Mama's met kids uit 2011
+19
Flip Fluitketel
woezel
Novalee
Liadan
Meeko
koNijntje
schuddebuikje
Darius
Bruintje Beer
sheila123
Vancity_girl
Pien
Happydobby
Chelle
Kat1980
Annie24
Smaragdje
Steep
Limburg85
23 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Mama's met kids uit 2011
HD: Heb je het ook als je liggend aan het voeden bent? Anders komt het misschien door het gewicht op je schoot? Dat het de doorbloeding minder goed maakt?
Gast- Gast
PM dat zou misschien kunnen. Ik heb het gewicht altijd op de leuning van de stoel.
Gast- Gast
Ik heb het als ik op de bank zit en als ik in bed lig. Ik gebruik altijd het voedingskussen. Vanmorgen heb ik liggend gevoed, kon ik nog even liggen
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik reageer ook maar weer eens. De accu van mijn laptop heeft het begeven dus moet nog een nieuwe halen. vandaar dat ik niet veel online ben geweest.
Mijn mannetje is helaas niet zo lekker. Hij is verkouden en heeft een ontstoken oogje. Afgelopen nacht heeft hij niet veel geslapen, hij is al twee dagen veel aan het mopperen en sinds een paar daagjes gaat het fruit er niet meer goed in. Vandaag wilt hij zelfs bijna niet aan de borst drinken. Ik heb dus maar gekolfd en pap gegeven (heeft hij niet veel van gegeten, maar in ieder geval meer dan aan de borst). Dus ik hoop dat hij snel weer de oude is en weer meer gaat drinken, aangezien hij dat toch nodig heeft!
Owja, en ik dacht te zien dat er ook een puntje is van tandje nr. 2, maar hij wilt dat niet goed laten zien!
@ Kat, is de koorts van T al over?
@ Annie, hoe gaat het met Y en zijn spuitluiers?
@ Meeko, heeft E vandaag weer wel goed geslapen?
@ Kruumel, wat fijn dat er weer 200 gram bij is!
@ PM, fijn dat je mannen zo goed groeien! Hopelijk gaat de fysio ook helpen!
Mijn mannetje is helaas niet zo lekker. Hij is verkouden en heeft een ontstoken oogje. Afgelopen nacht heeft hij niet veel geslapen, hij is al twee dagen veel aan het mopperen en sinds een paar daagjes gaat het fruit er niet meer goed in. Vandaag wilt hij zelfs bijna niet aan de borst drinken. Ik heb dus maar gekolfd en pap gegeven (heeft hij niet veel van gegeten, maar in ieder geval meer dan aan de borst). Dus ik hoop dat hij snel weer de oude is en weer meer gaat drinken, aangezien hij dat toch nodig heeft!
Owja, en ik dacht te zien dat er ook een puntje is van tandje nr. 2, maar hij wilt dat niet goed laten zien!
@ Kat, is de koorts van T al over?
@ Annie, hoe gaat het met Y en zijn spuitluiers?
@ Meeko, heeft E vandaag weer wel goed geslapen?
@ Kruumel, wat fijn dat er weer 200 gram bij is!
@ PM, fijn dat je mannen zo goed groeien! Hopelijk gaat de fysio ook helpen!
Laatst aangepast door Smaragdje op do 20 okt 2011 - 6:36; in totaal 1 keer bewerkt
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Even een korte update, dan ga ik weer verder voor mijn ventje zorgen
Y. ging gister om 20 uur naar bed, maar sliep pas om 23.30 uur. Tranen met tuiten en niet stil te krijgen, alleen maar als we hem vast hielden Uiteindelijk maar een zetpil gegeven in de hoop dat die er in zou blijven zitten (misschien pijn door tandjes?) en toen is hij in slaap gevallen tot 8 uur vanmorgen.
Hij heeft vandaag 7 spuitluiers gehad, dus dat is al de helft minder dan gister. Hij heeft ook 200ml met ORS op verspreidt over heel de dag al snap ik niet dattie het lekker vindt, want dat spul is me toch smerig!
Heb voor de zekerheid de dokter nog even gebeld en als het maandag nog steeds waterpoep is moeten we bellen voor een kuurtje. Mocht hij eerder last krijgen van bloed en/of slijm bij de ontlasting, koorts of niets meer willen drinken moeten we eerder bellen. Tot nu toe drinkt hij nog goed, al hoeft hij geen fruit/groente, maar vooruit...
Hij is ook nog gewoon vrolijk, al is hij wel wat aanhankelijker en huileriger. Even afwachten dus
Y. ging gister om 20 uur naar bed, maar sliep pas om 23.30 uur. Tranen met tuiten en niet stil te krijgen, alleen maar als we hem vast hielden Uiteindelijk maar een zetpil gegeven in de hoop dat die er in zou blijven zitten (misschien pijn door tandjes?) en toen is hij in slaap gevallen tot 8 uur vanmorgen.
Hij heeft vandaag 7 spuitluiers gehad, dus dat is al de helft minder dan gister. Hij heeft ook 200ml met ORS op verspreidt over heel de dag al snap ik niet dattie het lekker vindt, want dat spul is me toch smerig!
Heb voor de zekerheid de dokter nog even gebeld en als het maandag nog steeds waterpoep is moeten we bellen voor een kuurtje. Mocht hij eerder last krijgen van bloed en/of slijm bij de ontlasting, koorts of niets meer willen drinken moeten we eerder bellen. Tot nu toe drinkt hij nog goed, al hoeft hij geen fruit/groente, maar vooruit...
Hij is ook nog gewoon vrolijk, al is hij wel wat aanhankelijker en huileriger. Even afwachten dus
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Gisteravond werd T nog even huilend wakker rond 21.30 uur. Toch maar nog een klein flesje gegeven, omdat hij overdag niet al zijn flessen leeg had gedronken. Zetpil erin en hij heeft heerlijk doorgeslapen tot 7 uur vanmorgen. Toen leek het ook wat beter te gaan. Had nog wel 38.5 maar was goed in zijn doen en was zichzelf alweer aan het optrekken aan de tafel en rond aan het tijgeren. Na het broodje was hij alleen weer zo suf als wat. Bleek dus weer 39.9 te hebben, dus maar weer een zetpil erin en lekker naar bed. Daarna ging het weer iets beter, maar na het avondeten kakt hij weer in (zetpil uitgewerkt?) Voor het slapengaan maar weer een zetpil gegeven. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat.
Meeko: Ja, T heeft al 2 tandjes. Toen had hij ook een aantal dagen koorts en toen het over was, kwamen de tandjes door. Maar goed, we zullen zien wat het dit keer is.
Elin dus nog geen tandjes? Ik zag de laarsjes van Senna al in een ander topic. Echt leuk, net als haar haar!
Annie: Ja, die name-it broekjes hebben knoopsgaat elastiek. Zal morgen even voor je meten, want nu ligt T te slapen en ik moet ze uit zijn kledingkast halen.
Balen zeg dat die Zara broekjes zo snel slijten! Heb ik bij J nooit zo snel gehad toen hij kroop, duurde echt een aantal maanden voordat ze door versleten waren.
Gelukkig dat Y vandaag al minder spuitluiers had. Ja, die ORS is echt smerig. De volwassen-variant smaakt beter. Die had mijn vriend een keer en daar zat een fruitsmaakje aan. Die voor kinderen is gewoon zout water.
Kruumel: Fijn dat je mannetje weer zo goed was aangekomen.
Smaragdje: Beterschap met je mannetje! Hoop dat het snel weer beter gaat. T heeft nog steeds koorts, zie het verhaal hierboven.
Meeko: Ja, T heeft al 2 tandjes. Toen had hij ook een aantal dagen koorts en toen het over was, kwamen de tandjes door. Maar goed, we zullen zien wat het dit keer is.
Elin dus nog geen tandjes? Ik zag de laarsjes van Senna al in een ander topic. Echt leuk, net als haar haar!
Annie: Ja, die name-it broekjes hebben knoopsgaat elastiek. Zal morgen even voor je meten, want nu ligt T te slapen en ik moet ze uit zijn kledingkast halen.
Balen zeg dat die Zara broekjes zo snel slijten! Heb ik bij J nooit zo snel gehad toen hij kroop, duurde echt een aantal maanden voordat ze door versleten waren.
Gelukkig dat Y vandaag al minder spuitluiers had. Ja, die ORS is echt smerig. De volwassen-variant smaakt beter. Die had mijn vriend een keer en daar zat een fruitsmaakje aan. Die voor kinderen is gewoon zout water.
Kruumel: Fijn dat je mannetje weer zo goed was aangekomen.
Smaragdje: Beterschap met je mannetje! Hoop dat het snel weer beter gaat. T heeft nog steeds koorts, zie het verhaal hierboven.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
@ Kat, hopelijk is je mannetje snel weer beter! Beterschap in ieder geval !
Smaragdje- Ratel
Beterschap voor alle zieke kindjes!
Hier gaat het weer stukken beter, D lijkt nergens meer last van te hebben.
Dinsdag moesten we naar het CB ( voor het eerst) Vond het een aardige arts maar verder stelde het niet veel voor. Ze vroeg wat dingen over haar ontwikkeling, luisterde naar haar hartje/longen en keek naar haar ogen en dat was het. D moest eigenlijk nog een prik, maar omdat ze ziek was mocht dat niet. Nu moet ze over een week of 2, moet nog bellen voor een afspraak.
Ik wilde haar nieuwe gewicht in de tabel zetten, maar die staat nog in het oude topic en dat is dicht. Weet iemand hoe je een tabel maakt? Kunnen we gelijk de meiden eruit halen die niet meer mee kletsen, of is dat heel lomp gedacht van mij
D weegt nu 9250gram en is 74cm, ze zat overal wat boven de gemiddelde lijn, prima dus!
Ben deze week druk geweest met vacatures zoeken, en heb een hele gave gevonden. Meteen een brief gestuurd, nu hopen dat ik op gesprek mag. Ik heb opzich geen haast met een baan vinden, maar ben er wel echt aan toe weer te werken.
Verder probeer ik mijn tijd achter de laptop wat te minderen dus heb het niet heel goed bijgehouden hier.
Hier gaat het weer stukken beter, D lijkt nergens meer last van te hebben.
Dinsdag moesten we naar het CB ( voor het eerst) Vond het een aardige arts maar verder stelde het niet veel voor. Ze vroeg wat dingen over haar ontwikkeling, luisterde naar haar hartje/longen en keek naar haar ogen en dat was het. D moest eigenlijk nog een prik, maar omdat ze ziek was mocht dat niet. Nu moet ze over een week of 2, moet nog bellen voor een afspraak.
Ik wilde haar nieuwe gewicht in de tabel zetten, maar die staat nog in het oude topic en dat is dicht. Weet iemand hoe je een tabel maakt? Kunnen we gelijk de meiden eruit halen die niet meer mee kletsen, of is dat heel lomp gedacht van mij
D weegt nu 9250gram en is 74cm, ze zat overal wat boven de gemiddelde lijn, prima dus!
Ben deze week druk geweest met vacatures zoeken, en heb een hele gave gevonden. Meteen een brief gestuurd, nu hopen dat ik op gesprek mag. Ik heb opzich geen haast met een baan vinden, maar ben er wel echt aan toe weer te werken.
Verder probeer ik mijn tijd achter de laptop wat te minderen dus heb het niet heel goed bijgehouden hier.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
PM: jouw mannetjes zijn ook lekker gegroeid zeg!! Ze zijn zwaarder dan D. En ook al naar de fysio.
HD: Zo al voorzien tot maatje 74!!! Al ben ik voorzien van kleertjes ik zal me denk ik niet in kunnen houden.En ook al fysio!
Kat: T al weer wat aan de betere han?
Annie: En tandje al in zicht? Gelukkig is hij wel vrolijk ondanks dat hij zoveel spuitluiers heeft.
Kruumel: Zo hij begint het te leren!! Echt super!!
VC: Fij n dat het meegevallen is de 1e keer naar het cb!!
oh is er geen tabel meer?
Hier ook een snotterig kind!! Gelijk een uitje op zijn kamer gelegd en het komt aardig los.
Maandag ook naar het CB geweest. Had vorige keer al een verwijzing gekregen voor de Fysio maar geen afspraak gemaakt omdat ik zijn voorkeurhouding mee vond vallen. Maar nu is zijn nekje ook te slap en zijn voorkeurshouding is toch nog aanwezig waardoor hij toch een afplatting heeft. Maandagmiddag komt ze aan huis. Ben benieuwd!!
Mochten al over naar 4 voedingen Maar dat doen we nog niet want dat redt hij echt niet en daarbij vindt ik zijn gewicht echt nog aan de lage kant om op 4 voedingen oer te gaan. Ook mochten we met bijvoeding gaan beginnen maar daar wachten we ook nog mee.
Verder zijn we begonnen met tandenpoetsen want meneer krijgt zijn ondertandjes!!
Vanmiddag werden we aangesproken in de V&D om foto's te laten maken. Kregen een gratis foto met lijstje. Dus hebben we gedaan zitten volgens mij wel leuke bij!!
HD: Zo al voorzien tot maatje 74!!! Al ben ik voorzien van kleertjes ik zal me denk ik niet in kunnen houden.En ook al fysio!
Kat: T al weer wat aan de betere han?
Annie: En tandje al in zicht? Gelukkig is hij wel vrolijk ondanks dat hij zoveel spuitluiers heeft.
Kruumel: Zo hij begint het te leren!! Echt super!!
VC: Fij n dat het meegevallen is de 1e keer naar het cb!!
oh is er geen tabel meer?
Hier ook een snotterig kind!! Gelijk een uitje op zijn kamer gelegd en het komt aardig los.
Maandag ook naar het CB geweest. Had vorige keer al een verwijzing gekregen voor de Fysio maar geen afspraak gemaakt omdat ik zijn voorkeurhouding mee vond vallen. Maar nu is zijn nekje ook te slap en zijn voorkeurshouding is toch nog aanwezig waardoor hij toch een afplatting heeft. Maandagmiddag komt ze aan huis. Ben benieuwd!!
Mochten al over naar 4 voedingen Maar dat doen we nog niet want dat redt hij echt niet en daarbij vindt ik zijn gewicht echt nog aan de lage kant om op 4 voedingen oer te gaan. Ook mochten we met bijvoeding gaan beginnen maar daar wachten we ook nog mee.
Verder zijn we begonnen met tandenpoetsen want meneer krijgt zijn ondertandjes!!
Vanmiddag werden we aangesproken in de V&D om foto's te laten maken. Kregen een gratis foto met lijstje. Dus hebben we gedaan zitten volgens mij wel leuke bij!!
Laatst aangepast door Bruintje Beer op do 20 okt 2011 - 8:39; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Poging. wat vinden jullie van blauw?
Forumster | Naam kind | Geboorte- datum | Geboorte- gewicht | Geboorte lengte | Huidig gewicht | Huidige lengte | Bij aantal weken |
Happydobby | M.yles | 21 juli 2011 | 3046gram | 52 cm | 5185 gram | 62cm | 12 weken |
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
HD: Beter als roze!
BB: Ookal een slap nekje? Heb je dezelfde arts?
BB: Ookal een slap nekje? Heb je dezelfde arts?
Gast- Gast
haha misschien maar deze keer had ik de wijkverpleegkundige
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Happydobby schreef:Poging. wat vinden jullie van blauw?
Forumster Naam kind Geboorte- datum Geboorte- gewicht Geboorte lengte Huidig gewicht Huidige lengte Bij aantal weken [/b][/td] Happydobby M.yles 21 juli 2011 3046gram 52 cm 5185 gram 62cm 12 weken Vancity_girl D.aphne 14 januari 2011 3510gram 53 cm 9250gram 74cm 39weken
Blauw is prima, beter te zien dan dat roze. Heb mezelf maar vast weer toegevoegd, weet niet of we t weer op volgorde van geboorte gaan doen?
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Forumster | Naam kind | Geboorte- datum | Geboorte- gewicht | Geboorte lengte | Huidig gewicht | Huidige lengte | Bij aantal weken |
Happydobby | M.yles | 21 juli 2011 | 3046gram | 52 cm | 5185 gram | 62cm | 12 weken |
Vancity_girl | D.aphne | 14 januari 2011 | 3510gram | 53 cm | 9250gram | 74cm | 39weken |
Smaragdje | Jayden | 7 april 2011 | 3130 gram | 49,55 cm | 7160 gram | 67,5 cm | 25,5 week |
Blauw is beter, ja
Smaragdje- Ratel
Ik vond het roze prima. Maar als jullie blauw mooier vinden is dat ook goed.
Kan je niet de hele tabel overnemen? Of moet iedereen zichzelf er in zetten?
Ik zit op mn telefoon te internetten dus mij gaat t nu niet lukken.
Kan je niet de hele tabel overnemen? Of moet iedereen zichzelf er in zetten?
Ik zit op mn telefoon te internetten dus mij gaat t nu niet lukken.
Gast- Gast
Vancity_girl | D.aphne | 14 januari 2011 | 3510gram | 53 cm | 9250gram | 74cm | 39weken |
Annie24 | Y.estin | 29 januari 2011 | 2675gram | 48cm | ? | ? | ? |
Smaragdje | Jayden | 7 april 2011 | 3130 gram | 49,55 cm | 7160 gram | 67,5 cm | 25,5 week |
Annie24- Ratel
Heb 'm even op datum gezet....ik moet Y. zijn gewicht/lengte alleen even opzoeken morgen ofzo, want dat weet ik niet meer
Hier; Y. is écht ziek nu. Hij heeft net alles eruit gegooid. Over de vloer, de bank, zichzelf en mij heen. Ik zat al in mijn pyama dus het liep zo mijn pyama in, tussen mijn borsten door m'n navel in, bah. Sorry voor de details Nu dus maar de wasmachine aangezet en wachten tot die klaar is...Even in de gaten houden maar, want én diarree heel vaak op een dag én nu ook spugen is niet goed
Hier; Y. is écht ziek nu. Hij heeft net alles eruit gegooid. Over de vloer, de bank, zichzelf en mij heen. Ik zat al in mijn pyama dus het liep zo mijn pyama in, tussen mijn borsten door m'n navel in, bah. Sorry voor de details Nu dus maar de wasmachine aangezet en wachten tot die klaar is...Even in de gaten houden maar, want én diarree heel vaak op een dag én nu ook spugen is niet goed
Annie24- Ratel
Annie24 schreef:Heb 'm even op datum gezet....ik moet Y. zijn gewicht/lengte alleen even opzoeken morgen ofzo, want dat weet ik niet meer
Ow, wat zonde voor dat mannetje
(En dat andere gedeelte..lekker hé, heb ik ook eens gehad, nadat ik net schone kleding aan had gedaan. )
Smaragdje- Ratel
Annie hoe gaat t nu met Y? Heel veel beterschap.
All vandaag de bruiloft van mn broertje. Ik ga zo naar de kapper.
All vandaag de bruiloft van mn broertje. Ik ga zo naar de kapper.
Gast- Gast
Goedemorgen dames,
Ik zei gister al dat mijn mannetje niet zo lekker is, maar nu zit ik met het volgende.
mijn zoontje is al een paar dagen verkouden en heeft een ontstoken oogje. Nu drinkt hij al een paar dagen slecht en eet ook slecht. Gister heb ik er bij hem één fruithapje naar binnen gekregen, een klein papje, hij heeft één keer goed gedronken en tussendoor steeds een paar slokken.
Dit is natuurlijk niet veel en ik ben bang dat dit te weinig is voor hem, aangezien de plasluiers ook minder worden. Nu zit ik in twijfel of ik vanmiddag nog een dokter zal bellen (aangezien ik vanochtend moet werken) of dat ik nog een dagje afwacht (alleen dan moeten wij naar de huisartsenpost).
Wat zouden jullie doen?
Ik zei gister al dat mijn mannetje niet zo lekker is, maar nu zit ik met het volgende.
mijn zoontje is al een paar dagen verkouden en heeft een ontstoken oogje. Nu drinkt hij al een paar dagen slecht en eet ook slecht. Gister heb ik er bij hem één fruithapje naar binnen gekregen, een klein papje, hij heeft één keer goed gedronken en tussendoor steeds een paar slokken.
Dit is natuurlijk niet veel en ik ben bang dat dit te weinig is voor hem, aangezien de plasluiers ook minder worden. Nu zit ik in twijfel of ik vanmiddag nog een dokter zal bellen (aangezien ik vanochtend moet werken) of dat ik nog een dagje afwacht (alleen dan moeten wij naar de huisartsenpost).
Wat zouden jullie doen?
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:Goedemorgen dames,
Wat zouden jullie doen?
Ik zou even voor de zekerheid bellen en je verhaal vertellen aan de assistent en die zal waarschijnlijk wel beslissen dat ze J. toch wil zien, tenminste dat is hier vaak bij baby's.
Is hij verder nog wel helder, actief en als je een stukje huid pakt plooit dat wel gelijk terug?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Kat1980 | T.imon | 31 december 2010 | 3000 gram | 50 cm | 8530gram | 71.4 cm | 38 weken+6 dagen |
Annie24 | Y.estin | 29 januari 2011 | 2675gram | 48cm | ? | ? | ? |
Blauw is zeker beter Weet alleen niet wat ik fout heb gedaan, waarom die letters nu boven de tabel staan
Kat1980- Kletskop
Kom later reageren, want er wordt hier iemand wakker.
Kat1980- Kletskop
Smaragdje: Neusje spoelen met zoutoplossing! Of doe je dat al?
Heb hier in het begin ook 2 verkouden baby's gehad, en door voor iedere voeding te spoelen konden ze wel goed drinken. Heel zielig, maar het werkt als een trein!
Heb hier in het begin ook 2 verkouden baby's gehad, en door voor iedere voeding te spoelen konden ze wel goed drinken. Heel zielig, maar het werkt als een trein!
Gast- Gast
Annie: Heb even de name-it broekjes opgemeten. Van het kruis tot onder aan de broekspijp is bij de jeans 22 cm en bij een katoenen broek 23 cm. Bij beide broeken is de wijdte aan de bovenkant 22 cm.
Succes! Hoop dat je wat leuks kan vinden bij ik en mijn kind.
Succes! Hoop dat je wat leuks kan vinden bij ik en mijn kind.
Kat1980- Kletskop
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: