DagCafé
+22
Tullow
Kabouter
Bimbam
Rovine
Rush
Suus
Serena
Caro
Pompoen
Jezzie
VeryCherry
Jade
Leine
Chocolate Cookie
Sjaantje
Toet
TwistedAngel
ExpressoB
Snoes
May
Erin
Lotus
26 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Maura, was het een openbaring??
Ik vind het wel een coole uitvinding.. Wil meerdere dingen ontdekken wat ik gewoon echt niet weet..
Ik vind het wel een coole uitvinding.. Wil meerdere dingen ontdekken wat ik gewoon echt niet weet..
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
TwistedAngel schreef:Maura, was het een openbaring??
Nou, ik had het eerst niet door. Tot alle zakenmannetjes opeens een kabel ergens inplugden. Toen keek ik naar boven en zag twee stickers. Stroom voor laptop en wc --->. Ik weet nog dat ik dacht:"Wow, dat is handig! Zo wil ik ook wel naar mijn werk reizen". Van dat laatste ben ik teruggekomen, want wat een klerereis. Maar stoom in een trein is gewoon geweldig!
Gast- Gast
Ja ik worstel de laatste tijd al met wat dingen. Maar ik denk dat het tijd is om toe te geven dat ik me niet zo geweldig voel als dat de buitenwereld denkt, verre van zelfs. En ja dit weer maakt me ook totaaaaal niet vrolijk. Maar ja omdat ik van mezelf maar sterk moet zijn en alsmaar moet doorgaan komt deze dip misschien wel zo hard aan!
Dank jullie wel voor het meeleven. Ik denk dat ik binnenkort wel mijn verhaal hier een keer neerzet. Vind het nu nog een beetje eng.
Maar Leine ik vind het inderdaad verdomd moeilijk! Een voor jou en ook voor de rest!
Dank jullie wel voor het meeleven. Ik denk dat ik binnenkort wel mijn verhaal hier een keer neerzet. Vind het nu nog een beetje eng.
Maar Leine ik vind het inderdaad verdomd moeilijk! Een voor jou en ook voor de rest!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ouwe trein zeker!Maura schreef:TwistedAngel schreef:Maura, was het een openbaring??
Nou, ik had het eerst niet door. Tot alle zakenmannetjes opeens een kabel ergens inplugden. Toen keek ik naar boven en zag twee stickers. Stroom voor laptop en wc --->. Ik weet nog dat ik dacht:"Wow, dat is handig! Zo wil ik ook wel naar mijn werk reizen". Van dat laatste ben ik teruggekomen, want wat een klerereis. Maar stoom in een trein is gewoon geweldig!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Toen keek ik naar boven en zag twee stickers. Stroom voor laptop en wc --->. Ik weet nog dat ik dacht:"Wow, dat is handig!
ik ben zooo blond, ik dacht dat je WOW dacht van de WC hahaha
ik kan zo ontzettend niet twee dingen tegelijk doen.. *zit ff Ushi en Adele te kijken, had ik gemist blijkbaar, lig dubbel!* https://youtu.be/iabAuKv9KPg
TwistedAngel- Prater
Sjaantje schreef:Ouwe trein zeker!Maura schreef:TwistedAngel schreef:Maura, was het een openbaring??
Erin, gewoon doen als het goed voelt, anders niet idd!
Gast- Gast
Hahahaha, Sjaan. Muts. Stroom. Sorry voor het vergeten van een letter. Of zat ik daadwerkelijk aan stoom te denken?
Gast- Gast
Reva schreef:Sjaantje schreef:Ouwe trein zeker!Maura schreef:TwistedAngel schreef:Maura, was het een openbaring??
+1! Ik was ook net aan het quoten, maar mijn htc snapt dat af en toe niet.
Hoi trouwens.
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:Ja ik worstel de laatste tijd al met wat dingen. Maar ik denk dat het tijd is om toe te geven dat ik me niet zo geweldig voel als dat de buitenwereld denkt, verre van zelfs. En ja dit weer maakt me ook totaaaaal niet vrolijk. Maar ja omdat ik van mezelf maar sterk moet zijn en alsmaar moet doorgaan komt deze dip misschien wel zo hard aan!
Knuffel voor jou... (en je verwoord eigenlijk een beetje hoe ik mij ook voel.. Doe mij gezelliger, vrolijker voor dan ik momenteel echt ben.)
TwistedAngel- Prater
Dankjewel Erin! Snap dat het een beetje eng is, maar mijn ervaring is dat het vaak wel oplucht. En misschien ook iets minder grote stap dan in het dagelijks leven toegeven dat het niet zo goed gaat? Kijk maar wanneer het voor jou goed voelt, pm mag ook altijd!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
iedereen over mijn verhaal heen gelezen, geeft niet hoor, kom er gewoon niet tussen blijkbaar:P
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Dikke knuffel voor alle meiden die het kunnen gebruiken!
En het kan echt helpen om het even van je af te schrijven, dus doe dat vooral als je die behoefte hebt!
En het kan echt helpen om het even van je af te schrijven, dus doe dat vooral als je die behoefte hebt!
Goed dat je ons even onder onze kont schopt Ik ga even terugbladeren!ExpressoB schreef: iedereen over mijn verhaal heen gelezen, geeft niet hoor, kom er gewoon niet tussen blijkbaar:P
Huilcafe!!
Erin- Ratel
Ik snap echt niet dat ze iemand zo lang laten wachten zeg! 1 november! Trek je dat dan wel EB?
Erin- Ratel
Sjaantje schreef:Goed dat je ons even onder onze kont schopt Ik ga even terugbladeren!ExpressoB schreef: iedereen over mijn verhaal heen gelezen, geeft niet hoor, kom er gewoon niet tussen blijkbaar:P
Zou niet durven haha
erin: nee geen huilcafe hoor, maak je mij niet blij mee
He, EB, da's idd naar dat het nu weer zo lang gaat duren! En voortaan idd maar even eerder aan de bel trekken als je er last van hebt, hopelijk gaan je baarmoederklachten snel over!
.oOErinOo. schreef:Ik snap echt niet dat ze iemand zo lang laten wachten zeg! 1 november! Trek je dat dan wel EB?
Die man heeft het heel erg druk en hij heeft een grote wachtlijst. Eerste nieuwe aanmeldingen zijn pas weer in dec. Ik heb ook vet lang moeten wachten tot ik aan de beurt was maar de moeite waard iniedergeval.
Nou ja ik hoop dat de pijn nu weg gaat, doordat ik nu die pillen niet meer in ga nemen!
Ik wil een blog gaan bijhouden rond mijn ziekenhuisopname en operaties, zodat vrienden en familie makkelijk op de hoogte kunnen blijven. Wie heeft voor mij een goeie tip voor een makkelijke blogsite?
Sjaantje schreef:He, EB, da's idd naar dat het nu weer zo lang gaat duren! En voortaan idd maar even eerder aan de bel trekken als je er last van hebt, hopelijk gaan je baarmoederklachten snel over!
Dankjewel Sjaantje:) Ik heb er wel aan gedacht dat het misschien wel door die pillen van hem zou komen. Dus leefde echt naar dinsdag toe maar door die kl.te autopech.. nou ja op naar 1nov.
Ik ga mijn bed maar eens op zoeken... Weltruste allemaal
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Slaap lekker CC!