Wat heeft je kindje vandaag aan?
+30
chipa
LMCurious
VeryCherry
Makamba
PiP
ProudMom
Flower_L
moepie
SarahKey
Parisienne
Bruintje Beer
Chelle
Jasmine
sabje
Mamsie
kwak
sheila123
Happydobby
Aggi
pindaatje
Annemie
loesje
Vancity_girl
Flip Fluitketel
-Ieniemienie-
M@niek
PapillonRose
Kat1980
Susan
Spring
34 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat heeft je kindje vandaag aan?
D. draagt een romper van de hema, spijkerbroek van de prenatal met een bruin gevlochten riempje van de H&M, roze/oranje truitje van de prenatal met de opdruk "Ik weet alles beter", roze sokken, gebloemde slof laarsjes van de hema en een luier van de kruitvat.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
BeeGee schreef:ik weet het niet :-) (van indy)
ga er vanuit beide ondergoed van de hema aangezien ik dat nog nieuw heb gekocht en het oude allemaal heb weg gegooid....
merle heb ik nog gezien had een 3-4 broekje aan en paars shirt met lange mouwen van Jilly... verder had ze een lelijk vestje aan van der grote zus... maar goed ging met geen mogelijkheid :-)
Papa uitgezocht?
Gast- Gast
S draagt een romper van kruidvat, zwart broekje van BFC en een grijze gebreide trui met gekleurde ruitjes en hema sokken.
V draagt een cars spijkerbroek met een groen We vest. Ohja en Anni Rolfi ondergoed.
G draagt een zwarte WE jeans met een zwart We shirt met een opdruk en ook Anni Rolfi ondergoed.
V draagt een cars spijkerbroek met een groen We vest. Ohja en Anni Rolfi ondergoed.
G draagt een zwarte WE jeans met een zwart We shirt met een opdruk en ook Anni Rolfi ondergoed.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
yep, naja het vestje had merle zelf van de kapstok geplukt en moest en zou aan... :SPippa schreef:BeeGee schreef:ik weet het niet :-) (van indy)
ga er vanuit beide ondergoed van de hema aangezien ik dat nog nieuw heb gekocht en het oude allemaal heb weg gegooid....
merle heb ik nog gezien had een 3-4 broekje aan en paars shirt met lange mouwen van Jilly... verder had ze een lelijk vestje aan van der grote zus... maar goed ging met geen mogelijkheid :-)
Papa uitgezocht?
Gast- Gast
M.ax heeft een romper van de kruidvat aan, een legerbroek van feetje, een geruit blousje van de H&M en antislipsokken van de zeeman.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Romper met lange mouwen, legging, sokken, rokje en een vestje over haar romper :-)
Gast- Gast
A.nne had vandaag een romper zonder mouwen, een roze noppies broekje met pof-pijpjes en een wit truitje met roze bloemetjes met de tekst: "mama's princesje" in het roze.
Het valt me trouwens op dat veel van jullie bij jullie kindje een romper met korte mouwen aan doen en daar overheen een shirt met lange mouwen. Zit dat niet vervelend? Ik doe dat eigenlijk nooit bij haar aan. Lijkt me ook wat warm of niet?
Ik heb aardig wat van die rompertjes gekregen maar vind het eigenlijk best zonde dat ik ze niet bij haar aan doe.
Het valt me trouwens op dat veel van jullie bij jullie kindje een romper met korte mouwen aan doen en daar overheen een shirt met lange mouwen. Zit dat niet vervelend? Ik doe dat eigenlijk nooit bij haar aan. Lijkt me ook wat warm of niet?
Ik heb aardig wat van die rompertjes gekregen maar vind het eigenlijk best zonde dat ik ze niet bij haar aan doe.
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
S. heeft een roze lange broek aan van Esprit. Grijs tshirt met lange mouwen van Bakkeboe.
D. spijkerbroekje en wit shirt met lange mouwen en daarover heen een shirtje met korte mouwen met strepen van groen/grijs met een leeuwenkop erop beide Hema.
Beide een rompertje van de Hema.
D. spijkerbroekje en wit shirt met lange mouwen en daarover heen een shirtje met korte mouwen met strepen van groen/grijs met een leeuwenkop erop beide Hema.
Beide een rompertje van de Hema.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Chelle schreef:A.nne had vandaag een romper zonder mouwen, een roze noppies broekje met pof-pijpjes en een wit truitje met roze bloemetjes met de tekst: "mama's princesje" in het roze.
Ik trek Y, ook vaak een romper met korte mouwen aan, en straks van het winter wil ik haar een romper met lange mouw aan doen + shirt en evt vest met de echt koude dagen?
Gast- Gast
N. had vandaag aan:
- romper met lange mouwen
- lichtroze/wit geruit blousje met korte pofmouwen (Mexx)
- spijkerbroekje welke d.m.v. elastiek ' strak' zit om de enkels (Zara)
- witte sokken
- witte slofjes
Toen we naar buiten gingen had ze nog een donkerblauw herfstjasje aan van Bla Bla Bla
- romper met lange mouwen
- lichtroze/wit geruit blousje met korte pofmouwen (Mexx)
- spijkerbroekje welke d.m.v. elastiek ' strak' zit om de enkels (Zara)
- witte sokken
- witte slofjes
Toen we naar buiten gingen had ze nog een donkerblauw herfstjasje aan van Bla Bla Bla
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Y. had vandaag aan:
een wit rompertje met zo'n oud hollands printje van bambino
een dun spijkerbroekje van de H&M
een cherise-kleurig shirtje van de Hema, met roezeltje aan de boorden, zelf gepimpt met flockfolie,
witte sokjes
roze leren slofjes van bambino.
een wit rompertje met zo'n oud hollands printje van bambino
een dun spijkerbroekje van de H&M
een cherise-kleurig shirtje van de Hema, met roezeltje aan de boorden, zelf gepimpt met flockfolie,
witte sokjes
roze leren slofjes van bambino.
Gast- Gast
Ik dacht altijd dat je rompertjes puur gebruikt voor onder kleertjes?
Dacht breek even in, want ja verder heb ik in dit topic weinig te zoeken, mijn kind doet het nog met zijn/haar velletje
Dacht breek even in, want ja verder heb ik in dit topic weinig te zoeken, mijn kind doet het nog met zijn/haar velletje
je kunt een rompertje met lange mouwen ook onder een shirtje met korte mouwen doen in de winter. Je hebt ook hele leuke rompertjes, die wij wel eens gebruikt hebben als 'gewoon' shirtje. We hebben ook wel eens een bolero over een romper aan gedaan, dan zie je op het buikje alleen het rompertje.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:je kunt een rompertje met lange mouwen ook onder een shirtje met korte mouwen doen in de winter. Je hebt ook hele leuke rompertjes, die wij wel eens gebruikt hebben als 'gewoon' shirtje. We hebben ook wel eens een bolero over een romper aan gedaan, dan zie je op het buikje alleen het rompertje.
+1 dat hadden we vandaag! :-)
Gast- Gast
E. had vandaag aan;
Een rode romper met korte mouw, een rode skinny jeans van BFC, een Grijze trui van BFC, rode bewerkte sokken van de Hema en haar zwarte laarsjes. In haar haar had ze twee staarten met een rood elastiekje en zwart met rode knipjes
Een rode romper met korte mouw, een rode skinny jeans van BFC, een Grijze trui van BFC, rode bewerkte sokken van de Hema en haar zwarte laarsjes. In haar haar had ze twee staarten met een rood elastiekje en zwart met rode knipjes
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Spijkerbroekje h&m, leren slofjes prenatal, romper hema, longsleeve met
flockfolie erop gestreken hema (en een beetje van mij )
flockfolie erop gestreken hema (en een beetje van mij )
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Chelle schreef:A.nne had vandaag een romper zonder mouwen, een roze noppies broekje met pof-pijpjes en een wit truitje met roze bloemetjes met de tekst: "mama's princesje" in het roze.
Doe jij dan altijd een romper met lange mouwen onder alle kleertjes? Dat lijkt mij best warm, zeker als er ook nog een jas over gaat.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Beetje laat, maar dit had B.randon vandaag aan..
Een boxershort en hemd van de Hema, een shirtje van Vingino (foto) en Vingino jeans (foto) en sneakers (foto). Oohja, en sokken natuurlijk.
Een boxershort en hemd van de Hema, een shirtje van Vingino (foto) en Vingino jeans (foto) en sneakers (foto). Oohja, en sokken natuurlijk.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Nu heeft ze nog haar rose gebloemde pyama aan van de Hema en een rose romper zonder mouw, we gaan ons zo maar eens aankleden!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Donker blauwe romper lange mouwen, spijkerbroek van "tommy hilfiger" ( nep uit turkije) en een vestje van ducky beau.
Gast- Gast
Ondergoed van de HEMA, een jurk van H&M met Barbamama erop, een zwarte legging, sokken met prinses erop en zwarte laarzen.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Mijn zoontje heeft vandaag een boxer en een hemd met krokodillenprint aan, een donkere spijkerbroek, grijze longsleeve en een rood vest aan. Ohja, en zwart/grijs gestreepte sokken en een pet van Porsche
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Mijn dochter zit nog in haar pyjama. van de hema, deze:
Wat ik haar straks aan ga doen dat weet ik nog niet.
Of een leuk jurkje met legging, of een stoer broekje met t shirt (over een lang rompertje)
Wat ik haar straks aan ga doen dat weet ik nog niet.
Of een leuk jurkje met legging, of een stoer broekje met t shirt (over een lang rompertje)
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Vandaag heeft ze een romper met korte mouwen van de Wibra aan, witte sokjes van Bambino, een spijkerbroekje van Vingino, een grijs met roze shirtje van Prénatal en een roze met grijs vestje van Mexx aan. Oja, ook nog wit met roze babyschoentjes van de Zeeman. En voor buiten heeft ze nog een roze met stippels vestje aan ook van Zeeman.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Z. heeft al 2x overgegeven vandaag
» Wat draagt jouw kindje vandaag?
» Het wat eet je kindje vandaag topic
» wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?
» Wat heeft je kind vandaag gegeten?
» Wat draagt jouw kindje vandaag?
» Het wat eet je kindje vandaag topic
» wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?
» Wat heeft je kind vandaag gegeten?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: