Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+22
Tullow
Kabouter
Bimbam
Rovine
Rush
Suus
Serena
Caro
Pompoen
Jezzie
VeryCherry
Jade
Leine
Chocolate Cookie
Sjaantje
Toet
TwistedAngel
ExpressoB
Snoes
May
Erin
Lotus
26 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn do 13 okt 2011 - 6:17

He bah, wat vervelend!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen do 13 okt 2011 - 6:18

Serpentijn schreef:Hoi allemaaal!!


Als je 5 dagen weg gaat, hoeveel paar kleren nemen jullie dan mee? nerd

Ik heb:

3 broeken
2 leggings
2 jurkjes
3 shirtjes
7 hemdjes
4 blousen
2 colberts
1 vest
1 trui
4 bh's
teveel ondergoed en sokken :P

Zou ik het hiermee redden? rekeninghoudend met het feit dat we ons omkleden voor het eten ed.


Wow, volgens mij had ik nog niet eens zo ver mee toen we 30 dagen weg waren!! Maar goed, wij hebben wel tussendoor gewassen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  May do 13 okt 2011 - 6:19

Wat vervelend Lotus, misschien even wat drinken?
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus do 13 okt 2011 - 6:20

Ik heb net gegeten en ik heb net gedronken, dus dat is het niet. Ik weet niet hoe het komt en wat ik eraan kan doen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  May do 13 okt 2011 - 6:22

Oke klinkt misschien raar, maar wordt het erger als je je hoofd heel snel een aantal keer schud? (zeg maar nee schudden, misschien voor de zekerheid even doen op een plek waar als je omvalt je niet kan vallen of zacht valt, ik doe dat zelf altijd op mijn bed)
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen do 13 okt 2011 - 6:23

Ik ben soms ook heel erg duizelig zonder dat het met eten te maken heeft. Meestal ben ik heel erg moe of ik ben gestrest. Ik heb ook wel eens dat het over is als ik bij de manueel therapeut ben geweest en die mijn nek/rug gekraakt heeft, dan zat er dus iets vast/niet goed. Heel gek maar soms ben ik een week draaierig en als ik daar dan geweest was dan was het acuut over.
Wat bij mij soms ook helpt dan is gaan zwemmen zodat mijn schouders/nek weer een beetje ontspannen... Maar ik kan natuurlijk niet door mijn beeldscherm zien of dat bij jou ook is Lotus!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus do 13 okt 2011 - 6:24

Nee, dat moest ik gisteren ook doen bij de huisarts. Daar wordt het niet erger van.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  May do 13 okt 2011 - 6:27

Dan kan het idd nog zijn wat pompoen zegt.
Maar vervelend dat je er zo'n last van hebt op het moment, ikzelf vind duizeligheid echt één van de vervelendste dingen.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen do 13 okt 2011 - 6:31

Ik heb net een mail gestuurd aan de dirigente van koor (nou ja ze noemt zichzelf anders maar ze is toch echt de dirigente) die ook zangles geeft over zangles. Ik wil al jaren op zangles maar ik vind het zo eng!!! 't is echt erg! En ze heeft in haar voorwaarden iets staan over dat je eerst een proefles neemt en dat ze dan kijkt of je muzikaal genoeg bent. Nu wil ik graag weten wat muzikaal genoeg is want straks zegt ze tegen me dat ik niet muzikaal genoeg ben...brrr! En dan zit ik vervolgens nog bij haar op koor.

Mijn man snapt niets van mijn kronkels, haha!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus do 13 okt 2011 - 6:31

Haha, spannend, Pompoen!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 6:33

тыквашка schreef:Ik heb net een mail gestuurd aan de dirigente van koor (nou ja ze noemt zichzelf anders maar ze is toch echt de dirigente) die ook zangles geeft over zangles. Ik wil al jaren op zangles maar ik vind het zo eng!!! 't is echt erg! En ze heeft in haar voorwaarden iets staan over dat je eerst een proefles neemt en dat ze dan kijkt of je muzikaal genoeg bent. Nu wil ik graag weten wat muzikaal genoeg is want straks zegt ze tegen me dat ik niet muzikaal genoeg ben...brrr! En dan zit ik vervolgens nog bij haar op koor.

Mijn man snapt niets van mijn kronkels, haha!
Haha Pompoen, maar jezelf niet zo gek joh! Als je in een koor zingt en je zelfs coach van je groepje mag zijn, dan ben je echt wel muzikaal genoeg hoor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  May do 13 okt 2011 - 6:34

Ohh ik snap je kronkels wel hoor Pompoen Wink Ik zou precies dezelfde kronkels hebben. Maar wel spannend dat je nu de eerste stap hebt gezet.
Ik mag ook graag zingen maar ik ben echt niet muzikaal genoeg haha. Dus ik hou het maar lekker bij zingen onder de douche angel
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen do 13 okt 2011 - 6:38

Ja ik ben zo'n flapdrol, ik vind het hartstikke leuk allemaal en toch krijg ik er enorm de zenuwen van.
Maar ik heb mezelf al overwonnen hoor, eerst door op koor te gaan (en de eerste 6x de hele avond doodnerveus te zijn). Toen door naar een workshop van haar te gaan waar ik gewoon alleen voor de groep een liedje moest zingen (toen heb ik echt als een malloot lopen stuiteren ondanks de betablocker die ik geslikt had) én daarna heb ik op de laatste avond voor de zomervakantie tijdens een soort bonte avond een liedje gezongen in mijn eentje voor het hele koor. Maar toen was ik zo ontiegelijk vreselijk zenuwachtig dat ik er helemaal naast zat qua tellen, bluh vreselijk! Dat is ook hetgeen wat ik het moeilijkst vind en wat het moeilijkst aan te leren is. Ik kan gewoon niet tellen! Ik geloof dat ik het qua melodie nog wel redelijk deed, niet vals in ieder geval...
Nou ja en dit wil ik dus ook heel graag, maar toch vind ik het weer doodeng... wat doe ik mezelf toch aan?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus do 13 okt 2011 - 6:39

Ik vind het knap van je dat je je niet laat tegenhouden door je angst!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen do 13 okt 2011 - 6:41

Vergeet-me-nietje schreef:
тыквашка schreef:Ik heb net een mail gestuurd aan de dirigente van koor (nou ja ze noemt zichzelf anders maar ze is toch echt de dirigente) die ook zangles geeft over zangles. Ik wil al jaren op zangles maar ik vind het zo eng!!! 't is echt erg! En ze heeft in haar voorwaarden iets staan over dat je eerst een proefles neemt en dat ze dan kijkt of je muzikaal genoeg bent. Nu wil ik graag weten wat muzikaal genoeg is want straks zegt ze tegen me dat ik niet muzikaal genoeg ben...brrr! En dan zit ik vervolgens nog bij haar op koor.

Mijn man snapt niets van mijn kronkels, haha!
Haha Pompoen, maar jezelf niet zo gek joh! Als je in een koor zingt en je zelfs coach van je groepje mag zijn, dan ben je echt wel muzikaal genoeg hoor smile

I wish, maar dat zegt bij ons niets. Iedereen kan bij ons op koor, je hoeft niet voor te zingen. Coach zegt misschien iets meer, maar ik ben gewoon een pietlut die keihard op de liedjes studeert en ze daarna zo goed kent dat ik het snel hoor als anderen het anders zingen. Ik ben niet volledig a-muzikaal, maar ik ben ook niet echt een muzikaal genie ofzo. Ik vind het gewoon ontzettend leuk om muziek te maken, maar het gaat me niet echt makkelijk af. Ik moet echt hard studeren om iets onder de knie te krijgen en ik kan bijvoorbeeld echt niet tellen. Verder heb ik ook nog 10% gehoorverlies dus ik hoor niet alles en dat maakt me ook onzeker.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen do 13 okt 2011 - 6:42

Lotus schreef:Ik vind het knap van je dat je je niet laat tegenhouden door je angst!

Dan zou ik geen leven hebben joh! Helaas zijn er nog genoeg dingen die ik niet doe/kan omdat ik niet durf maar over het algemeen probeer ik me er met man en macht overheen te zetten. Met als gevolg dat ik regelmatig helemaal op ben van de zenuwen, maar goed, ik doe het wel en dat geeft wel weer een goed gevoel dan.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 6:59

тыквашка schreef:
Vergeet-me-nietje schreef:
тыквашка schreef:Ik heb net een mail gestuurd aan de dirigente van koor (nou ja ze noemt zichzelf anders maar ze is toch echt de dirigente) die ook zangles geeft over zangles. Ik wil al jaren op zangles maar ik vind het zo eng!!! 't is echt erg! En ze heeft in haar voorwaarden iets staan over dat je eerst een proefles neemt en dat ze dan kijkt of je muzikaal genoeg bent. Nu wil ik graag weten wat muzikaal genoeg is want straks zegt ze tegen me dat ik niet muzikaal genoeg ben...brrr! En dan zit ik vervolgens nog bij haar op koor.

Mijn man snapt niets van mijn kronkels, haha!
Haha Pompoen, maar jezelf niet zo gek joh! Als je in een koor zingt en je zelfs coach van je groepje mag zijn, dan ben je echt wel muzikaal genoeg hoor smile

I wish, maar dat zegt bij ons niets. Iedereen kan bij ons op koor, je hoeft niet voor te zingen. Coach zegt misschien iets meer, maar ik ben gewoon een pietlut die keihard op de liedjes studeert en ze daarna zo goed kent dat ik het snel hoor als anderen het anders zingen. Ik ben niet volledig a-muzikaal, maar ik ben ook niet echt een muzikaal genie ofzo. Ik vind het gewoon ontzettend leuk om muziek te maken, maar het gaat me niet echt makkelijk af. Ik moet echt hard studeren om iets onder de knie te krijgen en ik kan bijvoorbeeld echt niet tellen. Verder heb ik ook nog 10% gehoorverlies dus ik hoor niet alles en dat maakt me ook onzeker.
Ik ken je dirigente natuurlijk niet, maar persoonlijk denk ik dat ze dat over muzikaal genoeg zijn heeft opgenomen om mensen te kunnen weigeren die echt 0,0 aanleg hebben. Dat jij coach mag worden, kun je zien als een compliment. Blijkbaar ziet en merkt ze dat je er zoveel moeite doet en blijkbaar bereik je ook iets met alle moeite die je ervoor doet. In die zin ben je juist een hele leuke leerling, want lang niet iedereen die muziekles heeft, doet er veel voor.

Maar uiteraard snap ik je onzekerheid ook heel goed. Ik schijn heel goed te zijn in piano spelen, maar ik schijt echt zeven kleuren als ik bij een nieuwe docent voor moet spelen, ben bang dat ze me helemaal niets vinden, enz. enz. Ik heb vorig jaar meegedaan aan een concours en was stomverbaasd dat een van de juryleden die pianodocent aan het conservatorium is zo positief was over mijn spel. Terwijl ik toch echt een jaar aan het conservatorium heb gestudeerd en geen slechte cijfers haalde. Dus waar die onzekerheid vandaan komt, geen idee. Is menseigen denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 7:34

En toen viel het stil... Saai!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen do 13 okt 2011 - 7:52

Zit expeditie Robinson te kijken dus vandaar!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  May do 13 okt 2011 - 8:04

Ik was gtst aan het kijken en aan het douchen, en daarna ging ik een film zoeken maar kon die ik wou kijken niet vinden, dus nu ben ik hier weer.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 8:04

Vergeet-me-nietje schreef:En toen viel het stil... Saai!
Tja, sinds ik bevallen ben is het dagcafe niet meer zoals voorheen... :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 8:30

ProudMama schreef:
Vergeet-me-nietje schreef:En toen viel het stil... Saai!
Tja, sinds ik bevallen ben is het dagcafe niet meer zoals voorheen... :P
It's alll your fault! Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn do 13 okt 2011 - 8:41

Aaahhh! PM hug
't Ligt niet aan jou hooor! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 8:43

Ik ben ook weer thuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn do 13 okt 2011 - 8:48

Hey Alex!

Wat heb je gedaan?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum