Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

+7
Pinklady
TukTuk
Error
Effie_O
Pien
Pussycat
Gray
11 plaatsers

Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  Gray ma 18 jul 2011 - 1:53

Via marktplaats heb ik een kroonluchter gekocht ( hij is onderweg).
Helaas zitten er kapjes op met roze/ rode stof. hysterisch veel tierelantijntjes en kleurtjes.
Zonder er bij na te denken ging ik er zomaar van uit dat ik die stof er straks makkelijk af kan halen en zelf de lampjes kan bekleden met een rustige grijze stof. Maar kan dit wel? en wat voor lijmgebruiken ze hier voor. Ik weet dat de lampenkapjes bij de xenos gekocht zijn. Heeft iemand klemkapjes van de xenos of heeft iemand al eens eerder zelf klemkapjes (opnieuw) bekleed?


Laatst aangepast door Gray op zo 21 aug 2011 - 0:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gray
Gray
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty Re: kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  Pussycat ma 18 jul 2011 - 2:12

Ik ben niet creatief en heb ook helemaal geen idee of dit kan, maar kan je er niet de gewenste stof gewoon overheen plakken? Gewoon met seconde of superlijm ofzo. Je hebt volgens mij ook wel lijm speciaal voor stof.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty Re: kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  Pien ma 18 jul 2011 - 2:34

ik weet dat ze bij de action voor weinig kapjes verkopen... ook van die klem dingen. volgens mij meerdere formaten vanaf 1,50 per stuk ofzo

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty Re: kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  Effie_O ma 18 jul 2011 - 2:40

Je weet dat de lampenkapjes bij Xenos gekocht zijn? Bedoel je daarmee dat de kapjes los van de kroonluchter gekocht zijn? Dan zou het sowieso moeten lukken er andere kapjes op te kopen.
Als je er gewoon een stof over plakt, heb je het risico dat de stof te dun is en de roze ondergrond er gewoon doorheen schijnt. Ook als je er lijm op smeert moet je goed opletten hoe je dat doet, anders kun je donkere vlekken krijgen. Als de kapjes te vervangen zijn, kun je eerst kijken of je iets kunt vinden wat je mooi vindt. Mocht dat niet lukken, zou ik goedkope kapjes in een neutrale kleur gaan kopen en die beplakken.
Bij een stoffenzaak/hobbyzaak kun je textiellijm kopen.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty Re: kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  Gray ma 18 jul 2011 - 2:52

Pussycat schreef:Ik ben niet creatief en heb ook helemaal geen idee of dit kan, maar kan je er niet de gewenste stof gewoon overheen plakken? Gewoon met seconde of superlijm ofzo. Je hebt volgens mij ook wel lijm speciaal voor stof.


volgens mij moet het wel speciale lijm zijn anders vat het misschien vlam als de lampjes erg heet worden.
Die bij de action, zijn die kaal of ook met stof bekleed?
Gray
Gray
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty Re: kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  Gray ma 18 jul 2011 - 2:54

Effie_O schreef:Je weet dat de lampenkapjes bij Xenos gekocht zijn? Bedoel je daarmee dat de kapjes los van de kroonluchter gekocht zijn? Dan zou het sowieso moeten lukken er andere kapjes op te kopen.
Als je er gewoon een stof over plakt, heb je het risico dat de stof te dun is en de roze ondergrond er gewoon doorheen schijnt. Ook als je er lijm op smeert moet je goed opletten hoe je dat doet, anders kun je donkere vlekken krijgen. Als de kapjes te vervangen zijn, kun je eerst kijken of je iets kunt vinden wat je mooi vindt. Mocht dat niet lukken, zou ik goedkope kapjes in een neutrale kleur gaan kopen en die beplakken.
Bij een stoffenzaak/hobbyzaak kun je textiellijm kopen.



de kroonluchter komt bij de kwantum vandaan, de lampjes bij de xenos. Ik hoop dat ik de stof er af kan halen en dezelfde kapjes kan gebruiken om er een nieuw stofje om heen te plakken. Hoop dat het lukt. Vraag me af of er ook kapjes te koop zijn zonder stof er om heen voor het geval het niet gaat lukken
Gray
Gray
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty Re: kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  Gray zo 21 aug 2011 - 0:27

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Foto-LIETZWZW

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Foto-BDCQNG74


En dit is m geworden. Helaas heb ik geen foto gemaakt van hoe die eerst was. De kroonlcuhter was een beetje gelig van kleur. De kapjes roze/ rood met allemaal frutsels. Ik ben blij met het eindresultaat!


Laatst aangepast door Gray op zo 21 aug 2011 - 0:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gray
Gray
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty Re: kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  Error zo 21 aug 2011 - 0:30

Leuk geworden!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty Re: kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 0:30

Mooi geworden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty Re: kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 0:36

Mooi! En wat een leuk kamertje! Ik had even gemist dat je zwanger bent ... Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty Re: kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 1:37

Dat heb je leuk gedaan! Het kamertje vind ik ook prachtig, helemaal hoe ik het ook zou doen! (Over een paar jaar, als het zover is, denk ik er misschien anders over)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty Re: kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 2:02

Leuk! mooi kamertje ook. Ik hou wel van dat grijze.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty Re: kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 2:21

Chipp schreef:Dat heb je leuk gedaan! Het kamertje vind ik ook prachtig, helemaal hoe ik het ook zou doen! (Over een paar jaar, als het zover is, denk ik er misschien anders over)

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty Re: kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  TukTuk zo 21 aug 2011 - 2:25

Wat leuk! Misschien heb ik er overheen gelezen, maar heb je de kapjes nou uiteindelijk bekleed (zoja, dan zie je er echt niks van, zit er heel strak op de stof!) of heb je nieuwe kapjes gekocht?

Trouwens, echt super leuke inrichting van de babykamer, hou wel van dat strakke en grijs!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty Re: kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 2:45

Hij is leuk geworden! En wat een leuk kamertje ook zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty Re: kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  Pinklady zo 21 aug 2011 - 2:51

Hij is erg leuk geworden!! Wat een mooi kamertje zo!!
Pinklady
Pinklady
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 47
Registratiedatum : 17-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty Re: kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  vlindertje zo 21 aug 2011 - 3:12

Wat een leuk kamertje! (en lamp Very Happy )
vlindertje
vlindertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty Re: kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  Gray zo 21 aug 2011 - 5:45

Alex schreef:Mooi! En wat een leuk kamertje! Ik had even gemist dat je zwanger bent ... Embarassed

de kleine is inmiddels al 3 maanden oud!! haha..

Gray
Gray
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty Re: kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  Gray zo 21 aug 2011 - 5:47

AngelNyn schreef:Wat leuk! Misschien heb ik er overheen gelezen, maar heb je de kapjes nou uiteindelijk bekleed (zoja, dan zie je er echt niks van, zit er heel strak op de stof!) of heb je nieuwe kapjes gekocht?

Trouwens, echt super leuke inrichting van de babykamer, hou wel van dat strakke en grijs!


Mijn moeder heeft ze opnieuw bekleed. we hebben heel voorzichtig de stof er af gehaald zodat we een malletje hadden. Stof besteld via internet en toen opnieuw bekleed. de kroonluchter zelf heb ik gespoten
Gray
Gray
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty Re: kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 6:35

Leuk !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty Re: kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  kwak zo 21 aug 2011 - 7:14

he... jij zit ook op BB!
daar heb ik je kamertje ook gezien, toen dacht ik nog, wat een leuk kamertje!
lekker rustig maar sfeervol!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty Re: kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  Gray zo 21 aug 2011 - 7:32

kwak schreef:he... jij zit ook op BB!
daar heb ik je kamertje ook gezien, toen dacht ik nog, wat een leuk kamertje!
lekker rustig maar sfeervol!

dat klopt!! grappig!
Gray
Gray
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty Re: kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  TukTuk zo 21 aug 2011 - 7:34

Gray schreef:
AngelNyn schreef:Wat leuk! Misschien heb ik er overheen gelezen, maar heb je de kapjes nou uiteindelijk bekleed (zoja, dan zie je er echt niks van, zit er heel strak op de stof!) of heb je nieuwe kapjes gekocht?

Trouwens, echt super leuke inrichting van de babykamer, hou wel van dat strakke en grijs!


Mijn moeder heeft ze opnieuw bekleed. we hebben heel voorzichtig de stof er af gehaald zodat we een malletje hadden. Stof besteld via internet en toen opnieuw bekleed. de kroonluchter zelf heb ik gespoten

Echt heel mooi geworden! Ik dacht eerder dat het gewoon nieuwe kapjes waren die er op zaten Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty Re: kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  Leine di 30 aug 2011 - 0:08

Mooi geworden zeg! Mooi kamertje ook!
Heb je speciale stof gebruikt voor de kapjes? Is de stof anders niet te slap om mooi te blijven zitten?
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty Re: kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  *Lookie* di 30 aug 2011 - 8:27

Heel leuk gedaan, hij is super! Mooi kamertje ook, lekker rustig.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08 Empty Re: kroonluchter- eindresultaat ( foto) 21 -08

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum