Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

sinterklaaslootjes trekken met de forummama's

+44
vlinder-19
Alex
Happydobby
Fiebje
Dolphinne
Jasmine
sheila123
LotteK
Novalee
Lejow
blauwwitrood
LMCurious
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Monnie
Meeko
Bloem86
Darius
Woezies
Coccinelle
Parisienne
ProudMom
snoezel
Kat1980
loesje
Fearie
Pien
*Troela*
kwak
Vancity_girl
Mizzie
duckie
diddie
joyce0606
vlinder19
Tazz
Roodkapje
Burn
-Ieniemienie-
Smaragdje
Annie24
mickey
PapillonRose
Liadan
48 plaatsers

Pagina 17 van 44 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 30 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Kadootjes voor de mama's of voor de kinderen?

sinterklaaslootjes trekken met de forummama's - Pagina 17 Lijn111070%sinterklaaslootjes trekken met de forummama's - Pagina 17 Lijn1110 70% 
[ 30 ]
sinterklaaslootjes trekken met de forummama's - Pagina 17 Lijn111030%sinterklaaslootjes trekken met de forummama's - Pagina 17 Lijn1110 30% 
[ 13 ]

Totaal aantal stemmen : 43

sinterklaaslootjes trekken met de forummama's - Pagina 17 Empty Re: sinterklaaslootjes trekken met de forummama's

Bericht  Novalee di 22 nov 2011 - 10:58

Kwam ik even net op tijd om jouw de 100ste post te bezorgen!

Graag gedaan Wink
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

sinterklaaslootjes trekken met de forummama's - Pagina 17 Empty Re: sinterklaaslootjes trekken met de forummama's

Bericht  loesje di 22 nov 2011 - 22:34

heb het kadootje bestelt en moet nog binnenkomen en dan kan ik dat met het gedicht op de post doen
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kat1980 wo 23 nov 2011 - 8:29

Alle cadeautjes in huis en in een envelop gedaan. Nu het gedicht nog uitprinten en er bij doen en dan kan het op de post (wacht wel nog even, anders moet deze mama de verleiding ruim 1,5 week weerstaan Wink )
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 8:45

Ik wacht ook nog effe met opsturen... vind het ook zo lang wachten voor het open maken.

Gast
Gast

Bericht  kwak wo 23 nov 2011 - 8:48

loesje schreef:heb het kadootje bestelt en moet nog binnenkomen en dan kan ik dat met het gedicht op de post doen

haha, laat me raden...
flockfolie Wink?

ik moet alleen mijn gedicht nog uitprinten!
ik zou wel blij zijn als ik mijn cadeau kreeg, hopelijk denk mijn lootje er ook zo over!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 8:53

kwak schreef:
ik zou wel blij zijn als ik mijn cadeau kreeg, hopelijk denk mijn lootje er ook zo over!
+1

Gast
Gast

Bericht  Alex wo 23 nov 2011 - 9:39

Ik heb de cadeautjes in een envelop klaar liggen, ik moet het gedicht nog afmaken en printen en dan kan het op de post! Ik probeer het dit weekend te versturen.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Flip Fluitketel wo 23 nov 2011 - 9:46

Evy schreef: Ik probeer het dit weekend te versturen.

Dan ben je denk ik vast sneller dan mij! Cadeautje is in ieder geval in huis.........
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Smaragdje wo 23 nov 2011 - 9:49

Ik moet het nog in een envelop doen en mijn gedicht uitprinten, dus ik schiet al op angel

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 10:18

Hebben jullie dat ook dat de reacties van degene die je hebt extra opvallen? Dat je dat nu exra goed ziet?

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel wo 23 nov 2011 - 10:23

Kruumel schreef:Hebben jullie dat ook dat de reacties van degene die je hebt extra opvallen? Dat je dat nu exra goed ziet?

Dan heb jij vast iemand die hier regelmatig een reactie plaatst? Wink Niet iedereen met een lootje reageer hier even trouw is me opgevallen..dat vind ik nou best wel jammer Wink
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiebje wo 23 nov 2011 - 10:28

Kado heb ik al even..

Maar dat gedicht daar ben ik nog steeds niet mee klaar.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 10:28

Ja zij plaatst regelmatig een reactie. smile

Ik bedoel trouwens niet in dit topic he, maar in het hele zwangerschaps- en mama onderdeel.

Inderdaad, sommige mama's reageren bijna niet... ik 'ken' ze ook niet allemaal.

Laatst aangepast door Kruumel op wo 23 nov 2011 - 10:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Roodkapje wo 23 nov 2011 - 10:28

Ohhh ik ga zaterdag op jacht naar het kado ! Ik zit midden in een verhuizing en vrijdag is de sleuteloverdracht van ons oude huis.

Maar dat gedicht... pffff.. ik vind het maar lastig! laughcry
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Alex wo 23 nov 2011 - 10:29

Kruumel schreef:Hebben jullie dat ook dat de reacties van degene die je hebt extra opvallen? Dat je dat nu exra goed ziet?

Nee, dat heb ik eigenlijk niet :P
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 10:29

T word tijd dat ik er ook maar eens iets aan ga doen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 10:30

Evy schreef:

Nee, dat heb ik eigenlijk niet :P

Oh, ik wel. Als ik haar naam zie staan denk ik "heey een reactie".

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel wo 23 nov 2011 - 10:34

Kruumel schreef:Ja zij plaatst regelmatig een reactie. smile

Ik bedoel trouwens niet in dit topic he, maar in het hele zwangerschaps- en mama onderdeel.

Inderdaad, sommige mama's reageren bijna niet... ik 'ken' ze ook niet allemaal.

Oh ok....ik bedoel in dit topic. Moet voor het gedicht ook maar eens in de berichtengeschiedenis kijken. Wie weet wordt ik daar nog wat wijzer van.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 10:37

Ik heb ook bij de berichtgeschiedenis gekeken, maar uiteindelijk heb ik er niks van gebruikt... ik denk altijd dat ik niet kan dichten, maar als ik er dan voor ga zitten heb ik zo wat op papier. (Ik hoop maar dat 'mijn lootje' mn gedicht leuk vindt).

Gast
Gast

Bericht  Bloem86 wo 23 nov 2011 - 20:08

Hmm, laat ik ook eens een reactie plaatsen! Leest degene die mij heeft, ook weer eens wat van me! Laughing

Hier is het gedicht klaar! Heel fijn, want daar zag ik het meest tegenop! Nu het cadeautje nog! En dan op de post!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907

Bericht  *Troela* wo 23 nov 2011 - 21:26

Even de geschiedenis doorgespit, en ja hoor ik heb en gedicht Very Happy! Nu nog alles bij elkaar doen en dan aankomende week op de post!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Jasmine wo 23 nov 2011 - 21:47

Ik hoop vanmiddag op jacht te kunnen voor een cadeau voor 'mijn' mama.

Hangt er een beetje vanaf of mijn man eerder naar huis komt. Zit met een niet fit meisje thuis, dus kan nu de deur niet uit.

En anders wordt het komend weekend. Heb alleen nog zó geen inspiratie voor een gedicht, terwijl ik normaal binnen vijf minuten een gedicht op papier heb...
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  duckie wo 23 nov 2011 - 22:20

hmmm zo te lezen ben ik niet de enige die nog geen gedicht heeft gelukkig.... Cadeautjes liggen al ff klaar, moet alleen nog kijken of t wel in een envelop past whahahaha
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Smaragdje wo 23 nov 2011 - 22:23

Ik hoop wel dat mijn hint te herkennen is in het gedicht Very Happy

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Bloem86 wo 23 nov 2011 - 23:20

Lopen jullie er niet tegen aan dat je het lastig vind een cadeau te bedenken?
Het moet en in de envelop passen en goedkoop zijn!
Dacht dat ik het gedicht het lastigst vond.. maar nu twijfel ik! Aangezien ik die tenminste al af heb!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 44 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 30 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: