Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wij gaan de badkamer opknappen! (+foto's) EINDRESULTAAT:)

+17
Fayebella
Laced
Tsjip
Curious
Sjirafje
Oasis
Sweety
Snoes
Shisha
Jeanette
_Femme
Davinia
Eliesje
Moon
Woezies
Raindrop
Plien84
21 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wij gaan de badkamer opknappen! (+foto's) EINDRESULTAAT:) - Pagina 3 Empty Re: Wij gaan de badkamer opknappen! (+foto's) EINDRESULTAAT:)

Bericht  TukTuk za 5 nov 2011 - 22:54

Wow wat een verbetering, mooi geworden! en echt een hele mooie stijl! En nog best snel gegaan! Hadden jullie nou alles zelf gedaan?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wij gaan de badkamer opknappen! (+foto's) EINDRESULTAAT:) - Pagina 3 Empty Re: Wij gaan de badkamer opknappen! (+foto's) EINDRESULTAAT:)

Bericht  Plien84 za 5 nov 2011 - 22:56

Uiteindelijk dik 3 weken, dus vond het best lang, maar dat kwam ook door het storten vd vloer enzo. We hebben alles zelf geinstalleerd alleen het tegelen en kitten heeft iemand anders gedaan.
Scheelde erg veel in de kosten, tis duur zat zoon badkamer!

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496

Bericht  TukTuk za 5 nov 2011 - 23:00

Plien84 schreef:Uiteindelijk dik 3 weken, dus vond het best lang, maar dat kwam ook door het storten vd vloer enzo. We hebben alles zelf geinstalleerd alleen het tegelen en kitten heeft iemand anders gedaan.
Scheelde erg veel in de kosten, tis duur zat zoon badkamer!

Nou ik vind 3 weken niet lang als je alles zelf doet hoor! Neem tenminste aan dat je er naast ook nog een baan hebt overdag, en het dus aankomt op de avond uurtjes en de weekenden. Vind het erg knap, zou zelf niet weten waar te beginnen!

Vind het iig echt super mooi geworden! Ooit hoop ik ook een huisje te hebben met z'n mooie badkamer! De rest van het huis boeit me niks, maar gewoon lekker in bad kunnen liggen en ontspannen.. Heerlijk! Heb nu een super oude, lelijke badkamer, oude douche, mijn vriend kan niet eens rechtop staan onder de douche.. Maarja het is een slooppand, dus is ook wel het ander uiterste natuurlijk :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 0:31

Prachtig eindresultaat Plien! En inderdaad, ik vind 3 weken enorm meevallen.
Je wilt niet weten hoelang wij in de rotzooi hebben gezeten laughcry

Gast
Gast

Bericht  Suus ma 7 nov 2011 - 2:23

Ziet er mooi uit, zeg!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Davinia ma 7 nov 2011 - 2:41

Plien84 schreef:
Davinia schreef:Wow, schitterend! Helemaal mijn smaak!
Mag ik vragen waar je die vloertegels van de wc vandaan hebt? Die zijn echt heel mooi en apart! En hebben jullie op de inbouw dezelfde als op de vloer of niet?

Alle donkere tegels zijn hetzelfde, dus zowel op de wand als vloer in de badkamer en toilet. Er zit een streep in waardoor het van afstand een beetje een houtstructuur lijkt.

We hebben ze gekocht bij tegeldepot meppel. Inmiddels hebben ze daar iets andere, maar die vind ik eigenlijk nog mooier!
Dank je voor je reactie smile Vind ze erg mooi! Helaas is Meppel 2 uur rijden, dus dat is wel erg jammer!
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Plien84 ma 7 nov 2011 - 9:49

Davinia schreef:
Plien84 schreef:
Davinia schreef:Wow, schitterend! Helemaal mijn smaak!
Mag ik vragen waar je die vloertegels van de wc vandaan hebt? Die zijn echt heel mooi en apart! En hebben jullie op de inbouw dezelfde als op de vloer of niet?

Alle donkere tegels zijn hetzelfde, dus zowel op de wand als vloer in de badkamer en toilet. Er zit een streep in waardoor het van afstand een beetje een houtstructuur lijkt.

We hebben ze gekocht bij tegeldepot meppel. Inmiddels hebben ze daar iets andere, maar die vind ik eigenlijk nog mooier!
Dank je voor je reactie smile Vind ze erg mooi! Helaas is Meppel 2 uur rijden, dus dat is wel erg jammer!

In zeewolde zit ook nog een filiaal!

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: