Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

sinterklaaslootjes trekken met de forummama's

+44
vlinder-19
Alex
Happydobby
Fiebje
Dolphinne
Jasmine
sheila123
LotteK
Novalee
Lejow
blauwwitrood
LMCurious
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Monnie
Meeko
Bloem86
Darius
Woezies
Coccinelle
Parisienne
ProudMom
snoezel
Kat1980
loesje
Fearie
Pien
*Troela*
kwak
Vancity_girl
Mizzie
duckie
diddie
joyce0606
vlinder19
Tazz
Roodkapje
Burn
-Ieniemienie-
Smaragdje
Annie24
mickey
PapillonRose
Liadan
48 plaatsers

Pagina 30 van 44 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 37 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Kadootjes voor de mama's of voor de kinderen?

sinterklaaslootjes trekken met de forummama's - Pagina 30 Lijn111070%sinterklaaslootjes trekken met de forummama's - Pagina 30 Lijn1110 70% 
[ 30 ]
sinterklaaslootjes trekken met de forummama's - Pagina 30 Lijn111030%sinterklaaslootjes trekken met de forummama's - Pagina 30 Lijn1110 30% 
[ 13 ]

Totaal aantal stemmen : 43

sinterklaaslootjes trekken met de forummama's - Pagina 30 Empty Re: sinterklaaslootjes trekken met de forummama's

Bericht  *Troela* za 3 dec 2011 - 11:19

PapillonRose schreef:Ik post bij deze vast een hint! Omdat ik me ondertussen bedacht heb dat mijn hint hoogstwaarschijnlijk veel te subtiel is Laughing Degene die ik heb moet goed naar het gedicht kijken (uiteraard), maar ook even naar mijn avatar. Die ga ik morgen even veranderen zodat hij is afgestemd op mijn hint :P

Hahaha volgens mij heb ik de duidelijkste hint van allemaal, vond het zo moeilijk omdat ik niet echt lang mee post.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

sinterklaaslootjes trekken met de forummama's - Pagina 30 Empty Re: sinterklaaslootjes trekken met de forummama's

Bericht  Pien za 3 dec 2011 - 11:27

Het maakt mij helemaal niet uit als het cadeau later komt, ik weet nu in ieder geval dat hij onderweg is!! Dat vind ik het belangrijkst... Ik kan echt nog wel tot dinsdag wachten... Wachten ben ik tenslotte gewend!!! Wink

Die 3puntjes die er staan heb ik overigens neer gezet. Er stond namelijk alleen nog mijn tekst, de tekst van mijn mama was weg!! Daarom had ik het mijne ook weg gehaald omdat mijn adres erbij stond.

@anneke, je hebt pm!!

Laatst aangepast door Pien op za 3 dec 2011 - 11:31; in totaal 1 keer bewerkt

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Roodkapje za 3 dec 2011 - 11:29

Mama1985 schreef:
PapillonRose schreef:Ik post bij deze vast een hint! Omdat ik me ondertussen bedacht heb dat mijn hint hoogstwaarschijnlijk veel te subtiel is Laughing Degene die ik heb moet goed naar het gedicht kijken (uiteraard), maar ook even naar mijn avatar. Die ga ik morgen even veranderen zodat hij is afgestemd op mijn hint :P

Hahaha volgens mij heb ik de duidelijkste hint van allemaal, vond het zo moeilijk omdat ik niet echt lang mee post.

Nee mijn hint is echt het allerduidelijkst... kan niet anders:)
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  *Troela* za 3 dec 2011 - 11:32

Roodkapje schreef:
Mama1985 schreef:

Nee mijn hint is echt het allerduidelijkst... kan niet anders:)

hahaha we zullen zien Wink Ik denk dat ik niet duidelijker had kunnen zijn hahaha. Hoop dat hij ook zo duidelijk overkomt trouwens, dalijk zit mijn mama er nog moeilijk over te denken ook :P

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Pien za 3 dec 2011 - 11:33

Mijn hint is echt het allerduidelijkst!!!!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Roodkapje za 3 dec 2011 - 11:37

Pien schreef:Mijn hint is echt het allerduidelijkst!!!!!

Haha... we zullen zien morgen dinsdag dan:) Mijne staat niet eens in het gedicht Wink
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 12:36

Wat doen we nou... Wachten tot dinsdag of zondag openmaken?

Ik vind dinsdag want ik vind het leuker om allemaal tegelijk te doen.

Gast
Gast

Bericht  -Ieniemienie- za 3 dec 2011 - 21:13

Ik zeg ook, wachten tot dinsdag!

Maar kan me voorstellen dat de mensen die niet meteen vandaag op t forum komen, hem al open hebben gemaakt.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pien za 3 dec 2011 - 21:16

DE mensen die hem open willen maken moeten dat gewoon doen!!! Wie wilt wachten, wacht.. het Word voor mij pas dinsdagavond voor ik hem kan openen!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  snoezel za 3 dec 2011 - 21:25

Die daagjes extra kan ik ook nog wel wachten, zit toch al 2 weken ofzo tegen die envelop aan te kijken op mijn zoldertje...

En mijn hint... tja, ik weet het niet. Whahahaha... Misschien iets te subtiel, maar toch ook wel weer duidelijk..
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  LMCurious za 3 dec 2011 - 21:29

ik was het serieus vergeten, open ik het forum, denk ik, ohw ja sinterklaaslootjes!!!!! haha, ik had het cadeautje goed opgeborgen. Maar ik laat het lekker zo tot dinsdag!

Mijn hint is volgens mij overduidelijk! ben ook benieuwd of ik kan raden van wie ik het heb gekregen....
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Annie24 za 3 dec 2011 - 21:39

Hier zijn de enveloppen en cadeautjes al open Embarassed

Ik had mijn uitslaapochtend, dus mijn vriend ging met Y. naar beneden. Hij had het dus verkeerd begrepen en dacht dat de cadeautjes voor Y. waren, dus heeft hij alles aan Y. gegeven laughcry

Ik kwam dus net beneden en toen lagen alle cadeautjes al open op de grond Embarassed Embarassed

Maar....hij heeft er gelukkig wel wat foto's van gemaakt.

SORRY, SORRY, SORRY!!!! *moet leren haar vriend duidelijkere instructies te geven volgend jaar*

Laatst aangepast door Annie24 op za 3 dec 2011 - 21:59; in totaal 1 keer bewerkt
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Pien za 3 dec 2011 - 21:51

@Annie, prima toch!! Geeft helemaal niks hoor....

Ben wel benieuwd naar je gedicht en of je weet van wie je het hebt!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Meeko za 3 dec 2011 - 22:02

Van mij mogen jullie t ook open maken hoor. Mijn pakketje is donderdag op de post gedaan weet ik nu, dus ligt echt aan postNL.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 22:05

ik had mijn pakje vanochtend al open gemaakt voordat ik op het forum heb gekeken Sad Sorry pien en meeko, anders had ik natuurlijk ook wel willen wachten. Mijn pakje naar mijn forummama is ook een werkdag of 4 onderweg geweest, dus het kan heel goed dat de pakjes die donderdag weg zijn gegaan nog niet aan zijn gekomen! Ik had 'm al eerder op de post gedaan, dus die van mij is inmiddels wel over!

Ik snap trouwens nog niet veel van m'n hint nerd

Gast
Gast

Bericht  Annie24 za 3 dec 2011 - 22:07

Foto's volgen vanavond, want ik kan het kabeltje niet vinden, maar hierbij vast het gedicht:

Lieve .....

Jaja,
Daar zit de sint dan
Van dichten,
Daar kan hij meestal niet zoveel van

Gelukkig raakte hij toch
al snel op dreef
Waardoor hij toch
de één naar de andere regel schreef

Ook de cadeaus
gingen met gemak,
Met z'n 7en,
zo in de grote zak.

Maar o zo leuk,
zoveel om uit te pakken.
Alleen kostte het wat moeite
om het te verpakken

Eerst maar in 1 envelop
Dat was een geprop.
En uiteindelijk bleek dit dan ook,
een grote flop

Dit sint besloot:
dan maar in twee
Dan is de TNT
tenminste ook helemaal tevree

Als hint:
Komt dit cadeau hopelijk fladderend naar je toe
Dit is hoe ik het
als sinterklaas doe

Het is je wel,
van harte gegund
Want het afgelopen jaar
Had toch een stuk beter gekund

Ondanks dat Y. een prachtige mooie man is,
Zat het vooral de eerste twee maanden toch echt niet mee
Al dat zielige gehuil gaat je niet in je koude kleren zitten
is mijn idee

Jullie hebben je stoer gehouden
en zijn flink doorgegaan
Sint heeft enkel maar heel veel bewondering
Wat jullie allemaal hebben gedaan

En nu,
Hopelijk alleen nog maar genieten
Ik gun het je van harte,
Ook namens mijn pieten

Je verdient het
om even heerlijk te worden verwend
Vandaar dat ik met alle liefde
Deze 2 enveloppen naar je verzend

Ik zou zeggen,
geniet ervan!
Met de groeten,
van deze oude man.

Zo, het is maar goed dat ik met 10 vingers typ, want het is een behoorlijk lang gedicht :P Vond het wel een mooi gedicht en moest zelf een traantje wegvegen bij het stukje over Y. Embarassed Ik ben behoorlijk verwend: chocoladeletter, sieraden, sokken en een ontzettend mooi voorleesboek Very Happy Very Happy

Nu nog over de hint: iets met fladderen, dus ik denk vlinder-19 of misschien snoezel? Die heeft dan weer een vlinder in haar avatar. Pffffff moeilijk hoor!!!

Edit; of Pien? jij hebt een vogel als avatar. *gaat nu alle avatars bekijken angel *
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 22:13

mijn gedicht (handgeschreven)

de sint heeft een tijdje zitten denken
wat hij jou moest schenken

Uiteindelijk heeft de sint iets gevonden
Het moest alleen nog worden verzonden

Nu maar hopen dat de postpiet het huisje van *mijnnaam* op tijd vindt
Anders krijgt hij ruzie met de sint

Wat zou hij nou toch hebben gekocht
Misschien een racebaan met een mooie bocht

Of was je dit jaar misschien een beetje stout
Dan krijg je misschien wel een zakje (vaatwas)zout

Ik hoop dat je dit cadeautje een beetje leuk vindt
Met de groeten van de sint

PS: Van wie dit alles is?
3 op een rij is alles wat ik zeg
Misschien help ik je zo een beetje op weg!

Misschien iemand met drie kinderen, weetjewel of roodkapje?

Gast
Gast

Bericht  Roodkapje za 3 dec 2011 - 22:21

Is het nu de bedoeling dat we reageren op aannames of je het wel of niet bent of laten we dat nog in het midden tot dinsdag... ?
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Bericht  Bloem86 za 3 dec 2011 - 22:27

Hier is het ook al opengemaakt, voordat ik de laptop aan heb gezet! Embarassed Was té nieuwschierig!

Mijn gedicht, ook handgeschreven in een leuke kaart:

Beste A...,

Sint heeft hulp gevraag op het forum, want hij heeft het nogal druk.
Een mede-mama heeft geholpen, dat scheelt een stuk!

Het was lastig te bedenken, wat wij jou konden schenken.

Deze mama weet hoe druk het met een kindje kan zijn,
Daarom wat cadeautjes om te relaxen, sommige groter, sommige wat klein!

Ook aan jouw dochter is gedacht,
Ontdek maar samen wat de sint haar bracht.

Oja, je wilde nog een hint;
Deze mama heeft een avatar van een Pietenkind!

Liefs, De Sint & zijn hulpje!

Nu nog opzoek naar degene waar ik een avatar kan vinden met een Pietenkind! Cool
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907

Bericht  LMCurious za 3 dec 2011 - 22:28

leuk leuk zo de eerste gedichten al!

roodkapje, ja wat is leuk, haha, ik denk als degene het zelf goed raadt dat het erkent mag worden.....of zijn er mensen bij die er anders over denken....?

Denk dat ik maar eens vast een lijstje ga maken om te strepen....die laatste weet ik wel, hahaha!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bloem86 za 3 dec 2011 - 22:29

LMCurious schreef:leuk leuk zo de eerste gedichten al!

roodkapje, ja wat is leuk, haha, ik denk als degene het zelf goed raadt dat het erkent mag worden.....of zijn er mensen bij die er anders over denken....?

Denk dat ik maar eens vast een lijstje ga maken om te strepen....die laatste weet ik wel, hahaha!

+1 smile
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 22:41

Ik heb het vanmorgen ook al opengemaakt. Zit nu met een klein kindje op mijn schoot dus het gedicht en de cadeautjes typ ik straks even maar n.a.v. de hints denk ik dat het Bloem86 is!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 22:46

De hint in mijn gedicht is heel erg duidelijk! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 22:48

Ik heb een idee dat ik al laaaaaang weet wie mij had, maar vraag me af of ik het goed had. Dus ben eigenlijk heel benieuwd naar mijn gedicht.

Maar ik wacht tot dinsdag avond. Ik wacht echt. Ja, ik wacht braaf. Heel braaf. Zonder te kijken... Of zal ik toch even... heel stiekum...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 23:03

Bloem86 schreef:Hier is het ook al opengemaakt, voordat ik de laptop aan heb gezet! Embarassed Was té nieuwschierig!

Mijn gedicht, ook handgeschreven in een leuke kaart:

Beste A...,

Sint heeft hulp gevraag op het forum, want hij heeft het nogal druk.
Een mede-mama heeft geholpen, dat scheelt een stuk!

Het was lastig te bedenken, wat wij jou konden schenken.

Deze mama weet hoe druk het met een kindje kan zijn,
Daarom wat cadeautjes om te relaxen, sommige groter, sommige wat klein!

Ook aan jouw dochter is gedacht,
Ontdek maar samen wat de sint haar bracht.

Oja, je wilde nog een hint;
Deze mama heeft een avatar van een Pietenkind!

Liefs, De Sint & zijn hulpje!

Nu nog opzoek naar degene waar ik een avatar kan vinden met een Pietenkind! Cool

die van jou weet ik, denk ik Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 44 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 37 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: