DagCafé
+19
Flippin' Bitch
girli
Zwoesj
Catwoman79
TGR
Rovine
Erin
Pompoen
Suus
Lotus
Bimbam
TwistedAngel
Kabouter
May
Burn
Champagne
Chocolate Cookie
Rush
Jordana
23 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
PrinsesBo schreef:TD, zin om ff te gaan wandelen?
Vind het lief aangeboden maar heb juist nu geen zin om naar buiten te gaan....kan je morgen toevallig?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:PrinsesBo schreef:TD, zin om ff te gaan wandelen?
Vind het lief aangeboden maar heb juist nu geen zin om naar buiten te gaan....kan je morgen toevallig?
Geeft niks! Dacht miss vind je het lekker om er ff uit te zijn.
Morgen kan ik helaas niet.
Gast- Gast
Vind het ook echt super lief dat je het aan bied en had gekund, normaal zou ik gelijk ja zeggen. Maar wilde nu dus een keer lekker thuis blijven en dus ook niet naar de winkel
Gast- Gast
Lekker in je pyjama op de bank met een chocomelkje!
Lekker niks!!
Gewoon thuis blijven en evt morgen naar de winkel?
Lekker niks!!
Gewoon thuis blijven en evt morgen naar de winkel?
Gast- Gast
Ja weet je wat het is, ik wil gewoon dat hij nu even die 5 min pakt en dit voor mij doet...(en uiteindelijk ook voor zichzelf) en niet dat het dan morgen alsnog moet. Snap je?
Blegh heb gewoon even een downmomentje.
Blegh heb gewoon even een downmomentje.
Gast- Gast
Ja das t probleem ook ik wil hem stimuleren en niet pushen. Maar stimuleren helpt niet dus ja heb nu wel duidelijk gezegd dat ik niet ga en ja dat ik het fijn vind als hij even gaat. Ben benieuwd... nog 1,5 uur voor de winkel dicht is hier.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Dank je wel lieve PB Dank je voor het 'luisteren' en je woorden Wandel ze!
Geen enkel probleem!
Als je van je af wilt typen kun je altijd pm-en!
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Theedoosje schreef:Dank je wel lieve PB Dank je voor het 'luisteren' en je woorden Wandel ze!
Geen enkel probleem!
Als je van je af wilt typen kun je altijd pm-en!
Das lief dank je wel!
Gast- Gast
June schreef:Td: hoe was je avond met collega's in rok nog? Voelde het uiteindelijk goed?
haha wat lief dat je er naar vraagt Ja het voelde goed heb het heel fijn gehad Alleen was ik wel blij mijn platte schoenen mee te hebben genomen hahah. Pumps moet ik echt nog wel aan wennen
Gast- Gast
TD, even vlug want ik kom hierna niet meer online:
Moet ik de berichtjes in het biechttopic wissen?
Gast- Gast
Storm schreef:TD, even vlug want ik kom hierna niet meer online:
Nee laat maar staan...lief dat je het vraagt. Heel veel plezier he meis! lekker gaan genieten! En kom met boordevol energie weer terug Maak er een leuke vakantie van samen
Gast- Gast
Ok is goed ja ik hoop dat de vakantie wordt zoals ik hoop haha. Komt wel goed.
Dames, fijn weekend allemaal en tot volgende week
Dames, fijn weekend allemaal en tot volgende week
Gast- Gast
Theedoosje schreef:June schreef:Td: hoe was je avond met collega's in rok nog? Voelde het uiteindelijk goed?
haha wat lief dat je er naar vraagt Ja het voelde goed heb het heel fijn gehad Alleen was ik wel blij mijn platte schoenen mee te hebben genomen hahah. Pumps moet ik echt nog wel aan wennen
Ik liep eerst standaard thuis op pumps om te oefenen. Nu heb ik een beetje slechte knieën, dus ik doe het maar niet te veel meer en inmiddels gaat het sowieso wel goed . Misschien een tip om ze thuis te dragen? Fijn dat je het zo fijn hebt gehad.
Oh en ik heb het biechttopic niet gelezen, dus ik weet even niet precies waar het hier allemaal over gaat
Gast- Gast
June ja dat doe ik ook thuis dragen en soms naar de winkel whaha Ooit komt het wel goed hoop ik
Oh en voel me ff kut trek het momenteel ff niet zo door vriend die probleem heeft en geldzorgen daardoor en zo (niet quoten ) Maar dank je
Oh en voel me ff kut trek het momenteel ff niet zo door vriend die probleem heeft en geldzorgen daardoor en zo (niet quoten ) Maar dank je
Gast- Gast
Heel veel sterkte voor jou. Ik heb het net even gelezen allemaal en ik vind je erg sterk!
Gast- Gast
Veel plezier Storm enne love your avatar!!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: