Pinkribbon
+20
Kaboutertje
Monte
Cheesegirl
Dolphinne
Rev3rie
PrimaBella
JustMeDaan
Oasis
TwistedAngel
Penélope
Arwyn
Raindrop
Caramba
Jeanette
Kabouter
Sarah1985
applestar
Pompoen
Serena
Marin
24 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pinkribbon
Steun jij deze organisatie?
En stort je dan geld, ben je donateur of koop je elk jaar het blad, of iets van de webshop?
En stort je dan geld, ben je donateur of koop je elk jaar het blad, of iets van de webshop?
Gast- Gast
Re: Pinkribbon
Ik krijg altijd een armbandje van m'n stiefmoeder cadeau, als symbool omdat ze zelf borstkanker heeft gehad. Dat vind ik een mooie gedachte juist van haar, dus daarom koop ik zelf niets.. Heb 'm van de week gekregen :-)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat lief van je stiefmoeder Joy!
Ik heb vorig jaar het armbandje besteld, het speldje, en de sleutelhanger ( edit: en het rubberen armbandje ). Het jaar daarvoor de 2010 agenda.
Nu heb ik een promotiepakket besteld en ik ga het blad kopen.
Ik heb vorig jaar het armbandje besteld, het speldje, en de sleutelhanger ( edit: en het rubberen armbandje ). Het jaar daarvoor de 2010 agenda.
Nu heb ik een promotiepakket besteld en ik ga het blad kopen.
Gast- Gast
Ik heb dit jaar de huissokken gekocht. En ik heb twee jaar geleden een armband gekregen. Ik wou vorig jaar ook wel wat kopen, maar vond ze toen toch allemaal best duur... dus als er leuke dingen tussen zitten koop ik die wel, ook vooral omdat ik wel wil steunen.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb daar eigenlijk nog nooit iets mee gedaan. De actie op zich vind ik wel heel goed maar ik voel me niet zo geroepen om allerlei prulletjes te kopen waarvan ik weet dat ik er niets mee doe, ook al is het dan voor een goed doel. Er zijn zoveel doelen en je kan ze niet allemaal steunen.
Gast- Gast
Ik heb meegedaan aan de recordpoging van het grootste menselijke Pink Ribbon lint in Eindhoven, en ik heb daar een shirt gekocht van Pink Ribbon en een speldje.
Gast- Gast
Megara schreef:Ik heb daar eigenlijk nog nooit iets mee gedaan. De actie op zich vind ik wel heel goed maar ik voel me niet zo geroepen om allerlei prulletjes te kopen waarvan ik weet dat ik er niets mee doe, ook al is het dan voor een goed doel. Er zijn zoveel doelen en je kan ze niet allemaal steunen.
Vind je het prulletjes ja? Het zijn ook geen dingen die bedoeld zijn om niks mee te doen, maar om te te dragen en te laten zien dat je dit doel steunt. Heb je al eens op de site gekeken? Er zitten best leuke dingen bij! Maar smaken verschillen natuurlijk en niks moet ( dat is ook niet de opzet van mijn topic ).
Ik ben het met je eens dat je niet elk goed doel kan steunen, maar het is borstkanker awareness maand en ik was benieuwd wie daar wat mee doet.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik heb meegedaan aan de recordpoging van het grootste menselijke Pink Ribbon lint in Eindhoven, en ik heb daar een shirt gekocht van Pink Ribbon en een speldje.
Dat is leuk Storm, heb je daar een foto van? Van die recordpoging?
Gast- Gast
Ja, zal 'm even opzoeken!Tea-Leaf schreef:Storm schreef:Ik heb meegedaan aan de recordpoging van het grootste menselijke Pink Ribbon lint in Eindhoven, en ik heb daar een shirt gekocht van Pink Ribbon en een speldje.
Dat is leuk Storm, heb je daar een foto van? Van die recordpoging?
Gast- Gast
Toevallig heb ik zojuist een Orchidee gekocht. Deze had ik niet gekocht als ik niet had gezien dat ik hiermee PinkRibbon steunde. En ik heb een mooie Orchidee en ik heb PinkRibbon gesteund.
Gast- Gast
Wij hebben voor het personeel lintjes bestelt, en we lopen zelf met een luxe lint speldje op. Ook staat er een donatiebox in de kantine, en daar zal ik uiteraard ook nog een donatie in doen! Normaal koop ik de armband, maar ik draag ze nooit, dus vind dat ook wel weer zonde eigenlijk.
Gast- Gast
Ik vind het ook wel prulletjes, en zou 't zelf ook niet zo snel kopen. Maar vind het zo met m'n stiefmoeder een mooie traditie. Maar ik draag de armbandjes nooit.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja, en dat ziet er gaaf uit Storm! Jammer dat er te weinig mensen waren.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja, jammer he? Maar het was wel onwijs gezellig, dus aan de sfeer lag het niet. Helaas was het voor mij en mijn vriendin ook een erg emotionele dag.
Gast- Gast
Storm schreef:De recordpoging is niet geslaagd kwamen ongeveer 1000 mensen te kort.
Ik zie het, wat jammer Storm! Maar alsnog een goed initiatief.
Joy: die agenda is echt een goed ding hoor, ik heb er een jaar lang heel veel plezier van gehad destijds. Maar sommige dingen die erbij zitten heb ik ook zoiets van hmmmz, nee, zou ik ook niet kopen.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik heb meegedaan aan de recordpoging van het grootste menselijke Pink Ribbon lint in Eindhoven, en ik heb daar een shirt gekocht van Pink Ribbon en een speldje.
heb ook meegedaan !
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Steun jij deze organisatie?
Wij hebben in het voorjaar met ons koor een PinkRibbon markt georganiseerd waarbij we ook hebben opgetreden. Voor deze gelegenheid uiteraard uitgedost in het roze-zwart in plaats van rood-zwart.
De reden dat ons koort PinkRibbon steunt is eigenlijk vooral omdat onlangs een koorlid van het andere koor (er zijn 3 koren in verschillende plaatsen en je mag altijd bij elk koor komen zingen en er worden gezamelijke activiteiten georganiseerd) aan borstkanker is overleden.
Ik zelf heb eerlijk gezegd niet zo veel met PinkRibbon. Ik steun liever gewoon KWF, omdat ik onderzoek naar verschillende soorten kanker heel belangrijk vind. Daar hoort borstkanker uiteraard ook bij. Ik vind het eigenlijk zelfs een beetje zonde dat er zo veel aandacht uitgaat naar PinkRibbon en niet naar het algemenere KWF. Maar dat komt ook misschien omdat in mijn familie helemaal geen borstkanker voor komt terwijl ik wel diverse familieleden met andere soorten kanker heb gehad. Mijn moeder heeft darmkanker gehad, mijn oma ook en mijn andere oma baarmoederhalskanker.
Ik koop dus ook geen pinkribbonspullen. Niet uit principe hoor, maar ik houd nu eenmaal ook nog eens totaal niet van roze...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Het is ook wel heel erg gericht op vrouwen, met die kleur roze en alle frutsels. Op zich gewoon een heel slim stukje marketing. Het werkt wel!
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: