DagCafé
+19
Flippin' Bitch
girli
Zwoesj
Catwoman79
TGR
Rovine
Erin
Pompoen
Suus
Lotus
Bimbam
TwistedAngel
Kabouter
May
Burn
Champagne
Chocolate Cookie
Rush
Jordana
23 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Nouja, op het moment dat de uitnodigingen zijn verstuurd ben ik niet uitgenodigd, omdat we toen eigenlijk helemaal nog niets hadden..
En omdat F. volhoudt dat we niets hebben (heeft hij vrijdag nog tegen z'n zus gezegd) was het denk ik wel raar geweest als ik er nu wel bij ben...
En omdat F. volhoudt dat we niets hebben (heeft hij vrijdag nog tegen z'n zus gezegd) was het denk ik wel raar geweest als ik er nu wel bij ben...
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Lekker gegeten?
Heb je het er al eens met hem over gehad, hoe je nu moet zien hoe het tussen jullie zit?
Heb je het er al eens met hem over gehad, hoe je nu moet zien hoe het tussen jullie zit?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Aah oke ja snap het. Nou hopelijk ben je bij het volgende er wel bij Wanneer wil hij het wel bekend maken dan?
Gast- Gast
Hey Zwoesj!
Nou, nee.. Eigenlijk niet echt.
Dus ik ga maar even een mailtje sturen met die vraag..
En ook dat ik een opmerking dat wij nog niets hadden niet echt fijn vond, want zo voelt het voor mij helemaal niet!
TD. Wanneer wij er echt allebei achter staan, en wanneer hij me officieel heeft gevraagd!
En helaas, alle leuke familiedingetjes die nu komen zit ik in Oostenrijk!
Nou, nee.. Eigenlijk niet echt.
Dus ik ga maar even een mailtje sturen met die vraag..
En ook dat ik een opmerking dat wij nog niets hadden niet echt fijn vond, want zo voelt het voor mij helemaal niet!
TD. Wanneer wij er echt allebei achter staan, en wanneer hij me officieel heeft gevraagd!
En helaas, alle leuke familiedingetjes die nu komen zit ik in Oostenrijk!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik zou ook met hem goed praten over hoe en wat. Want snap dat dit niet relaxed voelt voor jou.
Gast- Gast
Hoe kan ik dit het beste e-mailen dan?
Burn- Lady Post-a-lot
Ik breek even in, lees hier meer mee dan dat ik post .
Maar Burn, ik zou hem die vraag niet e-mailen, zo'n gesprek kun je beter face to face hebben!
Maar Burn, ik zou hem die vraag niet e-mailen, zo'n gesprek kun je beter face to face hebben!
Gast- Gast
Ik ben een dagje naar Ameland geweest, was heerlijk gisteren op het strand Vandaag zijn we gezellig bij mijn broertje geweest, nog even zijn verjaardag gevierd
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Princess, inbreken mag altijd!
Ik zie hem waarschijnlijk deze week nog wel, dat moet! Maar ik weet niet wanneer, en het zit me nou dwars..
Ik zie hem waarschijnlijk deze week nog wel, dat moet! Maar ik weet niet wanneer, en het zit me nou dwars..
Burn- Lady Post-a-lot
Ah gelukkig!
Ik zou hem dan bellen of smsen dat je toch graag iets met hem wilt bespreken en dat het je dwars zit, dus of hij vanavond of morgen tijd heeft.
Zo heb ik het wel gedaan, en ineens kon ie de dag erna wel tijd vrijmaken.
Ik zou hem dan bellen of smsen dat je toch graag iets met hem wilt bespreken en dat het je dwars zit, dus of hij vanavond of morgen tijd heeft.
Zo heb ik het wel gedaan, en ineens kon ie de dag erna wel tijd vrijmaken.
Gast- Gast
Ik zou het hem idd ook niet mailen, Burn, maar gewoon face to face vragen, dan spreke je dingen toch makkelijker uit.
Ik zit te bedenken wat ik ga eten, maar ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel trek... Mijn man gaat een karbonade eten maar daar heb ik al helemáál weinig trek in Zo maar ff kijken wat er nog in de vriezer ligt.
Ik zit te bedenken wat ik ga eten, maar ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel trek... Mijn man gaat een karbonade eten maar daar heb ik al helemáál weinig trek in Zo maar ff kijken wat er nog in de vriezer ligt.
Gast- Gast
Suus schreef:Ik ben een dagje naar Ameland geweest, was heerlijk gisteren op het strand Vandaag zijn we gezellig bij mijn broertje geweest, nog even zijn verjaardag gevierd
oow wat lekker! Snap dat je het leuk hebt gehad
Gast- Gast
Ja, we hadden echt mazzel met het weerTheedoosje schreef:Suus schreef:Ik ben een dagje naar Ameland geweest, was heerlijk gisteren op het strand Vandaag zijn we gezellig bij mijn broertje geweest, nog even zijn verjaardag gevierd
oow wat lekker! Snap dat je het leuk hebt gehad
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Gewoon vast prikken die dag Burn, dan heeft hij geen keuze
Zwoesj- Ratel
Ik mail het hem gewoon, en dan zeg ik erbij dat ik het deze week het er ook nog face tot face over wil hebben..
Ik wilde naar de kerk, maar ik heb eigenlijk geen zin!
Ik wilde naar de kerk, maar ik heb eigenlijk geen zin!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik heb me zonet toch maar eens ingeschreven bij de woningbouw..
Burn, ik had het hem denk ik niet gemaild, mail komt altijd zo anders over, misschien vat hij het wel heel anders op dan hoe jij het bedoelt. Maar het is sowieso wel goed om er verder idd face to face over te hebben!
Burn, ik had het hem denk ik niet gemaild, mail komt altijd zo anders over, misschien vat hij het wel heel anders op dan hoe jij het bedoelt. Maar het is sowieso wel goed om er verder idd face to face over te hebben!
Gast- Gast
Woningbouw? Wat heb ik gemist Maple?
Zwoesj- Ratel
Maar het zit me nu dwars, en ik wil zijn verjaardag neit verpesten, maar ik moet het toch al aan 'hem' kwijt..
Maple,
Maple,
Burn- Lady Post-a-lot
Met Mappie eens. Ik zou ook niet mailen. Hoogstens bellen maar verder face to face doen.
Suus> nou zeker hebben jullie geluk gehad met het weer
Mappie> goed bezig jij. Is het bij jullie via loting of wie het langst staat ingeschreven?
Suus> nou zeker hebben jullie geluk gehad met het weer
Mappie> goed bezig jij. Is het bij jullie via loting of wie het langst staat ingeschreven?
Gast- Gast
Zwoesj: Ehh.... veel. Denk ik
TD: Gaat hier via inschrijfduur idd, dus ik heb er nu niks aan, maarja, wie weet voor in de toekomst.
Burn: Dank je!
TD: Gaat hier via inschrijfduur idd, dus ik heb er nu niks aan, maarja, wie weet voor in de toekomst.
Gast- Gast
Niet doen Burn.. Daar kun je dingen mee kapot maken...
Zwoesj- Ratel
Maar stel dat hij z'n mail onverhoopt tussendoor leest, dan zit hij ook niet met ene fijn gevoel op die verjaardag. Ik zou het even proberen tot morgen uit te stellen. Of hem morgen in elk geval bellen en aangeven dat je iets dwarszit wat je graag face to face wilt bespreken.Burn schreef:Maar het zit me nu dwars, en ik wil zijn verjaardag neit verpesten, maar ik moet het toch al aan 'hem' kwijt..
Maple,
Gast- Gast
Maple schreef:Zwoesj: Ehh.... veel. Denk ik
Oh das wel balen. Maar goed je staat er nu bij
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: