Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v. Zou jij de playboy in gaan?

+14
girli
SoGood
Susan
Lady Starstruck
Blond
Jeanette
SuperGrover
Salander
Marin
Sweety
Raindrop
Rush
Mamsie
Spring
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

n.a.v. Zou jij de playboy in gaan? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Zou jij de playboy in gaan?

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 1:06

Vind zelf dat ik er best het lichaam voor heb, maar ik zou het nooit doen. Wat voor bedrag er ook tegenover staat. Lijkt me heel vervelend als 'iedereen' me naakt heeft gezien, waaronder de doelgroep (pubers en dan vooral jongens) waarmee ik werk. Denk dat ik mijn nette imago dan kwijt ben en mensen (ongeacht of het zo is) toch een bepaald beeld van je krijgen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Zou jij de playboy in gaan? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Zou jij de playboy in gaan?

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 1:07

Nee, ik zou dat niet willen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 1:34

Nee, ik zou niet in de Playboy gaan staan. Buiten dat ik er het lichaam niet voor heb zou ik het niet een prettig idee vinden als Jan en alleman mijn naakte lichaam kunnen bekijken, stijlvolle foto's of niet..

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 12 okt 2011 - 1:55

[quote="Tea-Leaf"]Ja hoor, als het maar voor heel erg veel geld is en de foto's smaakvol zijn. ( En bijgewerkt, ik ben nou niet bepaald gezegend met een lichaam als dat van een Victoria's Secrets model )

[/quote
Eens!
Alleen vind ik dat ik dat als juf niet kan maken, liever niet dat de pappies het eventueel gezellig kunnen hebben met mijn foto haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caramba wo 12 okt 2011 - 2:13

Er hebben toch al eens juffen in de Playboy gestaan? Zij werden volgens mij toen wel aansprakelijk gesteld.

Ik zou niet in de Playboy willen staan.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Sorella wo 12 okt 2011 - 2:26

Ik zou het zeker doen! Zou het een eer vinden als ze mijn lijf mooi genoeg vinden. Helaas is dat niet het geval laughcry
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 3:03

Nee, zou ik tegenover mijn familie echt niet gepast vinden. Ik kan me de blikken ( :shock: ) van een aantal familieleden al voorstellen als ik zou vertellen dat ik dat ging doen.

Ook zou ik mezelf trouwens kapot schamen, bij de fotoshoot al.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 5:42

Joy_ schreef:De foto's wil ik wel, maar niet dat heel NL kan meegenieten Wink

Dit geldt ook voor mij. Het lijkt me wel wat om eens dat soort foto's van mezelf te laten maken, maar dan wil ik ze gewoon echt voor mezelf houden.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: