gast
Reva schreef:Ooooh, dáár haal jij je Wordfeud inspiratie vandaan!
Wooooow, ik wist een uur geleden al dat jij daar een opmerking over ging maken
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Ooooh, dáár haal jij je Wordfeud inspiratie vandaan!
Maar jij schrijft toch ook mijn scripts?
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Ooooh, dáár haal jij je Wordfeud inspiratie vandaan!
Maar jij schrijft toch ook mijn scripts?
Oh ja
Gast- Gast
Vervelend dat je je zo ongemakkelijk voelde, het was idd ook wel erg mooi weer, dus veel mensne naar de dierentuin idd.. maar je hebt dus wel een beetje kunnen genieten, gelukkig!
Gast- Gast
Alex, je zag er erg tegenop, maar is het dan uiteindelijk toch een positievere ervaring geweest dan je dacht? Want dan moet je dat meenemen hoor!
Ik heb net afgesproken met mijn man dat we morgen samen gaan lunchen bij Shabu Shabu...ooeehh zin in!! (moet wel nog even bellen of ze plek hebben) Lunch is echt een stuk goedkoper dan diner, heb niet zo heel veel geld over deze maand dus dan is dit een goede oplossing. 's avonds eten we brood! We kunnen allebei wel een boost gebruiken dus dan vind ik dit wel een goede manier.
Ik heb net afgesproken met mijn man dat we morgen samen gaan lunchen bij Shabu Shabu...ooeehh zin in!! (moet wel nog even bellen of ze plek hebben) Lunch is echt een stuk goedkoper dan diner, heb niet zo heel veel geld over deze maand dus dan is dit een goede oplossing. 's avonds eten we brood! We kunnen allebei wel een boost gebruiken dus dan vind ik dit wel een goede manier.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Shabu Shabu is lekker!!!!! Wij zaten ook al te kijken om daar te eten of bij Sumo. Veel plezier morgen!
Ik ga mijn bed in, welterusten allemaal.
Gast- Gast
Oh en verder ben ik heel trots want we hebben vandaag vier vuilniszakken kleding naar de kledingbak gebracht en ik heb nog een stapel over die nu hier op het forum in het verkooptopic staat. Maar ben vooral zo trots dat we zo rigoreus te werk zijn gegaan want dat was gewoon zo hard nodig.
Helaas is dit nog maar het topje van de ijsberg, ik denk dat wij komende tijd nog heeeeeeeel veel weg gaan moeten doen. Dat worden een heleboel ritjes richting kringloop, vuilstort en ik denk ook 't een en ander op marktplaats. Hoop dat het een beetje opschiet want ik ben wel toe aan een opgeruimd hoofd!
Helaas is dit nog maar het topje van de ijsberg, ik denk dat wij komende tijd nog heeeeeeeel veel weg gaan moeten doen. Dat worden een heleboel ritjes richting kringloop, vuilstort en ik denk ook 't een en ander op marktplaats. Hoop dat het een beetje opschiet want ik ben wel toe aan een opgeruimd hoofd!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Alex schreef:Shabu Shabu is lekker!!!!! Wij zaten ook al te kijken om daar te eten of bij Sumo. Veel plezier morgen!
Sumo is pas echt lekker!!! Ben jaloers, wij wonen daar niet in de buurt. Wij gaan eens in de zoveel tijd naar Sumo in Scheveningen als ik weer eens naar Delft moet naar mijn orthopeed. Dat is voor ons een uur rijden (of zoiets) dus dan maken we er meestal een middagje weg van. Verheug me stiekem al op eind november om die reden ;-), lekkere wandeling over het strand maken en daarna eten bij Sumo...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Morgen ga ik eens zorgen dat mijn huis "af" komt. Wat inhoudt dat ik eindelijk eens dat k-werk ga doen qua schilderwerk. Ik heb nu toch alle tijd.
Gast- Gast
Reva schreef:Ooooh, dáár haal jij je Wordfeud inspiratie vandaan!
Wat een übercute foto's!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik moet morgen echt schoonmaken, maar heb er zooo geen zin in, stel het steeds uit, maar morgen moet het echt!
May- Ratel
Ik vroeg een vriend al of hij zin had om me morgen te helpen. Nou was het enige wat eruit kwam. Dan weet ik genoeg.
Gast- Gast
*hallo*
Iedereen plannen aan het maken voor morgen?
Iedereen plannen aan het maken voor morgen?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Maura schreef:Ik vroeg een vriend al of hij zin had om me morgen te helpen. Nou was het enige wat eruit kwam. Dan weet ik genoeg.
Nou mijn moeder wil me binnenkort wel komen helpen, maar daarvoor wil ik eerst wel een beetje opgeruimd en schoongemaakt hebben
May- Ratel
May schreef:Maura schreef:Ik vroeg een vriend al of hij zin had om me morgen te helpen. Nou was het enige wat eruit kwam. Dan weet ik genoeg.
Nou mijn moeder wil me binnenkort wel komen helpen, maar daarvoor wil ik eerst wel een beetje opgeruimd en schoongemaakt hebben
Dat kan ik me wel voorstellen. Ik ben tegenwoordig een uur per avond bezig met het schoonhouden van mijn huis en nog is het niet naar het zin. Dus ja, ik denk dat het tussen de oren zit.
Gast- Gast
Maura schreef:May schreef:Maura schreef:Ik vroeg een vriend al of hij zin had om me morgen te helpen. Nou was het enige wat eruit kwam. Dan weet ik genoeg.
Dat kan ik me wel voorstellen. Ik ben tegenwoordig een uur per avond bezig met het schoonhouden van mijn huis en nog is het niet naar het zin. Dus ja, ik denk dat het tussen de oren zit.
Hahaha dat denk ik ook, bij mij komt het door een zomer veel werken, daarna ziek worden, dus al een paar maanden geen tijd/energie voor een goede schoonmaak gedaan. Op af en toe een stofzuiger erdoor en een doekje over de dingen voor het oog ben ik verder niet gekomen.
May- Ratel
Schoonmaken zoals ik voorheen deed doe ik ook niet meer. Het is tegenwoordig meer een doekje over de dingen, keuken schoonmaken en stofzuigen en dweilen. Ik kan bezig blijven, en er zijn wel leukere dingen om te doen. Maar kan me wel voorstellen dat als je een tijdje niet veel hebt gedaan, dat het voor het gevoel een troepje blijft.
Gast- Gast
Zou ik eigenlijk ook eens moeten doen. Overal extra goed schoonmaken. Alleen, ik heb daar echt zo'n hekel aan!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ja het is gewoon op sommige plekken heel stoffig, dus niet echt fris. Dus het moet gewoon even goed gedaan worden. Maar laat ik eerst maar met redelijk beginnen En kan ik mooi alvast ongebruikte dingen inpakken en richting mijn ouders verhuizen, scheelt dat ook weer over een paar maanden haha.
Maar ik ga nu slapen. Slaap lekker!
Maar ik ga nu slapen. Slaap lekker!
May- Ratel
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: