Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor cadeautje kersverse moeder in ziekenhuis?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wat voor cadeautje kersverse moeder in ziekenhuis? Empty Wat voor cadeautje kersverse moeder in ziekenhuis?

Bericht  Coco do 13 okt 2011 - 9:31

Mijn schoonzus is vorige week bevallen en inmiddels weer opgenomen in het ziekenhuis. Nu zoek ik een cadeautje voor haar. Liefst wel iets wat met het moederschap/hun dochtertje te maken heeft, maar wel echt specifiek voor haar zelf waar ze eventueel in het ziekenhuis al iets aan heeft.
Ik heb alleen niet zoveel tijd meer om iets te zoeken aangezien ik morgenochtend al langs wil gaan.
Een boek om alles bij te houden heeft ze al.

Heeft iemand een ideetje of zelf een erg leuk cadeautje gehad na de bevalling? Al dan niet aan het moederschap gerelateerd?

Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautje kersverse moeder in ziekenhuis? Empty Re: Wat voor cadeautje kersverse moeder in ziekenhuis?

Bericht  Filoria do 13 okt 2011 - 9:32

Lekkere zeep? Een stapel tijdschriften of een leuk boek dat te maken heeft met het moederschap?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautje kersverse moeder in ziekenhuis? Empty Re: Wat voor cadeautje kersverse moeder in ziekenhuis?

Bericht  meisje do 13 okt 2011 - 9:33

Lekkere douchegel voor mama ( van Lief!)
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautje kersverse moeder in ziekenhuis? Empty Re: Wat voor cadeautje kersverse moeder in ziekenhuis?

Bericht  Coco do 13 okt 2011 - 9:44

Oh ja, douchegel van Lief! is idd wel een goede.

Ik heb echt totaal geen idee wat voor boeken er zijn over moederschap? Jullie?
Bedoel dan wel echt een leesboek, geen informatief boek. Very Happy
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautje kersverse moeder in ziekenhuis? Empty Re: Wat voor cadeautje kersverse moeder in ziekenhuis?

Bericht  PapillonRose do 13 okt 2011 - 10:42

Ik heb van een vriendin een soort verwenpakketje gekregen met allemaal lekkere verzorgingproducten voor mezelf. Vond ik erg leuk, ook erg attent dat ik ook wat voor mezelf kreeg en niet alleen voor A. Ik had er zelf niet eens aan gedacht, verwachtte ook helemaal niets voor mezelf, dus dit was een erg leuke verrassing.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautje kersverse moeder in ziekenhuis? Empty Re: Wat voor cadeautje kersverse moeder in ziekenhuis?

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 19:33

Ik heb Turbo mama gelezen, dat was wel een vermakelijk boek!Wat voor cadeautje kersverse moeder in ziekenhuis? Turbo-mama

Verder tijdschriften of verwenpaketje met een tijdschrift, doucheschuim, lotion, wat lekkers enzv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautje kersverse moeder in ziekenhuis? Empty Re: Wat voor cadeautje kersverse moeder in ziekenhuis?

Bericht  Coco do 13 okt 2011 - 19:45

Thnx snoepy, ik ga straks even in de boekhandel kijken of het wat voor haar is.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautje kersverse moeder in ziekenhuis? Empty Re: Wat voor cadeautje kersverse moeder in ziekenhuis?

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 19:55

Ik zou gaan voor een heerlijk broodje filet american of biefstukje.. :-)
(dat heb ik bij beide meiden meteen de dag van/na de bevalling gehad haha)

of een lekker flesje wijn met een boekje erbij. Zelf vond ik het super om bloemen te krijgen, staat meteen gezellig.

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautje kersverse moeder in ziekenhuis? Empty Re: Wat voor cadeautje kersverse moeder in ziekenhuis?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum