Dinsdag avond en wijn!
+7
Tania
Makamba
Lady Starstruck
CCC
Mida4you
Marin
Jordana
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Dinsdag avond en wijn!
Het weekend ga ik weer eens een lekker wijntje kopen, gooi dan wel een voeding weg, heb zo'n zin in een lekker wijntje... Laatste is een jaar geleden!
Gast- Gast
Ik ben een tijdje geleden verschillende winkels af geweest voor canei forrest fruit. Heb daar nu ook wel zin in maar doe het maar niet. Haha
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Het weekend ga ik weer eens een lekker wijntje kopen, gooi dan wel een voeding weg, heb zo'n zin in een lekker wijntje... Laatste is een jaar geleden!
Of anders bewaren voor als ze een keertje niet willen slapen
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Zusje schreef:Weetjewel schreef:Zusje schreef:Verleidelijk hoor
Heb je ondertussen al droge leren drinken?
Nee, ben ondertussen verslaafd geraakt aan Southern Comfort. Heb hier nog een dichte fles Port staan trouwens, zal wel van K. geweest zijn. Is dat lekker? Er is ook nog Whiskey; one day I'll drink it! Maar als je een goed voorstel hebt?
Hahahaha, port moet je ook leren drinken het is nog erger dan rode wijn. Maar bewaar maar, lekker met een kaasplankje! nomnom!
Bewaren? Volgens de fles is hij al 10 jaar... Is dat niet lang genoeg bewaard?
Gast- Gast
Ooh lekker wijn Doe mij maar een witte.
Ik heb hier alleen nog maar bier liggen geloof ik
Toastjes heb ik ook met brie, kipkerrie salade en paté. Wie wil?
Ik heb hier alleen nog maar bier liggen geloof ik
Toastjes heb ik ook met brie, kipkerrie salade en paté. Wie wil?
Gast- Gast
Zusje schreef:Weetjewel schreef:Zusje schreef:Weetjewel schreef:Zusje schreef:Verleidelijk hoor
Heb je ondertussen al droge leren drinken?
Nee, ben ondertussen verslaafd geraakt aan Southern Comfort. Heb hier nog een dichte fles Port staan trouwens, zal wel van K. geweest zijn. Is dat lekker? Er is ook nog Whiskey; one day I'll drink it! Maar als je een goed voorstel hebt?
Hahahaha, port moet je ook leren drinken het is nog erger dan rode wijn. Maar bewaar maar, lekker met een kaasplankje! nomnom!
Bewaren? Volgens de fles is hij al 10 jaar... Is dat niet lang genoeg bewaard?
Gast- Gast
Maar ik vind het inderdaad wel een stap om zo'n fles te openen haha, stom he .
Gast- Gast
Heb net geborreld met warme choco met slagroom
Maar nu lust ik wel een wijntje, heeft er iemand witte voor mij?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Heb net geborreld met warme choco met slagroom
*Schenkt in*
Gast- Gast
Mmm, dank je, smaakt goed!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Zusje schreef:Maar ik vind het inderdaad wel een stap om zo'n fles te openen haha, stom he .
Zit toch gewoon een kurk dop op? Kan zo weer dicht
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Zusje schreef:Maar ik vind het inderdaad wel een stap om zo'n fles te openen haha, stom he .
Moet ik toch de verpakking hoe hij er nu uit ziet kapot maken . Ik maak hem toch liever een keer in een weekend open ofzo of met vriendinnen . Zo op een random dinsdagavond is ook weer zoiets haha .
Gast- Gast
Zusje schreef:Weetjewel schreef:Zusje schreef:Maar ik vind het inderdaad wel een stap om zo'n fles te openen haha, stom he .
Moet ik toch de verpakking hoe hij er nu uit ziet kapot maken . Ik maak hem toch liever een keer in een weekend open ofzo of met vriendinnen . Zo op een random dinsdagavond is ook weer zoiets haha .
Whahaha doos! Heb je geen gewone wijn? Heb je nog rose's lime juice gehaald?
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Whahaha doos! Heb je geen gewone wijn? Heb je nog rose's lime juice gehaald?
Ja joh, al twee flessen zijn erdoor haha. Mijn SC zit nog 1 bodempje in maar mag van mezelf geen nieuwe lime of SC meer halen... Het gaat te snel! Ik heb vast nog wel flessen wijn staan maar hey, dan moet ik opstaan... pffff . Ik duik zo lekker mijn nest in, wijnloze avond voor moi .
Gast- Gast
Weetjewel schreef:
Dat gaat toch door o.a wodka? Ik vind dat zó lekker spul! Ik heb er een keer een amaretto sour mee gemaakt.
Deze toch:
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Weetjewel schreef:
Dat gaat toch door o.a wodka? Ik vind dat zó lekker spul! Ik heb er een keer een amaretto sour mee gemaakt.
Deze toch:
Is gewoon lime juice en ik mix dat met Southern Comfort en ijs hmmmmm .
Oh, en ik drink geen koffie .
Gast- Gast
Ja ik lust wel een kop koffie.
Ik deed die lime juice altijd door de wodka idd.
Ik deed die lime juice altijd door de wodka idd.
Gast- Gast
Ja, ik deed dat dus ook wel eens Weetjewel, wodka lime
Zusje, ik drink normaal ook nooit koffie. Maar ik ben al ongeveer een week extreem moe en alleen koffie kan me wat oppeppen. Normaal drink ik wat mijn nickname aangeeft: thee
Zusje, ik drink normaal ook nooit koffie. Maar ik ben al ongeveer een week extreem moe en alleen koffie kan me wat oppeppen. Normaal drink ik wat mijn nickname aangeeft: thee
Gast- Gast
Ik begrijp dat nooit zo goed dat je normaal geen koffie drinkt maar als je dan heel erg moe bent daar naar grijpt. Dat zou niet eens in me opkomen omdat ik het smerig vindt. Heeeel misschien drink ik dan een redbull ofzo maar das meestal alleen als ik over een jetlag probeer te komen.
Gast- Gast
Ik vind koffie heerlijk, maar word er niet wakker van volgens mij.
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik begrijp dat nooit zo goed dat je normaal geen koffie drinkt maar als je dan heel erg moe bent daar naar grijpt. Dat zou niet eens in me opkomen omdat ik het smerig vindt. Heeeel misschien drink ik dan een redbull ofzo maar das meestal alleen als ik over een jetlag probeer te komen.
Ik vind het niet smerig hoor, maar ik hou wel veel meer van thee . Ik kan niet goed tegen veel caffeïne. Maar van dat stofje word ik wel wakker. 1 kopje is genoeg, ik voel me nu al een stuk fitter.
Red Bull drink ik dan niet weer in principe, veel te zoet en veel te veel caffeïne.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:chococupcake schreef:Ooeeh wijn! Maar nee, helaas... Geen wijn voor mij en de aankomende maanden ook niet...
Heb hier nog lekkere toostjes met krabsalade
Mag je wel krabsalade dan? Trouwens gefeli met je zwangerschap, echt super meis!
Beetje late reactie, maar kreeg telefoon gisteren Ja, krabsalade mag wel... Ik had het gekocht omdat ik er zo'n trek in had, en opeens thuis dacht ik... ohja mag ik dat wel? dus gegoogled en het mag.
Thnx Tea-Leaf!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Geen dank, ik denk graag mee met zwangere vrouwen. Ik lees en weet er al heel veel over, zoals je misschien wel weet, LOL!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vrijdag avond en wijn!
» Vrijdagavond en wijn
» Wat drink jij in de avond?
» Donderdagavond en wijn!
» Zaterdagavond en wijn
» Vrijdagavond en wijn
» Wat drink jij in de avond?
» Donderdagavond en wijn!
» Zaterdagavond en wijn