Luiertas
+13
Limburg85
M@niek
Wennes
Teddyaapje
Flemy
Lindsya
PapillonRose
Liadan
snoezel
Fiwen
Flip Fluitketel
sheila123
Tania
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Luiertas
Oilily en Pip tassen zijn leuk, als ik een meisje had wist ik het wel maar voor een jongen vind ik ze toch minder leuk :-(.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
PapillonRose schreef:Ik heb een luiertas van Quinny, bijpassend bij mijn wagen. Ben er erg blij mee omdat alles nu zo lekker matcht, maar ben het er wel mee eens dat een gewone grote tas ook prima zou voldoen.
Wij hebben dus ook de luiertas van Quinny, maar aangezien onze kleine er nog niet is heb ik hem nog niet uitgeprobeerd. Ik weet dus niet of ie groot genoeg is
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Wij hebben een zwarte luiertas van de prenatal. Hij is in iedergeval groot genoeg
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Limburg85 schreef:Oilily en Pip tassen zijn leuk, als ik een meisje had wist ik het wel maar voor een jongen vind ik ze toch minder leuk :-(.
ik heb wel een oilily tas (geen luiertas maar een gewone) maar ik heb ook een zoon hhaha ik loop er zelf voornamelijk mee rond.. ik moet wel zeggen dat mijn tas wel veel blauw tinten heeft
Gast- Gast
Ik heb een Kitch Kitchen luiertas. Ik vind m vrij ruim, maar goed, heb m nog niet in gebruik natuurlijk.
De tijd zal het leren...
De tijd zal het leren...
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Limburg85 schreef:Oilily en Pip tassen zijn leuk, als ik een meisje had wist ik het wel maar voor een jongen vind ik ze toch minder leuk :-(.
ik heb wel een oilily tas (geen luiertas maar een gewone) maar ik heb ook een zoon hhaha ik loop er zelf voornamelijk mee rond.. ik moet wel zeggen dat mijn tas wel veel blauw tinten heeft
Ik vind juist de hele roze/rode leuk :-(
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef:Laurientje85 schreef:Limburg85 schreef:Oilily en Pip tassen zijn leuk, als ik een meisje had wist ik het wel maar voor een jongen vind ik ze toch minder leuk :-(.
Jij loopt met de tas, je zoontje toch niet?
Gast- Gast
Dromertje schreef:Limburg85 schreef:Laurientje85 schreef:Limburg85 schreef:Oilily en Pip tassen zijn leuk, als ik een meisje had wist ik het wel maar voor een jongen vind ik ze toch minder leuk :-(.
Jij loopt met de tas, je zoontje toch niet?
Dat is waar haha maar vind het toch leuker om dan een neutrale te hebben.
Limburg85- Ratel
Fearie schreef:PapillonRose schreef:Ik heb een luiertas van Quinny, bijpassend bij mijn wagen. Ben er erg blij mee omdat alles nu zo lekker matcht, maar ben het er wel mee eens dat een gewone grote tas ook prima zou voldoen.
Wij hebben dus ook de luiertas van Quinny, maar aangezien onze kleine er nog niet is heb ik hem nog niet uitgeprobeerd. Ik weet dus niet of ie groot genoeg is
Ik weet natuurlijk niet wat je straks allemaal mee wilt nemen, maar ik vind de luiertas die ik heb van Quinny ruim genoeg. Alles wat ik nodig heb voor A. gaat erin, plus vaak nog spullen van mezelf (minimaal sleutels, portemonnee, telefoon en agenda). Waarschijnlijk gaat het wel goedkomen qua ruimte in je tas
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb uiteindelijk deze kocht:
Tas
Bevalt erg goed gelukkig.
Tas
Bevalt erg goed gelukkig.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860