Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2011

+19
Flip Fluitketel
woezel
Novalee
Liadan
Meeko
koNijntje
schuddebuikje
Darius
Bruintje Beer
sheila123
Vancity_girl
Pien
Happydobby
Chelle
Kat1980
Annie24
Smaragdje
Steep
Limburg85
23 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids uit 2011

Bericht  Happydobby di 25 okt 2011 - 20:56

@Smaragdje, als M. tandjes krijgt mag ik wel uitkijken, ik speel wordfeud op mijn telefoon tijdens het voeden.
Ik had een foto op facebook gezet, ik zal die ook even op hyves plaatsen.

@Limburg, komt de fysio altijd bij jullie thuis? Dat is handig. Hoop dat ze dat hier ook doen, anders moet ik een eindje rijden.

@Kat, leuke kleding! Fijn dat de nacht al beter ging.

@PM, doe jij alweer buikspier oefeningen? Ik wel maar die lage doen pijn dankzij de keizersnee.
Hoe ging het met de fysio?

Ik ga vanmiddag naar de osteopaat, eens zien of hij wat aan de werveltjes moet doen. het hoofdje van M. om en om leggen met slapen lukt niet meer, hij gaat snachts het hele bed door.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Kat1980 di 25 okt 2011 - 22:06

Bij vriendin gezocht staat een topic voor een mama meeting, omgeving Eindhoven (kan misschien ook wel veranderen als het anderen ergens anders beter uitkomt). Wie van de mama's hier wil misschien ook komen?
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 22:19

@HD: Fysio ging wel goed. Ze vond de afplatting meevallen gelukkig, en zeker J deed het heel goed vond ze. Ze had er alle vertrouwen in.
Heb wat oefeningen gekregen om te doen, vooral via een draai oppakken, en maandag komt ze weer kijken. En hele leuke vrouw, dus komt helemaal goed.

Buikspieroefeningen doe ik eigenlijk niet Embarassed .
Daar krijg ik die flubber toch niet mee weg...

Hoe lang duurt het voor je buik niet meer bijtrekt zegt maar? Weet iemand dat?

@Limburg: Beetje laat, maar nog gecondoleert meid!

@Kat: Die blazer had ik niet moeten zien. Nu wil ik m ook... En hij is niet eens duur zag ik. Ga maar een keer kijken in de stad, moet wel ff passen om te kijken of het staat met mijn flubberbuik. Alleen zit hier in de Only boven, en geen lift... Lekker dan!

@Smaragdje: Hoe is het nu met je ukkie?
Haha, als ik visite krijg zie ik opeens allemaal dingen die nergens op slaan. Dweil ik het liefst nog even 3x de vloer enz. Verder ben ik niet onzeker hoor Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Happydobby wo 26 okt 2011 - 3:21

Ik ben net naar de osteopaat geweest, M. vond het wel wat. De osteopaat vond de afplatting wel meevallen en heeft wat tips gegeven. Nu ligt M. al 20 minuten in bed, dat is erg lang voor een middagsslaapje :P

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje wo 26 okt 2011 - 4:39

@ Kat, ik had graag willen komen, maar zie het op het moment niet echt zitten om zo lang in de auto te zitten met J. Helaas Sad

@ PM, maak het jezelf eens wat makkelijker ;-) Met meneer lijkt het hier wat beter te gaan, maar heb hem nog niet veel gezien, omdat ik moest werken. En nu is mijn man met hem even weg, dus weet het nog niet. Wel even lekker een momentje helemaal voor jezelf moet ik zeggen.

@ Happydobby, fijn dat de afplatting lijkt mee te vallen! Ik doe soms ook wat anders onder tussen hoor, maar toch lukt het mij om hem dan snel los te hebben. Dat wil je dan ook wel hoor ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Kat1980 do 27 okt 2011 - 21:33

PM: Heb je de blazer al gekocht Wink Wij hebben hier echt een ini-minie vero moda/only winkel, dus daar vind ik bijna nooit wat omdat mijn maat zo is uitverkocht.

HD: Fijn dat de afplatting lijkt mee te vallen.

Smaragdje: Kan je niet zonder J komen dan? ik neem de kids waarschijnlijk ook niet mee, is voor mij ook 1,5 tot 2 uur rijden namelijk.

Hier gelukkig weer een paar goede nachten achter de rug. Vannacht alleen nog een poepbroek staan verschonen, maar meneer ging daarna keurig weer slapen. Voor J hebben we nu een nijntje slaaptrainer gekocht, dan gaan de ogen van nijntje open en een muziekje aan op het moment dat hij uit bed mag (op een door ons ingestelde tijd). Werkt tot nu toe erg goed! Zet hem morgen alleen wel wat later dan 6.30 uur (door de week moeten we dan toch voor ons werk opstaan) :P
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Limburg85 do 27 okt 2011 - 23:10

Kat, heb je je bestelling al binnen? Hoe viel alles? Vind het namelijk ook allemaal leuk!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happydobby vr 28 okt 2011 - 0:02

@PM, hoevaak komt de fysio? En alleen voor J?
Hier valt de afplatting ook wel mee.

@Kat, Eindhoven is erg ver voor mij, alhoewel ik wel merk dat ik altijd maar alles met M. doe.
Heb zondag een vrijgezellenparty, dat is dan de eerste keer dat ik zonder M. op pad ga. Ben eigenlijk wel blij dat ik volgende week moet werken.

@smaragdje, hoe gaat het trouwens met je sollicitaties?

De fysio komt zo, huis is aan kant. pfff wat een saai weer, ben ook weer erg moe.
Gelukkig volgende week weer werken, ik heb er gewoon zin in.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 0:14

@Kat: Nee, moet nog moed verzamelen om de deur uit te gaan haha!
Maar nu is het lekker weer, de kasten zijn leeg, dus eigenlijk moet ik mijn kans nemen.
Zou die slaaptrainer ook voor kinderen van 3 maanden werken? angel

@HD: Ik heb maandag weer fysio. Ze komt voor de afplatting van S, en voor de nek/ rompkracht van allebei. Al ik J duidelijk sterker als S, hij tilt zijn hoofd wel op als hij op zijn buik ligt. Terwijl hij toch een groter, dus zwaarder, hoofd heeft.
Saai weer? Hier is het zonnig met wat wolkjes.

@Smaradje: Moment voor jezelf klinkt er lekker, heb gister ook een moment voor mezelf genomen en lekker een uur in bad gezeten met wat tijdschriften. Heerlijk!

Gast
Gast

Bericht  Kat1980 vr 28 okt 2011 - 1:07

ProudMama schreef:@Kat: Nee, moet nog moed verzamelen om de deur uit te gaan haha!
Maar nu is het lekker weer, de kasten zijn leeg, dus eigenlijk moet ik mijn kans nemen.
Zou die slaaptrainer ook voor kinderen van 3 maanden werken? angel

Als dat zo was, zou ik hem ook voor T kopen en dan de wekker op 8 uur zetten :P
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Kat1980 vr 28 okt 2011 - 1:09

Limburg85 schreef: Kat, heb je je bestelling al binnen? Hoe viel alles? Vind het namelijk ook allemaal leuk!

Ja, heb alles al binnen en vandaag zelfs al iets er van aan Very Happy Ik had dezelfde dingen al eerder besteld en het toen omgeruild omdat de maat niet klopte. Ik weet niet wat je leuk lijkt en hoe groot en zwaar je bent, maar anders kan ik je wel vertellen welke maat ik heb. Heb je een beetje een richtlijn.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 1:10

Hoe valt de blazer Kat? Ik ben 1.75 en weeg 62 kg.

Gast
Gast

Bericht  Kat1980 vr 28 okt 2011 - 1:19

ProudMama schreef:Hoe valt de blazer Kat? Ik ben 1.75 en weeg 62 kg.

Ja, die zit echt heel lekker. Is zo'n jersey blazertje, lekker van dat soepel materiaal dat een beetje meerekt, kan er nog goed in bewegen (soms zitten die dingen zo strak onder je oksels Neutral ). Ik heb een s, ben zelf 1.70 en 60 kg.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happydobby vr 28 okt 2011 - 2:37

@PM. Fijn dat het zonnig is, wat voor oefeningen doet ze dan? Maakt ze bij jou nog een afdruk van de afplatting.
Ik ben ook wel weer toe aan een moment voor mezelf, heb zondag vrijgezellenfeest, dinsdagavond transfercursus op het werk en vrijdag weer werken.
En als ik met vriendinnen afspreek doe ik dit toch vaak overdag merk ik.

@Kat, slaapt T. dan ook slecht?

Fysio is net geweest, afplatting viel haar erg mee maar ze was blij dat het CB wel doorgestuurd had want dat doen ze niet altijd. Ze vond M. erg sterk en ze verwacht dat het vanzelf wegtrekt. Op mijn verzoek gaat ze wel een meeting zoals bij Limburg en dan met 5 maanden nog eens. Ik moest ook gewoon doorgaan met om en om slapen en snachts gewoon op de rug laten slapen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 vr 28 okt 2011 - 3:42

Hi meiden,

Zo het is weer weekend, heerlijk!

R. heeft gelukkig sinds woensdag geen koorts meer maar nog wel erg verkouden en klein beetje kortademig en slaapt weer heel erg goed. Gisteravond was hij heel erg aan het dromen tijdens zijn slaap waardoor hij heel onrustig was en net leek of hij aan het hyperventileren was. Wel spuugt hij weer veel meer en poept minimaal 2 keer per dag, dat poepen wisselt bij hem dus echt, eerst nooit en nu zoveel :-s.

We hebben een heerlijk rustig weekend, morgen komen mijn ouders op de koffie en verder lekker niks.
Net cake met S. gebakken maar door die nieuwe rot oven is die volgens mij al mislukt, ik weet nog steeds niet welk programma ik voor wat moet hebben.

Dinsdag heeft R. 3 kleine stukjes brood op en vond het lekker en vandaag bijna een heel reepje van het brood, hij pakte echt de vork uit mijn handen en deed die bij hem in zijn mond.

Kat, je heb dus alles gehouden? Ziet er erg leuk uit! Ik moet nog nodig 2 nieuwe broeken, heb bijna alleen maar jurkjes en rokjes. En wat heb je vandaag dan aan? Ik ga ook eens vanavond tijdens de voice of holland kijken op Zalando :-). Hoe draag jij die chino? Pumps vind ik nu echt te koud. En hoe bevallen de schoenen?

Hoe gaat het nu met beide kids? Kun je de nachten weer doorslapen?

PM, heb je nog zo’n flubberbuik dan? Je heb een super gewicht bij een mooie lengte!

Hoe gaan de oefeningen voor het hoofdje? En hadden ze nog iets over de afplatting gezegd?

Hoe was het met fysio gegaan?

Smaragdje, hoe gaat het nu met J.? J. dus normaal ook al zo’n lage temperatuur? R. ook en nu het kouder word zakt deze nog harder, dus maar extra warm aankleden.

Nee helaas geen foto’s van de yoghurt, was te ongeduldig met het het wachten tot mijn man thuis was.

Het is zeker fijn dat zijn contract niet verlengd wordt en geeft mij extra zekerheid dat ze precies hetzelfde als mij denken en ik het nog prima kan :-).

Happydobby, fijn dat M. geen erge afplatting heeft. Doen ze niet standaard een meting? En heb je ook een speciale kinderfysiotherapeut? Hebben ze hem ook eerst nagekeken, dat het bijvoorbeeld niet ergens anders door komt? Goed dat je zelf om een meting heb gevraagd, de meting kan altijd een ander uitslag geven dan dat het zo op het oog lijkt. Hier heeft hij iedere maand een meting gehad, a.s. dinsdag hopelijk de laatste als de deze verbeterd is of dezelfde waarde heeft als vorige maand.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby vr 28 okt 2011 - 4:07

Limburg85 schreef:
Happydobby, fijn dat M. geen erge afplatting heeft. Doen ze niet standaard een meting? En heb je ook een speciale kinderfysiotherapeut? Hebben ze hem ook eerst nagekeken, dat het bijvoorbeeld niet ergens anders door komt? Goed dat je zelf om een meting heb gevraagd, de meting kan altijd een ander uitslag geven dan dat het zo op het oog lijkt. Hier heeft hij iedere maand een meting gehad, a.s. dinsdag hopelijk de laatste als de deze verbeterd is of dezelfde waarde heeft als vorige maand.

Nee ze doen geen standaard meting als het voor het oog er goed uitziet. Ze is wel kinderfysiotherapeut. Ik vroeg om die meting omdat jij het erover had. Ze zei dat ze het nooit meten bij het eerste consult. Ze gaan het dus nu meten op mijn verzoek. Volgens de osteopaat waar ik woensdag geweest was komt het door de verkeerde ligging in de baarmoeder (M. is namelijk ingedaald als een sterrekijker) en hij was al ingedaald met 35 weken. Maar ik merkte al dat de fysio een ander beeld hierbij heeft dan de osteopaat. Geeft niks, ze hebben me allebei verzekerd dat het goed komt.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 vr 28 okt 2011 - 5:04

Happydobby schreef:
Limburg85 schreef:

Nee ze doen geen standaard meting als het voor het oog er goed uitziet. Ze is wel kinderfysiotherapeut. Ik vroeg om die meting omdat jij het erover had. Ze zei dat ze het nooit meten bij het eerste consult. Ze gaan het dus nu meten op mijn verzoek. Volgens de osteopaat waar ik woensdag geweest was komt het door de verkeerde ligging in de baarmoeder (M. is namelijk ingedaald als een sterrekijker) en hij was al ingedaald met 35 weken. Maar ik merkte al dat de fysio een ander beeld hierbij heeft dan de osteopaat. Geeft niks, ze hebben me allebei verzekerd dat het goed komt.

R. was ook sterrekijker maar ik weet niet of hij dat al was bij het indalen of dat het gebeurd is tijdens de weeen. Jij wist dit dus wel? Hadden ze al van te voren gezien dat hij sterrekijker of ook pas gevoeld toen ze gingen voelen hoeveel cm ontsluiting je had? De fysio heb ik er ook nog nooit over gehoord. Gelukkig verzekerde ze je beide van goed resultaat, ze kunnen er nu nog veel aan doen en de fysio vertelde mij de vorige keer dat ze nu tijdens een onderzoek er achter zijn gekomen dat de schedel ook nog bijtrek na de 13 maanden. Wel fijn dat ze toch nog een meeting doen om zo zeker te weten dat de afplatting niet erg is.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby vr 28 okt 2011 - 5:45

Nou de gyn heeft pas gemerkt dat M. een sterrekijker was toen ik op de operatietafel lag. Maar hij zei dat hij zo is ingedaald. Ik voelde ook altijd de hik aan de voorkant.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Kat1980 vr 28 okt 2011 - 18:55

Had voor vanmorgen de slaaptrainer van J op 7 uur gezet (ietsje langer slapen, dacht ik). Alleen om half 7 hoor ik hem opeens roepen: Papa is het klokje vergeten te zetten Rolling Eyes Hoe weet meneer nu dat het half 7 is... Maar goed, T werd inmiddels ook wakker (gelukkig geen half 6 zoals laatst). Jammer genoeg had hij alleen weer wat minder geslapen vannacht. Ik denk toch echt dat het door tandjes komt, want overdag is hij ook een stuk chagrijniger.
Gelukkig vandaag een rustig dagje. J gaat straks, samen met zijn nicht van 4, met opa en oma met de trein naar amsterdam naar een peuterconcert. Dus even een dagje alleen met T. En vanavond met z'n allen pannenkoeken eten in het pannenkoekenhuis. Gezellig!

HD: Normaal gesproken slaapt T wel aardig hoor. Moet er wel 9 van de 10 keer ’s nachts een keertje uit, omdat hij zijn speen kwijt is. Maar als je hem die geeft, slaapt hij zo weer verder. Dat vind ik dus niet zo erg. Maar de laatste tijd is hij wel steeds vroeger wakker ’s ochtends, dus wat langer uitslapen zou lekker zijn. Maar ja dan moet de oudste dat ook doen natuurlijk.
Fijn dat de fysio de afplatting vond meevallen. Heb je dan wel oefeningen gekregen om de voorkeurshouding eruit te krijgen? Wel goed dat je toch om een meting hebt gevraagd. Bij T hebben ze in het begin ook niet gemeten, omdat het wel meeviel, alleen toen kreeg ik een andere fysio en die vond het niet zo handig dat het niet gedaan was. Zo was er namelijk geen vergelijkingsmateriaal met hoe het veranderd was. Maar goed, bij T was de afplatting ook verplaatst van links naar achteren (kreeg opeens een andere voorkeur).

Limburg: Fijn dat het weer beter gaat met R. Lekker zo’n rustig weekend! Is de cake nog gelukt?
Heb je nog wat gevonden op zalando? Ik heb gisteren ook nog even gekeken voor nog een broek, maar nog even niks besteld (eerst maar weer eens even loon krijgen). Ik heb van die chino’s alleen de zwarte gehouden. Vond ze beide leuk, maar wilde niet 2 dezelfde broeken. Vandaar dat ik nog wel een andere broek erbij wil. Zit inderdaad ook nog te denken hoe ik die chino het beste kan dragen. Op internet zie je ze veel met sandaaltjes of pump, maar dat is nu inderdaad een beetje fris (hoewel pumps misschien nu nog kan als je een pantykousje draagt). Verder zie je ze ook veel met enkellaarsjes en als je stoer wilt zijn zelfs met sneakers. Moet nog even uitproberen wat ik leuk vind.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Meeko za 29 okt 2011 - 7:51

Liadan, hier begint Elin nu ook een beetje op te trekken tot staan als ze me handen vast houd. En trots dat ze dan is.
Hier vond Senna t ook geweldig om even langs mijn werk te gaan. Heeft heel leuk met een paar meiden gespeeld, en die vroegen de dag erna of ze nog een keer mocht komen.

Smaragdje, ja is zeker makkelijk dat ze alles lust. Senna is ook heel makkelijk. Vind eigenlijk ook alles wel lekker.
Ook al 2 tandjes dus. Fijn he met borstvoeding. Ik merk het hier wel als ze drinkt, en ze bijt echt vaak! Gaat t nu wel weer beter met hem?

Limburg, geconodoleerd. Is zeker een mooie leeftijd zeg. En zo te horen een mooi goed leven gehad.
Zijn vandaag ook met toetje begonnen. Maar zo wordt de borstvoeding wel steeds minder, want dat kreeg ze eerst altijd als toetje Sad
brood bevalt dus ook goed. Hier ook! Ze zit er heerlijk van te smullen.

Kat, hele leuke kleren heb je besteld zeg! Dat blazertje heb ik ook.
Fijn weer wat goede nachten. Kunnen we hier ook wel gebruiken. Dat wekkertje heb ik ook aan zitten denken een tijd geleden bij Senna. Die was echt standaard tussen 5 en 6 wakker! Maar is gelukkig over gegaan.

Proudmama, ik heb altijd wel meer een buikje overgehouden na de zwangerschap. En nu na een 2e is t alleen maar erger geworden.

Happydobby, fijn dat de afplatting mee viel.

Wat een rot dag zeg. Fenk is gister door zijn enkel gegaan en die is nu ingetaped en hij mag 3 dagen helemaal niks doen. Dus die heeft dan ook de hele dag niks gedaan, en ik dus alles. En was al heel moe en had al last van me rug en nu dus nog meer Sad
gelukkig ga ik morgen een dagje naar de sauna, en komen zijn broertje en zusje om hem te helpen, Kan ik even ontspannen en bijkomen.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586

Bericht  Limburg85 za 29 okt 2011 - 19:25

Goedemorgen,

Wat *piep* van die wintertijd! R. is nu al uit zijn ritme. Eerst waren S. en R. gisteravond weer aan het spoken, S. steeds huilend wakker omdat hij nu last van zijn andere oor had en R. was op een gegeven moment klaar wakker, uiteindelijk zijn ze beide gaan slapen maar R. vond het om 5 uur mooi geweest, om 6.00 uur natuurlijk niet meer te genieten omdat hij zo moe was en nu ligt hij alweer wakker in bed, dat word een lange dag zo :-(.

Kat, je fopt J. dus niet, ondanks dat ze geen klok kunnen kijken weten ze het dus toch. Maar komt hij nu niet meer eerder dan 06.30? Dat is dan al iets, door de weeks is dat een prima tijd met werken maar in het weekend kan ik begrijpen dat je toch wil dat die wat langer slaapt. S. sliep eerst altijd heel lang in het weekend maar sinds R. er is niet meer :-(.

Had J. het gisteren leuk gehad? En hoeveel tandjes heeft T. nu?

De cake is gelukkig wel gelukt, al heb ik weleens beter gebakken maar niemand heeft het gemerkt haha. En S. is natuurlijk helemaal trots dat hij heeft geholpen maar zelf hoef die steeds geen stukje :-s. Die eet liever stiekem mijn snoepketting op die ik met hem aan het maken was ;-).

Had je nog wel een leuke broek gezien? Ik ga denk deze week 2 broeken bij Wehkamp bestellen, een spijker en een blauwe maar eerst nog iets leuks er op vinden dus inspiratie is welkom ;-).

Meeko, ja ze had zeker een goed leven gehad, het was prima zo.

Wat knap dat E. zich begint op te trekken, R. nog niet maar sinds deze week gaat hij wel op zijn voetjes staan als je hem laat staan, daarvoor deed die dat helemaal niet. Hier is hij veel te druk met constant naar zijn buik rollen en af en toe dan zijn kont in de lucht te gooien.

Balen dat je het niet leuk vind dat de bijvoeding tenkoste van je borstvoeding gaat, wil je het nog lang geven en ze krijgt ook nog toch?

Balen dat je man door zijn enkel is gegaan en 3 dagen niks mag doen, heerlijk met 2 kinderen. Fijne dag vandaag!

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Kat1980 zo 30 okt 2011 - 9:39

Wintertijd: Tell me about it! Wie heeft dat verzonnen? Mijn kids doen niet aan wintertijd, die waren vanmorgen op hun standaard tijd van 6.30 uur wakker en toen was het dus eigenlijk nog maar 5.30 uur (gelukkig wel heel de nacht doorgeslapen). Was ik even blij dat het mijn uitslaapdag was Very Happy T heeft vandaag ook 3 keer geslapen, omdat hij zo vroeg wakker was (normaal maar 2 keer) Beide jongens lagen er vanavond om de normale tijd in, dus hoop dat ze morgen weer in hun ritme zitten.

Limburg: Ja, J heeft het heel leuk gehad, heeft echt zijn ogen uitgekeken in de grote stad. T heeft nu 2 tandjes, dus wordt wel weer tijd voor wat meer. Maar ach, we zien het wel of hij daar nu last van heeft of dat het gewoon iets anders is.
Hoe is de dag bij jullie verder gegaan? Zitten de jongens weer een beetje in hun ritme?

Meeko: Balen dat Fenk door zijn enkel is gegaan. En jij morgen een lekker relax dagje, heerlijk! Maar de nachten zijn nog niet echt geweldig bij jullie dus?

Nou meiden, ik ga zo mijn bedje maar eens opzoeken!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje zo 30 okt 2011 - 9:52

Zo, ben ik ook weer. J is een stuk opgeknapt, hij is nog wel wat verkouden, maar het is al een stukje minder. Alleen wilt hij niet gaan slapen, daar is het volgens hem nog geen tijd voor…
Mijn aandachtstrekkertje is dus goed bezig Very Happy

@ Kat, jammer dat de kinderen niet mee deden met de tijd! Hier was meneertje om 6.30 wakker om te drinken, maar is vervolgens weer lekker gaan slapen.

@ Limburg, wat vervelend dat R nu uit zijn ritme is en dat S ook steeds wakker werd! J heeft ook altijd een lage temperatuur. Van de week was hij in de wandelwagen in slaap gevallen met zijn winterjas aan. Zo had ik hem eventjes laten liggen (wilde al de hele tijd niet slapen, dus was blij dat hij sliep), was zijn temperatuur nog maar 36,4. Zo koud is het bij ons binnen toch niet en al helemaal niet met een jas aan ;-)

@ Meeko, wat vervelend dat ze zo vaak bijt! Gelukkig valt dat bij mijn mannetje wel mee, is namelijk erg vervelend! Doet zij het elke voeding dan?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  woezel ma 31 okt 2011 - 7:23

Hallo meiden, kom toch weer gezellig met jullie meekletsen als het mag?
Hier gaat alles lekker zijn gang. E alweer 6 maanden. Gaat echt zo snel.
Ze is heerlijk aan het smullen vh fruit en groente wat ze krijgt.

Hoe is het met jullie?

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Annie24 ma 31 okt 2011 - 7:25

Jaaaaaaaaaaaaaa Y. kan staan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *trots*

[strike]dat ik hier uberhaupt nog een reactie durf te plaatsen Embarassed *