Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

OMG Britt komt in de Playboy!

+14
SarahKey
Zwerver
Lejow
Vanilla Queen
Caramba
Jeanette
ExpressoB
loura
Ella
Beachgirl
nina
Blond
SoGood
Muurvlindertje
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

OMG Britt komt in de Playboy! - Pagina 2 Empty Re: OMG Britt komt in de Playboy!

Bericht  Zwerver ma 10 okt 2011 - 19:03

Toen ik de uitzending was van take me out kreeg zij juist ook super vaak de beurt om commentaar te geven, ze is echt zo dom en heeft super raar commentaar
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

OMG Britt komt in de Playboy! - Pagina 2 Empty Re: OMG Britt komt in de Playboy!

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 19:43

En tóch heeft ze haar HAVO diploma.. Dom is ze dus niet... (Nu heb ik ook een meisje in de klas (HBO) die ook de meeste onnozele dingen zegt, dus opzich hoeft het niks te betekenen hebben) Maar ze doet soms wel erg domme uitspraken.

Ik ben wel erg benieuwd naar de foto's, want knap vind ik Britt zeker niet. Ze lijkt me wel heel lief haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 19:55

Ik vind haar echt een ordinaire doos en het verbaast me niets dat ze in de Playboy gaat staan.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey ma 10 okt 2011 - 20:23

Ik snap haar wel, nu is ze nog 'bekend' en kan ze een redelijk bedrag vragen.
Vind haar altijd wel leuk, kon wel om haar lachen bij echte meisjes in de jungle.
En ze heeft een doorzettingskracht! smile
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Rush ma 10 okt 2011 - 20:48

Fucking Vet toch? Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  luisa ma 10 okt 2011 - 22:14

Ik vind haar niet knap of een lekker wijf ofzo, maar ik geloof dat dat allang geen vereiste meer is voor de playboy. En ach als ik man was zou ik liever haar hebben dan Amanda Krabbe.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 5:39

OMG! Fockin' vet! laughcry

Ik vind haar trouwens wél leuk, als één van de weinigen hier denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 5:41

Lejow schreef:
Ze kraamt echt de meest raaaaare dingen uit

En daarom vind ik haar zo leuk. Ze roept/doet eerst, en denkt dan pas "hmm, niet zo slim van me"

Als je "echte meisjes in de jungle" hebt gezien zie je direct waarom ze gewonnen heeft. Ze is eerlijk, fanatiek, en geeft zelf ook toe dat ze domme dingen zegt.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 5:52

Tea-Leaf schreef:OMG! Fockin' vet! laughcry

Ik vind haar trouwens wél leuk, als één van de weinigen hier denk ik.

Ik sluit me bij je aan. Ik vind haar ook wel leuk. Ze lijkt me heel lief! Ik gunde haar de winst bij Meisjes in de jungle het allermeest Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 5:56

Ik vind der ook wel grappig! Ze moet het ook zelf weten, maar dat denk ik bij iedereen van de playboy. Als je er vrolijk van word om zoiets te doen prima toch smile

Gast
Gast

Bericht  Caramba di 11 okt 2011 - 22:02

Zal mijn vriend volgende maand blij van worden :P Hij is lid van de playboy. Vorig jaar had hij een kerstpakket gekregen. Hier kon hij lid worden voor een bepaald mannenblad. Hij had voor de playboy gekozen.
Dus ja, hij zal volgende maand wel blij zijn met Britt. Zegt hij toch, iemand die toch bekend is. Van de meesten zegt hij ze niet ergsn van te kennen. Vind het maar een flut blad.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Sylvana wo 12 okt 2011 - 0:20

Aah ik vind Britt echt een schatje! Ze is zo leuk!
Hardstikke gaaf dat ze dit lekker doet, Playboy zal er vast iets moois van maken!

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  nina wo 12 okt 2011 - 1:30

Ze is nog maar 18!
Ik dacht dat ze wel een stukje ouder was.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 1:32

Ik vind Britt een leuke meid!
Of ze in de Playboy gaat staan moet ze lekker zelf weten.

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB do 13 okt 2011 - 4:38

Is het nog doorgegaan? de fotoshoot, britt was namelijk een dag voor haar vlucht naar..? haar paspoort kwijt.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  nina do 13 okt 2011 - 8:03

ExpressoB schreef:Is het nog doorgegaan? de fotoshoot, britt was namelijk een dag voor haar vlucht naar..? haar paspoort kwijt.
Echt? of publiciteitsstunt?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Printje do 13 okt 2011 - 8:11

Muurvlindertje schreef:Vind ik nou niks voor haar.

DE Britt van Echte meisjes uit de jungle.

Vind 't niet bij haar karakter passen, maar ze zal het wel voor het geld doen en de aandacht.

Verder vind ik haar niet bepaald knap of een goed lijf hebben, maar ja. Denk ook dat mannen liever die Leslie ofzo erin zien staan (of Ymke, lol). :P:P
Ik heb echt geen idee wie DE Britt uit echte meisjes uit de jungle is.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: