DagCafé
+19
Flippin' Bitch
girli
Zwoesj
Catwoman79
TGR
Rovine
Erin
Pompoen
Suus
Lotus
Bimbam
TwistedAngel
Kabouter
May
Burn
Champagne
Chocolate Cookie
Rush
Jordana
23 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Heb een beetje terug gelezen en het lijkt mij ook een goed plan om je leidinggevende te mailen. Dan kun je daar alles in kwijt wat je wilt en kun je het misschien ook makkelijker afsluiten.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Heb een beetje terug gelezen en het lijkt mij ook een goed plan om je leidinggevende te mailen. Dan kun je daar alles in kwijt wat je wilt en kun je het misschien ook makkelijker afsluiten.
Ik heb het verder al afgesloten. Heb vrijdag al bepaald dat als het zo moet gaan binnen een bedrijf, dat het niet een bedrijf is waarvoor ik wil werken. Ik vond het dan ook niet moeilijk om mijn werkplek te verlaten, ik vond het moeilijk dat ik nooit meer met mijn collega's zou kunnen lachen.
Mijn collega zei heel typerend:"Maura en ik hebben de armen te dik om deze bruin te krijgen", dat zegt denk ik al genoeg. Zij is alleen maar vast, omdat de eerste TM die we hebben gehad, er wel lol in had om iedereen een vast contract te geven. Hij is dan ook echt geen TM, maar een projectmanager zoals hij nu is.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Mautje ook nog de buren jeetje....gaat lekker
Die buurman heeft mijn gaskraan ook dichtgedraaid Joh, die buurman is zo gek als een deur. Maar ik vind hem wel aardig.
Gast- Gast
Maura schreef:Theedoosje schreef:Mautje ook nog de buren jeetje....gaat lekker
Die buurman heeft mijn gaskraan ook dichtgedraaid Joh, die buurman is zo gek als een deur. Maar ik vind hem wel aardig.
Fijn dat je hem wel aardig vind Maar hij klinkt anders niet echt aardig??
Gast- Gast
Maura, jouw werk was op het laatst ook net af en toe ene foute soap...
Ik voel me ff niet zo oké. Onrustig was ik de hele avond al maar nu ben ik ook nog aan het piekeren.
Ik voel me ff niet zo oké. Onrustig was ik de hele avond al maar nu ben ik ook nog aan het piekeren.
Gast- Gast
+1 hahaTheedoosje schreef:Maura schreef:Theedoosje schreef:Mautje ook nog de buren jeetje....gaat lekker
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Theedoosje schreef:Maura schreef:Theedoosje schreef:Mautje ook nog de buren jeetje....gaat lekker
Klopt. Maar je hebt dronkenbuurman en nuchterbuurman. Nuchterbuurman is een hele hartelijke vent en dronkenbuurman is gewoon een asshole. Als hij nuchter is vind ik hem aardig, hij staat daarom zelfs in mijn facebook, maar dronken wil ik hem de nek wel omdraaien.
Toen ik hier net woonde werd ik om 03.00u 's nachts opeens wakker. Schreeuwde hij kennelijk door de telefoon dat ze wel mocht blijven waar ze was, dat hij wel zonder haar kon en vervolgens begon hij te smeken dat ze naar hem moest komen. Nee, lekker dan. Hahahaha!
Gast- Gast
Nu heb ik alweer het gevoel dat ik veel te veel praat. Meiden, vertel eens iets!
Gast- Gast
voor Maple.
*meld zich voor de knokploeg* hahahha!
*meld zich voor de knokploeg* hahahha!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik zie het al helemaal voor me. Allemaal vrouwen met een honkbalknuppel in hun handen. En dan ook nog allemaal van die mofjes aan en baseballjackets...
Volgens mij kijk ik teveel televisie.
Volgens mij kijk ik teveel televisie.
Gast- Gast
Vergeet de (nep) gouden tanden niet..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Trouwens, moet wel even helemaal eerlijk zijn....
Gisteren, toen ze de zoveelste sneer maakte, de collega dus, heb ik tegen haar gezegd"Volgens mij zit er een draadje bij je los, ik zou me laten nakijken als ik jou was".
Gisteren, toen ze de zoveelste sneer maakte, de collega dus, heb ik tegen haar gezegd"Volgens mij zit er een draadje bij je los, ik zou me laten nakijken als ik jou was".
Gast- Gast
Dames ik ga naar bed, ben helemaal op voor vandaag.
Trusten alvast!
Trusten alvast!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:Dames ik ga naar bed, ben helemaal op voor vandaag.
Trusten alvast!
Trusten!
Mau> ja joh vind niet gek dat je wat terug zegt hoor.
Gast- Gast
Charlie schreef:Maura geen mail sturen...hou de eer lekker aan jezelf!
Ik geloof ook, want zat er net even aan te denken, dat als ik een email stuur, ik mezelf weer moet verantwoorden tegenover de trut. En dat ook weer verlies, omdat ze alles wel weer kan weerleggen en zichzelf kan goedpraten. Ze kan niets, maar wel goed liegen. Dus wellicht dat het gewoon handig om het zo te laten.
Gast- Gast
Ik vind dat je je nog netjes hebt gehouden hoor! En hou lekker de eer aan jezelf en laat die tr*t voor wat ze is! Dat soort mensen, ppff!
Toch zou ik het wel uit laten zoeken! Maar slaap lekker Zwoesj!
Toch zou ik het wel uit laten zoeken! Maar slaap lekker Zwoesj!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Maura schreef:Charlie schreef:Maura geen mail sturen...hou de eer lekker aan jezelf!
Ik geloof ook, want zat er net even aan te denken, dat als ik een email stuur, ik mezelf weer moet verantwoorden tegenover de trut. En dat ook weer verlies, omdat ze alles wel weer kan weerleggen en zichzelf kan goedpraten. Ze kan niets, maar wel goed liegen. Dus wellicht dat het gewoon handig om het zo te laten.
hmm ja daar zit eigenlijk ook wel wat in idd.
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: