Wie heeft ervaring met de Samsung Galaxy Gio S5660
+2
Droopy28
Lonne
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie heeft ervaring met de Samsung Galaxy Gio S5660
Zoals de titel al zegt..
En dan ben ik misschien nog van de oude stempel maar hoe werkt dat met bijv What's app..
Moet je dat een maal downloaden (gratis?) en kun je dan voortaan gratis berichtjes versturen?
En dan ben ik misschien nog van de oude stempel maar hoe werkt dat met bijv What's app..
Moet je dat een maal downloaden (gratis?) en kun je dan voortaan gratis berichtjes versturen?
Lonne- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 316
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Wie heeft ervaring met de Samsung Galaxy Gio S5660
Lonne schreef:Zoals de titel al zegt..
Die heb je vast bij de Appie gezien
Ik heb hem ook gekocht maar kan er dus nog geen ervaring over delen..
Droopy28- Fluisteraar
- Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11
Toevallig niet haha, maar ben wel op die site gaan kijken maar is al weer weg, dat snap ik voor die prijs.
Lonne- Fluisteraar
Ik heb een Samsung Galaxy Gio! Voor what's app ga je naar je Market, en daar tik je in: "What's app". Je klikt op de bovenste, en op ok, dan download je foon het programma (gratis inderdaad). Als je het gedownload hebt, zie je automatisch welke mensen in je telefoonlijst ook what's app hebben, en dan kun je gratis met ze praten. Gaat over internet dus is in feite chatten. Je moet dus wel internet in je bundel hebben.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Supergrover bedankt voor je reactie, dus als je dan chat dan betaal je dus eigenlijk wel voor het internetten..
En hoe bevalt de telefoon verder... duidelijke camera? fijn met typen? is het beeldscherm groot genoeg?
En hoe bevalt de telefoon verder... duidelijke camera? fijn met typen? is het beeldscherm groot genoeg?
Lonne- Fluisteraar
Beeldscherm is zeker groot genoeg, en hij draait automatisch als je hem kantelt, ook heel praktisch! Ik typ meestal met swype, dat bevalt goed. Is wel even wennen, en gaat nog weleens fout (zeker met een borreltje op, maar is wel erg hilarisch). De camera is niet van fantastische kwaliteit, maar je kunt er wel acceptabele foto's mee maken.
Ik hou echt van die telefoon, ik ben er nog steeds heel blij mee. Enige minpuntje is de batterij. Ik moet hem bijna dagelijks opladen. Vooral internetten vreet batterij. Ik moet er een gewoonte van maken om hem 's nachts gewoon aan de lader te doen, maar ik vergeet dat regelmatig. Hij houdt het trouwens nog wel lang vol nadat hij aangeeft leeg te zijn.
Ik hou echt van die telefoon, ik ben er nog steeds heel blij mee. Enige minpuntje is de batterij. Ik moet hem bijna dagelijks opladen. Vooral internetten vreet batterij. Ik moet er een gewoonte van maken om hem 's nachts gewoon aan de lader te doen, maar ik vergeet dat regelmatig. Hij houdt het trouwens nog wel lang vol nadat hij aangeeft leeg te zijn.
SuperGrover- Ratel
Goed om te horen dat je zo positief bent, heb hem namelijk gisteren besteld.
Ben erg benieuwd wanneer ik hem heb!
Ben erg benieuwd wanneer ik hem heb!
Lonne- Fluisteraar
Ik heb hem ook (in de Think Pink versie maar die is volgens mij alleen in Belgie te verkrijgen). En ik ben er ook erg tevreden over.
Ik vind juist dat de batterij wel lang houdt.
Veel plezier ermee alvast
Ik vind juist dat de batterij wel lang houdt.
Veel plezier ermee alvast
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien gebruik ik hem te intensief, maar ik hou de batterij niet langer vol dan 2 dagen. Mijn oude telefoon kon 2 weken dus dat is nogal een verschil. Maar goed het is ook logisch dat een smartphone meer energie neemt dan een model koelkast. Ik ben er gewoon heel erg blij mee, en neem de batterij voor lief.
SuperGrover- Ratel
Ik heb hem ook! Ik vind het een super fijne telefoon, kan er weinig slechts over kwijt!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik heb 'm ook. Ben er erg blij mee! Nog 1 ding over whats app: Als je via WIFI internet hoef je niet speciaal een internetbundel te hebben.
Als ik bijv. thuis ben, ga ik op internet via WIFI, dus kan ik gratis 'whats appen' (vreemd om zo te lezen, haha).
Als ik bijv. thuis ben, ga ik op internet via WIFI, dus kan ik gratis 'whats appen' (vreemd om zo te lezen, haha).
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10
SuperGrover schreef:Misschien gebruik ik hem te intensief, maar ik hou de batterij niet langer vol dan 2 dagen. Mijn oude telefoon kon 2 weken dus dat is nogal een verschil. Maar goed het is ook logisch dat een smartphone meer energie neemt dan een model koelkast. Ik ben er gewoon heel erg blij mee, en neem de batterij voor lief.
Als ik hem heel intensief gebruik is hij bij mij ook snel leeg. Zo heb ik vandaag een hele tijd spellen gespeeld op mijn telefoon en toen was hij ook bijna leeg.
Twee weken is inderdaad wel een verschil met twee dagen Dan kan ik wel begrijpen wat je zegt over deze batterij.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand ervaring met de Samsung Galaxy Ace?
» Wie heeft de SAMSUNG Galaxy Tab3 10.1?
» Samsung galaxy SIII mini of de Samsung galaxy SII plus(2013)
» Samsung Galaxy Ace
» Samsung Galaxy Tab 2
» Wie heeft de SAMSUNG Galaxy Tab3 10.1?
» Samsung galaxy SIII mini of de Samsung galaxy SII plus(2013)
» Samsung Galaxy Ace
» Samsung Galaxy Tab 2
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: