DagCafé
+19
Flippin' Bitch
girli
Zwoesj
Catwoman79
TGR
Rovine
Erin
Pompoen
Suus
Lotus
Bimbam
TwistedAngel
Kabouter
May
Burn
Champagne
Chocolate Cookie
Rush
Jordana
23 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Heb je ook een bloemenweegschaal
Jaaah! Ik kon nog kiezen tussen blauw of groen, maar heb groen gekozen, omdat de doos nog dichtzat.
Toen ik mijn collega's vertelde een weegschaal te hebben van de Action zeiden ze gelijk dat deze niet betrouwbaar was etc. Maar ik geloof er wel in.
Gast- Gast
Ah dat ziet er wel lief uit. Deze past echt prefect erbij
En wat straal je daar zeg! Leuk om te zien
En wat straal je daar zeg! Leuk om te zien
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Theedoosje schreef:Niet mijn type Mau maar wel een gezelligheidsdier denk ik
Ook absoluut niet mijn type hoor. Had het laatst met E. over A. maar dan met toevoeging 'ander' en hij zei:"Dacht dat je nooit op hem zou vallen". Nou nee, absoluut niet. Maar het ging hier om een ander.
Gast- Gast
Maura schreef:Reva schreef:Heb je ook een bloemenweegschaal
Jaaah! Ik kon nog kiezen tussen blauw of groen, maar heb groen gekozen, omdat de doos nog dichtzat.
Toen ik mijn collega's vertelde een weegschaal te hebben van de Action zeiden ze gelijk dat deze niet betrouwbaar was etc. Maar ik geloof er wel in.
Ik geloof hem ook
Plus dat hij en mijn Wii het eens zijn ook, dubbel check.
Gast- Gast
Maura schreef:Theedoosje schreef:Niet mijn type Mau maar wel een gezelligheidsdier denk ik
Ook absoluut niet mijn type hoor. Had het laatst met E. over A. maar dan met toevoeging 'ander' en hij zei:"Dacht dat je nooit op hem zou vallen". Nou nee, absoluut niet. Maar het ging hier om een ander.
whahah
Gast- Gast
Hey ik wil ook een bloemenweegschaal!!!
Erin- Ratel
Reva schreef:Maura schreef:Reva schreef:Heb je ook een bloemenweegschaal
Ik geloof hem ook
Plus dat hij en mijn Wii het eens zijn ook, dubbel check.
Dan kan ik hem niet anders dan geloven. Helaas. Want zo gunstig was hij mij niet gestemd.
Gast- Gast
The Haunting, ik ken hem. Film is weer eens bijna afgelopen en opeens ken ik de film. Fijn, zo'n geheugen.
Gast- Gast
Ik geloof dat ik net zo goed tegen een muur kan praten, hier en in het biechttopic
Of jullie worden m'n gemauw gewoon zat, kan ook
Of jullie worden m'n gemauw gewoon zat, kan ook
Gast- Gast
Hoezo Maple, ik heb al een paar keer op je gereageerd hoor! En je mag net zo veel en lang mauwen als je wilt!!
Erin- Ratel
Zit net mijn oude foto's eens even te bekijken en moet eigenlijk zo lachen. Kan me sommige situaties nog zo goed voor de geest halen.
Dit ben ik met mijn ex, waarmee ik heb samengewoond, die toen al mijn ex was. (Samen met mijn moeder en diens vriend)
*
Dit ben ik met mijn ex, waarmee ik heb samengewoond, die toen al mijn ex was. (Samen met mijn moeder en diens vriend)
*
Laatst aangepast door Maura op za 15 okt 2011 - 11:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Leuke foto!!
Erin- Ratel
Maple schreef:Hier pagina 36 en in het biechttopic onder je eigen naam, laatste pagina.
Op beide pagina's geef ik je een dikke knuffel!
Erin- Ratel
.oOErinOo. schreef:Maple schreef:Hier pagina 36 en in het biechttopic onder je eigen naam, laatste pagina.
+1
Gast- Gast
Maura schreef:Zit net mijn oude foto's eens even te bekijken en moet eigenlijk zo lachen. Kan me sommige situaties nog zo goed voor de geest halen.
*
eej die heb ik gemist
Mapl had al gerageerd daar.
Gast- Gast
*
Nogmaals voor Thee.
Trouwens, Maple, door het terugbladeren zag ik dat je mijn werkbestaan als een soort soap zag. Wil je daar misschien iets over kwijt? Hoeft niet vandaag hoor, maar morgen, overmorgen of de dag erna.
Nogmaals voor Thee.
Trouwens, Maple, door het terugbladeren zag ik dat je mijn werkbestaan als een soort soap zag. Wil je daar misschien iets over kwijt? Hoeft niet vandaag hoor, maar morgen, overmorgen of de dag erna.
Laatst aangepast door Maura op za 15 okt 2011 - 11:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Je hebt een PM.oOErinOo. schreef:Maple schreef:Hier pagina 36 en in het biechttopic onder je eigen naam, laatste pagina.
En thanks Maura en TD
Gast- Gast
Al gelezen, thanks! Ik reageer later ff terug!Theedoosje schreef:Map jij hebt ook pm
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Map jij hebt ook pm
+1
Erin- Ratel
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: