DagCafé
+16
ExpressoB
Lavendel
Rush
Serena
silly-one
Oasis
Zwerver
Qiara
TwistedAngel
girli
Chocolate Cookie
Leine
Suus
Burn
Lotus
Erin
20 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Verdorie zeg wat is dit eten lekker!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Wat heb je gegeten Erin?
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Heb suddervlees op de Indonesische stijl klaargemaakt met rijst en een komkommertje en bak banaantjes. Mijn vriend kreeg een smile van oor tot oor en kon de eerste minuut niks meer zeggen haha. Oh oh wat voel ik me trots, ik kan gewoon koken
Erin- Ratel
Zo dan! Ik heb echt schandalig veel gegeten en overal ook nog hapjes van gepikt
Stuit, klinkt goed whaha.
Oh Erin, jouw eten ook!!!
Stuit, klinkt goed whaha.
Oh Erin, jouw eten ook!!!
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:Heb suddervlees op de Indonesische stijl klaargemaakt met rijst en een komkommertje en bak banaantjes. Mijn vriend kreeg een smile van oor tot oor en kon de eerste minuut niks meer zeggen haha.Oh oh wat voel ik me trots, ik kan gewoon koken
Oooh mag ik een keer dat bij je eten?? Lijkt mij zo lekker ! (of mij het recept sturen mag ook )
Gast- Gast
Theedoosje schreef:.oOErinOo. schreef:Heb suddervlees op de Indonesische stijl klaargemaakt met rijst en een komkommertje en bak banaantjes. Mijn vriend kreeg een smile van oor tot oor en kon de eerste minuut niks meer zeggen haha.Oh oh wat voel ik me trots, ik kan gewoon koken
Oooh mag ik een keer dat bij je eten?? Lijkt mij zo lekker ! (of mij het recept sturen mag ook )
*gaat in de rij staan voor komkommer recept*
Gast- Gast
*sluit achteraan aan*Reva schreef:Theedoosje schreef:.oOErinOo. schreef:Heb suddervlees op de Indonesische stijl klaargemaakt met rijst en een komkommertje en bak banaantjes. Mijn vriend kreeg een smile van oor tot oor en kon de eerste minuut niks meer zeggen haha.Oh oh wat voel ik me trots, ik kan gewoon koken
Leine- Prater
Leine schreef:*sluit achteraan aan*Reva schreef:Theedoosje schreef:.oOErinOo. schreef:Heb suddervlees op de Indonesische stijl klaargemaakt met rijst en een komkommertje en bak banaantjes. Mijn vriend kreeg een smile van oor tot oor en kon de eerste minuut niks meer zeggen haha.Oh oh wat voel ik me trots, ik kan gewoon koken
*gaat met leine in overleg en geeft daarna TD een goede duw en stapt met leine naar eerste plek*
Gast- Gast
Teamwork!Reva schreef:Leine schreef:*sluit achteraan aan*Reva schreef:Theedoosje schreef:.oOErinOo. schreef:Heb suddervlees op de Indonesische stijl klaargemaakt met rijst en een komkommertje en bak banaantjes. Mijn vriend kreeg een smile van oor tot oor en kon de eerste minuut niks meer zeggen haha.Oh oh wat voel ik me trots, ik kan gewoon koken
*gaat met leine in overleg en geeft daarna TD een goede duw en stapt met leine naar eerste plek*
Leine- Prater
Whhahahaha nou jullie komen allemaal maar mooi een keertje eten want een kok verklapt zijn haar recept natuurlijk niet !! Nou ja ik ga er toch maar eens over na denken omdat jullie het zo lief vragen...
Laatst aangepast door .oOErinOo. op za 8 okt 2011 - 7:06; in totaal 1 keer bewerkt
Erin- Ratel
Kijkt nog veeeel liever..Theedoosje schreef:Vind het niet leuk 2 tegen een en kijkt Erin heel lief aan voor het recept
Leine- Prater
Leine schreef:Kijkt nog veeeel liever..Theedoosje schreef:Vind het niet leuk 2 tegen een en kijkt Erin heel lief aan voor het recept
is het allerliefste
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Leine schreef:Kijkt nog veeeel liever..Theedoosje schreef:Vind het niet leuk 2 tegen een en kijkt Erin heel lief aan voor het recept
is het allerliefste
Leine- Prater
Je kunt het heel ingewikkeld doen (wat ik dus deed haha) maar als ik het makkelijk wil doen dan koop ik dit soort zakjes. Wat betreft smaak (zout peper, pittig niet pittig) kan je nog zelf wat toevoegen maar ik vind deze pakketjes al lekker zat al gooi ik er zelf nog wat dingetjes in. Je kan dan zo met verschillende smaakjes een hele rijsttafel op tafel zetten
Het gene wat ik vandaag gemaakt kan je met dit pakketje ook maken.
Komkommers kan op verschillende manieren. Houden jullie van komkommer in zuur?
Het gene wat ik vandaag gemaakt kan je met dit pakketje ook maken.
Komkommers kan op verschillende manieren. Houden jullie van komkommer in zuur?
Erin- Ratel
Hoi Meiden!
Weten jullie nog dat ik vanmiddag zeurde over mijn vader? Hij belde kort erna. Lijkt wel alsof hij het topic had gelezen. Vertelde dat ik ook heus om 14.00u langs mocht komen, maar dat zij dan op visite waren. Moest maar even kijken. Hij vond niet dat ze thuis hoefde zijn als ik mijn auto onder handen zou nemen.
Weten jullie nog dat ik vanmiddag zeurde over mijn vader? Hij belde kort erna. Lijkt wel alsof hij het topic had gelezen. Vertelde dat ik ook heus om 14.00u langs mocht komen, maar dat zij dan op visite waren. Moest maar even kijken. Hij vond niet dat ze thuis hoefde zijn als ik mijn auto onder handen zou nemen.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Leine schreef:Kijkt nog veeeel liever..Theedoosje schreef:Vind het niet leuk 2 tegen een en kijkt Erin heel lief aan voor het recept
is het allerliefste
Nee dat ben ik al *schopt TD van d'r troon*
Gast- Gast
Whahaha en dat allemaal voor een recept!
Erin- Ratel
Haai Maple en Maura!
Leine- Prater
Mapleeeeeeeeee! Hoe is het?Maple schreef:joeeehoeee ik ben er ook nog :-)
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
*go maple, go maple* (doet een dansje)Maple schreef:Theedoosje schreef:Leine schreef:Kijkt nog veeeel liever..Theedoosje schreef:Vind het niet leuk 2 tegen een en kijkt Erin heel lief aan voor het recept
is het allerliefste
Leine- Prater
Zuur klinkt lekker, vertel! Wat voor opties heb je nog meer?.oOErinOo. schreef:Komkommers kan op verschillende manieren. Houden jullie van komkommer in zuur?
Leine- Prater
Leine schreef:*go maple, go maple* (doet een dansje)Maple schreef:Theedoosje schreef:Leine schreef:Kijkt nog veeeel liever..Theedoosje schreef:Vind het niet leuk 2 tegen een en kijkt Erin heel lief aan voor het recept
is het allerliefste
Whahahaha! Arme TD... je bent ook lief hoor
Gast- Gast
Leine schreef:Zuur klinkt lekker, vertel! Wat voor opties heb je nog meer?.oOErinOo. schreef:Komkommers kan op verschillende manieren. Houden jullie van komkommer in zuur?
Ja in het zuur lekker!
*voelt zich niet gewenst vanavond *
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: