sinterklaaslootjes trekken met de forummama's
+44
vlinder-19
Alex
Happydobby
Fiebje
Dolphinne
Jasmine
sheila123
LotteK
Novalee
Lejow
blauwwitrood
LMCurious
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Monnie
Meeko
Bloem86
Darius
Woezies
Coccinelle
Parisienne
ProudMom
snoezel
Kat1980
loesje
Fearie
Pien
*Troela*
kwak
Vancity_girl
Mizzie
duckie
diddie
joyce0606
vlinder19
Tazz
Roodkapje
Burn
-Ieniemienie-
Smaragdje
Annie24
mickey
PapillonRose
Liadan
48 plaatsers
Pagina 29 van 44
Pagina 29 van 44 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 36 ... 44
Kadootjes voor de mama's of voor de kinderen?
Re: sinterklaaslootjes trekken met de forummama's
Dan moet diegene het volgend jaar maar eerder op de post doen
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Ik was heel de dag weg, maar had net bij thuiskomst een briefje van de postbezorger dat er een pakje bij de buren lag. Wat schetste mijn verbazing? Nog een envelop! Het is hetzelfde handschrift als die ik gister kreeg, dus denk dat het ook van de Yes-sint is
Pien; ik heb dus 2 enveloppen...je mag er wel 1 van mij hebben
Pien; ik heb dus 2 enveloppen...je mag er wel 1 van mij hebben
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Meiden, ik heb 1 pakketje gehad, maar ik doe ook met de 2008 mama's mee, maar weet dus niet of ik m van hier heb of van de 2008 mama's. Kan diegene die mij heeft even laten weten via lootjestrekken of het pakje met paars papier is?
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Van mij mogen jullie lekker morgen de pakjes uitpakken hoor!!! Ik pak hem dan zelf gewoon uit Als hij dinsdag met de post komt.
In principe komt hier nooit post op maandag...
In principe komt hier nooit post op maandag...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik vind het iig niet erg om te wachten hoor! Is het dinsdag ook een beetje een verjaardagskado hahha
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Ik vind het ook geen probleem om te wachten.
Gast- Gast
Jullie moeten zelf maar kijken wat jullie doen, zou het echt niet erg vinden als jullie het gewoon morgen openen!!
Pien- Ratel
Pien: heb je al wat gehoord van jouw mama? Mocht je het nou nooit krijgen ga ik van de week persoonlijk naar de stad en krijg je van mij een kadootje
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Ik Heb een berichtje gestuurd via lootjestrekken maar nog geen reactie. Net zag ik dat zij al haar berichtjes verwijderd heeft en dus geen reactie heeft gegeven....
Ik vind het helemaal niet erg dat het te laat is, maar een eerlijk antwoord of en wanneer het verzonden is zou ik wel waarderen....
Ik vind het helemaal niet erg dat het te laat is, maar een eerlijk antwoord of en wanneer het verzonden is zou ik wel waarderen....
Pien- Ratel
Ik heb m ook nog niet Het pakje wat ik heb gehad is van de 2008 mama's.
Meeko- Prater
Pien schreef:Ik Heb een berichtje gestuurd via lootjestrekken maar nog geen reactie. Net zag ik dat zij al haar berichtjes verwijderd heeft en dus geen reactie heeft gegeven....
Weet je wie het is dan?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Meeko en Pien : stuur je lijstje maar op:) ik zorg dat er iets naar jullie toe komt! Dat is toch niet leuk zo !
Roodkapje- Prater
Roodkapje schreef:Pien: heb je al wat gehoord van jouw mama? Mocht je het nou nooit krijgen ga ik van de week persoonlijk naar de stad en krijg je van mij een kadootje
En ik wil ook best nog iets opsturen hoor
*Troela*- Prater
Roodkapje schreef:Meeko en Pien : stuur je lijstje maar op:) ik zorg dat er iets naar jullie toe komt! Dat is toch niet leuk zo !
Diegene heeft wel net een berichtje gestuurd dat het in een witte envellop zit met van de forum sint erop. Dus denk dat postNL weer lekker bezig is.
Meeko- Prater
Hopelijk hoort Pien ook nog of haar pakje onderweg is, en als dat niet zo is wil ik evt ook iets sturen hoor Roodkapje.
*Troela*- Prater
Zou ook best kunnen dat PostNL weer bezig is Het valt me zelfs mee dat ik mijn pakje wel heb. Heel vaak als iets verstuurd wordt naar mij, krijg ik het pas veel later dan je zou verwachten. Kan ik soms ook zien aan het stickertje wat op een envelop zit, dat het dan bijvoorbeeld een week onderweg is geweest.. Zo vervelend!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Nee.. ik Weet niet wie!! Maakt me ook helemaal niet uit wie het was, maar duidelijkheid zou fijn zijn!!
Pien- Ratel
Pien schreef:Nee.. ik Weet niet wie!! Maakt me ook helemaal niet uit wie het was, maar duidelijkheid zou fijn zijn!!
Via lootjestrekken kan diegene het toch anoniem laten weten. Hopelijk hoor je het snel!
*Troela*- Prater
Wat vervelend Pien en Meeko dat jullie je pakje nog niet hebben
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Mama1985 : mocht het niet binnenkomen zorgen we samen voor vervanging:) Ook Pien verdient een leuk sintkado!
Roodkapje- Prater
Dan maar een nieuw mama's van 2008 topic beginnenvlinder-19 schreef:Tazz schreef:Kat1980 schreef:LMCurious schreef:ik vroeg me altijd af waarom de 2008 mama's niet actief zijn, mar die zitten gewoon allemaal ergens anders zo te lezen :S
Ja, heb het ook altijd jammer gevonden dat de 2008 mama's niet meer samen kletsten hier. Maar gelukkig zitten de meesten nu bij de 2011 mama's
Al klets ik daar nou ook niet heel actief mee Klets vanaf vandaag wel mee op FB.
Ik vind het ook jammer dat de 2008 mama's niet meer samen kletsen...vond het altijd wel gezellig. Al die andere topics kan ik niet bijhouden...en een 2011 mama ben ik helaas ook niet...
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Roodkapje schreef:Mama1985 : mocht het niet binnenkomen zorgen we samen voor vervanging:) Ook Pien verdient een leuk sintkado!
Komt helemaal goed!
*Troela*- Prater
Ik post bij deze vast een hint! Omdat ik me ondertussen bedacht heb dat mijn hint hoogstwaarschijnlijk veel te subtiel is Degene die ik heb moet goed naar het gedicht kijken (uiteraard), maar ook even naar mijn avatar. Die ga ik morgen even veranderen zodat hij is afgestemd op mijn hint
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb even een ander account aangemaakt.
Ik heb het lootje van Pien. Vanmiddag de deur uitgegaan om Sinterklaas te vieren, en ik kom nu net thuis en ik zie de reacties.
Ten eerste: ik heb het pakketje donderdagavond op het postkantoor gebracht, dus het is gewoon met de post meegegaan en had er dus zelfs gewoon al vrijdag kunnen zijn. Ik vind het heel jammer dat het niet op tijd is. Daar kan ik dus niets aan doen.
Ik heb net Pien al een reactie gestuurd via lootjestrekken. Het gedicht is met de hand geschreven dus ik kan het haar niet mailen, mocht ze dit op prijs stellen. Ik weet nog wel de dichtregel zo ongeveer waarin ik kenbaar maak wie ik ben, dus als ze het leuk vindt, kan ik deze haar sturen. Alleen moet Pien dan volgens mij nog wel even een reactie geven op mijn berichtje op lootjestrekken, want ik kan haar nu niet meer een vraag sturen.
Pien schrijft hier ook op het forum dat 'diegene haar berichtjes heeft verwijderd'. Dat heb ik ook niet gedaan. Ik heb geen idee waarom er nu drie puntjes staan op lootjestrekken.nl
Als laatste wil ik nog wel even een reactie geven op een aantal berichtjes van Pien en de reacties van anderen.
De reacties raken mij echt diep. Nogmaals, ik vind het heel erg dat het pakketje niet op tijd is bezorgd, maar de reacties hier, en ook een aantal reacties van Pien, vind ik echt kinderachtig. Met name: 'Openheid en eerlijkheid zou ik wel op prijs stellen'. Sorry hoor. Ik stuur het op en ik ben de hele middag en avond weg om Sinterklaas te vieren, en dan heb ik geen tijd op om het forum te lezen.
Ik heb nu een anoniem account aangemaakt, omdat ik het ook leuk vind voor Pien als zij kan raden wie haar een cadeautje heeft gegeven. Als Pien het zelf wil, dan wil ik mij hier ook best onder mijn normale account aanmelden. Maar ik weet eerlijk gezegd niet of ik daarna nog lid blijf van het forum. Wat ik al zei, het raakt me diep.
Ennuh, zonder er nu een rel van te maken: ik heb mijn zegje gedaan, laten we nu weer gezellig verder gaan! (goh, ook nog gerijmd van deze sint!)
Ik heb het lootje van Pien. Vanmiddag de deur uitgegaan om Sinterklaas te vieren, en ik kom nu net thuis en ik zie de reacties.
Ten eerste: ik heb het pakketje donderdagavond op het postkantoor gebracht, dus het is gewoon met de post meegegaan en had er dus zelfs gewoon al vrijdag kunnen zijn. Ik vind het heel jammer dat het niet op tijd is. Daar kan ik dus niets aan doen.
Ik heb net Pien al een reactie gestuurd via lootjestrekken. Het gedicht is met de hand geschreven dus ik kan het haar niet mailen, mocht ze dit op prijs stellen. Ik weet nog wel de dichtregel zo ongeveer waarin ik kenbaar maak wie ik ben, dus als ze het leuk vindt, kan ik deze haar sturen. Alleen moet Pien dan volgens mij nog wel even een reactie geven op mijn berichtje op lootjestrekken, want ik kan haar nu niet meer een vraag sturen.
Pien schrijft hier ook op het forum dat 'diegene haar berichtjes heeft verwijderd'. Dat heb ik ook niet gedaan. Ik heb geen idee waarom er nu drie puntjes staan op lootjestrekken.nl
Als laatste wil ik nog wel even een reactie geven op een aantal berichtjes van Pien en de reacties van anderen.
De reacties raken mij echt diep. Nogmaals, ik vind het heel erg dat het pakketje niet op tijd is bezorgd, maar de reacties hier, en ook een aantal reacties van Pien, vind ik echt kinderachtig. Met name: 'Openheid en eerlijkheid zou ik wel op prijs stellen'. Sorry hoor. Ik stuur het op en ik ben de hele middag en avond weg om Sinterklaas te vieren, en dan heb ik geen tijd op om het forum te lezen.
Ik heb nu een anoniem account aangemaakt, omdat ik het ook leuk vind voor Pien als zij kan raden wie haar een cadeautje heeft gegeven. Als Pien het zelf wil, dan wil ik mij hier ook best onder mijn normale account aanmelden. Maar ik weet eerlijk gezegd niet of ik daarna nog lid blijf van het forum. Wat ik al zei, het raakt me diep.
Ennuh, zonder er nu een rel van te maken: ik heb mijn zegje gedaan, laten we nu weer gezellig verder gaan! (goh, ook nog gerijmd van deze sint!)
anneke- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 03-12-11
Ik hoop niet dat mijn reacties jou geraakt hebben. Heb aangeboden dat als er geen pakketje kwam ook iets op te sturen omdat ik het anders vervelend zou vinden voor Pien. En hoop dat in mijn reactie ook duidelijk werd dat ik hoopte dat ze iets zou horen over haar pakketje, en niet dat ik de verstuurder daar op aanviel. Heel vervelend dat het pakje er niet is terwijl je het wel optijd op de post hebt gedaan, ook fijn dat Pien nu ook weet dat het wel onderweg is. En daar ging het volgens mij ook om. Dat 'we' zouden weten of het onderweg was, en dat er evt anoniem iets gestuurd kon worden als het er niet van was gekomen. Zou het erg jammer vinden als je hierom het forum verlaat..
Toch bij deze mijn excuses als mijn reacties jou ook geraakt hebben, want dat was echt niet de bedoeling!!!
Toch bij deze mijn excuses als mijn reacties jou ook geraakt hebben, want dat was echt niet de bedoeling!!!
*Troela*- Prater
Pagina 29 van 44 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 36 ... 44
Soortgelijke onderwerpen
» Sinterklaaslootjes trekken 2012: Spannend!!
» Aan eigen haartjes trekken
» Verstandskiezen trekken
» Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?
» Aan eigen haartjes trekken
» Verstandskiezen trekken
» Zwangerschapsstriemen, trekken die weg?
Pagina 29 van 44
Permissies van dit forum: