Pinkribbon
+20
Kaboutertje
Monte
Cheesegirl
Dolphinne
Rev3rie
PrimaBella
JustMeDaan
Oasis
TwistedAngel
Penélope
Arwyn
Raindrop
Caramba
Jeanette
Kabouter
Sarah1985
applestar
Pompoen
Serena
Marin
24 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Pinkribbon
Nee, ik steun ze niet. Ik heb twee vaste goede doelen en een wisselend derde goede doel. Ik vind het wel een goed initiatief, maar ik kan nu eenmaal niet alles ondersteunen.
Gast- Gast
Ik heb even op de webshop gekeken en vond uiteindelijk het hangertje voor aan je telefoon wel leuk. Die kost 1,95, maar de verzendkosten zijn bijna 3 euro. Beetje veel, daar knapte ik op af. Jammer!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb de armband gekocht, set van 10 pennen, de agenda, een leren armbandje, het tijdschrift, en voor mijn moeder en overbuurvrouw nog een ander armbandje.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Oasis schreef:Ik heb even op de webshop gekeken en vond uiteindelijk het hangertje voor aan je telefoon wel leuk. Die kost 1,95, maar de verzendkosten zijn bijna 3 euro. Beetje veel, daar knapte ik op af. Jammer!
Je kunt ze geloof ik ook in sommige winkels kopen!
Zal ik even voor je zoeken? ( Kan ff duren, lenzen uit en bril is zoek hahahaha )
Gast- Gast
Sinds 26 september - de week van 1 oktober - is de Pink Ribbon Geluksarmband verkrijgbaar bij onder andere Etos, Intratuin, Miss Etam, Livera, Blokker, Escura apotheken, Manfield, Triumph en Lucardi. Hij kost € 9,95. De gehele opbrengst - € 4,46 per verkochte armband - komt ten goede aan Stichting Pink Ribbon. Meer verkooppunten en informatie vind je ook op www.pinkribbon.nl.
En bij de meeste zaken, weet ik uit ervaring; verkopen ze ook andere dingen dan alleen de Geluksarmband.
En bij de meeste zaken, weet ik uit ervaring; verkopen ze ook andere dingen dan alleen de Geluksarmband.
Gast- Gast
Ik vind deze wel erg leuk, en ik moet nog een usb stick hebben...Hoop dat ie er eind vd maand nog is!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Sinds 26 september - de week van 1 oktober - is de Pink Ribbon Geluksarmband verkrijgbaar bij onder andere Etos, Intratuin, Miss Etam, Livera, Blokker, Escura apotheken, Manfield, Triumph en Lucardi. Hij kost € 9,95. De gehele opbrengst - € 4,46 per verkochte armband - komt ten goede aan Stichting Pink Ribbon. Meer verkooppunten en informatie vind je ook op www.pinkribbon.nl.
Dankjewel Tea-Leaf, lief dat je meedenkt! In de Blokker heb ik al het e.e.a gezien ja, zal eens in de Etos gaan neuzen deze week.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Kan niet de hele maand het armbandje dragen. In mijn werk mag ik geen enkel sieraad dragen. Alleen een ketting en niet al te grote oorbellen zijn wel toegstaan.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Heeft iemand de witte shopper toevallig? Ik ben benieuwd of hij een beetje stevig is (en dicht kan). De roze heb ik al, die krijg ik altijd van mn moeder (of iets anders) maar das gewoon zo'n dunne.
http://www.pinkribbonshop.nl/tassen
http://www.pinkribbonshop.nl/tassen
Gast- Gast
Een paar jaar terug hebben we met onze dansgroep het armbandje tijdens optredens en wedstrijden gedragen omdat iemand van de vereniging te steunen. Ondertussen heb ik niets meer met die persoon te maken maar heb wel nog ieder jaar het nieuwe armbandje gekocht (of gekregen van mijn moeder). Ik draag de armbandjes zo door het jaar heen ook regelmatig
Dit jaar vond ik het armbandje niet zo leuk en daarom heb ik de tassenhanger gekocht. Misschien ga ik ook nog de agenda kopen, alleen koop ik dat niet zo graag via internet. Bij de Etos hadden ze de agenda niet. Weet iemand bij welke winkel ik de agenda kan bekijken en misschien kopen?!
Dit jaar vond ik het armbandje niet zo leuk en daarom heb ik de tassenhanger gekocht. Misschien ga ik ook nog de agenda kopen, alleen koop ik dat niet zo graag via internet. Bij de Etos hadden ze de agenda niet. Weet iemand bij welke winkel ik de agenda kan bekijken en misschien kopen?!
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Wij hebben gisteren 2 mooie orchideeen gekocht waarmee wij ook pinkribbon steunen.
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb de wikkelarmband gekocht bij de Etos. Vond die wel leuk en draag hem nu ook bijna elke dag.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Ik doe er eigenlijk helemaal niks aan. Ik krijg altijd een soort allergische reactie van dat soort grootschalige acties.
Gast- Gast
Ik heb de geluksarmband gekocht, maar ook gewoon omdat ik hem leuk vind.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
+1, ook als je ziet hoe klein het deel eigenlijk is dat daadwerkelijk naar Pink Ribbon gaat.Zusje schreef:Ik doe er eigenlijk helemaal niks aan. Ik krijg altijd een soort allergische reactie van dat soort grootschalige acties.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:+1, ook als je ziet hoe klein het deel eigenlijk is dat daadwerkelijk naar Pink Ribbon gaat.Zusje schreef:Ik doe er eigenlijk helemaal niks aan. Ik krijg altijd een soort allergische reactie van dat soort grootschalige acties.
Dat is precies mijn gevoel inderdaad. Dan denk ik; als je dan perse wilt steunen, wacht dan niet op zo'n armbandje maar maak dan gewoon geld over (maar ook dat doe ik niet hoor, ik hou het bij het ene doel dat ik steun).
Gast- Gast
Ik steun het kankerfonds sowieso ook, dus er gaat van mij ook geld rechtstreeks naar het goede doel.
Maar deze armbandjes en andere 'frutsels' voelen voor mij totaal niet nutteloos; je draagt ze ook, dus je maakt reclame en maakt mensen bewust.
Maar deze armbandjes en andere 'frutsels' voelen voor mij totaal niet nutteloos; je draagt ze ook, dus je maakt reclame en maakt mensen bewust.
Gast- Gast
+1, voel me altijd een beetje te koop/te kijk lopen. En daarbij: als elk goed doel dit zou doen, dan moet ik tientallen(misschien wel honderden) armbandjes en sleutelhangers kopen(en ermee lopen). Dan maar liever direct geld geven aan een doel wat bij mij past.Zusje schreef:Ik doe er eigenlijk helemaal niks aan. Ik krijg altijd een soort allergische reactie van dat soort grootschalige acties.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Liever 'te kijk lopen' met een pinkribbon item dan met Uggs of andere schaapjesmode.
Gast- Gast
Youandi schreef:Liever 'te kijk lopen' met een pinkribbon item dan met Uggs of andere schaapjesmode.
Eh... ok? Wie zegt dat ik daar in loop? Dan nog vind ik het een aparte vergelijking. Alsof jij nooit iets koopt puur omdat je het leuk vindt... En al loopt iedereen om me heen met zo'n pinkribbon armband, ik vind ze lelijk en ga er niet ook eentje kopen. En ik ga ook niet ineens geld storten omdat iedereen met zo'n armbandje loopt... Genoeg mensen die daar wel gevoelig zijn waarschijnlijk maar ik niet.
De vraag in dit topic is "Steun jij deze organisatie?" Mijn antwoord is dus "nee".
Gast- Gast
Ik wel en ik heb vandaag een limited edtion Chi stijltang pink ribbon gekocht! Echt een beauty!
(ik wilde toch al zo'n tang, en hij ziet er mooi uit, én een goed doel steunen !) 2 vliegen in 1 klap
Edit : okee, 3 vliegen
(ik wilde toch al zo'n tang, en hij ziet er mooi uit, én een goed doel steunen !) 2 vliegen in 1 klap
Edit : okee, 3 vliegen
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik koop er ook niks van.. Niet dat ik het geen goed doel vind, maar vind het zo raar dat alleen borstkanker bij vrouwen in schijnwerpers komt, terwijl het toch ook zeker bij mannen voorkomt, ok, wel minder als bij vrouwen, maar toch.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: